آموزشگاه پاک کردن، ریموو تاتو ابرو در تهران

در آکادمی پورپیگمنت پاک کردن، ریموو تاتو ابرو در تهران با انواع روش پاک کردن تاتو ابرو آشنا می‌شویم.بسیاری از خانم‌ها به دلایل مختلف پس از مدتی دیگر از تاتوی دائمی خود رضایت ندارند و تمایل دارند تا تاتوی خود را پاک کنند. خبر خوب این است که امروزه می‌توان با روش‌های مختلف تاتوهای دائمی را برای همیشه پاک کرد.

آکادمی پور پیگمنت ریمو فیبروز،تاتو و هاشور
آکادمی پور پیگمنت ریمو فیبروز،تاتو و هاشور

برخی از خانم‌ها در دوره‌ای از زندگی خود تصمیم می‌گیرند تغییری در چهره و ابروی خود ایجاد کنند. تاتو ابرو یکی از روش‌های قرینه سازی و پر کردن ابرو است که در مدل‌های مختلف انجام می‌شود. خانم‌هایی که ابروهای کم پشت یا کوتاه دارند و یا قصد دارند مدل خاصی به ابروهای خود بدهند می‌توانند ابروهای خود را تاتو کنند.

اما پس از مدتی امکان دارد این تاتو دیگر تکراری شده باشد و فرد بخواهد مدل ابروی خود را تغییر دهد. برای این کار متخصصان ریموو تاتو ابرو با استفاده از چند روش بدون خطر و بدون عارضه، تاتو ابرو را پاک می‌کنند و دیگر هیچ اثری از رنگ بر روی صورت فرد باقی نمی‌ماند.

عضویت درآکادمی بین المللی پورپیگمنت، ارائه لوگو و مدرک پایان دوره
ارائه کیت مواد ریموور پورپیگمنت مورد استفاده ٢۵ نفر
۶ ماه پشتیبانی
ریمووری ایمن با بازدهی بالا
تلفن :۰۹۳۶۶۵۴۴۳۱۴
آدرس-شهرک غرب

عضو رسمی آکادمی فی اروپا
عضو سازمان فنی و حرفه ایی
دارای ۴ سال سابقه

یکی از مزایای ریموو ابرو با آکادمی پور پیگمنت، پاک شدن سریع، بدون درد و خونریزی
یکی از مزایای ریموو ابرو با آکادمی پور پیگمنت، پاک شدن سریع، بدون درد و خونریزی

مزایای ریموور پورپیگمنت نسبت به دیگر ریموورها:

  1. عملکرد بالا در پاک کنندگی
  2. سریع و بدون درد و در مدت زمان کم (در عرض ۱۵ دقیقه)
  3. پاک کننده همه رنگها حتی قرمز،بژ،سبزو…
  4. قدمت تاتو اهمیتی ندارد
  5. رشد موهای ابرو بعد از خروج رنگدانه ها
  6. حاوی عناصر فعال برای احیا و بازسازی سریعتر پوست
  7. بدون ایجاد التهاب و ورم بافتها و دوران نقاهت
  8. عاری از هرگونه مواد سرطان زا
  9. پاک کننده انواه رنگدانه ها (اکسید اهن ،اکریلات و…)
  10. پاک شدن بالای ٧٠ درصد از رنگها در جلسه اول
  11. سلامت ١٠٠ درصد پوست تضمینی
  12. ضد حساسیت
  13. بدون ایجاد خطر هایپر یا هایپوپیگمنتاسیون پوست
    ریموور پورپیگمنت پایه و اصلی است و شامل تری کلرواستیک اسیدی نیست و سلول های سطح پوست را ازبین نمیبرد.

کلینیک تخصصی ریموو تاتو صورت:

مستر رسمی آکادمی پورپیگمنت
و دارای تکنیک انحصاری ریموو در ۱۵ دقیقه
با بهترین مواد و جدیدترین علم پاک کردن تاتو بدون آسیب و نقاهت

خدمات و آموزش شامل موارد زیر است:

  1. ریموو تاتو ابرو-خط چشم و لب
  2. آنزیم تراپی ،کوکتل تراپی برای رفع قرمزی
  3. ناشی از رنگهای نامرغوب،از بین بردن رنگهای بژ ، احیا و بازسازی پوست

(ریموور پورپیگمنت فرموله شده در پیگمنت پلاس کانادا-تحت لیسانس المان)

میکروبلید ابرو:

آموزش و خدمات تخصصی
میکروبلیدینگ ابرو با سبک های
فیبروز-بُلدبروز-بُلدشیدینگ و..

در این بخش می‌خواهیم به معرفی انواع روش پاک کردن تاتو ابرو، ریموو فیبروز ابرو و ریموو هاشور ابرو بپردازیم.

در این روش با استفاده از تابش مشتقیم لیزر به ابرو جوهر و رنگ ابرو را به مرور کم میکند.
در این روش با استفاده از تابش مشتقیم لیزر به ابرو جوهر و رنگ ابرو را به مرور کم میکند.
  • استفاده از لیزر برای پاک کردن تاتو یا فیبروز ابرو

عمل پاک کردن تاتو ابرو در آموزشگاه پاک کردن تاتو ابرو با استفاده از لیزر بسیار راحت و سریع انجام می‌شود. در این روش با استفاده از یک دستگاه لیزر که بر روی پوست و محل تاتو تابیده می‌شود، جوهر موجود در پوست پاک می‌شود. بدین ترتیب که لیزر با طول موج مشخص به پوست تابانده می‌شود و پس از این که جوهر تاتو با لیزر واکنش نشان داد، رنگ تاتو شکسته می‌شود و پس از مدتی توسط بدن جذب شده و محو می‌گردد.

این کار معمولا در چند دقیقه کوتاه انجام می‌شود و در خیلی کمی دارد. فردی که توانسته است درد تاتو کردن را تحمل کند قطعا می‌تواند درد ریموو کردن تاتو ابرو را نیز تحمل نماید. مدت زمان مورد نیاز برای پاک کردن تاتو ابرو به میزان رنگ و مقدار ابروی تاتو شده بستگی دارد. هر قدر مقدار رنگ و وسعت تاتو بیشتر باشد مدت زمان بیشتری برای پاک کردن تاتو مورد نیاز خواهد بود.

  • مزایای پاک کردن تاتو ابرو با لیز

در آزموشگاه ریموو تاتو ابرو در تهران روش لیزر یکی از بهترین و بی‌خطرترین روش‌های پاک کردن تاتو محسوب می‌شود و چندین مزیت مهم برای فرد به همراه دارد:

  • این روش غیر تهاجمی است و هیچ عارضه‌ای برای فرد ایجاد نمی‌کند. در این روش هیچ زخمی بر روی پوست ایجاد نمی‌شود و در صورتی که پوست قرمز یا ملتهب شود، خیلی زود رفع شده و پوست به حالت اولیه باز می‌گردد.
  • این روش در مقایسه با سایر روش‌ها خطر کمتری برای بدن دارد
  • در مقایسه با روش سنتی این روش درد بسیار کمتری دارد
  • با استفاده از این روش لیزر تمام رنگ‌های تاتو ابرو پاک می‌شود
  • برای انواع پوست خشک و چرب قابل استفاده است

جدیدترین تکنولوژی در ۲۰۲۳ برای پاک کردن خالکوبی مغناطیسی غیر تهاجمی نامیده می شود، سریعتر و کاملتر از روشهای سنتی پاک کردن خالکوبی مانند پاک کردن تاتو با لیزر است.

برای هر رنگ تاتو از چه نوع لیزری استفاده می‌شود؟

هر رنگ تاتو ابرو با استفاده از طول موج مشخصی از لیزر پاک می‌شود. در آموزشگاه پاک کردن تاتو ابرو با انواع طول موج لیزر آشنا خواهید شد و نحوه استفاده از آن را خواهید آموخت. به عنوان مثال برای رنگ‌های گرم مانند قرمز، نارنجی، صورتی و قهوه‌ای که در عمق کمتری از پوست ایجاد شده‌اند از طول موج کوتاه‌تری استفاده می‌شود. اما رنگ‌های تیره که در عمق بیشتری در پوست قرار دارند طول موج بالاتری نیاز است.

پاک کردن تاتو ابرو ممکن است از طریق استفاده از لیزر یا روش‌های شیمیایی انجام شود تا رنگ و پیگمانت‌های تاتو از بین بروند و ظاهر ابرو به حالت اولیه بازگردانده شود.

چند نکته مهم در مورد لیزر برای پاک کردن تاتو ابرو:

  • پس از انجام لیزر باید از ناحیه لیزر شده در برابر نور آفتاب محافظت کرد.
  • حتما از کرم ضد آفتاب استفاده کنید.
  • برای جلوگیری از ورم کردن ناحیه لیزر از کمپرس سرد استفاده کنید.
  • با استفاده از روغن حاوی ویتامین E قسمت لیزر شده را چرب نگه دارید.
  • حداقل تا چند روز از مواد آرایشی استفاده نکنید.
  • در صورتی که زخم یا تاولی در این قسمت ایجاد شده بود از ترکاندن و کندن آن پرهیز کنید.
در روش رمیوو تاتو ابرو در لایه بردار با استفاده از لایه بردار های خاص مثل ابریژن استفاده می شود.
در روش رمیوو تاتو ابرو در لایه بردار با استفاده از لایه بردار های خاص مثل ابریژن استفاده می شود.

استفاده از لایه بردار برای ریموو کردن تاتو ابرو و هاشور ابرو 

در این روش با استفاده از مواد لایه بردار رنگ‌های موجود در پوست و مشکلات موجود در آن رفع می‌شود. لایه برداری با روش‌های مختلف انجام می‌شود. رایج‌ترین روش برای پاک کردن تاتو ابرو استفاد از روش درم ابریژن است. در این روش متخصص لایه‌ای به نام اپی درم را که از جوهر تاتو محافظت می‌کند را از بین می‌برد تا جوهر به بیرون نشت کند.

پس از لایه برداری ممکن است تا چند روز در ناحیه لایه برداری شده درد و سوزش خفیف احساس شود. دوره ترمیم و بهبودی ناحیه لایه برداری شده در حدود ۲ هفته است و در این مدت بهتر است در معرض نور آفتاب قرار نگیرید. معمولا برای نتیجه بهتر از روش لیزر در کنار این روش استفاده می‌شود تا تاتو ابرو به طور کامل محو شود.

استفاده از ریموور جهت پاک کردن تاتو و هاشور ابرو

از دیگر روش‌های کم خطر که در آموزشگاه ریموو تاتو ابرو در تهران برای پاک کردن تاتو ابرو مورد استفاده قرار می‌گیرد، استفاده از ریموور است. ریموورها مواد پاک کننده‌ای هستند که از مواد کم عارضه و ارگانیک تهیه می‌شوند و برای پوست هیچ گونه خطر و مشکلی ایجاد نمی‌کنند. ریموورها بر پایه مواد طبیعی هستند و اثر تاتو جوهر را از بین می‌برند. این روش در گذشته نیز مورد استفاده قرار می‌گرفته است و بایستی در آموزشگاه ریموو تاتو ابرو در تهران و توسط فردی متخصص که از مهارت کافی برخوردار است، انجام شود.

این روش در مقایسه با روش لیزر و لایه برداری قیمت پائین‌تری دارد اما ممکن است مانند لیزر عمل نکرده و آثار تاتو را به طور کامل محو نکند. از ریموورها برای نواحی دیگر مانند تاتو خط چشم و خط لب و … نیز استفاده می‌شود. در صورتی که فرد به لایه بردارها و یا لیزر حساسیت داشته باشد و یا پوست ظریفی داشته باشد بهتر است از ریموور استفاده کند.

پاک کردن تاتو ابرو با استفاده از ریموور به دو روش انجام می‌شود:

  • پاک کردن تاتو ابرو با استفاده از محلول

رایج‌ترین روش برای پاک کردن تاتو ابرو استفاده از مواد محلول است. این مواد از اسیدهای میوه تهیه می‌شوند. از این محلول‌ها برای پاک کردن بخشی از تاتو ابرو یا کل آن استفاده می‌شود و اگر تاتو خیلی قدیمی با پر رنگ باشد ممکن است پس از پاک سازی رنگی خاکستری بر روی پوست باقی بماند که با روش‌های رنگدانه سازی می‌توان قسمت‌های خاکستری را پوشش داد.

  • پاک کردن تاتو ابرو با روش ساکشن

دومین روش ریموور ابرو، ساکشن نام دارد. از این روش برای پاک کردن بخشی از تاتو ابرو استفاده می‌شود. مثلا ممکن است در زمان تاتو دست تاتوکار بلغزد و بخشی از کار اشتباه شود. بدین ترتیب با استفاده از محلول ساکشن می‌توان در همان لحظه که تاتو به تازگی انجام شده است رنگ را از داخل پوست خارج کرد و بخشی از تاتو ابرو یا همه آن را پاک کرد.

استفاده از مواد پیگمنت آف و مواد ارگانیک برای ریموو تاتو ابرو

در این روش از مواد ارگانیک و پیگمنت آف برای تخلیه رنگ استفاده می‌شود. در این روش با استفاده از مواد مولکول‌های رنگ شکسته می‌شوند و رنگ به طور کامل از لایه‌های پوست تخلیه می‌شود. پس از گذشت دوره نقاهت هیچ اثری از رنگ بر روی پوست باقی نمی‌ماند. پیگمنت آف تنها بر روی ناحیه رنگ شده اثر دارد و آسیبی به ریشه ابرو و رنگدانه‌های آن وارد نمی‌کند. این کار باید توسط فردی متخصص و ماهر انجام شود زیرا در صورت  عدم رعایت نکات ایمنی و مهم ممکن است در ناحیه ابرو و یا سایر قسمت‌ها فرورفتگی با حساسیت پوستی ایجاد کند. در صورتی که نکات مراقبتی به درستی رعایت نشود منجر به عفونت خواهد شد. بنابراین حتما باید به مراکز معتبر مراجعه نمود.

استفاده از کرم‌های پاک کننده تاتو

روش دیگر استفاده از کرم‌های مخصوص پاک کردن تاتو است. این کرم‌ها ترکیبات شیمیایی خطرناکی دارند و باید حتما در مراکز معتبر و توسط افراد متخصص انجام شود. این کرم‌ها مانند اسید تری کلروائوستیک عمل می‌کنند و تنها در مراکز زیبایی و درمان مشکلات پوستی کاربرد دارند. این کرم‌ها نباید به صورت خودسرانه مورد استفاده قرار گیرند زیرا عوارضی از قبیل سوختگی، خارش، التهاب، اسکار دائمی، تغییر رنگ پوست و لایه برداری عمیق را بر روی پوست ایجاد می‌کند.

استفاده از کرایوسرجری و پیلینگ

روش دیگر کرایوسرجری است که در آن برای پاک کردن تاتو ابرو ناحیه تاتو شده با استفاده از نیتروژن مایع فریز می‌شود و ناحیه تاتو شده سوزانده شده و جوهر موجود در پوست از بین می‌رود. در روش پیلینگ از یک محلول لایه بردار شیمیایی استفاده می‌شود که همانند مواد لایه بردار بر روی پوست مالیده می‌شوند و همانند روش کرایوسرجری عمل کرده و بخشی از پوست را می‌سوزاند. در این روش ممکن است بر روی پوست تاول‌هایی ایجاد شود که نباید آنها را دستکاری کرد. پس از این که تاول‌ها بهبود یافتند، لایه جدیدی از پوست ساخته می‌شود و ناحیه پاک سازی شده را ترمیم می‌کند. دقت داشته باشید که این روش در مقایسه با لیزر کارایی کمتری دارد و ممکن است تاتو ابرو به طور کامل پاک نشود.

استفاده از اسید گلیکولیک

یکی از روش‌های پرطرفدار که در آموزشگاه پاک کردن تاتو ابرو آموزش داده می‌شود، استفاده از اسید گلیکولیک است. در این روش عمل لایه برداری با استفاده از یک ماده اسیدی انجام می‌شود و لایه‌های پوستی به ترتیب حذف می‌شوند تا این که جوهر موجود در پوست از بین برود. پس از این که اسید بر روی پوست قرار گرفت، لایه‌ای از پوست با استفاده از ابزار مخصوص تراشیده می‌شود و پس از چند جلسه لایه‌های جدید پوست جای لایه‌های برداشته شده را می‌گیرند و تاتو ابرو نیز به مرور زمان محو می‌شود. این روش بسیار حساس است و باید حتما توسط فردی متخصص و ماهر انجام شود تا برای چشم و سایر اعضای صورت مشکلی ایجاد نشود.

استفاده از روش پلاسما جت

یکی از روش‌های پرطرفدار برای ریموو تاتو ابرو، استفاده از روش پلاسما جت است. این روش برای پاک کردن دائمی تاتوی ابرو کاربرد دارد و پس از آن هیچ اثری از تاتو بر روی پوست باقی نخواهد ماند. روش پلاسما جت تنها در دو الی سه جلسه انجام می‌شود و اثر بخشی خوبی دارد. این روش مقرون به صرفه بوده و برای همه افراد مناسب است.

چه عواملی در انتخاب روش پاک کردن تاتو ابرو تاثیر دارند؟

خانم خلیلی فر، مستر بین المللی آکادمی پورپیگمنت، عضو آکادمی فنی اروپا و سازمان فنی و حرفه‌ای کشور در دوره‌های آموزش پاک کردن و ریموو تاتو ابرو چندین عامل مهم را در انتخاب روش پاک کردن تاتو موثر می‌داند. مهمترین عواملی که باید پیش از انتخاب روش ریموو تاتو ابرو به آنها توجه داشت عبارت است از:

  • مدت زمانی که از تاتو ابرو گذشته است
  • عمق نفوذ جوهر در لایه‌های زیرین پوست
  • رنگ باقی مانده از تاتو
  • سلامت پوست و وضعیت عمومی بدن فرد
  • نوع داروهای مصرفی
  • هزینه روش پاک کردن تاتو ابرو که بایستی متناسب با بودجه فرد مراجعه کننده باشد

پس از پاک کردن تاتو ابرو به چه نکاتی باید توجه کرد؟

خانم‌هایی قصد دارند تاتو ابروی خود را پاک کنند باید پس از انجام عمل پاک سازی چند نکته مهم را رعایت نمایند. توجه به این نکات موجب می‌شود تا روش اثر بخشی بهتری داشته باشد و تتو به طور کامل از روی ابرو پاک و محو شود.

  • توصیه می‌شود حداقل تا سه روز از حمام کردن پرهیز کنید
  • در صورتی که آنتی بیوتیک برای شما تجویز شده باشد حتما آن را به طور مرتب مصرف کنید
  • از کرم‌های روشن کننده و ترمیم کننده پوست استفاده کنید
  • برای تسریع ترمیم پوست حتما از روغن‌های طبیعی مانند روغن زیتون، روغن نارگیل یا روغن لاوندر استفاده کنید
  • هرگز ناحیه پاک سازی شده را نخارانید
  • تا حد امکان از منزل خارج نشوید و کمتر در معرض نور خورشید قرار بگیرید
  • تا چند روز از مواد آرایشی از جمله پنکیک و کرم پودر استفاده نکنید
  • آب کافی و زیاد بنوشید
  • مواد غذایی کافی میل کنید و سعی کنید سیستم ایمنی خود را از قبل تقویت کنید
  • تا زمانی که زخم‌ها به طور کامل بهبود نیافته است از رفتن به استخر پرهیز کنید

آیا پاک کردن تاتو ابرو عوارض دارد؟

همان طور که در بخش قبل اشاره کردیم، پاک کردن تاتو ابرو به چندین روش مختلف انجام می‌شود و در این میان روش لیزر از سایر روش‌ها کم خطرتر و کم عارضه‌تر است. اما به طور کلی ممکن است تا مدتی عوارض مختلفی را روی پوست مشاهده کنید که برخی از آنها طبیعی هستند و با مراقبت صحیح رفع می‌شوند.

پس از ریموو تاتو ابرو احتمال دارد پوست کمی زخم شود، در این صورت ناحیه پاک سازی شده در برابر عفونت و آلودگی بسیار حساس خواهد بود و اگر به خوبی از آن مراقبت نشود و داروهای مورد نیاز نیز به موقع مصرف نشوند، جای زخم بیشتر شده و اثر آن بر روی صورت باقی خواهد ماند. به همین دلیل باید نکات مراقبتی و بهداشتی پس از پاک کردن تاتو را به دقت رعایت کرد تا زخم هر چه زودتر بهبود یابد.

از دیگر عوارضی که ممکن است در برخی از افراد مشاهده شود، ایجاد حساسیت به مواد یا روشی است که مورد استفاده قرار می‌گیرد. جوهر تاتو حاوی سولفید جیوه است و در برخی از افراد این ماده ایجاد حساسیت می‌کند و هنگامی که این مواد توسط بدن جذب می‌شوند در ناحیه پاک سازی علائمی از قبیل التهاب و خارش ایجاد می‌کند. برای جلوگیری از این حالت بهتر است بنا به توصیه متخصص و پزشک از داروهای ضد حساسیت و آنتی هیستامین‌ها استفاده شود. این مواد علاوه بر کاهش التهاب، علائم را تا حدی بهبود می‌‎بخشند.

از سال های گذشته افرادی که از پرپشتی یا حالت ابرو خود راضی نبودند این روش جدید تاتو ابرو ابداع شد.
از سال های گذشته افرادی که از پرپشتی یا حالت ابرو خود راضی نبودند این روش جدید تاتو ابرو ابداع شد.

تاتو کردن ابرو چیست و چه عوارضی دارد؟

بسیاری از افراد تنها با هدف زیبایی و بدون این که به عواقب آن فکر کنند کارهایی را انجام می‌دهند که به نظرشان باعث زیباتر شدن صورتشان می‌شود. اما این روش‌ها همیشه زیبا نیستند. تاتو ابرو یکی از روش‌های زیبایی است که در سال‌های گذشته مورد استفاده قرار می‌گرفت اما به دلایل مختلف این روش دیگر طرفداری ندارد و بسیاری از افرادی که قبلا این کار را انجام داده‌اند به دنبال راهی هستند تا تاتوی ابروی خود را پاک کنند.

افرادی که ابروهای نازک یا کم پشتی دارند فکر می‌کنند که با پر کردن و رنگ کردن ناحیه زیر ابروها ظاهر زیباتری خواهند داشت. اما این طور نیست. ظاهر تاتو بسیار مصنوعی بوده و پس از مدتی بسیار تکراری و ناخوشایند خواهد بود. در تاتو ابرو به دلیل این که جوهر در لایه‌های زیرین پوست نفوذ می‌کند به راحتی پاک نمی‌شود و پس از سال‌ها تغییر رنگ می‌دهد و دیگر زیبا نیست. دلایل بسیاری وجود دارد که موجب می‌شود یک فرد تصمیم بگیرد تاتوی ابروی خود را پاک کند.

در مرکز فیبروز ابرو در غرب تهران به افرادی که قصد دارند تاتو ابرو داشته باشند توصیه می‌شود از روش جدید فیبروز استفاده کنند. مزیت این روش در این است که ظاهری بسیار طبیعی دارد و مراحل ریموو فیبروز ابرو نیز در مقایسه با تاتو ابرو بسیار ساده‌تر و سریع‌تر انجام می‌شود.

تاتو کردن ابرو چه عوارضی دارد؟

پوست صورت از جمله حساس‌ترین بخش‌های بدن است و در صورت وجود زخم یا خراش آلودگی خیلی سریع منتقل شده و مشکلاتی را برای پوست ایجاد می‌کند. اگر تاتو ابرو در مراکز غیر معتبر و با استفاده از وسایل غیر استریل انجام شود عوارض جبران ناپذیری برای فرد به همراه خواهد داشت. در زمان تاتو ابرو، جوهر با استفاده از یک سوزن به لایه‌های زیرین پوست منتقل می‌شود و این سوزن باید تمیز و استریل باشد تا موجب عفونت و التهاب در پوست نشود. اگر تاتو ابرو توسط فردی غیر متخصص و با استفاده از وسایل نامناسب انجام شود پزشک ناچار است از داروهای متعددی برای درمان عفونت و التهاب ناحیه تاتو استفاده کند. از مهمترین عوارض تاتو ابرو عبارت است از:

  • ایجاد ضایعه پوستی

از شایع‌ترین مشکلات پوستی که ممکن است پس از تاتو ابرو با مواد غیر استریل ایجاد شود، بروز ضایعات پوستی در ناحیه تاتو شده است. در حقیقت این ضایعات به گلبول‌های سفید آسیب می‌زنند و بدن به طور طبیعی سعی می‌کند ناحیه تاتو شده را از بین ببرد. در نتیجه در ناحیه تاتو شده زخمی ایجاد می‌شود که پس از ترمیم موجب ایجاد برآمدگی بر روی پوست ابرو می‌شود.

  • ایجاد عفونت پوستی

از دیگر عوارض تاتو کردن در مراکز غیر معتبر، بروز عفونت پوستی پس از انجام تاتو است. در صورتی که از لوازم غیر استریل استفاده شده باشد و پس از تاتو مراقبت‌های بهداشتی به درستی رعایت نشده باشد، پوست عفونت خواهد کرد و حالت ناخوشایندی بر روی پوست ایجاد می‌کند. در صورتی که عفونت بیش از حد باشد به چشم و بافت اطراف آن نیز آسیب می‌زند و در برخی از افراد مشاهده شده است که چشم ملتهب شده و برای فرد مشکلات جدی ایجاد نموده است.

  • ایجاد عفونت باکتریایی

در صورتی که تاتو ابرو توسط فردی غیر متخصص و با استفاده از لوازم غیر استریل و آلوده انجام شود، احتمال دارد عفونت‌های باکتریایی از قبیل چرک، تورم، قرمزی و التهاب در ناحیه تاتو ایجاد شود. به همین دلیل اگر قصد دارید ابروی خود را تاتو کنید بهتر است به آرایشگاه‌ها و مرکز هاشور ابرو غرب تهران مراجعه کنید تا مشکلاتی از این قبیل برایتان پیش نیاید.

  • احتمال بروز انواع بیماری مسری

اگر سوزنی که برای تاتو ابرو استفاده می‌شود استریل نشده باشد فرد در معرض ابتنلا به بیماری‌های مسری است که از طریق خون منتقل می‌شوند. این بیماری‌ها خطرناک هستند و خیلی سریع از طریق یک سوزن آلوده منتقل می‌شوند.

  • آسیب دیدن فولیکول مو

اگر تاتو ابرو توسط فردی غیر متخصص انجام شود هر بار که سوزن وارد پوست می‌شود احتمال دارد به فولیکول‌های موی ابرو آسیب بزند. علاوه بر این اگر سوزن به درستی و در زاویه مناسب وارد پوست نشود موجب خونریزی داخلی در پوست می‌شود که باعث می‌شود تا رنگدانه‌ها زیر پوست پخش شود و ظاهر ابرو خراب گردد.

  • واکنش‌های حساسیتی پوست

برخی از افراد به جوهر تاتو حساسیت دارند و در صورتی که ندانسته اقدام کنند ممکن است حساسیت‌های پوستی در اطراف ناحیه تاتو ایجاد شود. خارش و قرمز شدن پوست از جمله علائم حساسیت به جوهر تاتو است. در برخی از افراد تا سال‌ها ممکن است این علائم ادامه داشته باشد که تنها با استفاده از دارو می‌توان از شدت آن کاست.

در این مقاله روش‌های مختلفی برای پاک کردن تاتو ابرو را معرفی کردیم، اما در این میان بهترین و کم خطرترین روش، ریموور پورپیگمنت فرموله شده در پیگمنت پلاس کانادا-تحت لیسانس المان است که توسط آکادمی پورپیگمنت انجام می شود. دارای تکنیک انحصاری ریموو در ۱۵ دقیقه با بهترین مواد و جدیدترین علم پاک کردن تاتو بدون آسیب و نقاهت را دارا است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *