مجتمع نیکوروش

مجتمع نیکوروش

مجتمع آموزشی نیکوروش در سال ۱۳۸۰ تاسیس و در سازمان فنی و حرفه ای کشور ثبت گردید. و افتخار دارد که برگزاری دوره های آموزشی در رشته های گرافیک ، هنر و نقاشی، کامپیوتر ، حسابداری ، گردشگری ، هتلداری و مدیریت MBA را اجرا و در کارنامه خود به ثبت برساند.

مجتمع در اولین سالهای فعالیت خود، با شناسایی نیازهای کشور و جامعه در حوزه آکادمیک، وزن عمده فعالیتهای خود را روی ارائه آموزشهای کیفی و متفاوت در این حوزه متمرکز کرد. وجود یک گروه تخصصی با مدرسین مجرب در حوزه های مختلف آموزش که بسیاری از آنها صاحب قلم های توانمندی هستند، همه و همه نتیجه ۲۰ سال پایش موشکافانه نیازهای آموزشی و پژوهشی جامعه و شناسایی اهمیت توسعه آموزش مهارتهای پیشرفته توسط مجتمع بوده است.

مجتمع آموزشی نیکورش طی این سالها بالغ بر ۱۶ هزار مدرک و گواهی بین المللی به کارآموزان در رشته های مختلف ارائه داده است. برخی از فعالیتهای مجتمع در حوزه آموزش به حضور ایفاد می گردد ؛ امید است که در سایه لطف پروردگار بتوانیم خدمات شایانی را ارائه نماییم.

مجتمع نیکوروش مأموریت خود را گسترش و ارتقای خدمات آموزشی، تولید و انتشار کتب، فیلم های آموزشی، ارائه محصولات و خدمات را در حوزه هنر و نقاشی، گرافیک، کامپیوتر، فناوری اطلاعات، حسابداری، گردشگری، هتلداری و مدیریت کسب و کار تعریف میکند.
مدیریت دانش محور، ارتباط مستقیم با صنعت و تلاش برای ارائه فعالیتهای متناسب با هزاره سوم در جهت کارآفرینی و اشتغال مؤثر، وجه تمایز مجتمع است.

اطلاعات تماس:

تهران-چهارراه پاسداران-خ دولت-بعداز اختیاریه-ساختمان صدرا-پلاک ۱۰۹-طبقه سوم و چهارم شرقی-واحد ۱۹٫و ۲۷

۲۲۷۶۴۰۳۵-۶

۲۲۵۷۸۹۷۱

ایمیل: nikooravesh.co@gmail.com

وب سایت: www.nikooravesh.com

در هنگام تماس بفرمائید که از سایت آنلاین تبلیغ تماس گرفته اید.
برای مشاهده شماره تماس سایر مجتمع آموزشی ‌ها کلیــــــک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *