آموزشگاه حسابداری و حسابرسی در تهرانپارس آموزشگاه تراز آذین اروند

حسابداری و محاسبه کردن برای خیلی از افراد فعالیت ترسناکی محسوب می‌شود، روش‌های قدیمی آموزش فنون محاسبه در آموزشگاه‌ها و برنامه‌های حسابداری که این روزها در کسب و کار‌ها ترویج یافته‌اند باعث شده‌اند تا امر محاسبه و حسابداری کاری بسیار چالش بر انگیز به نظر برسد. آموزشگاه تخصصی حسابداری تراز آذین اروند به عنوان معتبرترین آموزشگاه حسابداری تهرانپارس اینجاست تا نگاه شما را به حسابداری متحول کند. با وجود خدمات گسترده‌ای که این مجموعه در زمینه آموزش ارائه می‌کند نه تنها افراد به حسابداری مسلط خواهند شد، بلکه آینده شغلی آن‌ها نیز تامین می‌گردد.

برنامه‌های آموزش تخصصی این آموزشگاه عبارتند از آموزشگاه امور مالی و بازرگانی، آموزشگاه حسابداری، آموزش ارسال صورت معاملات فصلی، آموزش نوشتن اظهارنامه، آموزش امور حقوق و دستمزد، اموزش مالیات بر ارزش افزوده، آموزشگاه حسابداری، آموزش نوشتن دفاتر مالیاتی و آموزشگاه حسابداری مالیاتی. با وجود طیف گسترده‌‌ای از خدمات آموزشی که این مجموعه ارائه می‌کند، جای تعجبی ندارد که به عنوان معتبر ترین آموزشگاه حسابرسی تهرانپارس شناخته شود. در این نوشتار با جزئیات بیشتری به بررسی خدمات این مجموعه خواهیم پرداخت.

آموزشگاه حسابرسی و حسابداری در تهرانپارس با نام آشنا “تراز آذین اروند” با بکارگیری از پرسنل و مسئولین حرفه‌ای و با تجربه، دوره‌های آموزشی حسابرسی را با رویکرد درست و اصولی ارائه می‌دهد.

آموزشگاه تخصصی حسابداری تراز آذین اروند

خدمات مجموعه:

خدمات حسابرسی
ارائه خدمات مشاوره مالی
خدمات و مشاوره مالیاتی به شرکت ها و موسسات
تنظیم اظهارنامه عملکرد دوره مالی
اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده
تنظیم لیست مالیات حقوق
لایحه درخواست قبولی اعتبار ارزش افزوده

رشته های آموزشی:
آموزشگاه امور مالی و بازرگانی
آموزشگاه حسابداری
آموزش ارسال صورت معامالت فصلی
آموزش اظهارنامه نویسی
آموزش حقوق و دستمزد
آموزش مالیات بر ارزش افزوده
آموزش نوشتن دفاتر مالیاتی
آموزشگاه حسابداری مالیاتی

با مدیریت اقای هاشمی

آدرس سایت : www.ta-arvand.ir

شماره های تماس: ۰۹۱۲۵۳۷۴۶۹۹ – ۷۷۱۸۸۳۴۶ – ۷۶۶۸۰۸۴۰
آدرس آموزشگاه: تهران زین الدین شرق ، ورودی بزرگراه باقری جنوب، سمت راست گاردیل، خیابان شهید امیرحسین صمدیان (۲۲۰ غربی)، پلاک ۶۰، واحد اول

 

چه دلایلی تراز آذین اروند را به معتبر ترین آموزشگاه حسابداری تهرانپارس تبدیل نموده است؟

اگر به شغل حسابداری فکر می‌کنید یا که در حساب ‌و کتاب کار‌هایتان به مشکل بر می‌خورید، تراز آذین اروند در تهرانپارس یکی از بهترین مراکز آموزش حسابداری است که آینده شغلی و درآمدی شما را تضمین می‌کند. اما دلیل این امر چیست؟

تراز آذین اروند به دلیل متدهای آموزشی مدرن و امروزی، به نسبت سایر آموزشگاه‌های حسابداری از لحاظ آموزشی برتر است. متد‌های مدرن این آموزشگاه به دانشجویان خود تمامی ابزارها و روش‌هایی را که برای موفقیت در دنیای اقتصاد احتیاج دارند، ارائه خواهد کرد.

این موسسه یک دهه پیش با هدف ایجاد تحول در متد‌های آموزش حسابداری و افزایش علم عمومی محاسبه در افراد به ثبت رسیده و فعالیت رسمی خود را آغاز نمود. برخورداری از منابع انسانی با پتانسیل بالا و سابقه کاری درخشان باعث می‌شود تا بتوان بدون هیچ تردیدی خدمات این موسسه را برای تضمین امنیت آینده شغلی و اقتصادی انتخاب کرد.

چرا باید تراز آذین اروند را برای فراگیری حسابداری انتخاب کنید؟

یکی از بزرگ‌ترین مزایایی که این آموزشگاه به نسبت گزینه‌های دیگر آموزشگاه حسابداری تهرانپارس دارد، تجربه بالای پرسنل این مجموعه است. با توجه به هدف ایجاد تحول در آموزش حسابداری و پیشبرد امور اقتصادی که این مجموعه برای خود تعیین کرده است، آن‌ها از اساتید و پرسنل پیشگام و مجرب در زمینه حسابداری بهره می‌برند که به بهترین نحو دانش و تجربه خود را به دانشجویان این مرکز انتقال می‌دهند.

چرا باید تراز آذین اروند را برای فراگیری حسابداری انتخاب کنید؟
تجربه بالا پرسنل و مسئولین آموزشی این مرکز یکی از بزرگترین دلایل این اموزشگاه حسابداری در تهرانپارس می باشد.

 

علاوه بر این، این آموزشگاه دوره‌های آموزشی زیادی را پوشش می‌دهد و طیف گسترده‌ای از انتخاب‌ها برای افراد در این مجموعه وجود دارد. دانشجویان می‌توانند به فراگیری امور مالی و بازرگانی یا اظهارنامه نویسی و حسابداری مالیاتی و بسیاری دیگر از شاخه‌های حسابداری بپردازند.

حال چه شما به دنبال این باشید که آینده شغلی خود را به عنوان حسابدار تضمین کنید و یا می‌خواهید تسلط بیشتری بر حساب و کتاب‌هایتان داشته باشید، تراز اروند بهترین گزینه برای شما محسوب می‌شود. به همین منظور در ادامه به معرفی و بررسی برخی از خدمات این آموزشگاه خواهیم پرداخت:

آموزشکده امور مالی و بازرگانی

اگر بخواهیم مستقیم برویم سر اصل مطلب باید از آموزشکده امور مالی و بازرگانی تراز اروند شروع کنیم. دوره‌هایی که این آموزشکده پوشش می‌دهد، تمامی جنبه‌های مالی و بازرگانی را شامل می‌شوند. جزئیات این دوره شامل آموزش اصول حسابداری، تجزیه و تحلیل مالی و تجاری می‌شود. متدهای مدرن این آموزشگاه به آموزش مهارت‌هایی می‌پردازند که به موفقیت دانشجویان خود کمک کرده و فرصت‌های شغلی انبوهی را ایجاد می‌کند.

دانشجویان این رشته می‌توانند در سمت‌های دولتی، مراکز مشاوره مالی، موسسات مالی و شرکت‌ها به فعالیت بپردازند.

آموزشکده حسابداری

این آموزشکده دقیقا همان‌جایی است که می‌توانید مهارت حسابداری خود را تا بالاترین حد ممکن تقویت کنید. دوره‌های حسابداری به گونه‌ای طراحی شده‌اند که دیگر حسابداری و امور محاسباتی برای افراد امری چالش برانگیز نخواهد بود.

درباره دوره‌ها باید گفت که تراز آذین اروند همه جنبه‌های حسابداری را در متد‌های آموزشی خود پوشش داده است. از مراحل مقدماتی و پایه حسابداری تا مهارت‌های بسیار پیچیده‌تری چون امور حسابداری و تجزیه و تحلیل صورت‌های مالی را به دانشجویان خود می‌آموزد. تاثیرات عملی این دوره‌ها به حدی چشم‌گیر می‌باشد که قبل از ورود به بازار کار نیز این دانشجویان مهارت‌های کافی برای حرفه‌ای محسوب شدن را دارا خواهند بود.

فرصت‌های شغلی در زمینه حسابداری بسیار زیاد است و این آموزشکده اطمینان حاصل می‌کند که برای استفاده از این فرصت‌ها به خوبی آماده شوید. بازار کار و فرصت‌های ویژه ممکن است فضای بسیار رقابتی داشته باشند اما با مهارت‌هایی که در موسسه تراز آذین اروند خواهید آموخت، رقابت را شروع نشده خواهید برد.

آموزشکده حسابداری تراز آذین به عنوان بهترین آموزشکده حسابداری تهرانپارس، مکان فوق‌العاده‌ای برای فراگرفتن حسابداری و شروع مسیر کاری موفقیت‌آمیز است.

آموزش ارسال صورت معاملات فصلی

ارسال صورت معاملات فصلی برای بسیاری از افراد و کسب و کار‌ها به عنوان یکی از کلافه‌کننده‌ترین اموری است که ملزم به انجام آن هستند. متدهای آموزشی قدیمی هم نه‌تنها دردی را دوا نکرده بلکه افراد را بیشتر از این بحث هراسان می‌کردند. برای همین آموزشگاه تراز آذین اروند اولین آموزشگاه حسابداری تهرانپارس است که با استفاده از متد‌های مدرن آموزشی خود اقدام به برگزاری دوره‌های جامع آموزش ارسال صورت معاملات فصلی نمود. متدهایی که این آموزشکده استفاده می‌کند باعث می‌شود که در موقعیت‌های واقعی زندگی به راحتی بتوانید از مهارت‌های آن استفاده کنید. در زمینه کاری هم دانشی که در این دوره بر شما افزوده می‌شود می‌تواند نقش تاثیرگذاری در به دست آوردن فرصت‌های شغلی بیشتر داشته باشد.

آموزش تنظیم حقوق و دستمزد

تنظیم کردن حقوق و دستمز در کسب و کارها بسیار حائز اهمیت است و چنین اهمیت زیادی باعث می‌شود تنظیم حقوق برای بسیاری از افراد مسئولیت بسیار سنگینی باشد. اما نیازی به ترس نیست؛ چون آذین اروند به عنوان اولین آموزشکده حسابداری تهرانپارس به طور تخصصی دوره‌های آموزش تنظیم حقوق و دستمزد را برگزار می‌کند.

اما این پایان ماجرا نیست، شرکت در این دوره فرصت‌های شغلی منحصربه‌فردی مانند مدیریت منابع انسانی و یا تنظیم کننده حقوق را در اختیار شرکت‌کنندگان می گذارد. چه برای آینده شغلی و یا به عنوان مهارتی در زندگی، این دوره یکی از کارآمدترین دوره‌های مجموعه مذکور محسوب می‌شود.

یکی از نیاز های اساسی برای مدیران مالی و حسابرسی، که در پرداخت و محاسبه دقیق حقوق و مزایا کارمندان، در راستای مشخص، محاسبه و پرداختن حقوق و دستمزد کارکنان کمک کننده است، آموزش تنظیم حقوق و دستمزد می باشد.

آموزش مالیات بر ارزش افزوده

مالیات بر ارزش افزوده و آگاهی داشتن بر آن جزو ملزوماتی است که صاحبین کسب و کار برای موفقیت به آن احتیاج خواهند داشت. تراز آذین به عنوان پیشگام‌ترین آموزشگاه حسابداری تهرانپارس دوره‌های آموزشی جامع مالیات بر ارزش افزوده را ارائه می‌دهد که دانش شما را درمورد اصول، رویه کاری و مقررات آن تا جای ممکن تقویت خواهد کرد.

آموزش مالیات بر ارزش افزوده
یکی از دوره های آموزشگاه تراز آذین اروند، آموزش مالیات برارزش افزوده می باشد.

این دوره‌های آموزشی از جزئیات زیادی برخوردارند و نکات بسیار زیادی به دانش فردی افراد اضافه می‌کند. در این دوره افراد درک جامعی از فرآیند مالیات بر ارزش افزوده پیدا می‌کنند و با مراحل ثبت، رسیدگی به صورتحساب و ثبت سوابق آشنا خواهند شد.

همچنین مهارت تشخیص نرخ مالیات بر ارزش افزوده بر روی لوازم و اجناس مختلف را به دست خواهید آورد و خواهید توانست اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده را به تنهایی کامل و ارسال کنید. اکثر کسب و کار‌ها و صنایع مختلف دانش بر مالیات ارزش افزوده را بسیار ارزشمند می‌دانند و فرصت‌های شغلی فراوانی برای افراد مسلط به آن وجود دارد.

اگر شما هم از بی‌اطلاعی در مورد اینکه برای انجام امور مالیاتی دقیقا باید چه کاری انجام دهید خسته شده‌اید، ناراحت نباشید! زیرا تراز اروند اولین آموزشگاه حسابداری تهرانپارس است که نه‌تنها اصول حسابداری مالیاتی را آموزش می دهد، بلکه به طور عمیق‌تری به پیچیدگی‌های قوانین و مقررات مالیاتی می پردازد. در پایان این دوره‌ها شما خواهید توانست دفاتر مالیاتی حرفه‌ای ایجاد کنید و در کار خود پیشگام باشید. تراز آذین اروند دارای کادر آموزشی مجربی می‌باشد که به بهترین نحو دانش حسابداری خود را به دانشجویان انتقال داده و آن‌ها را برای محیط کار آماده می‌کند.

این دوره آموزشی فرصت‌های شغلی بیشتری در اختیار افراد خواهد گذاشت که از جمله آن‌ها می‌توان به مشاور مالیاتی، مدیر حسابداری و بسیاری از فرصت‌های شغلی دیگر اشاره کرد. با ثبت‌نام در بهترین آموزشکده حسابداری تهرانپارس در قوانین مالیاتی و اصول حسابداری به یک متخصص تبدیل خواهید شد.

خدمات مجموعه:

خدمات حسابرسی
ارائه خدمات مشاوره مالی
خدمات و مشاوره مالیاتی به شرکت ها و موسسات
تنظیم اظهارنامه عملکرد دوره مالی
اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده
تنظیم لیست مالیات حقوق
لایحه درخواست قبولی اعتبار ارزش افزوده

رشته های آموزشی:
آموزشگاه امور مالی و بازرگانی
آموزشگاه حسابداری
آموزش ارسال صورت معامالت فصلی
آموزش اظهارنامه نویسی
آموزش حقوق و دستمزد
آموزش مالیات بر ارزش افزوده
آموزش نوشتن دفاتر مالیاتی
آموزشگاه حسابداری مالیاتی

با مدیریت اقای هاشمی

آدرس سایت : www.ta-arvand.ir

شماره های تماس: ۰۹۱۲۵۳۷۴۶۹۹ – ۷۷۱۸۸۳۴۶ – ۷۶۶۸۰۸۴۰
آدرس آموزشگاه: تهران زین الدین شرق ، ورودی بزرگراه باقری جنوب، سمت راست گاردیل، خیابان شهید امیرحسین صمدیان (۲۲۰ غربی)، پلاک ۶۰، واحد اول

در پایان

موسسه تراز آذین اروند آذرماه سال ۱۳۹۲ با هدف ایجاد تحول در آموزش حسابداری اقدام به تاسیس آموزشکده اختصاصی خود نمود که خدمات آموزشی گران‌بهایی را برای دانشجویان خود ارائه می‌نماید. بنابراین باید بگوییم اگر به دنبال بهترین آموزشگاه حسابداری تهرانپارس هستید، تراز آذین اروند گزینه مطلوب شما خواهد بود.

با دوره‌های جامع تراز آذین اروند از قبیل دوره‌های مالی و امور بازرگانی، حسابداری، ارسال صورت مالی و امور مالیاتی افراد می‌توانند یک آینده شغلی موفق به عنوان حسابدار برای خود بسازند.

موسسه تراز آذین اروند علاوه بر آموزش، به ارائه خدمات در زمینه حسابداری و امور مالی نیز می‌پردازد. خدمات مالی این مجموعه عبارتند از حسابرسی داخلی، مشاوره مالی، مشاوره مالیاتی، انبار گردانی، تهیه‌ صورت‌های مالی، تنظیم لوایح مالیاتی، انجام دفاعیه‌ مالیاتی، تهیه و تنظیم اظهارنامه‌های مالیاتی و بسیاری خدمات ارزنده دیگر در حوزه امور مالی. تراز آذین اروند به عنوان بهترین آموزشگاه حسابداری تهرانپارس غربی هوشمندانه ترین انتخاب برای تقویت دانش مالی شما خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *