باغ تالار شرق تهران

باغ تالار شرق تهران

برگزار کردن مراسم ازدواج در یک باغ تالار شرق تهران ایده ی بسیار جذابی است. قدم زدن در راهرو و باغ همراه با مناظر و آوازهای طبیعت برای زوجین و مدعوین ، به خصوص اگر به طبیعت و محیط زیست علاقمند باشند، یک تجربه بسیار خاص و شگفت انگیز است. برای اطلاعات بیشتر در مورد باغ تالارها، خصوصا در مورد باغ تالار شرق تهران، با ما در ادامه این مطلب همراه باشید.

باغ تالار پیشنهادی مجموعه یاکند (انحصاری) 

تشریفات یاکند علاوه بر داشتن باغ اختصاصی در شرق تهران، با ۱۰ باغ تالار لوکس دیگر در این منطقه و همچنین ۵۰ باغ تالار در غرب تهران و گرمدره نیز قرارداد داشته و آماده برگزاری مجالستان در هر نقطه ای از تهران می باشد.

ارائه نمونه کار و پرزنت در محل
باغ تالار باکند

باغ مذکور با مساحت ۱۵۰۰ متر در شرق تهران و در منطقه جاجرود واقع شده است‌.ظرفیت آن جهت پذیرایی از ۸۰۰ نفر مهمان در نظر گرفته شده است.
از قابلیتهای بالقوه باغ تالار یاکند پتانسیل برگزاری مراسم به صورت مجزا می باشد و در صورتیکه تعداد مهمانان هم کم باشد تجهیزاتی جهت کوچک کردن سالن دارا میباشد.

سالن این باغ با جدیدترین و خاصترین میز و صندلی تجهیز شده و ظروف بکار رفته نیز لاکچری و منحصر بفرد است.

از دیگر ویژگیها میتوان به کف ال ای دی و تلویزیون شهری اشاره کرد که باعث حال و هوای شاد در مراسم میگردد.
جایگاه عروس و داماد نیز با طرحی خاص و ویژه در کانو توجهات می باشد.
همچنین این باغ تالار با به روزترین لوستر و شمعدانها تجهیز شده و محلی جهت حضور مهمانان ویژه در آن تدارک دیده شده است.
سیستم نور پردازی از جدیدترین تجهیزات و اپراتور مجرب تشکیل شده باعث شور و حرارت خاصی در مجالس میشود.

کیفیت و قیمت مناسب اتفاقی نیست
از دیگر ویژگیها هم میتوان به تونل نور که در قسمت ورودی سالن تعبیه شده و هنگام ورود عروس و داماد و استفاده از مه سنگین و آتش بازی جلوه ویژه ای به مجالس می دهد.



شماره های تماس: ۰۹۱۲۴۳۹۲۸۰۹ و ۰۲۱۲۶۳۱۶۳۵۵

(تماس از طریق سایت آنلاین تبلیغ شامل ۵ درصد تخفیف می باشد)

برای پیوستن به پیج اینستاگرام تشریفات یاکند کلیک کنید

برای پیوستن به پیج اینستاگرام تشریفات و خدمات تولد یاکند کلیک کنید

آدرس سایت: www.yakendlux.com



 

آغازی سبز برای یک عشق

برخی از زوج ها ممکن است مراسم عروسی سنتی را ترجیح دهند. بعضی دیگر نیز ممکن است مراسم و پذیرایی خود را در باغ ها انتخاب کنند و احساس غیر رسمی و آرامش بخش به این مراسم اضافه کنند. در یک باغ تالار مهمانان بخشی از پالت رنگی باشکوه طبیعت را تجربه خواهند کرد ، در حین آرامش و لذت بردن از جشن های شما ، از پرندگان لذت خواهند برد و گلهای تازه شکوفه کرده را بو می کنند. یک باغ صرف نظر از تعداد مهمانان دعوت شده ، احساس خصوصی از حریم خصوصی و صمیمیت را ایجاد می کند.

 

چرا باغ تالار یک گزینه عالی برای برگزاری مراسم عروسی است؟

انتخاب یک محیط باغ برای مراسم و پذیرایی شما به شما انعطاف پذیری و آزادی می دهد تا یک رویداد منحصر به فرد را برای جشن گرفتن روز خاص خود طراحی کنید.

 دلایل زیادی وجود دارد که یک باغ تالار را ( به شرط این که بهترین تالار شرق تهران را برگزینید) به بهترین گزینه برای برگزاری مراسم عروسی شما تبدیل می کند. بعضی از برجسته ترین این دلایل را در ادامه با هم بررسی می کنیم:

باغ تالار شرق تهران

محیط خاص و جذاب

به طور کلی، باغ تالارها فضای آرامش بخش و زیبا و جذابی را برای مهمانان فراهم می کنند. آنها فضای زیادی را برای بازی بچه ها بدون مزاحمت برای کسی در نظر می گیرند. علاوه بر آن، باغ تالارها یک پس زمینه عالی برای یکی از مهمترین روزهای زندگی شما ارائه می دهند.

عروسی هایی که در باغ تالارها انجام می شوند؛ معمولاً در طول روز برگزار می شود. میهمانان می توانند از زیبایی محیط اطراف خود لذت ببرند ، به این معنی که به برق کمتری نیاز دارند. باغ ها منبع فراوانی از نور طبیعی پراکنده را فراهم می کنند که برای عکاسی عروسی مناسب است. چراغ های فلورسنت خشن هستند و ممکن است بر رنگ پوست تأثیر منفی بگذارند و باعث می شود زوجها رنگ پریده یا زرد به نظر برسند. نورپردازی طبیعی ظاهری نرمتر و طبیعی تر را تضمین می کند و به عکاس اجازه می دهد لحظات فوق العاده را با حداکثر کمال ثبت کند.

 

صرفه جویی در هزینه ها

عروسی هایی که در باغ تالارها انجام می شوند به وسایل تزئینی کمی نیاز دارند یا بی نیاز از وسایل تزئینی می باشند. این به صرفه جویی در هزینه کمک می کند ( البته اگر یک باغ تالار ارزان شرق تهران که خدمات با کیفیت ارائه دهد انتخاب کنید) و تاثیر عروسی بر محیط را کاهش می دهد. همه در عروسی خود انتظار فضای عاشقانه و زیبایی را دارند. بسیار عالی است که شروع زندگی جدید خود را در میان باغی خلوت و زیبا با طبیعتی جذاب ، فضایی آرام و عکاسی با مکان عکس مناسب جشن بگیرید.

باغ تالارها یک پس زمینه طبیعی ایجاد می کند که گرما و راحتی زیادی را برای روز عروسی شما به ارمغان می آورد. از آنجا که خود باغ پر از گلهای رنگارنگ است ، پس اندازهای هنگفتی در هزینه ای که برای تزئین گل صرف می شود ، صرفه جویی می شود.

تنها گل هایی که به آنها احتیاج دارید دسته گل های عروس و ساقدوش عروس است که حتی اگر صاحب باغ تالار موافق باشد ، می توانید آنها را از باغ انتخاب کنید. با انتخاب یک باغ تالار ارزان شرق تهران می توانید تا حد زیادی در هزینه های مراسم صرفه جویی کنید. البته باید به خاطر داشته باشید که این مورد مانع انتخاب  بهترین تالار شرق تهران توسط شما نشود.

 

نکات مهم

در ادامه چند توصیه کوچک برای برگزاری عروسی در باغ تالار ذکر می کنیم:

۱٫ فصل را در نظر بگیرید

شما در اردیبهشت از باغی دیدن می کنید و عاشق نمایش بهاری شکوفه های گیلاس می شوید … اما در زمستان ازدواج می کنید؛ خب منظره باغ در زمستان کاملا تغییر می کند. اکثر باغها در تمام طول سال چیزی برای ارائه دارند ، اما بهتر است مطمئن شوید که تاریخ عروسی شما با آن چه می خواهید در باغ ببینید مطابقت دارد.

بررسی آب و هوا را فراموش نکنید. چترها ، سایبان ها ، چراغ های حرارتی ، چادرهای بازشو و حتی چترهای شخصی برای مهمانان و… می توانند در صورت نیاز سایه و سرپناه ایجاد کنند.

 

۲٫ از خود در برابر مهمان های ناخوانده محافظت کنید

گیاهان و گل ها گاهی با مهمان های ناخوانده مانند مورچه ها ، زنبورها یا پشه ها همراه می شوند. درباره اقدامات احتیاطی که مدیر باغ تالار و یا برنامه ریز شما انجام می دهد ، صحبت کنید تا مطمئن شوید اشکالات مهمانی را خراب نمی کند-از شمع های سیترونلا گرفته تا سمپاشی قبل از رویداد.

تالار ارزان شرق تهران

۳٫فضای مناسب خود را تعریف کنید

برخی از باغ تالارها دارای فضای رسمی هستند ، دارای حیاط آجری ، پرچین های مرتب و نرده های چوبی که منطقاً جریان مناسبی را برای جشن شما تعیین می کنند. دیگران بیشتر بدون ساختار و طبیعی هستند.

 شما و طراح مراسمتان می توانید “اتاقهای بیرونی” با مبلمان مدرن یا یکپارچه سازی با سالن ، پارتیشن های مشبک یا گیاهان گلدانی تغییراتی ( تا حد امکان) ایجاد کنید. افزودنی های گاه به گاه که تضاد خاصی را در یک محیط زیبا ایجاد می کند. انتخاب های شما بر اساس روحیه کلی شما می خواهید ایجاد کنید ، اما اجازه ندهید که کنوانسیون شما را از جسارت متفاوت بودن باز دارد!

 

خلاصه ای از خدمات ارائه شده توسط یک باغ تالار

الف. محیط جذاب

ب. پس زمینه عکس عالی و عکس برداری و فیلم برداری حرفه ای

ج. انجام خدمات گل آرایی ماشین عروس

د. پذیرایی حرفه ای و منوی متغیر

ه. آرایش تخصصی عروس

و. موسیقی جذاب وگوشنواز

 

مقالات دیکر تشریفات و باغ تالار: تشریفات مجالس تهران

۳ دیدگاه

  1. مجموعه یاکند خیلی عالیه
    ما برای مراسم عقدمون باهاشون اشنا شدیم ی باغ کوچیک میخواستیم
    تنوع باغ هایی ک بهمون معرفی کردن باعث شد ما این مجموعه رو انتخاب کنیم اما از نطر قیمت و کیفیت خدمات هم عالی هستن

  2. من برای عروسی خودم دنبال تالار شرق تهران بودم که از طریق سایت آنلاین تبلیغ با مجموعه تشریفات یاکند آشنا شدم,واقعا برای هر بودجه و سلیقه ای باغ و تالار دارن برای معرفی,من از تخفیف عالیشونم استفاده کردم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *