دکتر جواد جوادپور

دکتر جواد جوادپور متخصص کودکان و نوزادان

فارغ التحصیل از دانشگاه علوم پزشکی تهران، دکتر جواد جوادپور دارای بیش از ۲۸ سال سابقه و تجارب ارزشمند در تخصص کودکان و نوزادان می باشد.

دکتر جواد جوادپور متخصص اطفال از دانشگاه علوم پزشکی تهران، دارای ۲۸ سال سابقه تخصصی پزشکی و تجارب ارزشمند در حوزه بیماری های کودکان و نوزادان می باشند.

دکتر جواد جوادپور در سال ۱۳۶۰ موفق به اخذ مدرک دکترای پزشکی عمومی از دانشگاه علوم پزشکی تهران شدند و سپس در سال ۱۳۶۹ با تخصص کودکان و نوزادان از دانشگاه علوم پزشکی تهران فارغ التحصیل گردیدند. دکتر جواد جواد پور متخصص بیماری های کودکان و نوزادان دارای ۲۸ سال سابقه تخصصی پزشکی در حوزه اطفال می باشند.

دکتر جواد جوادپور متخصص اطفال در تهران به فعالیت درمانی و پزشکی مشغول می باشند و خدمات درمانی به کودکان و نوزادان ارائه می نمایند. برخی از خدمات درمانی که توسط دکتر متخصص اطفال در ستارخان ارائه می شود شامل، درمان انواع بیماری های عفونی، گوارشی و حساسیتی نوزادان، کنترل رشد فیزیکی و ذهنی نوزادان، مراقبت های ویژه نوزادان نارس، مشاوره تغذیه نوزادان و کودکان، درمان انواع بیماری های کودکان، معاینات دوره ای کودکان و بررسی تکامل آنان و غیره می باشد. دکتر جواد جواد پور متخصص اطفال در بیمارستان آبان تهران جهت اقدامات تشخیصی و درمانی حضور دارند.

 

اطلاعات تماس با مطب دکتر:

شماره تماس: ۰۲۱۴۴۲۰۶۲۴۸
آدرس: خیابان ستارخان – فلکه اول صادقیه – جنب بانک سپه – پلاک ۴
ساعات و روز های حضور در مطب: شنبه تا ۵شنبه از ساعت ۱۷:۰۰ الی ۲۰:۰۰

 

در هنگام تماس بفرمائید که از سایت آنلاین تبلیغ تماس گرفته اید.

برای مشاهده شماره تماس سایر متخصصین اطفال کلیک کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *