بهترین کلینیک فیزیوتراپی تجریش

در این مقاله میخواهیم با بهترین کلینیک فیزیوتراپی تجریش آشنا شویم.

 

مرکز فیزیوتراپی تجریش شامل چه بخش هایی است؟

  • بخش الکتروتراپی
  • بخش تمرین درمانی (مکانوتراپی)
  • بخش آب درمانی (هیدروتراپی)

 

 بهترین کلینیک فیزیوتراپی تجریش چه کلینیکی است؟

بسیاری از افراد در اینترنت به دنبال بهترین کلینیک فیزیوتراپی تجریش می گردند. هر کلینیکی ادعا دارد  که بهترین است. در این متن ویژگی های بهترین فیزیوتراپی تجریش  را برای شما عزیزان بیان میکنیم تا انتخاب درستی در این زمینه داشته باشید.

در ابتدا باید بگوییم که از نظر پشتیبانی و اطلاع رسانی سایت  توان نوین  بهترین مرکز فیزیوتراپی تجریش  است .دلیل این امر هم ویژگی های منحصر به فرد این مرکز است.

  • تجهیزات به روز در کلینیک
  • دانش به روز درمانگر یا فیزیوتراپیست
  • رضایت بالای مراجعان

 مرکز تخصصی فیزیوتراپی تجریش  دکتر نوشین الوندیان  در تجریش یکی از بهترین و به روز ترین کلینیک های فیزیوتراپی در تهران است. اگر شما عزیزان در منطقه تجریش سکونت دارید و به دنبال بهترین  فیزیوتراپی تجریش میگردید، به شما کلینیک فیزیوتراپی دکتر الوندیان را پیشنهاد می دهیم.

مرکز فیزیوتراپی دکتر الوندیان  در تجریش با استفاده از کار آزموده ترین فیزیوتراپیست ها و با داشتن به روزترین تجهیزات سعی دارد تا بهترین کلینیک فیزیوتراپی در تجریش باشد. اگر ساکن دیگر نقاط تهران هستید می توانید با استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی به راحتی به کلینیک فیزیوتراپی در تجریش دکتر الوندیان مراجعه کنید.

فیزیوتراپی-در-تجریش-فیزیوتراپی-توان-نوین

یک فیزیوتراپیست خوب در تجریش :

اگر بخواهید یک فیزیوتراپیست خوب در تجریش را بشناسید ابتدا  باید سوابق علمی و کاری آن را بررسی کنید .

دکتر الوندیان ۲۵ سال سابقه   تخصصی و آموزشی در بیمارستان آکادمی ارتوپدی اختر که زیر مجموعه ی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی می باشد دارد همچنین ایشان دئ سال سابقه کار در مرکز مجهز Protouch Physio در تورنتو کانادا را دارند و و عضو انجمن فیزیوتراپی کانادا نیز می باشند.

علاوه بر این خانم دکتر الوندیان  تمامی دوره های Dry Needling(طب سوزنی)، (کینزیوتیپ)Tapping،الکترواکوپانکچر و… زیر نظر انجمن فیزیوتراپی ایران گذرانده اند.برای مشاهده کامل سوابق ایشان می توانید به سایت فیزیوتراپی توان نوین مراجعه کنید.

 

مرکز فیزیوتراپی تجریش چه خدماتی ارائه می دهد؟

چند مورد از رایج ترین اختلالات و بیماری هایی که به کلینیک های فیزیوتراپی تجریش  مراجعه می کنند عبارتند از :

  • آرتروز مفاصل
  • دیسک کمر
  • محدودیت های حرکتی
  • آسیب منیسک زانو ..
  • جراحی پارگی تاندون روتاتور کاف
  • بازسازی رباط صلیبی، پارگی تاندون های فلکسوری انگشتان
  • مشکلات حسی و حرکتی در بیماری هایی همچون سکته مغزی، پارکینسون، ام اس و..

مراکز فیزیوتراپی تجریش  علاوه بر خدمات گفته شده، خدمات دیگری در زمینه جسم، حس و حرکت را نیز انجام می دهند .

فیزیوتراپی در منزل تجریش:

اگرچه استفاده از خدمات فیزیوتراپی در منزل تجریش برای تمامی افراد بلامانع است و حتی از مزایای خاصی  برخوردار می باشد اما برای افراد زیر بیشتر از دیگران توصیه می شود:

  1. افراد سن بالایی که توانایی حرکتی بسیار محدود دارند و یا برای حرکت نیاز به کمک و همراه دارند
  2. افرادی که دچار اسیب دیدگی شدید شدند
  3. افرادی که پزشک متخصص به آن ها اجازه جابجایی نمی دهد
  4. خانم های باردار

مزایای فیزیوتراپی در منزل تجریش

لازمه رسیدن به موفقیت و کسب بهترین نتیجه از جلسات فیزیوتراپی، برگزاری آن ها به طور مداوم و منظم است. مکان دارد برای برخی بیماران به دلیل شرایط جسمی  خاصی که دارند،مراجعه حضوری به کلینیک فیزیوتراپی مشکل باشد و مراجعه به محل کلینیک برایشان سخت و یا حتی در برخی موارد غیر ممکن باشد.

عده ای از افراد همچون زنان باردار تمایل دارند توسط یک فزیوتراپیست خانم در تجریش معاینه شوند. درمان توسط فیزیوتراپیست خانم در تجریش به این افراد  در حین انجام تمارین آرامش داده و نتیجه بهتری را به دنبال دارد.

در عین حال ممکن است افراد امکان مراجعه حضوری به کلینیک فیزیوتراپی را داشته باشند اما برای راحتی بیشتر و صرفه جویی در زمان تمایل داشته باشند تا  از خدمات فیزیوتراپی در منزل را جایگزین کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *