آموزشگاه خوشنویسی نوین خط

آموزشگاه خوشنویسی نوین خط

اگر می خواهید خوشنویسی با خودکار را یاد بگیرید، این آموزشگاه یکی از بهترین ها در سطح شهر تهران می باشد.

یکی از جنبه های مثبت شخصیت هر فرد، دست خط او و زیبایی آن از نظر خوشنویسی می باشد، بطوریکه همیشه انسان ها درست یا نادرست از روی ظاهر درباره دیگران قضاوت می کنند، در نتیجه یکی از پارامترهایی که اغلب مورد توجه قرار می گیرد، خوشنویس بودن فرد در نظر دیگران است.

حال آنکه امروزه همه ی افراد با خودکار می نویسند و هرکسی نیاز به نوشتن دارد، در نتیجه خوشنویسی با خودکار نکته ای است که بصورت روزمره هر فردی با آن سرو کار خواهد داشت. هرچه این هنر زیباتر باشد، جایگاه فرد در نظر دیگران بهتر خواهد بود.

آموزشگاه خوشنویسی با خودکار نوین خط با بیش از ۱۰ سال فعالیت در زمینه آموزش خوشنویسی با خودکار، در حال حاضر با خدمت جدید خود سعی دارد آموزش خوشنویسی را بصورت آنلاین نیز برای هنرجویان خود ارائه دهد.

این آموزش ها در قالب دوره های خوشنویسی بصورت ویدئویی تهیه گردیده است و همانند مطالبی که در کلاس حضوری ارائه می گردد در اختیار کاربران و هنرجویان خود قرار می دهد.

همراه با “نوین خط” شیوه های نوین آموزش خوشنویسی با خودکار را تجربه کنید. در محیطی صمیمی ، همراه با مجرب ترین اساتید کشور از فراگیری هنر خوشنویسی با خودکار لذت ببرید و در کوتاه ترین زمان ممکن به دستخط خود ارزش و اعتبار ببخشید.

دستخط ما یکی از نشانه های شخصیت ماست، برای خود و دیگرانی که خط ما نظاره میکنند، ارزش قائل باشیم. ما در کیفیت آموزش و رضایت هنرجویان مدعی هستیم.

اطلاعات تماس:

آدرس: تهران ، خیابان طالقانی، خیابان موسوی روبروی خانه هنرمندان، پلاک ۹۰، طبقه ۱ واحد ۴

تلفن: ۰۲۱۸۸۸۲۱۰۴۳

موبایل: ۰۹۳۶۳۰۶۰۲۱۷

در هنگام تماس بفرمائید که از سایت آنلاین تبلیغ تماس گرفته اید.

برای مشاهده شماره تماس سایر آموزشگاه های خوشنویسی کلیــــــک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *