آموزشگاه کنکور پورسینا

آموزشگاه کنکور پورسینا

آموزشگاه کنکور پورسینا از سال ۱۳۸۵ با مجوز رسمی از وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری شروع به فعالیت در حوزه کارشناسی ، کارشناسی ارشد و دکتری در نزدیک به ۳۷ گرایش مختلف نمود.

این عملکرد فوق العاده آموزشی باعث برگزیده شدن مجموعه پورسینا از طرف سازمان صدا و سیما جمهوری اسلامی ایران شد.از دیگر افتخارات مجموعه میتوان به حضور در نمایشگاه های کتاب در سالهای ۹۰ تا ۹۳ اشاره کرد.

این مجموعه با داشتن تعداد قابل توجهی فارغ التحصیل و با توجه به بررسی مدیران ارشد و نیز گروه روان شناسان و اتاق فکر متوجه ضعف مفرط دانش آموزان در حوزه تحصیلات متوسطه شد که این موضوع انگیزه بسیار قوی را برای گروه آموزشی پورسینا جهت حضور در این حوزه ایجاد کرد.

در بدو ورود به این عرصه و در سال اقصاد مقاومتی مجموعه پورسینا موفق به کسب عنوان مدیریت موفق و دریافت تندیس و لوح مدیریت برگزیده شد که این عنوان نشانگر شیب تند موفقیت برای پورسینا است.از برنامه های در دست اقدام مجموعه میتوان به تالیف و چاپ ۱۴ عنوان کتاب اشاره کرد.

امید است افتخارات گذشته همانند چراغ راهی باشد و بیش از پیش تکرار شود تا مسیر رشد و تعالی دانش آموزان این مرز و بوم را هموار سازد.

اطلاعات تماس: 

تلفن: ۷۱۲۸(۰۲۱)

آدرس: “شعبه دخترانه” :تهران،فلکه دوم تهرانپارس، ابتدای خیابان فرجام شرقی ، پلاک ۱۹٫

        “شعبه پسرانه” : تهران،فلکه دوم تهرانپارس، خ ۱۷۴ غربی،پلاک ۹ مدرسه آذین علم

در هنگام تماس بفرمائید که از سایت آنلاین تبلیغ تماس گرفته اید.
برای مشاهده شماره تماس سایر آموزشگاه های کنکور کلیــــــک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *