آموزشگاه آرایشگری بانو یعقوبی

آموزشگاه آرایشگری بانو یعقوبی

آموزشگاه آرایشگری زنانه بانو یعقوبی با مجوز رسمی از سازمان آموزش فنی‌ و حرفه‌ای برگزار کننده دوره های آرایشگری از مبتدی تا حرفه ای به صورت علمی و کاربردی با ارائه بیش از ۳۰ مدرک بین المللی فنی و حرفه ای فعالیت خود را از سال ۱۳۷۸ در زمینه آموزش آرایشگری زنانه آغاز و اقدام به تاسیس آموزشگاه آرایشگری نمود.

از آن سال تاکنون هنرجویان زیادی را آموزش داده و روانه بازار کار کرده است و در طی‌ این مدت همواره به دنبال پیشرفت آموزشگاه در حیطه علم آرایشگری و همچنین بهینه سازی روش های تدریس بوده است.

هم اکنون آموزشگاه آرایشگری بانو یعقوبی اولین و قدیمی ترین آموزشگاه در غرب تهران پذیرای علاقه مندان در کلیه رشته‌های آرایشگری مانند گریم، هیرکات، رنگ و مش، آرایش عروس، کاشت ناخن و غیره می‌باشد. تیم متخصصان ما با بیش از ۲۰ سال تجربه آموزش آرایشگری، ابزار و دانش مناسب را در اختیار شما قرار می دهند تا در یک شغل پر سود، فردی موفق باشید.

اطلاعات تماس:

آدرس: آریاشهر، ابتدای بلوار فردوس شرق، انتهای خیابان مترو صادقیه (ولیعصر)، کوچه بن بست پنجم (کوچه فروشگاه شهروند)، جنب درب اصلی مترو صادقیه، ساختمان نیلوفر، پلاک ۹، طبقه دوم، واحد ۴

تلفن: ۰۲۱۴۴۹۵۴۵۸۸

همراه : ۰۹۱۲۱۲۳۵۴۳۳

ایمیل: info@banooyaghoobi.com

در هنگام تماس بفرمائید که از سایت آنلاین تبلیغ تماس گرفته اید.

برای مشاهده شماره تماس سایر آموزشگاه های آرایشگری  کلیــــــک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *