آموزشگاه تار غرب تهران

تار را می توان یکی از سازهای اصیل ایرانی به شمار آورد که در موسیقی سنتی ایران به نوعی حرفه اول را زده و از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. با توجه به زیاد بودن همیشگی تعداد علاقمندان به یادگیری این ساز از دیرباز تا کنون به منظور آموزش این ساز از روش های مختلفی استفاده می شود. یکی از آموزشگاه هایی که در زمینه آموزش ساز تار فعالیت داشته آموزشگاه مهرآئین بهترین آموزشگاه تار غرب تهران می باشد. این آموزشگاه به دلیل برخورداری از بهترین مدرس آموزش تار غرب تهران می تواند در زمینه یادگیری حرفه ای ساز تار به شما کمک بسیاری نموده و تنها کافی است که به این ساز علاقمند باشید و در راه یادگیری نواختن آن از خود استمرار نشان دهید و باقی امور را به این آموزشگاه بسپارید.



آموزشگاه مهرآئین بهترین آموزشگاه تار غرب تهران

آموزشگاه مهرآئین در زمینه آموزش انواع سازها از جمله تار یکی از قدیمی ترین آموزشگاه ها به شمار آمده و توانسته لقب آموزشگاه گیتار خوب دهکده المپیک را از آن خود کند. این آموزشگاه تمامی معیارهای یک آموزشگاه موسیقی عالی را داراست و از این رو شما با خیالی آسوده می توانید به منظور آموزش تار غرب تهران روی آن حساب باز کنید. در ادامه برخی از ویژگی های آموزشگاه مهرآئین را به عنوان بهترین آموزشگاه تار غرب تهران مورد بررسی قرار خواهیم داد:

ویژگی های بهترین آموزشگاه مهرآئین

  • این آموزشگاه به عنوان بهترین آموزشگاه تار غرب تهران از بهترین اساتید دعوت به عمل آورده و از این رو شما زیر نظر حرفه ای ترین و باتجربه ترین اساتید، ساز تار را آموزش خواهید دید؛
  • فضای در نظر گرفته برای آموزشگاه تار غرب تهران کاملاً برای آموزش موسیقی مناسب می باشد و کلاس در نظر گرفته شده برای آموزش هر ساز، عایق شده تا صدای هر کلاس نظم کلاسی دیگر را مختل نکند لذا شما می توانید در محیطی کاملا حرفه ای، آرام و به روز از آموزش تار غرب تهران بهره مند گردید؛
  • هزینه در نظر گرفته شده برای آموزش کلیه سازها از جمله ساز تار کاملا مناسب و مقرون به صرفه می باشد و شما می توانید با مناسب ترین هزینه در آموزشگاه تار غرب تهران به منظور یادگیری ساز تار آموزش ببینید؛
  • مدیریت آموزشگاه تار غرب تهران کاملا به صورت مدبرانه و منظم مسائل و امور مربوط به آموزشگاه را مدیریت نموده و به همین دلیل شما می توانید بدون هر نوع مشکلات حاشیه ای در این آموزشگاه نام نویسی کرده و جلسات کلاس های خود را پشت سر بگذارید؛
  • آموزشگاه تار غرب تهران از نظر موقعیت دسترسی و رفت و آمد نیز در شرایط مطلوبی قرار داشته و شما به راحتی می توانید با وسایل نقلیه عمومی مختلف به این آموزشگاه رفت و آمد داشته و یا حتی بدون ماندن در ترافیک با ماشین شخصی خود به آموزشگاه مراجعه کنید؛
  • در بهترین آموزشگاه تار غرب تهران شما می توانید در صورت داشتن علاقه و استمرار در مدت زمانی کوتاه در نواختن ساز تار حرفه ای شوید.


آموزش تار در بهترین آموزشگاه تار غرب تهران

اگر چه ساز تار چندان روش نواختن پیچیده ای ندارد و یادگیری آن تقریبا آسان است اما با این حال برای موفقیت در زمینه یادگیری این ساز ضمن بهره مندی آموزش زیر نظر بهترین آموزشگاه تار غرب تهران شما بایستی در این راه تلاش مناسبی نیز داشته باشید. در واقع می توان گفت که برای یادگیری هر سازی به غیر از آموزش خوب شما باید به خوبی نیز تمرین کنید. 

اما با این حال در آموزشگاه تار غرب تهران مدرسی دلسوز و با اخلاق به شما آموزش داده و به خوبی روند یادگیری و تمرین شما را زیر نظر خواهد داشت.

ساز تار

ساز تار را می توان یکی از سازهای زهی ایران به شمار آورد که برای نواختن آن از مضراب استفاده می شود و می توان آن را یکی از پرطرفدارترین سازها در خاورمیانه نیز دانست. این ساز همواره در ایران طرفداران خاص خود را داشته و هنرجویان بسیاری نسبت به یادگیری این ساز مشتاق می باشند. اگر چه ممکن است نواختن این ساز کمی دشوار به نظر برسد اما شما در بهترین آموزشگاه تار غرب تهران توانسته به صورت کاملاً حرفه ای و با روش هایی عالی این ساز را بیاموزید.

بررسی تفاوت ساز تار و سه تار توسط آموزشگاه مهرآئین

  • یکی از تفاوت های اصلی این دو ساز با یکدیگر تفاوت آن ها از نظر ظاهری است. ظاهر این دو ساز کاملاً با هم متفاوت می باشد. تار به نسبت سه تار در سایز بزرگ تری طراحی شده است و برعکس ساز تار که دارای دو کاسه بزرگ و کوچک بوده سه تار از کاسه ای تکی و گلابی شکل برخوردار می باشد.
  • ساز تار و سه تار از نظر جنس صفحه جلوی کاسه نیز با یکدیگر متفاوت هستند. صفحه در نظرگرفته برای ساز سه تار غالباً تهیه شده از چوب توت و گردو می باشد اما صفحه تار از پوست طبیعی یا مصنوعی ساخته خواهد شد.
  • نوع خرک ساز تار و سه تار نیز با هم تفاوت دارد. تار به نسبت سه تار دارای خرکی بزرگ تر می باشد که برای قرار گیری بر روی پوست دارای دو پایه است.
  • از تفاوت های ظاهری که کمی فاصله بگیریم به تفاوت این دو ساز از نظر صدادهی می رسیم. ساز سه تار به نسبت تار از ظرافت صدای بیشتری برخوردار است حال آن که تار صدایی قدرتمندتر دارد. اما با این حال لازم به ذکر است که در نهایت وسعت صدا و یا دامنه صدای این سازها شبیه به هم می باشد.
  • آموزشگاه تار غرب تهران همچنین به این نکته اشاره نموده که نحوه نواختن این دو ساز نیز با یکدیگر فرق می کند. برای نواختن سه تار از مضراب فلزی و یا ناخن انگشت سبابه استفاده می شود. نواختن تار نیز با مضراب فلزی نظر برنجی با انتهایی مومی انجام می شود. اما تفاوتی که در این بین وجود داشته این است که سه تار از طریق حرکت انگشت سبابه و وارد کردن ضربه از طریق نوک انگشتان بر روی سیم ها نواخته می شود حال آن که در نواختن تار دست نوازنده باید از مچ حرکت داشته و مضراب روی سیم ها از بالا به پایین و یا از پایین به بالا به حرکت در آیند.

گفتنی است که ساز سه تار نیز یکی از سازهای آموزش داده شده در آموزشگاه مهرآئین می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *