تشریفات مجالس و ظروف کرایه قیطریه

برگزاری هر مراسم تشریفات خاص خود را دارد و میزبان دوست دارد که مراسم خود را باشکوه و به بهترین حالت ممکن برگزار کند. تشریفات مجالس قیطریه در خصوص مراسمی که تنها یکبار در زندگی هر فرد اتفاق می‌افتد، مانند مراسم عروسی و نامزدی، از اهمیت بالایی برخوردار است. برای این قبیل مراسم نمی‌توان از ظروف موجود در منزل برای پذیرایی کردن از مهمان‌‌ها استفاده کرد. مسلما تعداد ظروف موجود در خانه جوابگوی تعداد مهمان‌هایی که برای مراسم عروسی یا تولد دعوت می‌شوند، نخواهد بود، ما به شما ظروف کرایه قیطریه . اجاره میز و صندلی در قیطریه را پیشنهاد می‌دهیم.

ظروف کرایه با کیفیت برتر و استایل‌های منحصر به فرد در منطقه قیطریه، از طریق خدمات مجالس نیاوران به شکوه و زیبایی هر رویدادی که دارای ظروف کرایه قیطریه باشد، می‌افزاید.
خبر خوش آنکه ظروف کرایه عامری در منطقه قیطریه هم سرویس دهی دارد.

آیا تا کنون از ظروف کرایه قیطریه برای برگزاری مراسم خود استفاده کرده‌اید؟ آیا می‌دانید استفاده از خدمات ظروف کرایه و تشریفات مجالس عامری چه نقشی در باشکوه‌تر برگزار شدن مراسم شما دارد؟ آیا می‌دانید برای برگزار هر مراسم به چه ظروف و چه تجهیزاتی نیاز است؟ با ما همراه باشید تا پاسخ تمامی سوالات را برای شما شرح دهیم.

از ظروف کرایه قیطریه، چه ظرف هایی کرایه کنیم؟

مراسم تولد، عروسی، نامزدی، مراسم ختم، یادبود و سمینارها و سایر مراسم یک سری لوازم و ظروف نیاز دارند. این لوازم باید متناسب با مجلس شما انتخاب شوند. به عنوان مثال برای مراسم تولد بادکنک آرایی و تزئین کندی بار و … از جمله مواردی است که سفارش داده می‌شود. در این بخش می‌خواهیم مهمترین لوازمی که در مجالس مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند را معرفی کنیم.

  • تجهیزات مورد نیاز برای مجالس نامزدی و عروسی: مجالس عروسی معمولا بسیار رنگین و زیبا برگزار می‌شود و تشریفات این نوع مجالس از سایر مجالس بسیار بیشتر است. در مجالس عروسی از ورودی عروس و داماد گرفته تا میز و صندلی مهمان‌ها باید بسیار شیک و لاکچری باشد. تیم ما با استفاده از بروزترین و مدرن‌ترین متد دیزان و چیدمان، فضای مورد نظر شما را تزئین می‌کند.

تجهیزات ضروری برای مجالس نامزدی و عروسی، با توجه به خواسته‌های ویژه مراسمات عامری، انتخابی دقیق و معنادار دارند.

ظروف کرایه و تشریفات مجالس عامری

(برگزاری صفر تا صد مجالس شما عزیزان)

شماره تلفن ۰۹۱۲۷۲۴۸۳۸۱

از دیگر بخش‌های مجلس عروسی، جایگاه عروس و داماد است. این جایگاه با استفاده از تور و حریر و انواع گل آرایی تزئین می‌شود و جلوه باشکوهی به مجلس می‌بخشد. رنگ‌هایی که اغلب برای این گونه مراسم بکار برده می‌شود، رنگ‌های سفید و روشن است. ترکیب رنگ سفید و گل‌های رنگین بسیار چشم نواز خواهد بود.

اجاره میز و صندلی از دیگر ملزمات مراسم جشن و عروسی است. تعداد مهمان‌هایی که برای این گونه مراسم دعوت می‌شوند بسیار زیاد است و نمی‌توان با استفاده از لوازمی که در منزل وجود دارد مجلس را برگزار کرد. بنابراین با اجاره میز و صندلی قیطریه بسیاری از مشکلات کمبود لوازم رفع خواهد شد. برای مراسم عروسی و نامزدی اجاره انواع میز گرد و مستطیل چوبی کاربرد بیشتری دارد. برای پذیرایی از مهمانان خود می‌توانید از میزهای گرد استفاده کنید.

معمولا در زمان اجاره صندلی از رنگ‌های روشن و مدل‌های مجلسی استفاده می‌شود. به عنوان مثال صندلی‌های شیواری برای مجالس نامزدی و عروسی جلوه زیباتری دارند. صندلی‌های تاشو نیز برای مجالسی که تعداد زیادی مهمان دعوت کرده باشید مناسب هستند. صندلی‌های شیواری در رنگ‌های مختلف موجود هستند و شما می‌توانید رنگ صندلی را متناسب با چیدمان و دکوراسیون فضای مورد نظرتان هماهنگ کنید.

از دیگر تجهیزات مورد نیاز برای مجالس نامزدی و عروسی، سفره عقد است. بسیاری از عروس و داماد‌های عزیز دوست دارند سفره عقد به صورت نمادین در مراسم پهن شود. البته مه سفره عقد جلوه زیبایی به این مراسم می‌دهد و عروس و داماد می‌توانند عکس‌های روز عروسی و یا نامزدی خود را در زوایای مختلف ثبت کنند.

و اما مهمترین بخش مراسم عروسی و جشن نامزدی ظروف کرایه قیطریه است. انواع ظروف چینی در جدیدترین مدل‌ها برای پذیرایی از مهمان‌ها و انواع ظروف دو طبقه برای قرار دادن میوه و شیرینی بر روی میزها و انواع ظروف سیلور و شف غذا برای تزئین میزهای شام موجود است. با کرایه ظروف باکیفیت و زیبا، تشریفات مجالس شما کامل خواهد شد. ظروف در زیباتر شدن میزها نقش بسیار موثری دارند. به همین دلیل در زمان انتخاب ظروف کرایه به مدل و رنگ آنها دقت داشته باشید.

برای پذیرایی از مهمانان خود می‌توانید انواع غذاهای ایرانی و فرنگی و فینگر فودهای دریایی را سفارش دهید و میز شام را به بهترین شکل ممکن و با استفاده از ظروفی زیبا تزئین کنید. به خاطر داشته باشید که حتما از گلدان و تزئینات دیگر برای زیباتر کردن میزها استفاده کنید. برای هر میز یک گلدان یا شمعدان در نظر بگیرید. این تزئینات در باشکوه‌تر شدن مجلس شما نقش بسیار موثری دارد.

  • تجهیزات مورد نیاز برای جشن تولد و سالگرد ازدواج: جشن تولد و سالگرد ازدواج با مراسم عروسی و عقد و نامزدی بسیار تفاوت دارد. جشن تولد در محیطی صمیمی و رنگین برگزار می‌شود و تزئیناتی که در این نوع مجالس استفاده می‌شود عبارت است از بادکنک آرایی، استفاده از میز کندی بار برای سرو انواع کیک و خوراکی‌های رنگارنگ و پاپ کورن و … نوع ظروفی که جشن تولد و سالگرد ازدواج استفاده می‌شود می‌تواند به سلیقه میزبان رنگین و متفاوت باشد.

مناطق تحت پوشش ظروف کرایه و تشریفات مجالس عامری در منطقه ۱:

کرایه ظروف در اراج
ظروف کرایه ازگل
ظروف کرایه سوهانک
ظروف کرایه زعفرانیه

ظروف کرایه در تجریش
اجاره میز و صندلی در امازاده قاسم
اجاره صندلی در دزاشیب
تشریفات مجالس در اوین
ظروف کرایه فرمانیه
خدمات مجالس در باغ فردوس
ظروف کرایه قیطریه
اجاره ظروف پذیرایی کاشانک
کرایه ظروف گلاب دره
اجاره سیستم صوتی جماران
اجاره لوازم پذیرایی لوکس در محمودیه
اجاره وسایل تولد چیذر
ظروف کرایه نیاوران
اجاره سیستم نورپردازی مراسم حکمت
ظروف کرایه ولنجک
تشریفات مجالس دارآباد
تزئین میزهای پذیرایی در  شهرک محلاتی
تجهیز مراسم یادبود در دربند

 

تشریفات مخصوص برش کیک و برگزاری جشن توسط کارد مجرب ما انجام می‌شود و میزبان می‌تواند با خیالی آسوده در کنار مهمان‌های خود به جشن و شادی بپردازد. انواع سیستم صوتی و باندهای مجهز نیز از دیگر خدمات مجالس است که توسط تیم تشریفات مجالس قیطریه ارائه می‌گردد.

ظروف کرایه و تشریفات مجالس عامری

(برگزاری صفر تا صد مجالس شما عزیزان)

شماره تلفن ۰۹۱۲۷۲۴۸۳۸۱

با اجاره میز و صندلی قیطریه انواع میز گرد و مستطیل را برای مجلس خود تهیه کنید. صندلی‌های تاشو رنگی، صندلی‌های شیواری و صندلی‌های روستیک در طرح‌های مختلف زینت بخش مجلس شما خواهند بود. در زمان انتخاب رنگ میز و صندلی دقت کنید که رنگ‌ها با یکدیگر همخوانی داشته باشند. رومیزی را فراموش نکنید.

پیشنهاد ما به شما استفاده از میزهای ال ای دی رنگی است. این میزها قابلیت تغییر رنگ دارند و فاقد سیم می‌باشند. به همین دلیل علاوه بر اینکه جلوه زیبایی به مجلس می‌دهند و مراسم شما را رنگین می‌کنند، فضای کمتری را نیز اشغال می‌کنند و مهمانان می‌توانند نوشیدنی یا کیک خود را برداشته، در کنار آنها بایستند و کیک خود را میل کنند.

میزهای ال ای دی فاقد سیم هستند و هیچ مزاحمتی برای رفت و آمد مهمان‌ها ایجاد نمی‌کنند. امروزه برخی از مجالس و دورهمی‌ها به سبک‌های نوین برگزار می‌شوند و همانند گذشته رسم نیست که به تعداد همه مهمان‌ها صندلی وجود داشته باشد. هر مهمان می‌تواند از روی میزی که برای پذیرایی چیده شده است و انواع خوراکی و نوشیدنی بر روی آن قرار دارد، خوراکی و نوشیدنی مورد علاقه خود را بردارد و در کنار دوستان و آشنایان خوراکی خود را میل می‌کند.

فراموش نکنید که برای سرو نوشیدنی در میان مهمان‌ها حتما به تعداد کافی سینی در نظر بگیرید. انواع سینی گرد و مستطیل برای پذیرایی از مهمانان گرانقدر شما فراهم می‌باشد.

اگر تنقلات مختلفی را برای جشن تولد تهیه نموده‌اید ظروف مورد نیاز را به تعداد کافی سفارش دهید. در مجالس تولد و سالگرد ازدواج معمولا غذاهای فرنگی یا فینگر فود سرو می‌شود و سرو این نوع غذاها بسیار ساده‌تر از غذاهای سنتی و ایرانی می‌باشند و در میان کودکان و جوانان نیز طرفدار بیشتری دارند.

 

برای برگزاری مجالس چه نکاتی را باید رعایت کنیم؟

ظروف کرایه قیطریه
ظروف کرایه قیطریه تمامی موارد مربوط به ظروف کرایه و تشریفات مجالس را ارائه می دهد.

هر میزبانی آرزو دارد مجلس خود را به بهترین شکل ممکن برگزار کند. با رعایت چند نکته مهم می‌توانید مراسم باشکوه و بی نظیر داشته باشید. امروزه بسیاری از افراد برگزاری مجالس خود را به مجموعه خدمات تشریفات مجالس قیطریه می‌سپارند و خود را برای برگزاری یک مراسم خوب و عالی آماده می‌کنند. نکاتی که برای برگزاری مراسم باید در نظر داشته باشید عبارتند از:

  • برنامه ریزی کنید. پیش از آنکه بخواهید برای سفارش لوازم و تجهیزات مجالس اقدام کنید باید برنامه ریزی داشته باشید. مهمترین اساس برگزاری یک مراسم خوب و کامل داشتن یک برنامه ریزی دقیق است. از روز مراسم گرفته تا نحوه پذیرایی از مهمان‌ها و نوع پذیرایی و … باید از قبل مشخص شده باشد.
  • بودجه خود را مشخص کنید. برای اینکه بتوانید در زمان سفارش با مشکل مواجه نشوید باید به طور دقیق بودجه‌ای که برای مراسم کنار گذاشته‌اید را مشخص کنید. بدین ترتیب با تهیه لوازمی که اولویت دارند می‌تواند تصمیم بگیرید که سایر تجهیزات و لوازم مربوط به تشریفات مجلس را می‌توانید سفارش دهید یا خیر. به عنوان مثال ظروف کرایه قیطریه و اجاره میز و اجاره صندلی در اولویت قرار دارند، ولی اجاره میز بار آینه و شمع و این قبیل لوازم جزو لوازم تزئینی مجلس محسوب می‌شوند و در اولویت دوم قرار دارند.
  • تعداد مهمان‌ها را مشخص کنید. پیش از اقدام برای سفارش ظروف vip و ظروف پذیرایی، باید تعداد مهمان‌ها را مشخص کرده باشید تا بتوانید به تعداد کافی ظرف تهیه کنید. توجه داشته باشید که در زمان اجاره بشقاب و قاشق و چنگال همیشه تعدادی اضافه نیز در نظر بگیرید تا در میانه مراسم مجبور نشوید ظروف را بشوئید یا تمیز کنید.

سفارش ظروف VIP و ظروف پذیرایی با انتخاب دقیق ظروف کرایه قیطریه در مراسمات شما، لحظاتی لوکس و بی‌فراموشی را ایجاد می‌کند.

  • حتما امکانات رفاهی مانند کولر گازی یا آبی، فرش، رگال و چوب لباسی، انواع پارتیشن و … را تهیه کنید. میزان رضایت مهمانان برای میزبان بسیار اهمیت دارد. به همین دلیل با تهیه لوازم مورد نیاز مجلس خود را تجهیز نموده و آسایش مهمانان را فراهم نمائید. در زمان اجاره میز و صندلی قیطریه نیز توجه داشته باشید که تعدادی صندلی راحت برای افرادی که سن بالا دارند در نظر بگیرید. می‌توانید از انواع مبل مجلسی استفاده کنید و آنها را در مکان‌های مناسب قرار دهید تا بزرگان فامیل از آنها استفاده کنند. هدف ما برگزاری بهترین مراسم برای مشتریان گرانقدر است.

نتیجه گیری:

حال که با مجموعه عامری آشنا شدید، می توانید تمامی از خدمات این مجموعه تشریفاتی به نحوه احسن استفاده کنید، همانگونه که گفته شد، ارائه خدمات ظروف کرایه در قیطریه توسط این مجموعه به صورت حرفه ای انجام می شود و علاوه بر خدمات اجاره ظروف ، خدمات دیگری نظیر گل آرایی انواع مجالس، بادکنک آرایی ،فینگر فود و تشریفات صفر تا صد مراسم هایی نظیر عروسی، عقد و تولد به صورت کامل انجام می شود.