آموزش شنا سوییم سنتر

آموزش شنا سوییم سنتر

سوییم سنتر چیست؟ سوییم سنتر تنها برای راحتی دوستداران شنا ساخته شده است. شنا یکی از ورزش های مفرح است که نه تنها شناگران ماهر بلکه افراد ناشی نیز از پرداختن به آن لذت می برند.

اما در این میان داشتن تجربه های بد از قبیل ورود به استخری غیر استاندارد ، دارای آبی آلوده ، فضایی کوچک و… باعث شده است تا افراد در هر شهری هستند از این ورزش مفرح دوری جویند.

سوییم سنتر به عنوان یکی از برترین وبسایت هایی است که پیرامون ورزش شنا فعالیت می نماید، این مرکز شنا قصد دارد با تمام مشکلاتی که مانع از حضور مردم در استخرهای مختلف میشود را برطرف سازد.

با برترین مرکز شنا ایران می توانید دقیق ترین جزئیات هر استخر را شناسایی نمایید و از نظرات افرادی که تجربه گر این محیط بودند استفاده نمایید، اگر استخری را مد نظر دارید و هنوز نمیدانید ظرفیت آن چقدر است.

یا روزهای کاری و ساعات کاری آن چگونه است ، یا حتی اگر در مورد امکانات استخر مورد نظر اطلاعاتی ندارید سوییم سنتر می تواند راهنمایی دقیق در این موارد داشته باشد.

اغلب افراد قصد دارند یک مورد به خصوص را تجربه نمایند به عنوان مثال شخصی مدت هاست که از درد مفاصل رنج می برد و از پزکان طب سنتی به او توصیه شده است که جهت تسکین درد خود به استخرهای آب درمانی مراجعه کند اما هیچ استخری آب درمانی را نمیشناسد در این لحظه است که سوییم سنتر به کمک می آید و نزدیک ترین استخر مجهز به آبدرمانی را به شما عزیزان پیشنهاد می دهد.

این موارد تنها دید از یک بعد است اگر شما شخصی هستید که صاحب استخر می باشد و به دنبال تبلیغات استخر خود هستید می توانید به راحتی با یک تماس تلفنی با مسئولین برترین مرکز شنای ایران به مقصود خود برسید.

اهمیت ورزش در سلامت جسمانی و روانی انسان ها امری غیر قابل انکار است و ورزش باید عضوی همیشگی در زندگی روزمره انسان ها باشد، اما هر ورزش سختی به خصوصی دارد که معمولا افراد نسبت به انجام آن ممانعت نشان می دهد.

مطابق نتایج تحقیقات صورت گرفته توسط محققین مردم بیشترین رغبت را به ورزشی دارند که به نوعی تفریح باشد ، از آنجا که آب به عنوان برترین عنصر جهان دفع کننده ی تمام انرژی های بد و القا کننده انرژی مثبت است.

از ورزش شنا می توان به عنوان معدود ورزش هایی یاد کرد که هیچگونه خستگی ناشی از ورزش ، یکنواختی ، ایجاد حس ممانعت و… در فرد ایجاد نمیکند، افرادی که با محیط های استخر آشنایی دارند کاملا به این مورد واقف هستند. فرد در استخر نه تنها احساس خستگی نمیکند بلکه این حس آرامشی که از وجود آب نشآت میگیرد باعث می شود فرد تمایل بیشتری به طولانی شدن ورزش خود داشته باشد.

آموزش شنا در معتبرترین مرکز شنای ایران؟

ورزش شنا از محبوبیت بسیاری در تمام رده های سنی جامعه اعم از کودکان ، نوجوانان ، جوانان ، میان سال ها ، پیر زنان و پیر مردان دارد و هر یک از این گروه ها متناسب با اقتضای سنی خود به دنبال آموزش خاصی هستند و قطعا وقتی پای آموزش به میان آید تمام افراد جویای برترین مربی خواهند بود اما یافتن برترین مربی شنا کار آسانی نیست اما سوییم سنتر یکی از معتبر ترین مراکز آموزش شنا است که برای دارای تیمی متشکل از برترین مربیان آموزش شنا می باشد.

آموزش های شنا موجود :

  1. آموزش شنا مادر و کودک
  2. آموزش شنا کودک
  3. آموزش خردسال
  4. آموزش شنا بزرگسال
  5. آموزش مربیگری شنا
  6. آموزش غواصی
    و…

هر یک از آموزش هایی که از آن نام بردیم با اهداف خاصی تشکیل شده است ، در این قسمت توضیحات تکمیلی در رابطه با هریک از موارد ارائه می دهیم .

در این دوره های آموزش شنا کودک هیچ گونه ترس از جدایی از مادر را ندارد و همچنان که در آغوش امن مادر خود است با آب و فضای استخر آشنا میشود .مربیان نیز در تمام مدت سعی دارند تمام تکنیک ها را به کمک مادر انجام دهند تا هیچگونه اضطرابی در وجود کودک شکل نگیرد.

در مورد آموزش کودک و خردسال قضیه اندکی متفاوت میشود این کلاس ها به صورت مستقل انجام میشود و کودک به تنهایی در استخر حضور میابد.

آموزش بزرگسالان نیز با وجود اساتید و مربیان خبره در حوزه شنا انجام میشود و تمام آموزش ها به صورت تضمینی است .

در کنار افرادی که به دنبال یادگیری شنای مبتدی هستند افرادی هستند که علاقه شدیدی به ورزش شنا دارند و به دنبال کسب تخصص در این زمینه می باشند، برای این موارد نیز سوییم سنتر چاره ای اندیشیده است و توضیحات و تکنیک های تخصصی را از طریق برترین مربیان شنا به این افراد ارائه می دهد.

غواصی نیز یکی از تخصصی ترین قسمت های شناگری است و خیلی از شما این آرزو را در سر داشته باشید، این مرکز شنا پیشرفته آرزوی محال شما را کاملا دست یافتنی نموده است و با در اختیار قرار دادن مربیان خبره ای در این زمینه این آرزو را برآورده ساخت.

سوییم سنر این امکانات را برای مردم ساکن استان تهران فراهم ساخته است اما شما دوست عزیز که در شهرها و استان های دیگر ساکن هستید اصلا نگران نباشید با سوییم سنتر می توانید نزدیک ترین مرکز آموزش شنا به محل سکونت خود را جست و جو کنید و از آموزش مفرح ترین ورزش دنیا لذت ببرید.

اطلاعات تماس:

آدرس: تهران منطقه ۲

تلفن: ۰۹۱۲۵۰۷۱۱۰۹

در هنگام تماس بفرمائید که از سایت آنلاین تبلیغ تماس گرفته اید.

برای مشاهده شماره تماس سایر آموزش های شنا کلیــــــک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *