دکتر نیما پروانه

 دکتر نیما پروانه فوق تخصص آلرژی به تشخیص بیماری های آلرژی و نقص ایمنی در بدن

بیماری آلرژی در آنها شدت گرفت باید به فوق تخصص آلرژی مراجعه کنند ولی این باور اشتباه است چون گاهی شدت گرفتن بیماری می تواند منجر به بروز عوارض خطرناک و جبران ناپذیری شود. بنابراین لازم است افراد قبل از عود گرفتن بیماری به فوق تخصص آلرژی و ایمونولوژی مراجعه کنند.

خدمات دکتر نیما پروانه فوق تخصص آلرژی و ایمونولوژی در تهران به شرح زیر هستند:

 

درمان آسم: آسم (Asthma) بیماری تنفسی می باشد که در اثر ملتهب شدن دیواره مجاری تنفسی ایجاد می شود و فرد دچار سختی در هنگام نفس کشیدن می شود. 
درمان آلرژی: آلرژی(Allergy) یا حساسیت که به عنوان بیماری های آلرژیک هم شناخته می شوند
درمان کهیر و آنژیوادم: کهیر بیماری پوستی است که منجر به التهاب پوست می شود. این بیماری در اثر ترشح هیستامین در بدن ایجاد می شود.
درمان آنافیلاکسی: بیماری آنافیلاکسی شدیدترین نوع حساسیت می باشد که در اثر مصرف برخی غذاها یا گزش حشراتی به خصوص زنبور ایجاد می شود و فرد مبتلا به آنافیلاکسی باید سریعا برای درمان به فوق تخصص آلرژی مراجعه کند.
حساسیت ها: حساسیت نتیجه واکنش سیستم ایمنی در مقابل ماده حساسیت زا است که منجر به آزادسازی یک آمین زیستی به نام هیستامین می شود. در دستگاه تنفسی فوقانی این حساسیت ها خود را به شکل عطسه آبریزش بینی گرفتگی بینی که با علائم سرماخوردگی اشتباه می شود. علائم دستگاه تنفسی تحتانی به صورت سرفه خس خس و تنگی نفس که در واقع مان آسم است بیشتر تظاهر پیدا می کند. حساسیت ها می توانند انواع آلرژی ها مانند آلرژی تنفسی، پوستی، چشمی و حتی گوارشی باشند. گرد و غبار، دود سیگار و آلودگی هوا عوامل تشدید کننده آلرژی های فصلی می باشند.مصرف مایعات میوه جات و سبزیجات بیشتری باید مصرف کنند. مصرف فست فودها و مواد غذایی که دارای مواد نگهدارنده هستند کمتر مصرف شود. مصرف شیر و لبنبات در افراد مبتلا به آلرژی بسیار موثر می باشد. بیماران از مصرف خودسرانه دارو خودداری کنند زیرا ممکن است موجب بروز عوارض و مشکلات زیادی شود. دوری از عامل حساسیت بهترین راه مقابله با آلرژی می باشد.

 

آدرس مطب دکتر نیما پروانه:

خیابان ولیعصر – بالاتر از پارک ساعی – رو به رو بیمارستان دی خیابان دوم – پلاک ۸ – ساختمان گاندی دوم

 

شماره های مطب دکتر نیما پروانه:

 

۸۸۸۷۸۱۳۱

برای دیدن لیست متخصص آلرژی اینجـــــــــــــا کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *