آموزشگاه پیانو غرب تهران

آموزشگاه پیانو غرب تهران

اگر شما نیز از بین سازهای مختلف علاقه مند به یادگیری ساز پیانو که از آن به عنوان مادر سازها یاد می شود هستید و به دنبال بهترین آموزشگاه پیانو غرب تهران هستید ما به شما آموزشگاه مهرآئین را پیشنهاد می کنیم. در این آموزشگاه به دلیل وجود بهترین مدرس پیانو غرب تهران شما این امکان را داشته که در هر سطحی که هستید به خوبی آموزش پیانو را دنبال کرده و در نواختن این ساز حرفه ای شوید.




آموزشگاه مهرآئین بهترین آموزشگاه پیانو غرب تهران

در بین آموزشگاه های مختلف موسیقی در تهران به جرأت می توان آموزشگاه مهرآئین را بهترین آموزشگاه پیانو غرب تهران به شمار آورد که در زمینه آموزش انواع سازها فعالیت داشته و به نوعی قدیمی ترین آموزشگاه موسیقی در تهران می باشد.

آموزشگاه مهرآئین را همچنین می توان بهترین آموزشگاه پیانو خوب دهکده المپیک دانست. در ادامه برخی از خدمات و ویژگی های آموزشگاه مهرآئین را با هم مورد بررسی قرار خواهیم داد:

آموزش پیانو غرب تهران

خدمات آموزشگاه پیانو غرب تهران

در ادامه با برخی از خدمات آموزشگاه مهرآئین به عنوان بهترین آموزشگاه پیانو غرب تهران آشنا خواهیم شد:

  • بهره مندی از برجسته ترین اساتید و کارمندان

در آموزشگاه مهرآئین جمعی از بهترین اساتید و بااخلاق ترین و منظم ترین کارمندان گرد هم آمده و شما می توانید در بهترین و حرفه ای ترین شرایط ساز مورد نظر خود را آموزش ببینید.

  • دارای مجوز رسمی از اداره فرهنگ و هنر

بهترین آموزشگاه پیانو غرب تهران همچنین از سوی اداره فرهنگ و هنر موفق به دریافت مجوز شده و از این رو به طور کامل قوانین اجرا شده در این موسسه مطابق با قوانین وضع شده از سوی اداره فرهنگ و هنر می باشد.

  • دارای محیط آموزشی عالی

در این آموزشگاه تمامی امکانات مورد نیاز برای آن که شما در شرایطی ایده آل به یادگیری نواختن ساز پیانو یا دیگر انواع ساز بپردازید فراهم است. بهترین آموزشگاه پیانو غرب تهران کاملاً مجهز و به روز، آماده آموزش به هنرجویان عزیز و مشتاق می باشد.

  • شهریه مناسب

در این آموزشگاه سعی شده که مناسب ترین هزینه برای کلاس های آموزش موسیقی در نظر گرفته شود و به همین دلیل شما با هر توان مالی قادر به شرکت در کلاس موسیقی مورد نظر خود از جمله پیانو خواهید بود.

  • یادگیری در زمانی کوتاه

در صورتی که به ساز پیانو علاقه مند باشید و در راه یادگیری این ساز از خود پشتکار نشان داده و تمرین داشته باشید مطمئناً خیلی زود در نواختن پیانو به موفقیت های چشمگیری دست پیدا نموده و به یک پیانیست حرفه ای تبدیل شوید.

البته در این زمینه مدرس شما نیز با حس دلسوزی و وظیفه شناسی که در قبال شما داشته به خوبی پیگیر روند آموزش و یادگیری شماست و بهترین روش تدریس را به منظور یادگیری هر چه بهتر شما لحاظ خواهد نمود.

در ادامه مطلبی از سوی بهترین آموزشگاه پیانو غرب تهران در زمینه خرید ساز پیانو آورده شده است که اطلاع از این موارد پیش از خرید ساز پیانو و یادگیری این ساز خالی از لطف نخواهد بود:

نکات قابل توجه در زمینه خرید ساز پیانو

همان طور که پیش از این نیز گفتیم ساز پیانو به عنوان ساز مادر شناخته شده و در هر رده سنی طرفداران زیادی دارد. پیانو دارای صدایی دلنشین و لذت بخش است و شما می توانید با یادگیری آن در بهترین آموزشگاه پیانو غرب تهران، از این هنر غرق لذت شوید.

  • نوع ساز پیانو

به طور کلی ساز پیانو را می توان در انواع دیجیتال و آکوستیک یافت. نمونه های آکوستیک که در واقع رایج ترین نوع به شمار آمده دارای عملکردی مکانیکی هستند و در آن ها با فشردن کلاویه از سوی نوازنده، چکشی با سیم برخورد داشته و در نتیجه صدا تولید خواهد شد. البته پیانوهای آکوستیک را می توان خود به دو دسته دیواری و رویال تقسیم نمود که این دسته بندی براساس نحوه قرارگیری سیم ها انجام شده است. در این بین پیانوهای دیواری با توجه به چینش عمودی سیم ها از ابعاد کوچکتری برخوردار هستند و استفاده از آن ها در منزل آسان تر خواهد بود.

اما نمونه های دیجیتالی برای کار کردن به انرژی برق نیاز داشته و در آن هیچ کنش مکانیکی اتفاق نخواهد افتاد.

  • نوع برند پیانو

از دیگر فاکتورهایی که آموزشگاه پیانو غرب تهران توصیه داشته در زمینه خرید این ساز به آن توجه کنید برند سازنده آن است. در زمینه خرید یک پیانوی مناسب نیاز است که به خوبی با برندهای معروف سازنده این ساز آشنایی داشته باشید. به طور کلی می توان معروف ترین برندهای سازنده پیانو را برند یاماها، برند کاسیو و برند رولند دانست.

  • اطمینان از دقیق بودن ضرب چکش ها

برای آن که بتوانید قطعات را به صورت سریع و روان بنوازید نیاز است که ضرب چکش ها کاملا دقیق و به جا باشد و در غیر این صورت ظرافت صدای پیانو در زمان نواختن قطعات سریع، کم تر خواهد شد.

  • جنس کلاویه ها

برای اطمینان از جنس و کیفیت کلاویه ها باید اقدام به لمس آن ها نمایید. این که در زمان تماس انگشتان دست با کلاویه ها، انگشتان لیز نخورند و کلاویه ها کاملا لطیف باشند به خوبی نشان دهنده مناسب بودن کیفیت آن هاست.

  • قیمت پیانو

به طور کلی قیمت یک ساز پیانو به عوامل مختلفی از جمله موارد ذکر شده در بالا بستگی خواهد داشت و از این رو شما با تعیین بودجه خود راحت تر می توانید دست به انتخاب یک پیانو مناسب بزنید.

در هر حال شما همچنین این امکان را داشته برای داشتن انتخابی مناسب در زمینه خرید یک ساز پیانو از اساتید بهترین آموزشگاه پیانو غرب تهران نیز کمک بگیرید و بسته به راهنمایی های استاد خود راحت تر انتخاب نمایید.

حرف آخر

آموزشگاه مهرآئین به خوبی توانسته انتظارات شما از یک آموزشگاه پیانو غرب تهران را پاسخگو باشد. این آموزشگاه با توجه به آن که در زمینه آموزش انواع سازهای مختلف اعم از پیانو، تار، سه تار، گیتار، دف و… فعالیت داشته این امکان را به شما خواهد داد تا در صورت تمایل در کلاس های متنوع ساز شرکت کرده و یا این که با دوست خود که به سازی دیگر علاقمند است مسیر آموزشگاه را با هم طی کنید.

با آموزشگاه مهرآئین به عنوان بهترین آموزشگاه پیانو غرب تهران در نواختن ساز مورد علاقه خود حرفه ای شوید.


 


 

شاید بخواهید بخوانید: آموزشگاه موسیقی غرب تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *