آموزشگاه کنکور هنر سی رنگ

آموزشگاه کنکور هنر سی رنگ

آموزشگاه کنکور هنر سی رنگ نزدیک به دو دهه است که در زمینه برگزاری کلاس های آمادگی آزمون‌های سراسری در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد فعالیت دارد و در طول این سالیان دانش‌آموزان و دانشجویان بسیاری را یاری نموده تا از این گذر پر پیچ و خم عبور نماید.

در طی این دوران تا کنون داوطلبان بسیاری با رتبه‌های تک رقمی، دو رقمی و …. پاداش تلاش‌های خویش را گرفته‌اند و آموزشگاه مفتخر است که راهنمای این استعداد‌های درخشان بوده و در کسب این افتخارات توسط این عزیزان نقش داشته است

آموزشگاه سی‌رنگ در هر سال تحصیلی، ۸ مرحله آزمون آزمایشی با بودجه‌بندی و زمانبندی مشخص ، برگزار می نماید که می‌تواند با توجه به اهمیت زمان‌بندی و سرعت تست‌زنی در کنکور و وجود استرس‌ها و فشار‌هایی که هنگام امتحان باعث کاهش بازدهی داوطلبین کنکور می‌شود به کمک هنرجویان بیاید.

اقدام بسیار خلاقانه و سودمندی که طی دو سال اخیر به وقوع پیوسته است. تهیه پاسخ‌نامه‌های تصویری بر روی D.V.D به جای پاسخنامه کتبی برای سوالات آزمون می باشد.

بدیهی است هنگامی که داوطلب به جای آنکه پاسخ سوالات را بخواند، آنها را از زبان استاد خود در فیلم مشاهده کند و بتواند پاسخ را بارها و بارها ببیند، این مطالب در ذهنش تثبیت گشته و هرگز آنها را فراموش نخواهد کرد.

اطلاعات تماس:

شعبه مرکزی: خیابان شریعتی، ۱۰ متر بالاتر از پل سیدخندان، بن بست خندان، پلاک ۸، واحد ۲

شماره تماس: ۲۲۸۸۹۹۷۶-۰۲۱ یا ۲۲۸۸۷۴۷۰-۰۲۱

شعبه غرب: فلکه دوم صادقیه
شعبه شمال: نیاوران، خیایان مژده، خیابان میری

در هنگام تماس بفرمائید که از سایت آنلاین تبلیغ تماس گرفته اید.
برای مشاهده شماره تماس سایر آموزشگاه های کنکور کلیــــــک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *