آموزشگاه زبان ایران آکسفورد

آموزشگاه زبان ایران آکسفورد

موسسه زبان بین المللی ایرانیان (ایران آکسفورد) جزو موسساتی زبانی در ایران می باشد که از سال ۲۰۰۷ همواره دانشجویان به دلیل به روز بودن متد های آموزشی آن و استفاده از متد های آموزشی دانشگاه آکسفورد می شناسند.

موسسه زبان ایران آکسفورد را می توان به صورت قاطع تنها موسسه زبانی دانست که دارای افتخارات زیر می باشد:

عضو کانون دبیران زبان دانشگاه آکسفورد

Subscriber دانشگاه آکسفورد در ایران

عضو انجمن آموزش زبان بریتیش کانسیل

استفاده از اساتید کاملا native در امر آموزش

تغییرات و به روز کردن دانش دبیران موسسه به صورت ماهانه و منطبق بر نکات بیان شده به موسسه از دانشگاه آکسفورد
و…

و دلایل بسیار دیگری که این موسسه را از بهترین موسسات زبان تهران و ایران قرار داده است.

 

این موسسه شامل دپارتمان های

زبان انگلیسی ، فرانسه ، اسپانیایی ، ایتالیایی ، آلمانی ، روسی ، ترکی استانبولی و… می باشد و دانشجویان غزیز را برای انتخاب درست زبان مورد نظرشان راهنمایی می کند و به آنها می آموزد که:

چگونه زبان را بیاموزند؟

چه زبانی را انتخاب کنند؟

و مهم تر از همه چرا زبان را بیاموزند؟

موسسه زبان بین المللی ایرانیان برای کسب اعتماد داشجویان عزیز تنها موسسه زبانی است که دوره های مختلف آزمون های زبان های مختلف را با ضمانت نامه کتبی برگزار می نماید و در صورت عدم موفقیت دانشجویان ، مبلغ پرداختی انها را باز می گرداند.

ما آزمون های مختلف زبان همچون IELTS – TOEFl – TCF – TCFq – TEF – DALF – DELF – DELE را به صورت فوق فشرده در کوتاهترین زمان ممکن به اتمام می رسانیم تا دانشجویان بتوانند هر چه سریع تر به اهداف خود در مهاجرت به کشور های دیگر و… برسند.

آموزش زبان های انگلیسی، آلمانی، فرانسه، ترکی استانبولی، چینی، روسی، ایتالیایی، اسپانیایی و ژاپنی در آموزشگاه زبان ایران آکسفورد برای علاقه مندان به یادگیری زبان های خارجی انجام می شود.

کلاس های زبان در موسسه ما با توجه به شرایط مختلف برنامه ریزی می شود و زبان آموزان می توانند تعداد روزها، ساعات کلاس و حتی فشردگی و سرعت کلاس ها را انتخاب کنند.

برای دیدن انواع مختلف دوره ها می توانید به بخش برنامه ریزی کلاس ها مراجعه کنید.

آموزشگاه زبان ایران آکسفورد (ایرانیان) با پشتوانه اساتید مجرب آموزش زبان و داشتن مدرسین Native در بسیاری از زبان ها توانسته سال های متوالی به عنوان بهترین آموزشگاه زبان ایران از دید زبان آموزان در نظر سنجی های مختلف برگزیده شود.

موسسه زبان ایران آکسفورد تنها موسسه در ایران می باشد که عضو کانون دبیران دانشگاه آکسفورد و Subscriber اصلی Oxford University Press در ایران می باشد.

ایران آکسفورد به عنوان مرکز تخصصی آیلتس، عضو مرکز آمادگی Cambridge دانشگاه کمبریج در ایران می باشد و در جریان آخرین تغییرات آزمون ها قرار می گیرد.

اطلاعات تماس:

آدرس: تهران ، میدان هفت تیر، جنب فروشگاه یاس، کوچه شریعتی پلاک ١٣

تلفن های تماس : ۸۸۸۹۱۶۶۹ –  ۸۸۹۳۴۴۷۵

ایمیل: info@iranianlc.com

در هنگام تماس بفرمائید که از سایت آنلاین تبلیغ تماس گرفته اید.

برای مشاهده شماره تماس سایر آموزشگاه های زبان کلیــــــک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *