آموزشگاه عکاسی حرفه‌ای

آموزشگاه عکاسی حرفه‌ای

سایت عکاسی در شکل و شمایل جدید نیز هم‌چنان به تمام عکاسان ایرانی و علاقه‌مندانی تعلق دارد که نگاه‌شان به این هنرِ فنّاورانه جدی و انتقادی است و عکاسی برایشان فعالیتی فکری و هنری، فراتر از فنِ صرف است.

سایت عکاسی را ۱۵ سال پیش با هدف اطلاع‌رسانی تخصصیِ گسترده در زمینه‌ی عکاسی در ایران و جهان گشودیم و از همان ابتدا به طرح مباحث آموزشی و نظری و نقد و بررسی نیز پرداختیم.

اما رشد چشمگیر رسانه‌ها و گسترش شبکه‌های اجتماعی در سال‌های اخیر و توانایی و امکانات بی‌بدیل آن‌ها در کارِ اطلاع‌رسانی، ما را بر آن داشته است تا از تمرکز بر وظیفه‌ی خبررسانیِ گسترده بپرهیزیم و شکل و شمایل و امکانات فنی جدید سایت را بیشتر در خدمت رسالت و کارکرد اصلیِ سایت عکاسی درآوریم؛ یعنی پرداختن به عکاسی به‌عنوان هنری بینارشته‌ای، مبتنی بر رویکردهای نظری‌ ـ انتقادی.

تولید محتوای تخصصی عکاسی به زبان فارسی از مهم‌ترین اهداف سایت عکاسی بوده و هست، که در ده پانزده‌سال اخیر نیز به‌طور جدی آن را پیگیری کرده‌ایم و خوشبختانه، به‌گواهی بایگانی سایت و نظرات کاربران، پرثمر هم بوده است.

در دیگر سو، انتشار کتاب‌های فنی پرشمار در حوزه‌ی عکاسی، در کنار فعالیت وب‌سایت‌هایی که فعالیت خود را به این موضوع اختصاص داده‌اند، باعث می‌شود تا ما در سایت عکاسی در این زمینه کمتر احساس مسئولیت کنیم و بکوشیم فعالیت سایت را به حوزه‌های مغفول‌مانده معطوف کنیم.

روشن است که این نگرش و رویکرد به‌معنای نفی اهمیّت اطلاع‌رسانی و آموزشِ فنی نیست، بلکه به این معناست که در شرایط کنونی، منطقی‌تر و درست‌تر این است که سایت عکاسی وظیفه و مسئولیت مهم‌تر و تخصصی‌تری را بر عهده بگیرد و امکانات و توانمندی‌های خود را در پرداختن به موضوع عکاسی در ایران و جهان متمرکز کند.

اما ادای این وظیفه، که از ابتدا هم سرلوحه‌ی کار ما در این مجموعه بوده، در نبود یا ضعفِ نگاه انتقادی و بی‌اعتنایی به بحث پژوهش و تاریخ عکاسی (در ایران و جهان) و دیگر حوزه‌های نظری به ثمر نخواهد نشست.

به همین دلیل و با این رویکرد، در سایت عکاسی می‌کوشیم با عنایت ویژه به این نیاز و با هدف پاسخگویی به پرسش‌ها و مسائل بنیادی‌ترِ حوزه‌ی عکاسی، مسیر پیشین و اصلی خود را با جدیت و تمرکز بیشتر طی کنیم. و در این راه، دست شما را نیز به‌گرمی می‌فشاریم.

اطلاعات تماس:

آدرس: خیابان ولی عصر – مقابل پارک ساعی – بالای پله چهارم (ایستگاه اتوبوس آبشار) – خیابان اکبری – روبروی کوچه ۲۵ – پلاک ۶۱ نقشه

تلفن: ۰۲۱۸۸۱۰۶۱۴۲ – ۰۲۱۸۸۳۲۵۰۶۸

ایمیل: info@akkasee.com

در هنگام تماس بفرمائید که از سایت آنلاین تبلیغ تماس گرفته اید.

برای مشاهده شماره تماس سایر آموزشگاه های عکاسی کلیــــــک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *