آموزشگاه رانندگی هنگام

آموزشگاه رانندگی هنگام

آموزشگاه رانندگی هنگام مجری طرح آموزش و آزمایش مهارت رانندگی و تحت نظارت پلیس راهنمایی و رانندگی در اوایل سال ۱۳۸۲ با همت شهید حاج احمد سوداگر با هدف آموزش و آزمایش اصولی رانندگی به متقاضیان گواهینامه تاسیس گردید.

این آموزشگاه با در نظر گرفتن دو طبقه فضای ۹۰ متری برای امور اداری شامل طبقه اول : ثبت نام، برنامه شهر، کاردکس و در طبقه دوم کلاس آموزش تئوری و سالن آزمایش آیین نامه و همچنین اختصاص پارکینگ اختصاصی جهت پارک خودرو مربیان به مساحت ۲۰۰ متر مربع در محل فعلی به نشانی میدان رسالت خیابان هنگام بین شهرداری منطقه ۴،نرسیده به شرکت واحد اتوبوسرانی نبش خیابان بهار ۱ پلاک ۱۵۸ راه اندازی گردیده است.

نظر به سابقه تاسیس و حسن اعتماد و صلاحدید راهنمایی رانندگی این آموزشگاه معین برخی از آموزشگاه های رانندگی در شرق تهران شناخته شده است و تلاش نموده است با در نظر گرفتن قوانین راهنمایی و رانندگی و دستورالعملها و بخشنامه های ابلاغی به حقوق دیگران احترام بگذارد.

موسس آموزشگاه رانندگی هنگام معتقد است که مهمترین روش بالا بردن شخصیت افراد یادگیری است و عزیزانی که به آموزش و آموختن اهمیت میدهند و از سخت گیری نمی هراسند و باور دارند که سخت گیری باعث خوب یادگیری آنهاست.

اطلاعات تماس:

نشانی: میدان رسالت ، خ هنگام ، بعداز شهرداری منطقه ۴ ، نبش بهار، پلاک ۱۵۸

تلفن پذیرش: ۷۷۱۹۴۹۳۶ – ۷۷۱۹۴۹۳۵ – ۷۷۱۹۴۹۳۴ – ۷۷۲۰۹۴۴۶ – ۷۷۲۰۹۴۴۵

سامانه پیامکی انتقادات پیشنهادات : ۰۹۱۱۱۱۱۲۰۰۴

کانال تلگرام: hengam_info@

 

در هنگام تماس بفرمائید که از سایت آنلاین تبلیغ تماس گرفته اید.
برای مشاهده شماره تماس سایر آموزشگاه ها رانندگی کلیــــــک کنید.

یک دیدگاه

  1. با سلام ..آموزشگاه رانندگی هنگام را در شرق تهران به عزیزان هنرجو پیشنهاد.میدهم…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *