دی جی مهمانی در تهران توسط تیم حرفه ای بلک استار

پیدا کردن دی جی مهمانی در تهران و اعتماد کردن به آن ها برای سپردن مهم ترین شب زندگی کار سخت و دشواری می باشد. به طور قطع همه شما دوستان عزیز کلمه دی جی را بار ها شنیده اید و این کلمه (DJ) مخفف Disk jockey می باشد.  در حقیقت چنان چه بخواهیم به مفهوم و معنای دی جی یا به این پرسش که دی جی کیست، به زبان ساده و روان پاسخ بدهیم می بایست بگوییم که شخصی که آهنگ هایی که از پیش تولید شده  را دوباره به گونه ای متنوع اجرا کند، در جی گفته می شود. در ادامه مقاله با بهترین دی جی مهمانی در تهران بیش تر آشنا خواهید شد.

در سالیان پیش دستگاه های ویژه به دی جی به علت این که صنعت موسیقی همانند امروز پیشرفته و ور به رشد نبود، تنها از راه دیسک به اجرا می رسیدند. اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی و علم از راه کابل های usb و کارت های حافظه همانند لپ تاپ و فلش مموری قابل اجرا می باشند.

دی جی ها برای آن که قادر باشند آهنگ ها را عوض کنند که شنوندگان عزیز توجهشان به تغییر به وجود آمده به صورت محسوس نشوند، می بایست از نرم افزار های دی جی بهره بگیرند که بتوانند ریتم ها را با تمپوی آهنگ هماهنگ و یا در اصطلاح سینک کنند.

دستگاه دی جی و تکنولوژی آن

همان گونه که اطلاع دارید با پیشرفت علم و تکنولوژی قدم های بلندی در جهت بالا رفتن کارایی و همین طور راحتی استفاده از آن برداشته شد که برای نمونه در دنیای امروز کلیه دی جی های حرفه ای و آماتور از Dj Controler بهره می گیرند.

دستگاه دی جی و تکنولوژی آن
یکی از خصوصیات دی جی خوب، تکنولوژی و لوازم حرفه ای می باشد.

 

در حقیقت به وسیله این دستگاه دیگر احتیاجی به استفاده از سی دی یا فلش هم نمی باشد و فقط با متصل شدن به یک لپ تاپ می شود از آن بهره کافی را گرفت.

مسئله جالبی که وجود دارد اینجاست که شما بعد از تهیه Dj Controler فقط با بهره گیری از نرم افزارهایی مانند Dj Traktor  و یا Virtual Dj می توانید کلیه آن چه که برای دی جی کردن می خواهید را به انجام برسانید.

دی جی مهمانی و مجالس در تهران را از ما بخواهید.

تیم تخصصی موزیک بلک استار

۰۹۱۲۵۵۷۹۸۵۵

دی‌جی (DJ)، فردی است که آهنگ‌ها را انتخاب و پخش می‌کند، معمولاً در مهمانی‌ها و رویدادهای مختلف. او با ایجاد میکس‌های موسیقی جذاب، مخاطبان را به رقص و سرگرمی می‌کشاند.

دی جی چه شخصی می باشد؟

شاید برای شما جالب باشد که در کشور عزیز ما ایران دی جی معنای متفاوت تری دارد. در حقیقت دی جی به افرادی در سطح بین المللی اطلاق می شود که به جز پخش و اجرای موزیک، بتواند آهنگ سازی و تنظیم را هم داشته باشد.در این صورت است که می تواند به طور زنده بحث اجرا و میکس را به انجام برساند.

دی‌جی، مخفف کلمه “Disk Jockey” است و به اختصار DJ نیز نوشته می‌شود. دی‌جی یک هنرمند موسیقی است که وظیفه انتخاب و پخش آهنگ‌ها را دارد. این شخص می‌تواند آهنگ‌های مختلف را از منابع مختلف جمع‌آوری کند و آن‌ها را به گونه‌ای متناسب با موقعیت و ترتیب مخاطبان پخش کند. دی‌جی‌ها معمولاً در مهمانی‌ها، کلوپ‌ها، کنسرت‌ها و رویدادهای مختلف به عنوان مجری موسیقی حاضر می‌شوند و با انتخاب آهنگ‌ها و ایجاد میکس‌های موسیقی جذاب، مخاطبان را به سرگرمی و رقص و پاپیون می‌کشانند. هنر دی‌جیینگ ترکیبی از دانش موسیقی، تجربه در انتخاب موسیقی و مهارت در میکس‌کردن آهنگ‌ها به یکدیگر است.

طبقه بندی دی جی ها از نظر کیفی

به منظور این که قادر باشید درک بهتری از این مسئله به دست آورید ما کلیه دی جی ها را به چهار دسته تقسیم کرده ایم که به ترتیب به گروه های A، B، C، D اولویت بندی می کنیم.

گروه A

در این دسته دی جی های مطرح جهان قرار می گیرند که به غیر از توانایی بالا در زمینه اجرا به مهارت هایی مثل آهنگسازی، میکس، تنظیم و تئوری موسیقی هم مسلط می باشند.

گروه B

اشخاصی که در این سطح گروهی دارای فعالیت هستند ممکن است آهنگ های معروفی که در سطح جامعه دارای موفقیت هستند را انتشار نداده باشند اما با مهارت های آهنگ سازی و تنظیم کاملا آشنایی دارند و قادر هستند آهنگ ها را به صورت حرفه ای بازسازی کرده و تغییرات جذابی را به آن اضافه کنند.

گروه C

دی جی های این گروه بیش تر تمرکز خود را بر روی اجرا در کلاب های نه چندان مطرح می گذارند که تا حدی به مهارت های تنظیم آشنا هستند و تا حدی هم قادر هستند مجلس و مهمانی را گرم کنند.

برای رزرو و هماهنگی دی جی مهمونی در تهران با ما در ارتباط باشید.

گروه D

این دسته از دی جی ها اشخاصی می باشند که به هیچ یک از اصل های دی جی آشنایی ندارند اما با بهره گیری از شو آف و تظاهر به این کار می پردازند و همه تمرکز آن ها بر روی ظواهر مربوط به دی جی می باشد.

که البته اکثر دی جی ها در ایران در این دسته قرار می گیرند اما هرگز نباید این مطلب را فراموش کنید که اشخاصی هم در ایران حضور دارند که به صورت کاملا حرفه ای و تخصصی در این حوزه در حال فعالیت هستند و در گروه A قرار دارند.

بنابراین برای پیدا کردن افراد متخصص برای دی جی مهمونی در تهران، دی جی تولد در تهران، دی جی در تهران، دی جی خوب در تهران در تیم تخصصی موزیک بلک استار از ما کمک بخواهید.

امکانات و تجهیزات لازم برای دی جی شدن

اگر به گذشته برگردیم و به مسیری که دی جی ها طی کرده اند نگاه کنیم، می بینیم که در آن زمان تمامی کارها مطابق با روال سنتی انجام می پذیرفت. یعنی دی جی ها از فلش و سی دی و یک سری از ابزار هایی که دیگر اکنون رایج نیست، استفاده می کردند اما امروزه دیگر شرایط تغییر کرده است.

دی جی تولد و تشریفات مجالس
مرکز بلک استار علاوه بر خدمات حرفه ای موزیک و خواننده، کلیه خدمات تشریفات را نیز انجام می دهد.

حقیقت این است که امروزه تمامی کار ها با پیشرفت تکنولوژی آسان تر شده و شما قادر هستید با امکانات کم تر، به این مسیر فوق العاده ورود پیدا کنید.

به طور قطع برای شما هم این سوال پیش آمده که برای دی جی شدن به چه ابزاری احتیاج داریم؟ در ادامه این مطلب قصد داریم کلیه ابزار ها و امکانات لازم برای دی جی شدن را کامل شرح دهیم.

اگر به دنبال گروهی حرفه ای برای دی جی مهمانی در تهران و دی جی مجالس در تهران هستید، اصلا افراد متخصص ما را از دست ندهید.

تیم تخصصی موزیک بلک استار

۰۹۱۲۵۵۷۹۸۵۵

آرشیو خود را از آهنگ پر کنید !

همان گونه در بالا گفته شد دی جی به شخصی اطلاق می شود که آهنگ های گوناگون را به روشی جدید و دارای تفاوت اجرا می کند. بنابراین چنان چه می خواهید شغل دی جی بودن را برای خود انتخاب کنید می بایست حتما یک آرشیو کامل و خوب از آهنگ ها داشته باشید.

علاوه بر این مواردی که گفته شد، شما می بایست آشنایی تقریبا خوبی با تجهیزات لازم را داشته باشید، با سبک های گوناگون آشنایی داشته باشید و بدانید که چگونه می بایست آهنگ ها را پخش کنید که شنونده ها قطعی و وصلی مجدد آن ها را احساس نکرده و موجب ناراحتی آن ها نگردد.

برای رزرو دی جی خوب در تهران و بهترین دی جی مهمانی در تهران با گروه و تیم تخصصی موزیک بلک استار در ارتباط باشید.

قوی ترین سلاح شما تمرین است!

تنها تمرین و تکرار، قوی ترین سلاح برای بهترین دی جی های دنیا می باشد. یک دی جی اگر بهترین امکانات و بهترین سخت افزار ها را هم داشته باشد اما تمرین و تکرار را پشت گوش بیندازد، خیلی دیر تر به مرحله متخصص شدن نزدیک می شود.

این مسئله در تمامی موارد ثابت می باشد یعنی فرقی ندارد در چه زمینه ای مشغول کار هستید، تمرین و تکرار حرف اول را می زند.  

انواع دی جی ها از نظر توانایی

دی جی ها از نظر توانایی به طور تقریبی به ۴ دسته پرو، حرفه ای، نیمه حرفه ای و مبتدی درجه بندی می شوند ( این دسته بندی رسمی نیست و در لفظ این گونه است ). توانایی یک دی جی با میزان درآمد او ارتباط مستقیمی دارد.

هر چه بهتر کار انجام دهید و توانایی های خود را بهتر نشان دهید، شانس بیش تری در دیده شدن خواهید داشت و بنابراین درآمد شما افزایش بیش تری پیدا می کند.

  • پرو (pro): بهترین دی جی های دنیا در دسته اول قرار می گیرند. این دسته از دی جی ها به مباحثی مانند میکس و مسترینگ، آهنگ سازی و تئوری موسیقی مسلط هستند.

 این دسته از دی جی ها با سخت افزار ها و لوازم به طور کامل آشنایی دارند و همین طور روابط عمومی آن ها هم بالاست.

به طور قطع این گروه از دی جی ها دارای معروفیت بیش تری هستند و درآمد زیادی را کسب می کنند. برای رزرو بهترین دی جی مهمانی و مجالس در تهران و هم چنین استعلام قیمت دی جی مهمانی با ما در ارتباط باشید.

  • حرفه ای: تنها فرقی که بین یک دی جی حرفه ای با پرو وجود دارد این است که او دارای محبوبیت کم تری نسبت به پرو بوده اما به طور کامل با مفاهیم و دستگاه های مورد نیاز آشنایی دارد
  • نیمه حرفه ای: این دسته از دی جی ها با مفاهیم و یا تجهیزات نسبتا آشنایی دارند و تلاش می کنند تا خود را به سطح های بالاتری برسانند.
  • مبتدی: این دسته از دی جی ها هنوز در اول راه بوده و به درستی قادر نیستند آن طور که باید یک کار را بسازند. چنان چه شما جزء این گروه هستید، نگران نباشید؛ با تکرار و تمرین و یادگیری بحث های تخصصی قادر هستید خود را به سطوح بالاتری برسانید.

چگونه به یک دی جی موفق تبدیل شوید؟

چنان چه به هر طریقی در دنیای موزیک و موسیقی در حال فعالیت هستید، می توانید به عنوان دی جی کار و فعالیت کنید. نکاتی که در بالا ذکر شد را حتما با دقت بخوانید تا با مقدمات دی جی شدن آشنایی داشته باشید.

تبدیل شدن به یک دی جی حرفه ای قطعا با پشتکار و تلاش، تجهیزات مناسب، علاقه برای یادگیری و داشتن آرشیوی از آهنگ ها بستگی دارد. مواردی که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم می تواند برای شما راهنمای خوبی باشد.

تجهیزاتی مناسب تهیه و خریداری کنید

همان گونه که در ابتدا هم توضیح دادیم شما حتما به یک دستگاه دی جی نیاز دارید و می بایست به خوبی کار با آن را آموزش ببینید. البته ابزار و تجهیزات تنها دی جی کنترلر نیست بلکه هدفون، بلند گو، لپ تاپ و… را هم در بر می گیرد.

باید به نرم افزارها مسلط شوید

شما باید به عنوان یک دی جی به نرم افزار هایی که کار می کنید تسلط داشته باشید. یادگیری این نرم افزارها یک شبه اتفاق نخواهد افتاد بلکه نیاز به تجربه و تمرین دارد. چنان چه از عهده این کار به خوبی بر بیایید می توانید کلیه ایده های خود را عملی کنید.

می بایست برای خودتان یک آرشیو بزرگ موسیقی داشته باشید

شما می بایست یک آرشیو کامل از انواع موسیقی را داشته باشید. به لطف اینترنت به آسانی می توانید به حجم بسیار بالایی از موسیقی دسترسی پیدا کنید و از موزیک ها استفاده کنید.

مهارت شما، همه چیز شماست !

به عنوان یک دی جی حتما می بایست مهارت خود را پیدا و آن ها را تقویت کنید. مهارت هایی تخصصی مانند کار با Dj Controller، تسلط کافی بر نرم افزار های میکس موزیک، اکولایز کردن، مهارت و سواد موسیقیایی، مهارت چگونگی اتصال صحیح آهنگ ها به هم و…

همه این ها جزئی از ضروریات این حرفه به حساب می آیند.

تیم تخصصی موزیک بلک استار

۰۹۱۲۵۵۷۹۸۵۵

شبکه سازی و ارتباطات را الزامی بدانید

کلیه دی جی های دارای شهرت و موفق، ارتباطی صحیح با بقیه دارند و افراد مرتبط با شغل خود را می شناسند. چنان چه ارتباط خوبی با بقیه برقرار کنید احتمال این که آن ها به شما احتیاج داشته باشند، بسیار بالا خواهد بود.

به عنوان مثال افرادی که برای مهمانی ها و عروسی و مجالس تدارک می بینند و یا صاحبان کلاب های ورزشی، همیشه و همیشه به دی جی های کار بلد و سطح بالا احتیاج دارند و چنان چه شما بتوانید خودی نشان دهید و با آن ها ارتباط خوبی برقرار کنید، شانس بالایی برای کار کردن خواهید داشت.

گروه حرفه ای و تخصصی موزیک بلک استار دارای بهترین افراد برای برگزاری جشن ها و مراسمات شما می باشد. بهترین دی جی مهمانی در تهران را می توانید با تیم ما داشته باشید.

برند شخصی خود را تقویت کنید !

مردم همیشه به شخصی که رسم و اسمی دارد و مشهور می باشد، اعتماد بیش تری می کنند. در حقیقت برند سازی شخصی یک راه برای بازاریابی خود شماست. می بایست خودتان را متفاوت و متمایز از بقیه نشان دهید تا افراد بیش تری به دنبال شما باشند.

کلام آخر

یافتن یک دی‌جی حرفه‌ای برای مهمانی خود در تهران و اعتماد به او برای اجرای شب مهم زندگیتان کاری چالش‌برانگیز است. دی‌جی یک کلمه شناخته‌شده است که معمولاً به اختصار Disk Jockey یا به اختصار DJ نوشته می‌شود. به طور ساده، دی‌جی یک فرد است که آهنگ‌های پیش‌ساخته را به شیوه‌های متنوعی اجرا و میکس می‌کند. در این مقاله، بهترین دی‌جی‌ مهمانی در تهران را به شما معرفی کردیم تا بتوانید با خیالی آسوده انتخاب کنید و یک شب به یاد ماندنی را رقم بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *