آشنایی با متخصص اورولوژی و مجاری ادراری تناسلی در ونک

اگر مشکلاتی نظیر سنگ کلیه، مشکل پروستات، مشکلات مجاری ادراری و … دارید، باید به متخصص اورولوژی در ونک مراجعه کنید، اگر به دنبال متخصص مجاری ادراری در ونک یا دکتر اورولوژی در ونک هستید، ما به شما یکی از بهترین پزشک در این زمینه را معرفی خواهیم کرد، که دارای بورد تخصصی از دانشگاه شهید بهشتی بیمارستان لبافی نژاد که به قطب اورولوژی ایران معروف است، می باشد.

 

متخصص اورولوژی ونک
بهترین متخصص اورولوژی در ونک به اسم دکتر خوئینی ها و دارای بورد تخصصی می باشد.
  • درمان و پیشگیری انواع سنگ های کلیوی و مجاری ادراری
  • انواع بدخیمی های کلیه مجاری ادراری و پروستات
  • انواع توده هیدروسل واریکوسل و بدخیمی های بیضه
  • انواع اختلالات مادرزادی و اکتسابی کلیوی و ادراری تناسلی اطفال
  • بیضه نزول نکرده شب ادراری برگشت ادراری تنگی مجرا
  • انواع اختلالات ادراری بانوان از جمله بی اختیاری ادراری
  • انجام کلیه جراحی های سرپایی
  • ختنه زگیل تناسلی

خیلی از افراد بر این باور هستند که متخصص اورولوژی (Urologist) فقط برای آقایان است، ولی متخصص اورولوژی یا مجاری ادراری برای درمان خانم ها و کودکان نیز می‌باشد.


اگر شما نیز دچار مشکلات مجاری ادراری شده‌اید برای آشنایی با متخصص اورولوژی و مجاری ادراری تناسلی در ونک با ما همراه باشید. آیا می‌دانید متخصص اورولوژی کیست و کدام نوع از بیماری‌ها را درمان می‌کند؟ آیا می‌دانید چه زمان نیاز دارید نزد متخصص اورولوژی مراجعه کنید؟ آیا متخصص اورولوژی تنها برای درمان مشکلات دستگاه ادراری و تناسلی آقایان است یا مشکلات بانوان را نیز مورد بررسی قرار می‌دهد؟

 

متخصص اورولوژی در ونک کیست؟

هنگامی که پزشک متخصص داخلی در شاخه اورولوژی ادامه تحصیل دهد، به عنوان پزشک فوق تخصص اورولوژی شناخته می‌شود و فعالیت خود را در زمینه مشکلات دستگاه ادراری و تناسلی ادامه می‌دهد. سیستم ادراری تمامی بخش‌های مجرای ادرار، کلیه‌ها و لوله‌هایی که ادرار را از کلیه به مثانه می‌برند را شامل می‌شود. به این لوله‌ها در اصطلاح پزشکی حالب گفته می‌شود.

متخصص اورولوژی در ونک با انواع بیماری‌های سیستم ادراری و مشکلات مربوط به دستگاه تناسلی و هر مشکل دیگری که مربوط به اندام‌های این بخش از بدن است آشنایی دارد و در زمینه تشخیص و درمان آنها از تخصص و مهارت بالایی برخوردار است. انواع جراحی‌های دستگاه ادراری برای درمان سرطان و انسداد مجاری ادراری دکتر اورولوژی در ونک انجام می‌شود.

دلایل مراجعه به دکتر اورولوژی در ونک

بیشترین افرادی که به متخصص اورولوژی در ونک مراجعه می‌کنند، مردان هستند. بسیاری از افراد به متخصص اورولوژی مراجعه می‌کنند، از مشکلات موجود در دستگاه ادراری و یا مشکلاتی در اندام‌های تناسلی رنج می‌برند. یکی از مهمترین دلایل مراجعه به متخصص مجاری ادراری در ونک درمان بیماری‌های مزمن در کلیه از جمله سنگ کلیه و انواع سرطان ناحیه تناسلی مانند سرطان پروستات است. مشکلاتی از قبیل عدم توانایی در کنترل ادرار و مشکلات اندام تناسلی نیز توسط دکتر اورولوژی در ونک مورد بررسی قرار می‌گیرند و درمان‌های لازم انجام می‌شود.

متخصص مجاری ادراری در ونک انواع مشکلات و بیماری‌های موجود در مثانه و کلیه، عفونت‌ها و بیماری‌های دستگاه ادراری را با استفاده از انجام آزمایش و معاینات مورد نیاز تشخیص داده و درمان‌های لازم را انجام می‌دهد. علاوه بر این هر گونه مشکل در اندام تناسلی از قبیل اختلال در نعوظ، مشکلات بیضه، سرطان پروستات و تغییر اندازه غده پروستات توسط متخصص اورولوژی مورد بررسی قرار می‌گیرد.

برخی از بانوان برای درمان مشکلات دستگاه ادراری از قبیل عدم توانایی در کنترل ادرار پس از زایمان و یا به دلیل کهولت سن به پزشک متخصص اورولوژی مراجعه می‌نمایند. در مورد کودکان نیز مشکلاتی مانند شب ادراری و یا مشکل در آلت تناسلی توسط پزشک اورولوژی درمان می‌شوند.

ریشه کلمه اورولوژی از ( از یونانی οὖρον با تلفظ ouron به معنای “ادرار” و لوژی به معنای “مطالعه” می‌باشد.

روش‌های تشخیص و درمان مشکلات سیستم ادراری و تناسلی

متخصص اورولوژی در ونک برای تشخیص و درمان مشکلات و بیماری‌های سیستم ادراری و دستگاه تناسلی از روش‌های مختلفی استفاده می‌کند. برخی از درمان‌ها ممکن است با دارو باشد و برخی دیگر با استفاده از تمرین‌های ورزشی موجب می‌شود تا عضلات لگن تقویت شده و مشکلات دستگاه ادراری رفع گردند. اما پیش از انتخاب روش درمان باید مشکل اصلی تشخیص داده شود. متخصص اورولوژی برای تشخیص نوع مشکل و بیماری از روش‌های زیر استفاده می‌کند:

  • سیستوسکوپی

در این روش با استفاده از یک ابزار مخصوص که شبیه به تلسکوپ است مجاری ادراری و مثانه مورد بررسی قرار می‌گیرد و هر گونه مشکل و بیماری موجود در این بخش از بدن با استفاده از این ابزار دقیق تشخیص داده می‌شود.

این روش نوعی آندوسکوپی مثانه است که به اورولوژیست کمک می‌کند تا مثانه و مجاری ادرار را مورد بررسی قرار داده و درون مثانه را نیز ببیند. در این روش از وسیله‌ای استفاده می‌شود که دارای لنز مخصوص است و یک منبع نوری کوچک دارد تا متخصص اورولوژی بتواند داخل مثانه و مجاری را ببیند.

این روش به دو صورت انجام می‌شود. در روش اول نیازی به بیهوش کردم بیمار نیست و تنها با استفاده از یک ژل بی‌حس کننده، مراحل آزمایش انجام می‌شود. اما روش دیگر که به آن سیستوسکوپی سخت نامیده می‌شود، نیاز است که بیمار بیهوش شود. زیرا ممکن است در زمان آزمایش بیمار درد زیادی را احساس کند که برای وی غیر قابل تحمل باشد. روش سیستوسکوپی هم برای آقایان و هم برای بانوان انجام می‌شود.

  • اورتروسکوپی

این روش تشخیصی همانند روش قبل بوده و برای تشخیص بیماری‌ها و مشکلات موجود در کلیه‌ها و حالب استفاده می‌شود. در این روش هر گونه انسداد در لوله‌هایی که ادرار را از کلیه به مثانه منتقل می‌کند و وجود مشکل در کلیه‌ها تشخیص داده شده و درمان‌های لازم انجام می‌شود. با استفاده از این ابزار قدرت تشخیص پزشک بالا رفته و علت اصلی مشکل بیمار به راحتی تشخیص داده می‌شود.

در این روش با استفاده از یک ابزار کوچک که ضخامت آن بسیار کم است برای بررسی مجاری ادرار و مثانه استفاده می‌شود. این ابزار دارای فیبرهای لیزری بسیار کوچکی است که وارد کلیه شده و سنگ کلیه را با استفاده از سیستم لیزری تجزیه می‌کند. این عمل بسیار ساده و به صورت سرپایی انجام می‌شود. برای انجام عمل جراحی بیمار بیهوش شده و از زمان آغاز عمل تا به هوش آمدن بیمار یک ساعت و نیم الی ۲ ساعت طول می‌کشد.

 این روش یکی از موثرترین روش‌های شکستن سنگ کلیه و سنگ حالب است. متخصص سنگ کلیه در ونک با استفاده از این روش هر گونه سنگ موجود در کلیه یا حالب را تجزیه نموده تا از مجاری ادرار دفع شوند. وی پیش از آغا عمل مراحل جراحی را برای بیمار شرح می‌دهد تا وی با نحوه انجام عمل آشنایی داشته باشد و دچار استرس نشود.

  • بیوپسی پروستات

در این روش برای تشخیص سرطان پروستات با استفاده از یک ابزار مخصوص از بافت پروستات نمونه برداری می‌شود. پس از نمونه برداری، آزمایشات لازم بر روی نمونه انجام می‌شود و در صورت وجود هر گونه ناهنجاری و تشخیص سرطان درمان‌های لازم برای بیمار تجویز می‌شود.

این روش یک روش نمونه برداری برای تشخیص قطعی سرطان پروستات است و زمانی انجام می‌شود که نتیجه جواب آزمایش خون و ادرار و آنتی ژن مخصوص پروستات و سایر آزمایش‌های مربوطه مثبت باشد.

در این روش از یک سوزن ریز برای نمونه برداری از بافت غده پروستات استفاده می‌گردد. سپس بافت نمونه برداری شده در آزمایشگاه مورد بررسی قرار می‌گیرد و مشخص می‌شود سرطان چه میزان تهاجمی است. بیوپسی پروستات به دو روش انجام می‌شود. در روش اول سوزن از طریق مقعد وارد بدن می‌شود و سپس از غده پروستات نمونه برداری انجام می‌شود. در روش دیگر سوزن از میان بیضه و مقعد وارد بدن می‌شود و نمونه مورد نیاز جمع آوری می‌شود. دکتر اورولوژی در ونک پیش از انجام بیوپسی پروستات از اندام‌ها عکس برداری انجام می‌دهد تا بتواند نمونه برداری را با دقت بیشتری انجام دهد.  

  • نفرکتومی

این روش نوعی روش جراحی است که در مورد افرادی مورد استفاده قرار می‌گیرد که به سرطان کلیه مبتلا شده باشند. این جراحی برای برداشتن بافت سرطانی کلیه انجام می‌شود و تنها زمانی امکان پذیر است که سرطان از نوع خوش خیم باشد. علاوه بر این زمانی که سنگ کلیه بزرگی در کلیه وجود داشته باشد که نتوان آن را با استفاده از روش‌های دیگر برداشت، از این روش برای برداشتن سنگ کلیه استفاده می‌شود.

جراحی نفرکتومی به دو صورت باز و با روش لاپاراسکوپی انجام می‌شود. در جراحی باز جراحی به صورت سنتی انجام می‌شود و بخشی از کلیه به دلیل وجود توده سرطانی یا عفونت برداشته می‌شود.

در روش لاپاراسکوپی، با استفاده از دوربین‌های کوچک و ابزار مخصوصی که برای جدا سازی بافت مورد نظر به کار برده می‌شود، بافت آسیب دیده یا سنگ کلیه برش داده شده و از بدن خارج می‌شود. در این روش تنها چند شکاف کوچک بر روی بدن ایجاد می‌شود.

  • وازکتومی

این روش نیز یکی از روش‌های عقیم سازی برای آقایان است که بر روی لوله‌های حمل کننده اسپرم انجام می‌شوند و تنها به یک برش ساده و جزئی نیاز دارد. این یک  روش مطمئن و موثر برای جلوگیری از بارداری است که به صورت سرپایی انجام می‌شود. جراحی وازکتومی تنها در مدت زمانی کمتر از ۵ دقیقه انجام می‌شود و جراحت زیادی بر روی بدن ایجاد نمی‌کند.

این عمل هیچ مشکلی برای توانایی جنسی فرد ایجاد نمی‌کند. این عمل در برخی از افراد قابل برگشت است. در روش وازکتومی برش کوچکی بر روی بیضه ایجاد می‌شود و سپس لوله مخصوص انتقال اسپرم برش داده شده و بخیه زده می‌شود. این عمل نیازی به بخیه ندارد و ناحیه جراحی خیلی زود در عرض چند روز به طور کامل ترمیم می‌گردد. معمولا ۱۰ الی ۲۰ روز پس از انجام عمل توصیه می‌شود که فرد فعالیت جنسی نداشته باشد و پس از عمل تا زمانی که پزشک متخصص از عدم وجود اسپرم در مایع منی اطمینان حاصل نکرده است، باید در زمان نزدیکی از کاندوم استفاده شود.

متخصص اورولوژی کدام بیماری‌ها را درمان می‌کند؟

متخصص اورولوژی کدام بیماری‌ها را درمان می‌کند؟
متخصص ارولوژی بیماری هایی نظیر سنگ کلیه، پروستات، زگیل تناسلی و … را درمان می کند.

همه افراد بایستی به طور مرتب برای انجام چکاپ سالیانه نزد بهترین متخصص اورولوژی در ونک مراجعه کنند. گاهی ممکن است فردی به دلیل وجود یک مشکل خفیف به دکتر مراجعه کند و در برخی از موارد احتمال دارد بیمار با درد بسیار زیاد و یا مشکل جدی به متخصص اورولوژی مراجعه نماید. پزشک متخصص با انجام معاینات بالینی و بررسی آزمایش‌ها و عکس برداری دلیل اصلی وجود درد یا مشکل را تشخیص داده و از روش درمانی مورد نیاز برای بهبود شرایط بیمار استفاده می‌نماید.

متخصص مجاری ادراری در ونک با انواع مشکلات سیستم ادراری و دستگاه تناسلی آقایان آشنایی دارد و با استفاده از مهارت و تجربه بالای خود روش درمان مناسب را برای بیمار تجویز نموده و در اسرع وقت برای بیمار وقتی را تعیین می‌کند تا آزمایشات و درمان‌های مورد نیاز را انجام دهد. از جمله بیماری‌هایی که توسط متخصص اورولوژی درمان می‌شود عبارت است از:

  • سنگ کلیه

سنگ کلیه از جمله عواملی است که بیماران نزد متخصص اورولوژی مراجعه می‌کنند. سنگ کلیه با علائمی نظیر درد در قسمت پهلو‌ها، حالت تهوع و مشاهده خون در ادرار همراه است. اگر فردی این علائم را مشاهده نمود بایستی برای تشخیص دقیق علت آن، نزد متخصص سنگ کلیه در ونک مراجعه کند. در بیشتر موارد سنگ کلیه بسیار کوچک است و با استفاده از دارو و انجام برخی ورزش‌های مورد نیاز از طریق مجاری ادراری دفع می‌شود. اما اگر اندازه سنگ بزرگ باشد، برای خارج کردن آن باید از روش جراحی استفاده شود. در جراحی سنگ کلیه، سنگ به قطعات کوچک‌تر خرد می‌شود تا از طریق ادرار دفع شود، اما اگر اندازه سنگ به قدری بزرگ باشد که نتوان آن را با روش‌های بسته انجام داد، متخصص اورولوژی انجام جراحی باز یا لاپاراسکوپی را تجویز می‌نماید.

بیشتر افرادی که در طول روز مایعات کمی مصرف می‌کنند و یا در خانواده خود سابقه سنگ کلیه دارند در معرض بیماری انسداد مجاری ادراری و سنگ کلیه قرار دارند. همچنین مصرف کلسیم بالا و دیابت و همچنین فشار خون بالا از جمله عواملی است که منجر به تولید سنگ در کلیه می‌شود.

  • عفونت کلیه

این بیماری نوعی بیماری عفونی در دستگاه ادراری است که در بیشتر موارد از مثانه آغاز می‌شود و سپس به کلیه‌ها سرایت کرده و آنها را درگیر می‌کند. به همین دلیل وجود هر نوع عفونت در مجاری ادراری و مثانه باید به طور جدی پیگیری شده و درمان شود. در صورتی که عفونت در بدن باقی بماند، کلیه‌ها آسیب خواهند دید و عفونت در سراسر بدن منتقل می‌شود. وقتی که کلیه دچار عفونت شود، باکتری‌هایی که عامل عفونت هستند وارد جریان خون می‌شوند و این عفونت در تمام بدن منتقل می‌شود. در نتیجه خطر مرگ برای بیمار وجود خواهد داشت.

از مهمترین علائم وجود عفونت در کلیه عبارت است از احساس درد در شکم و پهلوها، تب و لرز، تکرر ادرار، احساس وجود ادرار در مجاری ادراری، احساس سوزش در زمان ادرار کردن، حالت تهوع و استفراغ شدید. با مشاهده این علائم بایستی سریعا به پزشک مراجعه شود تا علت وجود این علائم با دقت بررسی شوند.

  • سرطان کلیه

کلیه یکی از مهمترین اجزای بدن محسوب می‌شود و وظیفه دارد مواد زائد موجود در بدن را از طریق ادرار دفع کند و همچنین فشار خون را کنترل می‌نماید. هنگامی که سلول‌های موجود در کلیه رشد غیر طبیعی داشته باشند یک توده بزرگ را در کلیه ایجاد می‌کنند. این توده ممکن است خوش خیم یا بد خیم باشد. برای این که متخصص اورولوژی در ونک سرطان را به طور قطع تشخیص دهد، نیاز است که آزمایشات مورد نیاز انجام شود.

علل مختلفی برای ابتلا به سرطان کلیه معرفی شده است. یکی از علل ابتلا به سرطان کلیه وجود این نوع سرطان در سابقه خانوادگی است. از علل دیگر می‌توان به فشار خون بالا، اضافه وزن و مصرف دخانیات اشاره کرد. از مهمترین علائم ابتلا به سرطان کلیه عبارتند از وجود خون در ادرار، درد در ناحیه پهلو‌ها، خستگی و تب شدید، درد در استخوان‌ها، خستگی مزمن، کاهش اشتها، دردهای استخوانی و فشار خون بالا. برای تشخیص سرطان حتما باید به دکتر اورولوژی در ونک مراجعه کنید.

  • بیماری آدیسون

بیماری آدیسون یا بیماری غده آدرنال نوعی اختلال غیر عادی در غده آدرنال است که موجب می‌شود تا این غده قادر به تولید هورمون به مقدار کافی نباشد. غدد فوق کلیوی در افرادی که به این بیماری مبتلا می‌شوند اغلب مقدار بسیار کمی هورمون کورتیزول و هورمون آلدسترون تولید می‌کنند و این مشکل ممکن است در هر سنی ایجاد شود. از جمله علائم ابتلا به این بیماری عبارت است از کاهش وزن، تیره شدن رنگ پوست بدن، خستگی مزمن، فشار خون پائین، قند خون پائین و دردهای عضلانی اشاره نمود.

  • سرطان مثانه

    درمان سرطان مثانه
    یکی از خدماتی که متخصص اورولوژی در ونک ارائه می دهد، درمان سرطان مثانه می باشد.

از دیگر بیماری‌های مربوط به سیستم ادراری و تناسلی می‌توان به سرطان مثانه اشاره نمود. این سرطان انواع گوناگونی دارد و رایج‌ترین نوع آن از سلول‌های بخش داخلی مثانه آغاز می‌شود. مهمترین علامت آغاز سرطان، مشاهده خون در ادرار است. در صورتی که فردی در زمان ادرار احساس درد داشته باشد و یا در ادرار خود خون مشاهده کند باید سریعا نزد متخصص مجاری ادراری در ونک مراجعه نموده و آزمایش‌های مورد نیاز را انجام دهد.

درمان سرطان مثانه به چندین روش مختلف انجام می‌شود. از جمله درمان‌های رایج برای درمان سرطان مثانه عبارت است از جراحی و برداشتن توده از بافت مثانه (این روش در سرطان‌های خوش خیم امکان پذیر است)، شیمی درمانی، پرتو درمانی و یا ترکیبی از این چند روش.

  • سندرم مثانه دردناک

یکی از بیماری‌های مزمن و آزار دهنده که در ناحیه مثانه و لگن درد زیادی را ایجاد می‌کند، سندرم مثانه دردناک است. به دلیل این بیماری احساس فشار به مثانه، درد در ناحیه مثانه و لگن در فرد ایجاد می‌شود. این درد ممکن است بسیار شدید یا خفیف باشد. در حالت عادی هنگامی که مثانه پر می‌شود، پیامی به مغز ارسال می‌شود تا فرد در زمان مناسب ادرار خود را دفع کند. اما زمانی که فرد دچار سندرم مثانه دردناک شده است، روند ارسال پیام به مغز با اختلال موجه می‌شود و به همین دلیل حتی زمانی که مقدار ادرار کمی در مثانه وجود دارد فرد احساس می‌کند که باید هر چه زودتر ادرار خود را دفع کند و به همین دلیل در طول روز به طور مکرر به توالت رفته و ادرار خود را دفع می‌کند.

این بیماری در بانوان بیشتر از آقایان مشاهده می‌شود و تا کنون درمان قطعی برای آن پیدا نشده است اما با استفاده از دارو درمانی می‌توان بخشی از علائم آن را کمتر کرد.

  • عفونت ادراری

یکی از شایع‌ترین مشکلات موجود در سیستم ادراری وجود عفونت در مجاری ادرار و دستگاه تناسلی است. به طور کلی هر بخش از سیستم اداری از مجاری ادراری گرفته تا کلیه و مثانه و حالب اگر دچار عفونت شوند، عفونت ادراری محسوب می‌شوند و بایستی توسط بهترین متخصص اورولوژی در ونک مورد بررسی قرار گیرند.

عفونت موجود در سیستم ادراری ممکن است دردهای شدیدی به همراه داشته باشد و به کلیه و مثانه آسیب‌های جدی وارد کند. معمولا برای درمان عفونت از آنتی بیوتیک استفاده می‌شود و اگر در مراحل اولیه تشخیص داده شود در مدت زمان کوتاهی درمان شده و مشکل جدی برای بیمار به وجود نخواهد آورد.

از مهمترین علائم وجود عفونت در دستگاه ادراری و کلیه و مثانه می‌توان به تکرر ادرار، احساس سوزن در زمان ادرار کردن، احساس پر بودن مثانه، ادرار بد بو و تند اشاره کرد. با مشاهده هر یک از علائم فوق باید سریعا به پزشک متخصص اورولوژی مراجعه کرد و آزمایش‌های لازم را انجام داد.

  • بیماری‌های دستگاه تناسلی آقایان

وجود هر گونه مشکل در دستگاه تناسلی آقایان ممکن است بر فعالیت جنسی آنها تاثیر منفی بگذارد. از جمله بیماری‌های شایع دستگاه تناسلی بیماری پریاپیسم است که موجب می‌شود فرد بیمار نعوظ مداوم و همراه با احساس درد داشته باشد.

از دیگر بیماری‌های دستگاه تناسلی عبارت است از بیماری پیرونی که موجب می‌شود تا توده سفتی در آلت تناسلی آقایان ایجاد شود و در آلت انحنایی ایجاد شود که مشکلاتی برای بیمار ایجاد می‌کند. مشکلات نعوظ، سرطان پروستات و سرطان اندام‌های تناسلی از جمله بیماری‌های رایج در دستگاه تناسلی آقایان است که برای درمان آنها بایستی نزد متخصص اورولوژی مراجعه شود.

  • سرطان آلت تناسلی

این نوع سرطان موجب به وجود آمدن سلول‌های غیر عادی در داخل یا بیرون آلت تناسلی می‌شود. این سرطان یکی از سرطان‌های نادر محسوب می‌شود و اگر در مراحل اولیه تشخیص داده شود می‌توان آن را درمان کرد و از علائم آن جلوگیری نمود. از جمله عوامل ایجاد کننده سرطان در آلت تناسلی ابتلا به ایدز و ابتلا به ویروس پاپیلوما است. از دیگر علائم شایع این سرطان تغییر در رنگ و ضخامت پوست، به وجود آمدن بثورات پوستی، مشاهده توده بر روی آلت تناسلی و ترشحات بد بو و مکرر از آلت است که باید جدی گرفته شود.

  • سرطان بیضه

وجود سلول‌های غیر طبیعی در بیضه و ایجاد توده در آن از نشانه‌های سرطان بیضه است. این سرطان ممکن است علامت و نشانه خاصی نداشته باشد و فرد تا زمانی که اندازه بیضه تغییر نکرده است متوجه آن نباشد. سرطان بیضه معمولا با درد در بیضه‌ها، جمع شدن ناگهانی مایع در بیضه، بی حسی بیضه‌ها و درد پراکنده در زیر شکم همراه است. همچنین اگر توده سختی در بیضه احساس شد باید حتما به متخصص اورولوژی مراجعه نمود تا معاینات لازم انجام شود.

 از دیگر بیماری‌های شایع دستگاه ادراری و تناسلی که توسط متخصص سنگ کلیه در ونک درمان می‌شوند می‌توان به سرطان پروستات، بزرگ شدن غده پروستات، مشکل در نعوظ، زود انزالی، دیر انزالی ناباروری، زگیل تناسلی یا ابتلا به ویروس HPV، بی اختیاری ادرار، مثانه بیش فعال، افتادگی مثانه، شب ادراری در کودکان و تکرر ادرار اشاره نمود. متخصص اورولوژی با استفاده از روش‌های تشخیصی مختلف نوع بیماری و علت مشکل را شناسایی نموده و درمان‌های مورد نیاز را برای بیمار تجویز می‌نماید.

کلام آخر؛

یک متخصص و دکتر اورولوژی در ونک را می توان به پزشکی نسبت داد که دارای بورد تخصصی باشد و تجربه کافی داشته باشد و تمامی خدمات مربوط به مجاری ادارای نظیر درمان سرطان مثانه، پروستات، بیضه، مشکلات ادارای، سنگ کلیه و مشکلات آلت تناسلی آقایان را درمان می کند. اینها همگی بخشی از خدمات متخصص اورولوژی ونک یا متخصص مجاری ادراری در ونک می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *