بهترین قالیشویی در شهران؛ شستشوی انواع فرش با ضمانت

در شهران، قالیشویی پاکمهر به عنوان بهترین قالیشویی شهران شناخته می‌شود. این واحد با استفاده از مدرن‌ترین و به‌روزترین دستگاه‌ها و تکنولوژی روز دنیا، شستشوی انواع فرش را انجام می‌دهد. با پیشرفت ماشینی شدن در صنعت قالیشویی، زندگی انسان به شدت راحت‌تر شده و سرعت انجام کارها نیز به شدت افزایش یافته است. این قالیشویی در شهران با دستگاه‌های مجهز، فرش، موکت، و انواع مبل را با سرعت بالا شسته و علاوه بر این، دقت و تمیزی کار شستشو نیز به نحوی بیشتر نسبت به گذشته است. برای بهترین خدمات قالیشویی در محدوده شهران، به قالیشویی پاکمهر مراجعه کنید.

با استفاده از روش های پیشرفته و مواد بهینه سازی شده، در قالیشویی در شهران(پاکمهر)، به حفظ طول عمر و زیبایی فرش‌ها با اقدامات دقیق و حرفه‌ای پرداخته و به بهترین نتایج ممکن دست می‌یابیم.

قالیشویی پاکمهر
پشتیبانی ۲۴ ساعته
بهترین قالیشویی در شهران

۴۴۴۴۴۶۷۹۴۴۳۰۸۰۴۰۴۴۵۳۰۲۳۶۴۴۰۲۲۸۴۸
با بالاترین کیفیت شستشوی فرش در کشور در خدمت شما عزیزان است

ویژگی‌های قالیشویی در شهران

  • مجهز به دستگاه های به روز و مدرن؛
  • عضو رسمی اتحادیه؛
  • کادر مجرب و حرفه ای؛
  • تحویل به موقع بهترین قالیشویی شهران؛
  • نرخ مصوب اتحادیه؛
  • استفاده از مواد شوینده درجه یک؛
  • تحویل به صورت لول و کاورکشی شده؛
  • تحویل فوری و ۴۸ ساعته؛
  • ثبت سفارش آنلاین.

قالیشویی مدرن چیست؟

در ایام گذشته هر خانواده قالی‌های منزل خود را در حیاط خانه شستشو می‌داد، اما با توجه به تغییر سبک زندگی در چندین سال اخیر و آپارتمانی شدن منازل، دیگر حیاطی وجود ندارد که بتوان از آن برای شستن قالی استفاده کرد. به همین دلیل همه ترجیح دادند که کار شستشوی قالی را به شرکت‌های قالیشویی بسپارند. در گذشته شرکت‌های قالیشیویی نیزوهایی را برای شستشوی قالی استخدام می‌کرد و با استفاده از مواد شوینده و لوازم مورد نیاز برای شستن قالی به روش سنتی، قالی‌های مشتریان شسته می‌شد.

قالیشویی مدرن با دستگاه‌ها و تجهیزات پیشرفته‌ی خود، هنر شستشو را به یک تجربه فراتر از انتظارات تبدیل کرده است.
در شهران، قالیشویی با استفاده از تکنولوژی روز دنیا، به عنوان نمادی از تمیزی و دقت در خدمات شستشو معتبر شناخته می‌شود.

در روش سنتی زمان بیشتری برای شستشو و خشک شدن قالی صرف می‌شد، زیرا قالی باید در جایی پهن می‌شد تا آب آن رفته و خشک شود. به همین دلیل در زمان تحویل قالی شاهد بودیم که در برخی از قسمت‌های قالی برآمدگی‌هایی وجود دارد که به دلیل عدم رعایت اصول صحیح خشک کردن پیش آمده بود.

اما در سالهای اخیر، استفاده از ماشین‌های پیشرفته برای شستن، آبکشی و خشک کردن قالی موجب شده است تا فرآیند شستشوی قالی بسیار سریع‌تر انجام شود و پس از اتمام مراحل شستشو قالی اتو شده و تمامی ایرادات و برآمدگی‌ها و چین و چروک موجود بر روی قالی یا موکت رفع می‌شود. در این مقاله می‌خواهیم درباره ویژگی‌های قالیشویی در شهران به شیوه مدرن صحبت کنیم و شما را با این روش شستشو آشنا نمائیم.

امروزه بسیاری از قالیشویی‌ها از با استفاده از دستگاه‌های جدید و شیوه مدرن قالی، موکت و مبل را می‌شویند و در تلاش هستند تا بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه نمایند. از مهمترین ویژگی‌های یک قالیشویی مدرن و پیشرفته عبارت است از:

مهمترین ویژگی‌های قالیشویی محدوده شهران که واقعاً متمایزکننده است، عالی‌ترین استانداردهای کیفیت، دقت بالا در شستشو و خدمات مشتری محوری می‌باشد.
بهترین قالیشویی در شهران، با تمرکز بر به‌روزترین تکنولوژی‌ها و تجهیزات، به شما تضمین می‌کند که فرش‌های شما به دستان ما در امان و درخشان خواهند بود.
  • بهترین قالیشویی در شهران؛ تمامی مجوزهای قانونی و رسمی از اتحادیه قالیشویان شهر تهران را دریافت نموده است و فعالیت‌های خود را به شکلی قانونی انجام می‌دهد. از این رو تمامی شیوه‌های شستشو، مواد و دستگاه‌هایی که برای قالیشویی استفاده می‌شود مورد تائید اتحادیه می‌باشند. از این رو مهمترین ویژگی یک قالیشویی مدرن و معتبر داشتن مجوز رسمی از اتحادیه قالیشویان می‌باشد.
  • کادر قالیشویی افرادی باتجربه و کاردان هستند که به خوبی با نحوه شستن انواع قالی و موکت و مواد مورد نیاز برای از بین بردن لکه‌ها و تمیز کردن قالی آشنا می‌باشند. قالیشویی مدرن از نیروی متخصص و باتجربه کمک می‌گیرد تا به قالی‌ها آسیبی نرسد و تمامی اصل شستشو رعایت شود. هر نوع قالی بایستی با روش خاص خود و با استفاده از مواد مخصوص شسته شوند.
  • قالیشویی پاکمهر در سراسر شهر تهران دارای شعب متعدد می‌باشد تا دسترسی مشتریان را آسوده‌تر نموده و تمامی ساکنین شهر تهران بتوانند از خدمات این شرکت بهره مند شوند. از دیگر ویژگی‌های یک قالیشویی مدرن داشتن شعب مختلف در سراسر شهر است. ارائه خدمات به مشتریان از مهمترین اهداف یک شرکت ارائه کننده خدمات می‌باشد.
  • قالیشویی در محدوده شهران در قبال قالی‌هایی که از مشتریان خود تحویل می‌گیرد مسئول است و باید در زمان شستشو تمامی اصول ایمنی و مراقبتی را رعایت کند تا بتواند رضایت مشتری را جلب کند. اگر به قالی آسیبی وارد شود یا شستشو به درستی انجام نشده باشد، مشتری رضایت نخواهد داشت و قالیشویی در زمینه جذب مشتری با شکست مواجه می‌شود. در نتیجه از دیگر ویژگی‌های قالیشویی مدرن در نظر گرفتن رضایت مشتری و احساس مسئولیت در قبال اموال مشتریان است.
  • یک قالیشویی مدرن تمامی خدمات مربوط به قالیشویی اعم از اعلا شویی، شستشو در محل و سایر خدمات با استفاده از تجهیزات مورد نیاز به مشتریان خود ارائه می‌دهد. از این رو امکانات قالیشویی در شهران؛ شستشوی انواع فرش را به استفاده از دستگاه‌های خود انجام می‌دهد و از این رو می‌تواند مشتریان بیشتری داشته باشد و خدمات کامل‌ترین ارائه نماید. از دیگر ویژگی‌های قالیشویی مدرن ارائه خدمات قالیشویی مختلف به مشتریان است.
  • از دیگر ویژگی‌های قالیشویی در شهران تعیین نرخ شستشو بر اساس نرخ مصوب از سوی اتحادیه است. قیمتی که برای شستشوی انواع قالی محاسبه می‌شود باید با نرخی که برای انواع روش شستشو از سوی اتحادیه تعیین شده است یکسان باشد، زیرا تمامی شرکت‌های قالیشویی بر اساس همین نرخ کار می‌کنند.
  • یک شرکت قالیشویی مدرن به خوبی می‌داند که از کدام مواد شوینده برای کدام نوع فرش باید استفاده کند و برای هر نوع لکه چه ماده‌ای قوی‌تر عمل می‌کند. استفاده از مواد شوینده در قالیشویی از اهمیت بالایی برخوردار است زیرا در صورتی که مواد شوینده یا بافت قالی سازگاری نداشته باشد عمر قالی را کاهش می‌دهد و بر رنگ و ظاهر قالی تاثیر می‌گذارد.
  • سرعت انجام کار و تحویل به موقع قالی از دیگر ویژگی‌های یک قالیشویی مدرن است. زمان دریافت قالی و زمان شستشوی آن تا تحویل نباید خیلی طولانی باشد. این مدت زمان طولانی موجب عدم رضایت مندی مشتری خواهد شد و برای شرکت خوب نیست. شستشوی صحیح و تحویل به موقع باید در اولویت کار بهترین قالیشویی در شهران قرار دارد و رضایت مشتری از هر امری مهمتر است.

قالیشویی پاکمهر با استفاده از مدرن‌ترین تجهیزات و دستگاه‌های قالیشویی، بهترین خدمات را در سریع‌ترین زمان ممکن ارائه می‌نماید. تحویل فوری در محل مورد نظر شما و در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام می‌شود و افتخار شرکت ما است که توانسته‌ایم خدمات خود را طی ۴۸ ساعت با بهترین کیفیت ارائه نمائیم. شستشوی انواع قالی با جدیدترین دستگاه‌ها و رعایت تمامی موازین شرعی در زمان شستشو از دیگر ویژگی‌های شرکت قالیشویی پاکمهر می‌باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر به نشانی اینترنتی https://pak-mehr.ir/ مراجعه فرمائید و برای ثبت سفارش خود نیز می‌توانید از طریق سایت اقدام نمائید.

سایر خدماتی که قالیشویی محدوده شهران ارائه می‌نماید

در بخش قبل بخشی از ویژگی‌های قالیشویی در محدوده شهران را نام بردیم. حال می‌خواهیم چند مشخصه دیگر یک قالیشویی مدرن را شرح دهیم که در خدمت رسانی بهتر و موثرتر نقش بسیار مهمی ایفا می‌کند. در طول سال افراد زیادی تصمیم می‌گیرند قالی، موکت و یا مبلمان خود را تمیز کنند. انتظار می‌رود که تمامی خدمات از ثبت سفارش تا تحویل کالا به بهترین شکل ممکن انجام شود. به همین دلیل نحوه ارائه خدمات و برخورد پرسنل با مشتری بسیار مهم است. دو مورد از مهمترین خصوصیات یک قالیشویی مدرن عبارت است از:

  • ارائه خدمات آنلاین

در دنیای امروز داشتن فعالیت در دنیای مجازی و ارائه خدمات آنلاین یکی از مهمترین ویژگی‌های یک شرکت موفق و مشتری مدار است. خدمات آنلاین بسیاری از کارها را آسان و سریع پیش می‌برد. برای اینکه یک قالیشویی بتواند خدمات آنلاین خود به بهترین شکل ممکن ارائه نماید نیاز است که یک سایت پیشرفته داشته باشد و از طراحی زیبا و مطالب مفید استفاده نماید تا بتواند نظر کاربران و مشتریان را به خود جلب نماید.

قالیشویی در شهران در سایت خود امکان ثبت سفارش به صورت آنلاین را فراهم نموده است و مشتری می‌تواند در سایت درخواست خود را ثبت نموده و پس از تماس کارشناسان زمان مورد نظر برای تحویل قالی و نحوه شستشو را مشخص نماید. تمامی خدمات در مدت زمانی بسیار کوتاه انجام می‌شود و پس از ثبت درخواست مشتری تیم قالیشویی به محل اعزام شده و قالی‌ها را تحویل گرفته و مراحل شستشو آغاز می‌شود. در این روش مشتری کارها را بسیار ساده و تنها با یک تلفن همراه یا با استفاده از رایانه انجام می‌دهد و به بهترین شکل ممکن از خدمات استفاده می‌نماید.

  • نحوه حمل و نقل قالی و بسته بندی آن

فرش یک کالای گران قیمت محسوب می‌شود و باید به درستی حمل شود. داشتن بسته بندی برای جلوگیری از آسیب دیدن و کثیف شدن فرش الزامی است. زمانی که فرش تحویل کارکنان شرکت داده می‌شود باید به روشی اصولی جمع آوری شده و در خودرو قرار داده شود. در زمان تحویل فرش از سوی شرکت نیز، قالی‌ها باید دارای بسته بندی باشند تا آلودگی در آنها نفوذ نکند. نحوه حمل و نقل قالی یک قالیشویی مدرن از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. هر گونه آسیبی که به فرش وارد شود بر عهده شرکت قالیشویی است و وی باید خسارت آن را بپردازد.

این مساله بسیار مهم است که قالی تا نشود و به درستی حمل شود. شکستن قالی موجب می‌شود تا شکل زیبای آن از بین برود و خطوطی ناهموار بر روی آن ایجاد شود. به همین دلیل قالی باید به صورت لول حمل شود. هم در زمان دریافت و هم در زمان تحویل باید این موارد رعایت شود. کاوری که بر روی قالی کشیده می‌شود بایستی مقاوم و محکم باشد و در زمان حمل و نقل پاره نشود و فرش آسیب نبیند.

کاور از فرش در برابر آلودگی و گرد و غبار محافظت می‌کند و در فاصله زمانی که فرش از شرکت به منزل مشتری حمل می‌شود، فرش تمیز و سالم بماند. ابتدا و انتهای کاور باید با استفاده از طناب یا چسب محکم شده باشد تا در زمان جابجایی فرش از درون کاور خارج نشود. رعایت این نکات در جلب رضایت مشتری تاثیر بسزایی دارد و نباید از کنار آنها ساده رد شد. برخورد محترمانه با مشتری و رعایت تمامی اصول در زمان جابجا نمودن کالای مشتری در جذب مشتری تاثیر دارد.

  • مشتری مداری و احترام به مشتری

توجه به هر آنچه که خواسته مشتری است از مشخصه‌های یک شرکت قالیشویی نمونه و مدرن است. ممکن است مشتری حساسیت زیادی نسبت به قالی خود یا نحوه شستشوی آن داشته باشد. در این صورت باید این اطمینان را به او داد که شستشو مطابق با خواست ایشان انجام می‌شود و تمامی اصول شستشو به درستی رعایت می‌شوند و قالی ایشان تمیز و سالم به ایشان تحویل داده می‌شود.

ارائه خدمات توسط تیم پشتیبانی نیز از دیگر خدماتی است که توسط شرکت قالیشویی ارائه می‌گردد. در صورتی که مشتری سوالی داشته باشد یا با ابهامی روبرو شده باشد کارشناسان پاسخگو خواهند بود و اطلاعات مورد نیاز را در اختیار مشتری قرار می‌دهند. رفتار محترمانه و خونسرد با مشتری تحت هر شرایطی منجر به جلب رضایت مشتری خواهد شد.

شماره تماس قالیشویی در شهران در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد تا در صورت وجود هر گونه مشکل بتوانند با تیم پشتیبانی تماس برقرار نموده و مشکل خود را با شرکت در میان بگذارند تا در اسرع وقت به موضوع رسیدگی شود.

  • شست و شوی دقیق و اصولی

یک قالیشویی غرب تهران، یک قالیشویی مدرن و مجهز برای شستشوی انواع فرش دستباف و ماشینی از دستگاه‌های مدرن و پیشرفته استفاده می‌کند و تمامی عملیات شستشو به صورت مکانیزه انجام می‌شود. پیش از شستشو تمامی قسمت‌های قالی مورد بررسی قرار می‌گیرد تا اگر پوسیدگی یا پارگی وجود داشت ترمیم شده و سپس قالی شستشو شود. پیش از شروع فرآیند شستشو، با استفاده از دستگاه مکنده قوی تمامی گرد و غبار موجود در میان بافت قالی تمیز می‌شود تا در زمان شستشو موجب تغییر رنگ قالی نشود.

قالیشویی در شهران؛ شستشوی انواع فرش را با توجه به جنس الیاف و جنس تار و پود انجام می‌دهد و از مواد مناسب برای شستشوی هر نوع فرش استفاده می‌کند. هر فرش باید به شیوه خاص خود شستشو شود تا بافت و شکل ظاهری آن تغییر نکند. به عنوان مثال در مورد قالی‌های دستباف باید مراقب بود تا رنگ‌ها با یکدیگر مخلوط نشود و شکل فرش خراب نشود.

با رعایت چند نکته در زمان شستشوی قالی دستباف از ترکیب شدن رنگ قالی جلوگیری می‌شود. در مورد قالی‌های گرانقیمت نیز رعایت نحوه شستشو و استفاده از مواد مناسب از اهمیت بالایی برخوردار است.

علاوه بر این فرش‌هایی که دارای لکه‌های عمیق و سخت هستند و به سادگی تمیز نمی‌شوند نیز باید با استفاده از مواد تمیز کننده و لکه بردار شستشو داده شوند. برخی از مواد شیمیایی مانند لاک، رنگ، لوازم آرایشی و … به سختی از روی فرش پاک می‌شوند. برای این نوع لکه‌ها باید لکه بردار قوی استفاده شود به صورتی که به فرش آسیبی وارد نشود.

شستشوی مبل نیز به همین صورت انجام می‌شود. با استفاده از دستگاه‌های مخصوص شستشوی مبلمان، مراحل شستشو در منزل و محل مورد نظر انجام می‌شود. تمامی لکه‌های موجود بر روی مبل از لکه چای و قهوه گرفته تا لکه رنگ و جوهر با استفاده از مواد شوینده پاک می‌شود و مبل‌ها همانند روز اول تمیز و پاک می‌شوند.

بهترین قالیشویی شهران با استفاده از تکنیک‌های حرفه‌ای و مواد مرغوب، فرش لاکی شما را به یک نمایشگاه زنده و درخشان تبدیل می‌کند.
نحوه منحصر به فردی که بهترین قالیشویی شهران برای شستشوی فرش لاکی ارائه می‌دهد، تضمین می‌کند که هر الیاف ارزشمند این فرش با دقت و حرفگرایی به ترتیب مناسب شسته و نگهداری می‌شوند.

نحوه شستشوی فرش لاکی توسط بهترین قالیشویی شهران

یکی از معدود فرش‌هایی که در بیشتر منازل به چشم می‌خورد، فرش لاکی است. فرش لاکی دارای پس زمینه قرمز رنگ است و این رنگ در کل فرش بیشتر از سایر رنگ‌ها به چشم می‌خورد. به همین دلیل شستشوی این فرش باید با دقت بالایی انجام شود چون ممکن است رنگ قرمز زمینه به سایر رنگ‌ها نفوذ کند و موجب تغییر رنگ قالی شود.

رنگ قرمز در قالی دستباف بیشتر از سایر رنگ‌ها پخش می‌شود و به همین دلیل روش شستشوی فرش لاکی با سایر فرش‌ها تفاوت دارد. توصیه می‌شود این نوع فرش‌ها را با روش اعلا شویی بشوئید تا تغییری در رنگ و ظاهر فرش ایجاد نشود.

اهمیت روش شستشوی فرش لاکی

بهترین قالیشویی در شهران با توجه به نوع فرش و دستباف یا ماشینی بودن آن از دستگاه‌های مختلفی برای شستن فرش لاکی استفاده می‌کند. نحوه شستشوی فرش لاکی باید به صورتی باشد که رنگ قرمز آن به سایر رنگ‌های فرش نفوذ نکند. دلیل پخش شدن رنگ قرمز، پر رنگ بودن آن است و احتمال پخش رنگ در زمان برخورد مایع شوینده یا آن بسیار بیشتر از سایر رنگ‌ها می‌باشد.

در زمان شستشوی فرش لاکی باید از مواد شوینده ملایم استفاده شود تا تاثیری بر روی رنگ قرمز آن نداشته باشد و خسارتی به فرش وارد نکند. به همین دلیل هرگز نباید فرش لاکی را در منزل و با استفاده از مواد شوینده معمولی شست. فرش پس از شسته شدن باید به سرعت خشک شود تا رنگ‌ها با یکدیگر ترکیب نشوند. این کار در منزل و قالیشویی‌های سنتی امکان پذیر نیست و احتمال ترکیب شدن رنگ بالا خواهد بود.

مزیت شستن فرش لاکی در قالیشویی شهران

در مورد فرش لاکی باید چند نکته مهم را رعایت کرد تا رنگ قرمز موجود در فرش به سایر قسمت‌های فرش نفوذ نکند و ظاهر فرش را خراب نکند. در قالیشویی مدرن شستشوی فرش لاکی در چند مرحله انجام می‌شود. انتخاب روش شستشو به نوع الیاف و جنس آنها بستگی دارد. بیشتر فرش‌های لاکی دستباف هستند و اگر مواد شوینده به درستی انتخاب نشود موجب آسیب دیدن فرش لاکی می‌شود و آن را خراب می‌کند.

شرکت قالیشویی پاکمهر با استفاده از به روز ترین دستگاه‌ها و تجهیزات مدرن به شیوه‌ای فرش لاکی را شستشو می‌دهد که هیچ آسیبی به فرش وارد نمی‌شود و رنگ و شکل ظاهری فرش همانند روز اول باقی می‌ماند. در مورد فرش‌ها، مبل‌ها و پرده‌های رنگی باید به رنگ غالب موجود در لوازم دقت نمود و به شیوه‌ای شستشو را انجام داد که مشکلی برای آنها پیش نیاید و لوازم را خراب نکند.

در صورتی که دو رنگ متضاد در کنار یکدیگر قرار داشته باشند این موضوع از اهمیت بیشتری برخوردار خواهد بود. در شستشوی فرش لاکی نیز تمامی مراحل به دقت رعایت می‌شوند تا آسیبی به فرش وارد نشود. از جمله مزایای شستشوی فرش لاکی در قالیشویی می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • در شستشوی قالی در قالیشویی از دستگاه‌های اتوماتیک و پیشرفته استفاده می‌شود و همین موضوع در جلوگیری از ترکیب شدن رنگ قالی جلوگیری می‌کند. برای فرش‌های لاکی حتما باید شستشو با استفاده از دستگاه انجام می‌شود و شستشو به روش دستی توصیه نمی‌شود.
  • تمامی مراحل شستشو از گرد گیری، خیس کردن فرش، شستن و آبکشی و خشک کردن آن توسط دستگاه و به روش اتوماتیک انجام می‌شود تا مشکلی برای فرش پیش نیاید.
  • مواد شوینده بر اساس جنس الیاف فرش و جنس تار و پود آن انتخاب می‌شود تا اثر نامطلوبی بر آنها نداشته باشد. در صورتی که مواد شوینده به درستی انتخاب نشود علاوه بر رنگ فرش بر طول عمر آن نیز اثر خواهد داشت.
  • تمامی مراحل شستشو توسط کادر مجرب و با سابقه انجام می‌شود و هیچ نکته‌ای فراموش نمی‌شود.
  • در صورت نیاز به ترمیم، عملیات رفو و ترمیم فرش توسط کادر مجرب انجام می‌شود و قالی همانند روز اول تمیز و سالم به مشتری تحویل داده می‌شود. فرش‌های ‌آسیب دیده و پوسیده پیش از شستشو ترمیم می‌شوند تا میزان پوسیدگی در زمان شستشو بیشتر نشود.
  • و مزیت آخر شستشوی فرش در قالیشویی در محدوده شهران صرفه جویی در هزینه و وقت است. برای شستن فرش در منزل نیاز به صرف مقدار زیادی آب و مواد شوینده است، علاوه بر این به دلیل سنگین بودن فرش به جسم فرد نیز آسیب خواهد رسید. با شستشوی قالی در قالیشویی تمامی مشکلات شستشوی قالی در منزل رفع می‌شود و فرشی تمیز و پاک خواهید داشت.

چند نکته مهم در مورد شستشوی فرش لاکی

فرش‌های لاکی جزو زیباتری و قدیمی‌ترین فرش‌های موجود در فرهنگ ایران است و به دلیل رنگ‌هایی که در آن بکار رفته است از حساسیت بالایی برخوردار است و باید به خوبی مراقبت شود. فرقی نمی‌کند که فرش به چه روش شسته می‌شود، در هر صورت تمامی نکات شستشو باید در زمان شستن فرش رعایت شود تا رنگ‌های موجود در فرش با یکدیگر ترکیب نشوند. در زمان شستن فرش لاکی چند نکته مهم را باید رعایت کنید که عبارت‌اند از:

    • مدت زمان خیس خوردن فرش نباید خیلی طولانی باشد. حتما پس از اینکه فرش را خیس کردید آن را با مواد شوینده بشوئید.
    • اگر با استفاده از شامپو فرش سطح فرش را تمیز می‌کنید باید حتما پس از اتمام مراحل شامپو کشی با استفاده از دستمال خشک و جاروبرقی رطوبت موجود در سطح فرش را بگیرید و سعی کنید فرش را تا جایی که امکان دارد زود خشک کنید.

قالیشویی پاکمهر
پشتیبانی ۲۴ ساعته

۴۴۴۴۴۶۷۹۴۴۳۰۸۰۴۰۴۴۵۳۰۲۳۶۴۴۰۲۲۸۴۸
با بالاترین کیفیت شستشوی فرش در کشور در خدمت شما عزیزان است

سخن پایانی؛

در شستشوی مدرن قالی در قالیشویی پاکمهر شعبه شهران از دستگاه‌هایی استفاده می‌شود که میزان آسیب به فرش و احتمال ترکیب شدن رنگ‌های آن را کاهش می‌دهد. با توجه به اینکه کارکنان قالیشویی در شهران در این زمینه از تجربه بالایی برخوردار هستند، حتی اگر قالی به روش سنتی نیز شسته شود با رعایت چند نکته مهم هیچ مشکلی برای ظاهر و رنگ فرش پیش نخواهد آمد. از ویژگی های بارز بهترین قالیشویی در شهران تحویل به موقع فرش ها و قیمت مناسب و نرخ مصوت اتحادیه قالیشویی محدوده شهران می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *