قیمت اجاره هولتر فشار خون و ریتم قلب در شرق تهران

قیمت اجاره هولتر فشار خون و ریتم قلب در شرق تهران با توجه به نوع دستگاه و مدت زمان استفاده از آن متفاوت خواهد بود. در این مقاله ابتدا می‌خواهیم بدانیم هولتر ریتم قلب چیست و در چه صورت متخصص قلب و عروق برای بیمار خود استفاده از این دستگاه را تجویز می‌نماید. آیا امکان اجاره هولتر قلب برای مدت زمان مورد نیاز وجود دارد؟ قیمت اجاره هولتر قلب چقدر است و با توجه به چه عواملی محاسبه می‌شود؟ برای اطلاع از کاربرد هولتر فشار خون در شرق تهران و نحوه استفاده از ان تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

شماره های تماس برای هماهنگی اجاره هولتر قلب

۰۲۱-۷۷۱۱۳۳۴۰

آدرس:تهرانپارس، خیابان استخر، بین خیابان ۲۳۲ و ۲۳۴، پلاک ۹۵، مجتمع پزشکان ترنج

در برخی از موارد به دلیل بی‌نظمی ضربان قلب، نیاز به انجام نوار قلب داشته باشید. اما امکان دارد در زمان تهیه نوار قلب، ضربان قلب شما در حالت عادی بوده و آریتمی موجود در ضربان در نوار ثبت نشود. در این مورد نوار قلب برای تشخیص مشکل موجود در قلب و علت آن کمکی به متخصص قلب و عروق نکرده و همه چیز طبیعی به نظر خواهد رسید. در برخی از موارد با اجاره ۲۴ ساعته هولتر قلب می‌توان مشکلاتی از قبیل سندرم ولف در افراد مبتلا به پارکینسون را تشخیص داد. اما در سایر افراد برای بررسی دقیق‌تر عملکرد قلب در شرایط مختلف نیاز است تا هولتر مدت زمان بیشتری به بدن وصل باشد تا نوار قلب دقیق‌تری از عملکرد قلب ثبت شود.

هولتر ریتم قلب یک دستکاه قابل حمل است که به وسیله الکترود به بدن می‌چسبد
اگر مشکل ریتم قلب دارید برای اجاره هولتر قلب حتما تماس بگیرید

هولتر ریتم قلب چیست؟

بررسی و تشخیص مشکلات قلبی با استفاده از هولتر بهترین راه حل ممکن است. با استفاده از این دستگاه می‌توان عملکرد قلب را برای مدتی طولانی بررسی نموده و مشکلات آریتمی و سایر مشکلات قلبی را تشخیص داد. هولتر ریتم قلب یک دستگاه قابل حمل است که اندازه و ابعاد مختلفی دارد. این دستگاه دارای چند الکترود است که بر روی پوست و در قسمت‌های مختلف بدن و قفسه سینه نصب می‌شود. دستگاه اصلی هولتر ریتم قلب که ضربان قلب را در طول روز ثبت می‌کند به کمر بسته می‌شود و به راحتی قابل حمل است.

بسته به تشخیص پزشک متخصص و شرایط بیمار از ۲۴ ساعت تا یک هفته باید از این دستگاه استفاده شود. در تمام این مدت الکترودها باید بر روی بدن باشند و پس از جدا کردن دستگاه نزد پزشک برده شده و نوار قلب ثبت شده توسط دستگاه مورد بررسی قرار گیرد. پزشک دستگاه را به رایانه متصل می‌نماید و ضربان قلب ثبت شده در مدت زمان مورد نظر را مشاهده می‌کند. در صورتی که اختلالی در ضربان قلب یا مورد مشکوکی در ریتم قلب بیمار وجود داشته باشد با استفاده از نوار قلب به راحتی قابل تشخیص خواهد بود.

دستگاه هولتر ریتم قلب انواع مختلفی دارد. در مدل‌های قدیمی چند الکترود از طریق سیم به دستگاه متصل بود و این الکترودها توسط پزشک به بدن بیمار متصل می‌شد تا ضربان قلب را در طول روز ثبت کند. در مدل‌های جدیدتر الکترودها بدون سیم هستند و ضربان قلب فرد را در خود ذخیره می‌کنند. دستگاه‌های جدید استفاده راحت‌تری دارند و فرد می‌تواند بدون مشکل و محدودیت کارهای روزمره خود را انجام دهد. دستگاه هولتر هر گونه اختلال و بی‌نظمی در ریتم ضربان قلب را ثبت می‌کند و متخصص می‌تواند عملکرد کلی قلب بیمار را بررسی کند.

شماره های تماس برای هماهنگی اجاره هولتر قلب

۰۲۱-۷۷۱۱۳۳۴۰

آدرس:تهرانپارس، خیابان استخر، بین خیابان ۲۳۲ و ۲۳۴، پلاک ۹۵، مجتمع پزشکان ترنج

چرا باید از هولتر ریتم قلب استفاده کرد؟

هولتر ریتم قلب به منظور بررسی عملکرد قلب و ثبت نوار قلب طی چندین ساعت مورد استفاده قرار می‌گیرد. استفاده از این دستگاه بهترین روش برای ثبت فعالیت قلب است. هولتر دستگاهی کوچک و قابل حمل است و به راحتی می‌توان آن را تا چند روز حمل نموده و از آن استفاده کرد. الکترودها معمولا در اطراف نواحی قلب بر روی پوست چسبانده می‌شوند و با توجه به تجویز متخصص از ۲۴ ساعت تا یک هفته نوار قلب را ثبت می‌کنند.

متخصص قلب با استفاده از نتیجه هولتر قلب به راحتی می‌تواند اختلالات موجود در ضربان قلب را تشخیص دهد. کاری که با استفاده از نوار قلب ساده امکان پذیر نیست زیرا نوار قلب عملکرد قلب را تنها در چند دقیقه نشان می‌دهد و ممکن است بی‌نظمی در زمانی دیگر از زمان ثبت نوار قلب اتفاق بیفتد. با استفاده از دستگاه هولتر هر گونه بی‌نظمی ضربان قلب (آریتمی)، مشکلات دهلیزی از جمله پرش دهلیزی و … مورد بررسی قرار گرفته و نوع اختلال با دقت بیشتری تشخیص داده می‌شود.

انواع هولتر

دستگاه هولتر دو نوع دارد که یک نوع آن برای ثبت ضربان قلب و نوع دیگر برای ثبت فشار خود مورد استفاده قرار می‌گیرد. هولتر برای افرادی که سرگیجه مداوم دارند، بدون علت غش می‌کنند، تپش قلب غیر قابل تشخیص در نوار قلب دارند و یا افرادی که مشکلات قلبی دارند مورد استفاده قرار می‌گیرد. با اجاره دستگاه هولتر قلب می‌توانید به مدت مورد نیاز از آن استفاده نموده و نوار قلب ثبت شده را به پزشک خود نشان دهید.

همچنین افرادی که فشار خون نامنظم دارند برای بررسی فشار خون می‌توانند از هولتر فشار خون استفاده نمایند. با استفاده از هولتر پزشک متخصص دفعات افت یا افزایش فشار خون را در مدت زمانی که مشخص می‌کند بررسی می‌کند و بر اساس آن داروی مورد نیاز برای بیمار را تجویز می‌نماید. فشار خون نیز همانند ضربان قلب ممکن است در زمان معاینه نرمال باشد اما در طول روز و به دفعات مختلف با تغییراتی همراه باشد. به همین دلیل بهترین راه تشخیص این تغییرات استفاده از دستگاه هولتر فشار خون است.

زمانی پزشک برای شما هولتر قلب تجویز می‌کند که در قفسه سینه درد داشته باشید یا نفس کشیدن برای شما سنگین باشد
وقتی با داشتن مشکل برای قلبتون نوار قلب همه چیز را نرمال نمایش دهد دکتر هولتر ریتم قلب را تجویز می‌کند.

 چه زمان به استفاده از هولتر قلب نیاز داریم؟

هنگامی که فرد با علائمی مربوط به قلب به متخصص قلب و عروق مراجعه می‌کند، پزشک پس از انجام معاینات اولیه و تهیه نوار قلب مشکل بیمار را تشخیص می‌دهد. اما گاهی در زمان تهیه نوار قلب، ضربان و عملکرد قلب نرمال بوده و هیچ اختلالی را نشان نمی‌دهد، در حالی که بیمار اظهار ناراحتی و بی‌قراری می‌کند. در این حالت پزشک برای بررسی دقیق‌تر استفاده از هولتر قلب را برای بیمار تجویز می‌نماید. معمولا برای افرادی که علائم زیر را داشته باشند استفاده از هولتر قلب به منظور تشخیص بهتر توصیه می‌شود:

  • افرادی در قفسه سینه خود احساس درد و ناراحتی دارند.
  • افرادی که در زمان تنفس دچار اختلال شده و احساس درد دارند
  • افرادی که بدون علت بیهوش می‌شوند
  • افرادی که به طور مداوم سرگیجه دارند و پزشکان مغز و اعصاب دلیلی برای آن پیدا نکرده‌اند
  • افرادی که ضربان قلب نامنظم دارند
  • افرادی که تپش قلب مداوم دارند
  • افرادی که سکته مغزی را تجربه کرده و دچار مشکلات قلبی شده‌اند

استفاده از هولتر فشار خون برای چه افراد زیر کاربرد دارد:

  • افرادی که در زمان انجام کارهای روزانه دچار نوسان فشار خون هستند
  • زمانی که پزشک بخواهد فشار خون بیمار را در طول شبانه روز بررسی کند
  • زمانی که پزشک بخواهد تاثیر داروها بر فشار خون را بررسی نماید
  • استفاده از هولتر برای زنان باردار برای بررسی نوسانات فشار خون و کنترل آن برای جلوگیری از آسیب به جنین
  • افرادی که بدن آنها به داروها مقاومت نشان می‌دهد با استفاده از این دستگاه مورد بررسی قرار می‌گیرند
  • کنترل و بررسی فشار خون برای افرادی که در زمان خواب و نیمه شب دچار افزایش یا افت فشار خون می‌شوند
  • افرادی که بدون هیچ دلیلی نوسانات فشار خون زیادی دارند و باید تحت کنترل باشند
  • افرادی که در شرایط خاص و استرس زا مانند زمان مراجعه به پزشک دچار افزایش فشار خون می‌شوند اما در شرایط عادی فشار خون نرمال دارند

تشخیص بیماری‌ها با استفاده از هولتر

هولتر نوار قلب و فشار خون برای تشخیص بیماری‌ها و اختلالات قلبی و نوسانات فشار خون مورد استفاده قرار می‌گیرد و کمک بزرگی در راه تشخیص انواع بیماری‌های قلبی محسوب می‌شود. بیماری‌های مختلفی با استفاده از این دستگاه قابل تشخیص هستند و پزشکان با استفاده از این دستگاه و تغییراتی که در الکترودها ایجاد شده است انواع بیماری‌های عصبی و علائم مربوط به استرس فرد را مورد برسی قرار می‌دهند. از جمله بیماری‌هایی که با استفاده از هولتر قابل تشخیص است عبارتند از:

  • افرادی که دچار حملات قلبی پنهان و خفیف می‌شوند
  • علت درد در قفسه سینه و اطراف قلب
  • تنش‌های دهلیزی
  • انواع آریتمی
  • انواع علائمی که پس از مصرف داروها به وجود می‌آیند
به خاطر اینکه هولتر قلب در زمان نهایت 48 ساعت مشکل شما را تشخیص میدهد پس نیازی به خریداری هولتر قلب نیست با اجاره هولتر ریتم قلب کار شما راه می‌افتد.
قبل از نصب هولتر ریتم قلب حتما دوش بگیرید و هیچ گونه کرم یا لوسیون به خود نزنید.

روش نصب کرده هولتر قلب

دستگاه هولتر قلب در بازه زمانی کوتاهی از یک تا چند روز مورد استفاده قرار می‌گیرد، در نتیجه نیازی نیست آن را خریداری کنید. قیمت اجاره هولتر قلب بسیار مقرون به صرفه‌تر از آن است که بخواهید این دستگاه را برای یک بار استفاده خریداری کنید. به همین علت معمولا در زمان اجاره دستگاه تکنسین آن را برای شما نصب نموده و طریقه استفاده از آن را برای شما شرح خواهد داد. اما اگر به هر دلیل خواستید الکترودها را خودتان نصب کنید و یا از همان ابتدا بخواهید دستگاه را برای فرد دیگری نصب کنید لازم است که با طریقه استفاده از دستگاه آشنا باشید:

  • پیش از نصب الکترودها حتما دوش بگیرید و بدنتان را خوب خشک کنید
  • هیچ گونه کرم یا لوسیون نباید بر روی پوست استفاده شود
  • الکترودها را تا زمانی که به پزشک مراجعه می‌کنید نمی‌توانید جدا کنید
  • در صورتی که در ناحیه اتصال الکترود موی زیادی دارد بهتر است موی آن قسمت از بدن را کمی بتراشید
  • الکترودها به اندازه یک سکه هستند و مشکلی برای شما ایجاد نخواهند کرد
  • سیم‌های انتهای الکترود بایستی به دستگاه متصل شوند و دستگاه به کمربند متصل می‌شود و یا در داخل جیب قرار می‌گیرد
  • پس از نصب دستگاه، عملکرد ان را تست کنید، در صورتی که دستگاه به خوبی کار کرد یعنی الکترودها به درستی نصب شده است.

شماره های تماس برای هماهنگی اجاره هولتر قلب

۰۲۱-۷۷۱۱۳۳۴۰

آدرس:تهرانپارس، خیابان استخر، بین خیابان ۲۳۲ و ۲۳۴، پلاک ۹۵، مجتمع پزشکان ترنج

باید و نبایدهای استفاده از هولتر قلب

بسیاری از افرادی که برای اولین بار می‌خواهند از هولتر استفاده کنند سوالاتی را درباره استفاده از آن و نحوه نگهداری از آن مطرح می‌کنند. در این بخش می‌خواهیم چند باید و نباید درباره دستگاه هولتر ریتم قلب در شرق تهران را شرح دهیم که مطمئنا اطلاعات مفیدی را در اختیار شما قرار داده و به سوالات شما پاسخ خواهد داد:

  • به راحتی کارهای روزانه خود را انجام دهید

هولتر ریتم قلب به صورتی طراحی شده است که اندازه کوچکی داشته و فردی که از آن استفاده می‌کند به راحتی می‌تواند کارهای روزمره خود را انجام دهد. البته توصیه می‌شود در مدتی که هولتر بر بدن شما نصب شده است از انجام فعالیت‌های شدید و سنگین پرهیز کنید و کارها را به آرامی و به طور معمول انجام دهید. در زمان رفت و آمد به محل کار سعی کنید آهسته قدم بردارید، از شتاب کردن و انجام حرکات سریع پرهیز کنید. هنگامی که از این دستگاه استفاده می‌کنید به راحتی می‌توانید به دیدار دوستان خود بروید، کارهای روزانه خود را انجام دهید. این دستگاه هیچ گونه محدودیتی برایتان ایجاد نخواهد کرد.

  • ورزش‌های سبک انجام دهید

در صورتی که به ورزش کردن عادت دارید و یا تمرین‌های فیزیوتراپی انجام می‌دهید بهتر است تمرین‌های سبک انجام دهید و بیشتر تمرین‌هایی را کار کنید که تحرک کمتری داشته و شما را خسته نکند. دقت داشته باشید که هر ورزش کردن و تحرک زیاد موجب می‎شود تا در عملکرد دستگاه اختلال ایجاد شود و حرکت شما موجب بروز پارازیت در دستگاه شده و نتیجه آزمایش قابل قبول نخواهد بود.

انجام حرکات ورزشی و سنگین موجب می‌شود تا دستگاه اطلاعات را به درستی ثبت نکند و عملکرد دستگاه مختل خواهد شد. علاوه بر این داشتن تحرک زیاد موجب می‌شود تا بدن عرق کند و این رطوبت چسب الکترودها را شل می‌کند و احتمال دارد الکترودها از روی پوست جدا شوند. در صورتی که در این مدت زمان الکترودها از بدن جدا شوند نتیجه آزمایش دچار خطا می‌شود.

  • از نزدیک شدن به مناطق فشار قوی پرهیز کنید

در زمان استفاده از دستگاه باید دقت داشته باشید که از نزدیک شدن به هر دستگاهی که موجب می‌شود تا در جریان الکتریکی دستگاه تداخل ایجاد شود دوری کنید. این جریان موجب اختلال در ارسال سیگنال‌ها می‌شود و نتیجه آزمایش شما را اشتباه خواهد کرد. به همین دلیل تا زمانی که دستگاه به بدن شما متصل است نباید به مناطقی که ولتاژ بالایی دارند نزدیک شوید. در صورتی که محل کار شما جایی است که باید در این مناطق کار کنید حتما تا چند روزی که از دستگاه استفاده می‌کنید مرخصی بگیرید و یا از منطقه‌ای که ولتاژ بالا دارد دور بمانید.

  • مراقبت باشید هولتر خیس نشود

دقت داشته باشید که هر گونه رطوبت موجب به هم ریختن عملکرد دستگاه و ارسال ناقص سیگنال‌ها خواهد شد. در مدتی که از دستگاه استفاده می‌نمائید از حمام کردن اجتناب کنید. به جای حمام کردن می‌توانید با یک حوله نم دار بدن خود را تمیز کنید. در زمان استفاده از دستشویی مراقب باشید دستگاه خیس نشود. راحت‌ترین راه این است که دستگاه را به صورت کیف دوشی و به صورت اریب از گردن آویز کنید. در این صورت احتمال افتادن و خیس شدن آن کمتر خواهد بود. همچنین مراقب باشید تا الکترودها خیس نشوند. اگر چسب الکترودها شل بشود ارسال سیگنال به درستی انجام نخواهد شد و اگر الکترود به طور کامل از بدن جدا شود باید دوباره آزمایش را انجام دهید.

  • از نزدیک شدن به دستگاه‌هایی که آهن ربای قوی دارند اجتناب کنید

میدان مغناطیسی موجب مختل شدن عملکرد دستگاه می‌شود. به همین دلیل در مدتی که الکترودها به بدن شما متصل است نمی‌توانید آزمایشاتی مانند ام آر آی انجام دهید زیرا در نتیجه آزمایش تاثیر خواهد داشت و نتیجه نادرست خواهد شد. از نزدیک کردن دستگاه‌هایی که آهنربا دارند به دستگاه هولتر و الکترودها پرهیز کنید.

  • در این مدت از دستگاه‌های برقی کمتر استفاده کنید

استفاده از دستگاه‌هایی مانند ماکروویو، مسواک برقی، ریش تراش، مسواک برقی، پتو برقی و … موجب می‌شود تا سیگنال الکترودها قطع شود و نتیجه آزمایش تغییر کند. اگر به فروشگاه یا مراکز تجاری می‌روید مراقب دستگاه‌های فلزیاب که در مقال درب ورودی و خروجی قرار دارد باشید. در زمان عبور باید خیلی سریع رد شوید تا بر روی عملکرد دستگاه تاثیر نگذارد.

  • در زمان استفاده از تلفن همراه مراقب باشید

هنگامی که از تلفن همراه استفاده می‌کنید باید مراقب باشید تا آن را در کنار دستگاه قرار ندهید. همیشه فاصله این دو دستگاه را رعایت کنید تا پارازیت ارسالی از تلفن همراه بر عملکرد دستگاه تاثیر نگذارد. هرگز تلفن همراه را در جیب خود و در نزدیکی الکترودها و یا دستگاه نگذارید. بهتر است در این مدت تلفن همراه را در کیف و دورتر از بدنتان نگهداری کنید.

  • در زمان خواب دستگاه را در جاب مناسبی قرار دهید

هنگامی که می‌خواهید استراحت کنید و یا در زمان خواب دقت داشته باشید که دستگاه در جایی باشد که فشاری به آن وارد نشود، نزدیکم وسایل برقی نباشد، در زمان خواب زیر بدنتان نماند و فشاری بر روی آن وارد نشود. همچنین مراقب باشید دستگاه از ارتفاع به زمین سقوط نکند. در صورتی اجاره هولتر قلب علاوه بر این که باید مراقب عواملی که بر نتیجه آزمایش تاثیر دارند باشید، بایستی از دستگاه به خوبی مراقبت کنید تا آسیبی به دستگاه وارد نشود.

اگر برای تشخیص مشکل قلب و تنفس خود دچار مشکل شدید و بایستی هولتر فشار خون یا ریتم قلب اجاره کنید بهترین مکان درمانگاه ترنج می‌باشد.
دستگاه هولتر قلب:سبک و قابل حمل است و میتوان داخل کیف یا روی کمربند شما بسته شود.

اجاره هولتر فشار خون و نحوه استفاده از آن

هولتر فشار خون یکی از تجهیزات پزشکی است که برای بررسی نوسانات فشار خون و بررسی فشار خون بدن در مدت زمان ۲۴ الی ۴۸ ساعت است. در صورتی که فردی به دلایل مختلف فشار خون منظمی نداشته باشد و در طول روز چندین بار دچار افزایش یا کاهش فشار خون شود پزشک متخصص استفاده از این دستگاه را برای وی تجویز نخواهد کرد. بدین ترتیب در مدت زمانی که پزشک مشخص می‌کند فرد باید از دستگاه استفاده کند تا نوسانات فشار خون وی به دقت ثبت شود. به دلیل این که استفاده از هولتر فشار خون تنها در مدت محدودی مورد نیاز است، با اجاره چند روزه آن می‌توان این تست را انجام داد.

دستگاه قابل حمل و سبک بوده و بر روی کمربند متصل می‌شود. یک کاف به بازو بسته شده و به طور مرتب فشار را اندازه گیری کرده و به دستگاه ارسال می‌کند. بدین ترتیب فشار خون فرد لحظه به لحظه ثبت شده و پزشک می‌تواند شرایط بیمار را در طول روز را ارزیابی نموده و علت نوسانات فشار خون وی را تشخیص دهد.

یکی از معروف‌ترین دستگاه‌های هولتر فشار خون، دستگاه مدست آلمانی (Medset) است که دارای نرم افزار گزارش دهی بوده و از ۲۴ ساعت تا ۷ روز قابل نصب بوده و برای مانیتورینگ فشار خون و ثبت نوار قلب مورد استفاده قرار می‌گیرد. پزشک با استفاده از نتایج این دستگاه میزان دقیق فشار خون و ریتم قلب را در مدت زمان مورد نظر ارزیابی می‌نماید و در صورت وجود هر گونه اختلال، مشکل موجود را تشخیص داده و داروهای لازم برای بیمار تجویز خواهد شد.

شماره های تماس برای هماهنگی اجاره هولتر قلب

۰۲۱-۷۷۱۱۳۳۴۰

آدرس:تهرانپارس، خیابان استخر، بین خیابان ۲۳۲ و ۲۳۴، پلاک ۹۵، مجتمع پزشکان ترنج

استفاده از هولتر دستور العمل خاصی دارد؟

معمولا زمانی که شما از یک وسیله دیجیتال یا الکترونیک استفاده می‌کنید بایستی دستورالعمل استفاده از آن را نیز به خاطر بسپارید. در مورد هولتر نیز دستور العمل‌های خاصی وجود دارد که بایستی در مدت زمانی که از ان استفاده می‌کنید آنها را به درستی رعایت نمائید. هولتر دستگاهی است که برای ثبت ریتم قلب و یا فشار خون مورد استفاده قرار می‌گیرد، بنابراین تا زمانی که پزشک این روش را تجویز نکرده است، نباید از دستگاه استفاده کنید. هولترها انواع مختلفی دارند و به همین دلیل بهتر است از یک فرد متخصص بخواهید تا آن را برای شما نصب کند و نحوه مراقبت و استفاده از دستگاه را به شما آموزش دهد.

هرگز زمانی که الکترودها بر روی پوست شما قرار دارد به حمام نروید. مراقبت باشید دستگاه خیس نشود و در معرض رطوبت قرار نگیرد. هولتر در تمام طول شبانه روز حتی در زمان خواب نیز باید به بدن شما متصل باشد. هر زمان که زمان استفاده از هولتر به پایان رسید نزد پزشک مراجعه کنید تا ایشان نتیجه آزمایش با دستگاه را بررسی نموده و سپس آن را جدا کنید.

استفاده از هولتر ریتم قلب در شرق تهران یک روش تشخیصی بدون خطر و کم عارضه است و قیمت اجاره هولتر قلب نیز بسیار مقرون به صرفه خواهد بود. یکی از عوارض احتمالی پس از نصب هولتر حساسیت پوستی نسبت به الکترودها است. ممکن است در برخی از افراد در محل نصب الکترود قرمزی یا خارش ایجاد شود که پس از برداشتن الکترود این مشکل رفع خواهد شد. گاهی ممکن است بیمار به چسبی که برای نکه داشتن الکترودها استفاده می‌شود حساسیت داشته باشد و پس از مدتی شاهد تحریکات پوستی باشد. در این مورد بایستی با پزشک مشورت کرد. در صورتی که حساسیت غذایی یا تماسی خاصی دارید پیش از اجاره هولتر قلب حتما با پزشک خود در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *