بهترین مرکز مشاوره و دکتر روانشناس در شهرری

هنگامی که با مشکلی در زندگی روزمره روبرو می‌شوید و نمی‌توانید به تنهایی برای آن راه حلی پیدا کنید، عموماً به مرکز مشاوره و روانشناس مراجعه می‌کنید. این مرکز دارای بخش‌های مختلفی نظیر مشاوره فردی، مشاوره ازدواج، مشاوره خانواده و … می‌باشد. اگر به دنبال روانشناس در شهرری هستید، ما به شما مرکز مشاوره احساس زندگی را معرفی می‌کنیم. خدمات روانشناسی از دکتر روانشناس در شهرری با تجربه و ماهر در این زمینه در مرکز مشاوره در شهرری ارائه می‌شود.
زمانی که تصمیم می‌گیرید نزد بهترین دکتر روانشناس شهرری مراجعه کنید، بهتر است ابتدا با انواع حوزه‌های روانشناسی و تکنیک‌های درمانی آن آشنا شوید. امروزه روانشناسی به عنوان شاخه‌ای از علم شناخته می‌شود و به انسان‌ها کمک می‌کند تا درباره احساسات و افکار خود اطلاعات بیشتری به دست آورند و به خود شناسی عمیقی دست یابند.

مشاوره روانشناسی احساس زندگی با بهترین دکتر روانشناس جنوب تهران و متخصص روانشناس، آماده ارائه خدمات تخصصی روان درمانی و زوج درمانی، سکس تراپی در زمینه مشاوره خانواده، ازدواج، پیش از ازدواج، کودک و نوجوان و مشکلات روانشناسی و مشاوره زناشویی و جنسی می‌باشد.

مرکز مشاره و روانشناسی احساس زندگی

شماره های تماس:   ٠٩٩٣٢٠۵۴٩٢٠

٠٩٣۶٧۵٠۴٨٧٧

شهرری،خیابان بیات(٢۴متری،زکریای رازی)،ابتدای خیابان نفری،ساختمان عقیق،واحد١٩،طبقه ۵

در ادامه قصد داریم با خدماتی که دکتر روانشناس شهرری به مراجعه کنندگان ارائه می‌نماید، بیشتر آشنا شویم. با ما همراه باشید.

مرکز مشاوره شهرری با تیم متخصص و تمامی اعضا مجهز به مدارک روانشناسی، به خدمت رسانی در زمینه روان درمانی متعهد است.

  • روان درمانی توسط بهترین روانشناس شهرری

روان درمانی یا صحبت درمانی نوعی درمان روانشناختی است که برای انواع بیماری‌های روحی و اختلالات روانی و عاطفی مورد استفاده قرار می‌گیرد. در روان درمانی، بهترین روانشناس شهرری سعی دارد تا علائم مشکل آفرین در زندگی فرد را مدیریت و در صورت امکان آنها را حذف کند. بدین ترتیب به فرد کمک می‌کند تا زندگی تازه‌ای را شروع کند و سلامت روان خود را بالا ببرد. مشکلاتی از قبیل افسردگی و اضطراب، وسواس و افکار آزار دهنده از جمله مشکلاتی هستند که در جلسات روان درمانی و با کمک روانشناس رفع می‌شوند.

با استفاده از رواندرمانی و مشاوره توسط روانشناس شهرری، افراد مبتلا به بیماری‌های روحی می‌توانند بهبود یابی روانی خود را تجربه کرده و به زندگی فردی سالم‌تری دست یابند.
رواندرمانی به عنوان یکی از روش‌های کلیدی درمانی، با تمرکز بر زندگی فردی و تلاش برای مداوا و تسهیل در مواجهه با بیماری‌های روحی، نقش بسیار موثری در بهبود کیفیت زندگی افراد دارد، به ویژه زمانی که تحت راهنمایی و مشاوره‌ی روانشناس شهرری قرار می‌گیرند.

از دیگر مشکلاتی که در جلسات روان درمانی مطرح می‌شود می‌توان به مشکلات روزمرگی و تاثیر منفی آن بر فرد، آسیب‌های روحی ناشی از مرگ یا ترک عزیزان، اختلالات روانی مانند افسردگی و … اشاره کرد. روان درمانی به چندین روش مختلف انجام می‌شود. در برخی از افراد نیاز است که علاوه بر تکنیک‌های روان درمانی از دارو نیز استفاده شود.

در روش روان درمانی، درمانگر به فرد می‌آموزد تا الگوهای فکری و رفتارهای مخرب خود را با افکار و رفتار صحیح جایگزین کند. در این روش فرد با شناخت روحیات و رفتار خود یاد می‌گیرد که در شرایط مختلف چه واکنشی از خود نشان دهند و حتی افکار خود را نیز تحت کنترل درآورد. بدین ترتیب نه تنها زندگی فردی، بلکه زندگی اجتماعی فرد نیز با تغییرات بزرگی همراه خواهد بود.

بسیاری از مشکلات از جمله وسواس، افسردگی، اضطراب و سایر اختلالات فکری و روحی زندگی فرد را مختل می‌کنند و بر زندگی اعضای خانواده و سایر افرادی که با وی در ارتباط هستند نیز تاثیر می‌گذارند. روان درمانگر فرد را با خود افکار و احساسات واقعی‌اش روبرو می‌کند و به او کمک می‌کند تا رفتارهای مخرب و نادرست را شناسایی و اصلاح کند.

  • زوج درمانی: نقش روانشناس شهرری در بهبود روابط خانوادگی

هدف از زوج درمانی بهبود روابط عاطفی و ارتباطی میان زوجین است. در مرکز مشاوره در شهرری زوجین می‌توانند درباره مسائلی که در زندگی خود تجربه می‌کنند صحبت کنند و بدون هیچ گونه ترس و نگرانی از قضاوت شدن مشکل خود را با روانشناس در میان بگذارند. روانشناس به زوجین کمک می‌کند تا شناخت بیشتری نسبت به خود و همسرشان پیدا کنند و درباره رفتارها و روابط موجود میانشان بیشتر فکر کنند. گاهی باید این رفتارها و عواطف را مدیریت کرد و رفتارهای درست و مناسب را جایگزین آنها نمود.

با راهنمایی و مشاوره‌ی بهترین روانشناس شهرری، زوج درمانی می‌تواند به دستیابی به روابط سالم و زندگی خوشبخت و متعادل کمک کند.
زندگی شاد و پرمعنایی با رفتارهای درست و مناسب، به‌عنوان نتیجه‌ای از مشارکت در جلسات زوج درمانی، در دسترس قرار می‌گیرد، به‌ویژه زمانی که روانشناس شهرری به‌عنوان راهنمایی معتبر و قابل اعتماد در این مسیر حضور داشته باشد.

در جلسات زوج درمانی سعی بر این است که عوامل اصلی ایجاد کننده اختلاف و نزاع میان همسران شناسایی و رفع شود. برخی از زوجین به طور مداوم با یکدیگر درگیری دارند و زندگی آرام و رابطه خوبی را در کنار یکدیگر تجربه نمی‌کنند. دکتر روانشناس شهرری به زوجین کمک می‌کند تا موانع عاطفی را برطرف کنند و اختلاف نظرها را حل کنند تا بتوانند کیفیت زندگی را بالا ببرند. اگر زوجین به درک متقابل دست یابند بسیاری از مشکلات رفع خواهد شد و رضایت زوجین از زندگی مشترک بالا رفته و در نهایت درگیری و نزاع‌های گذشته به پایان می‌رسد.

مرکز روانشناسی در شهر ری با تیم حرفه‌ای و صبور، خدمات درمان و رفع مشکلات جنسیتی و سکس تراپی را ارائه می‌دهد.

  • استفاده از سکس تراپی در مرکز مشاوره شهرری

از دیگر شاخه‌های مهم و اصلی روان درمانی، سکس تراپی است. هدف از سکس تراپی رسیدن به یک رابطه لذت بخش و رضایت بخش میان زوجین و تجربه یک زندگی جنسی جدید است که نیازهای عاطفی و جنسی هر دو طرف را برآورده کند. در سال‌های اخیر سکس تراپی جایگاه ویژه‌ای در روان درمانی پیدا کرده است و امروزه به عنوان یکی از پرطرفدارترین شاخه‌های حوزه درمانی در سراسر جهان شناخته می‌شود. داشتن یک زندگی آرام و تجربه رابطه‌ای لذت بخش با همسر حق طبیعی هر فرد است و برای زن و مرد نیز تفاوتی ندارد. بهترین روانشناس شهرری در جلسات سکس تراپی به زوجین کمک می‌کند تا با مهارت‌های ارتباطی و ابزار احساسات و علایق آشنا شوند و صمیمیت عاطفی و فیزیکی مطلوب را به دست آورند. این صمیمیت در بهبود کیفیت زندگی و رضایت از رابطه جنسی نقش بسیار مهمی ایفا می‌کند.

وجود اختلال در عملکرد جنسی یکی از مهمترین عوامل بروز مشکل میان همسران است و در کیفیت زندگی آنها تاثیر می‌گذارد. کاهش میل جنسی، اختلال در نعوظ، کمبود علاقه به برقراری رابطه جنسی و سرد مزاجی از جمله عواملی است که در سکس تراپی مورد بررسی قرار می‌گیرد و درمان‌های لازم برای رفع آنها انجام می‌شود. برخی از این درمان‌ها دارویی هستند و برخی دیگر به صورت روان درمانی انجام می‌شوند.

در دنیای پر فشار امروزی، استرس و اضطراب به عنوان دو عامل اساسی در زندگی افراد تلقی می‌شوند که می‌توانند تأثیرات بسیاری بر روحیه و عملکرد روزانه آن‌ها داشته باشند. در این مواقع، مشاوره با یک روانشناس شهرری می‌تواند به عنوان یک ابزار کارآمد برای کنترل و مدیریت استرس و اضطراب مورد استفاده قرار گیرد. از طریق مراجعه به یک روانشناس متخصص در شهرری، افراد می‌توانند مهارت‌های مورد نیاز برای مواجهه با موقعیت‌های استرس‌زا را یاد بگیرند، الگوهای ناکارآمد تفکر را تغییر دهند و به دستیابی به سبک زندگی متعادل‌تر و خوشبختی کمک کنند. از این رو، مشاوره با روانشناس شهرری نه تنها به بهبود روانی افراد کمک می‌کند بلکه آن‌ها را به یک زندگی با کیفیت و خلاقیت بیشتر هدایت می‌کند.

  • مشاوره خانواده با راهکارهایی که در مرکز مشاوره شهرری آموزش داده میشود.

شاخه دیگری از روان درمانی مختص رسیدگی به مشکلات و مسائل خانواده است که مشاور خانواده نامیده می‌شود. در جلسات مشاوره خانواده هر آنچه که موجب بروز استرس و درگیری میان اعضای خانواده باشد مورد بحث است. نحوه ارتباط اعضای خانواده با یکدیگر، تعاملات آنها، علاقه و احساسات موجود میان افراد خانواده و … از جمله مسائلی هستند که توسط روانشناس در مرکز مشاوره در شهرری مورد توجه قرار می‌گیرند.

مشاور خانواده با اعضای یک خانواده کمک می‌کند تا روابط خود را با دیگر اعضا محکم‌تر کرده و رابطه احساسی و عاطفی صحیحی میان آنها شکل گیرد. در صورتی که اختلافات و تنش‌های موجود در خانواده رفع نشود، مشکلاتی از قبیل اعتیاد، اقسردگی، بروز اختلالات روحی و روانی در افراد خانواده بروز خواهد کرد و در این مرحله دیگر روان درمانی کارساز نبوده و باید دارو درمانی آغاز شود. بهتر است در تمامی مراحل زندگی، از ازدواج گرفته تا تولد فرزندان و … با یک مشاور خوب و مجرب در ارتباط باشید و مهارت‌های لازم را از ایشان بیاموزید. رفتار یک فرد نه تنها بر خود وی، بلکه بر رفتار و اخلاق سایر اعضای خانواده نیز اثر دارد و آنها را نیز درگیر خواهد کرد.

دکتر نوش زاد سام خوانیان، کارشناسی ارشد روانشناس بالینی در این حوزه به مراجعه کنندگان خود کمک می‌کند تا ارتباطی موثر و صمیمی با اعضای خانواده خود برقرار کنند و کیفیت زندگی را روز به روز بهتر نمایند. تجربه یک زندگی آرام و دلنشین حق مسلم تمام مردم جامعه است  و برای این که افراد بتوانند در کنار یکدیگر زندگی خوب و آرامی داشته باشند باید با مهارت‌های رفتاری و ارتباطی آشنا بوده و به حقوق یکدیگر احترام بگذارند.

مرکز مشاره و روانشناسی احساس زندگی

شماره های تماس:   ٠٩٩٣٢٠۵۴٩٢٠

٠٩٣۶٧۵٠۴٨٧٧

شهرری،خیابان بیات(٢۴متری،زکریای رازی)،ابتدای خیابان نفری،ساختمان عقیق،واحد١٩،طبقه ۵

  • مشاوره ازدواج و پیش از ازدواج

مشاوره ازدواج که با نام مشاوره قبل از ازدواج نیز نامیده می‌شود، نوعی روش روان درمانی است که برای زوجین جوان و حتی زوجینی که سال‌ها از ازدواج آنها می‌گذرد انجام می‌شود. در حقیقت روانشناس در جنوب تهران به زوجین کمک می‌کند تا موضوعات و مسائلی که موجب اختلاف می‌شوند را شناسایی کرده و با استفاده از روش‌های روان درمانی موثر و تکنیک‌های روان شناختی این مسائل را برطرف کنند.

جلسات مشاوره قبل از ازدواج معمولا بین ۶ الی ۷ جلسه است و توسط مشاوران متخصص و مجرب انجام می‌شود. بسیاری از مشاوران امکان برگزاری جلسات به صورت تلفنی و آنلاین را برای افراد متقاضی فراهم نموده‌اند و زوجین می‌توانند با استفاده از تماس صوتی یا تصویری و یا به صورت حضوری با مشاور صحبت کرده و در جلسات مشاوره شرکت کنند. این جلسات منحصرا برای افرادی که قصد ازدواج دارند برگزار نمی‌شود، بلکه افرادی که ازدواج کرده‌اند نیز می‌توانند در این جلسات شرکت کرده و مشکلات زناشویی خود را حل نمایند.

در جلسات مشاوره ازدواج زوجین می‌آموزند که چگونه اختلاف نظر و تفاوت‌های موجود در افکار و عقاید را بدون این که مشکلی پیش بیاید برطرف کنند. همسران باید بیاموزند که به عقاید یکدیگر احترام بگذارند. به یکدیگر محبت کنند و شیوه صحیح ابزار علاقه را یاد بگیرند. در این جلسات زوجین با مهارت‌هایی از قبیل کنترل خشم، ابزار علاقه، احترام به یکدیگر و مدیریت بحران‌های زندگی آشنا می‌شوند.

زندگی زناشویی سرشار از پستی و بلندی است و دختر و پسر باید پیش از آن که زندگی مشترک را آغاز کنند باید با شیوه برخورد با این شرایط آشنایی داشته باشند. زوجین باید مهارت تصمیم گیری را بیاموزند تا در شرایط حساس بتوانند بهترین تصمیم را گرفته و زندگی آرام و خوبی را در کنار شریک زندگی خود تجربه کنند. زوجینی که نمی‌توانند تصمیمات خوب و به موقع بگیرند همیشه در حال مشاجره و استرس هستند و همین مساله موجب می‌شود تا آرامش زندگی تحت تاثیر قرار دهد.

مهارت دیگری که زوجین باید بیاموزند این است که بتوانند مشکلات زندگی و مسائل را خودشان به تنهایی حل کنند. کمک گرفتن از دیگران و مشورت کردن با نفر سوم تنها زمانی خوب است که آن فرد بی طرف باشد و یا راهی برای حل کردن مشکل وجود نداشته باشد. نباید با دوستان و آشنایان مشورت کرد و مشکلات زندگی را با آنها در میان گذاشت. زوجین باید یاد بگیرند که خودشان با روش صحبت کردن بتوانند مشکل پیش آمده را حل کنند و به نیازها و خواسته‌های یکدیگر احترام بگذارند.

قانون ۳ ۳ ۳ برای اضطراب چیست؟

شما می توانید از قانون ۳۳۳ برای اضطراب در لحظه ای که چیزی شما را تحریک می کند استفاده کنید. فقط به اطراف نگاه کنید تا ۳ شی و ۳ صدا را شناسایی کنید، سپس ۳ قسمت بدن را حرکت دهید. بسیاری از مردم متوجه می شوند که این استراتژی به تمرکز و تمرکز آنها کمک می کند، زمانی که اضطراب بسیار زیاد به نظر می رسد.

  • مشاور کودک و نوجوان

شاید این سوال پیش بیاید که مگر کودکان و نوحوانان نیز به مشاور و روانشناس نیاز دارند؟ در جواب این سوال باید بگوئیم، بله. کودکان و نوجوانان دنیای مخصوص خودشان را دارند و اگر والدین با افکار و نیازهای کودک یا نوجوان خود آشنایی نداشته باشند و فرزندشان نیز با مهارت‌های ارتباطی و اجتماعی آشنا نشود، مشکلات بسیاری را در آینده تجربه خواهد کرد.

مشاور کودک و نوجوان در مرکز مشاوره شهرری با استفاده از تخصص خود در روانشناسی و مشاوره، به بهبود مهارت‌های ارتباطی و اجتماعی این گروه از افراد کمک می‌کند.
حضور مشاور و روانشناس در مرکز مشاوره شهرری می‌تواند به کودکان و نوجوانان در تقویت مهارت‌های ارتباطی و اجتماعی کمک کرده و به آن‌ها در رشد و تعالی در جوامع خود کمک نماید.

دکتر روانشناس در دولت آباد معتقد است که ریشه بسیاری از رفتارهای امروز ما، به دوران کودکی و نوجوانی باز می‌گردد. در حقیقت رفتار اکنون ما بازتاب رفتار و روش تربیتی ما در کودکی و نوجوانی دارد. به همین دلیل این دوره از زندگی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. صحبت کردن مشاور و روانشناس با کودک و خانواده او نه تنها برای کودک بلکه برای خانواده‌ها نیز موثر و مفید است. اگر خانواده‌ها بدانند که چه رفتاری با کودک صحیح است، در تربیت فرزندشان موفق‌تر خواهند بود. در نتیجه در دوران نوجوانی با چالش‌های کمتری مواجه می‌شوند و کودکشان این دوره از زندگی را با موفقیت و سربلندی پشت سر خواهد گذاشت.

دوره نوجوانی یکی از حساس‌ترین دوران زندگی هر فرد است و اگر مشکلی در این دوره به صورت حل نشده باقی بماند، در زندگی فردی، اجتماعی و شغلی وی تاثیر منفی خواهد داشت. در نتیجه صحبت کردن نوجوان با بهترین روانشناس شهرری و در میان گذاشتن درگیری‌ها و دغدغه‌های فکری با ایشان می‌تواند بسیار موثر و کمک کننده باشد. برخی از مشاوران با خانواده‌ها نیز صحبتی دارند و به آنها روش صحیح رفتار با نوجوان و نحوه مدیریت خشم و کنترل شرایط مختلف را می‌آموزند.

علاوه بر این جلسات مشاوره و روانشناسی برای کودکانی که دچار اختلالات رفتاری یا روحی و روانی هستند نیز مفید است. برخی از بیماری‌ها از قبیل اوتیسم، بیش فعالی و تروما و … ممکن است زندگی حال و آینده کودک را تحت تاثیر قرار دهد. این مشکلات هر قدر زودتر شناسایی و درمان شوند، به نفع کودک و خانواده خواهد بود. خانواده‌ها باید مهارت درک کردن فرزندشان را بیاموزند. بدین ترتیب می‌توانند ارتباطی صمیمی و دوستانه با فرزند خود برقرار کرده و او را در مسیر درست زندگی هدایت کنند. در برخی از جلسات نیاز است که کودک یا نوجوان به تنهایی در جلسات شرکت کند. در این حالت بهتر است خانواده از وی سوالی نپرسند و درباره صحبتی که با روانشناس داشته است پرس و جو نکنند. کودکان نیاز دارند که گاهی با فردی به جز افراد خانواده صحبت کنند. دکتر روانشناس شهرری نیز به نوجوان این اطمینان را می‌دهد که درباره مسائل مطرح شده چیزی به خانواده نگوید.

کلام آخر؛

اگر به هر دلیلی نیاز دارید تا به بهترین مرکز مشاوره در شهرری مراجعه کنید که با بهترین روانشناس ها و روان درمان ها همکاری می کند، مرکز تخصصی احساس زندگی بهترین گزینه پیش رو شماست. زیرا با بهترین روانشناسان و و روان درمانهای مطرح تهران فعالیت می کند. این مجموعه خدماتی نظیر، روان درمانی، زوج درمانی، مشاوره کودک و نوجوان را به صورت تخصصی ارائه می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *