تشریفات مجالس و ظروف کرایه منطقه ۱

هنگامی که شما تصمیم می‌گیرید مراسم عروسی یا تولد را در فضای باز مانند باغ یا حیاط منزل برگزار کنید، باید با توجه به شرایط از تجهیزات مناسب استفاده کنید و شاید به امکانات بیشتری نیاز داشته باشید، تا مراسم شما به بهترین شکل ممکن برگزار شود. برای این که در طول مراسم مشکلی پیش نیاید بهتر است از ظروف کرایه منطقه ۱ استفاده نموده و صفر تا صد مراسم را به تشریفات مجالس منطقه ۱ بسپارید. در این صورت همه چیز به طور منظم برگزار خواهد شد. خدمات مجالس منطقه ۱ در زمینه برگزار نمودن انواع مراسم شادی و مجالس رسمی و بزرگ از مهارت و تجربه کافی برخوردار هستند.

مجموعه ظروف کرایه غرب ۲

آقای عباسی

۰۹۱۲۴۳۸۲۰۸۴

 

اگر می‌خواهید در فضای باز مراسم خود را برگزار کنید باید امکانات و تجهیزاتی را برای آسایش و راحتی مهمانان در نظر داشته باشید تا رضایت مهمانان جلب شده و ناراحتی پیش نیاید. در این بخش می‌خواهیم به چند نکته مهم در مورد برگزاری مراسم در فضای باز مانند باغ و … بپردازیم.

با رعایت کردن چند نکته مهم مراسم شما با شکوه هر چه تمام‌تر برگزار خواهد شد.

نکاتی در مورد تشریفات مجالس منطقه ۱ در فضای باز

در این بخش می‌خواهیم چند نکته مهم و اساسی در مورد برگزاری انواع مراسم در فضای باز و امکاناتی که برای برگزاری این نوع مراسم نیاز است را برایتان به طور کامل شرح دهیم. معمولا عروس و داماد برای مراسم عروسی و نامزدی بیشتر تمایل دارند تا مراسم را در فضای باز مانند باغ یا حیاط تالار عروسی برگزار کنند. با نکاتی که در ادامه ذکر خواهیم کرد با دید بهتر می‌توانید مکان برگزاری مراسم را انتخاب کرده و هر آنچه که نیاز است را برای روز مراسم سفارش دهید.

طراحی و تزئین فضای باز برای مراسم مورد نظر با استفاده از گل‌ها، پرده‌ها، نورپردازی و دکوراسیون‌های مخصوص.
فراهم‌کردن فضای مناسب برای جلوه کردن میهمانان و ارائه خدماتی از جمله بوفه‌ها، غذا و نوشیدنی‌ها.
  • یکی از مهمترین مسائلی که برای برگزاری مراسم در فضای باز باید در نظر داشته باشید، تغییرات آب و هوایی و احتمال بارندگی است. دقت داشته باشید که اگر هواشناسی آب و هوای روز آینده را آفتابی پیش بینی کرده باشد شما باید تجهیزات لازم برای مواقع بارانی را تهیه کرده باشید تا در صورتی که باران گرفت مجبور نباشید مهمان‌ها را به داخل سالن منتقل کنید.

تجهیزاتی مانند چتر و سایه بان برای صندلی‌ها و میزهای پذیرایی و میزهای شام از جمله مهمترین تجهیزاتی هستند ظروف کرایه ازگل در اختیار شما قرار داده و برای مواقع بارانی کاربرد دارند. در صورتی که احتمال بارندگی بسیار کم بود هم باید در نظر داشت که شرایط آب و هوایی ممکن است متغیر بوده و هر لحظه به حالتی باشد که اصلا قابل پیش بینی نیست.

  • در فضای باز باید به فکر وسایل سرمایشی و گرمایشی باشید. وقتی شما مراسم خود را در فضای باز برگزار می‌کنید این امکان وجود ندارد تا بخشی از مهمانان در داخل سالن باشند و بخشی از آنها بیرون از سالن. به همین دلیل باید در هوای سرد تجهیزات گرمایشی مانند انواع بخاری مانند بخاری انرژی و بخاری کپسولی جت فن را تهیه کنید تا بخش‌هایی که مهمانان حضور دارند را گرم کند.

همچنین در هوای گرم تجهیزات کافی برای خنک کردن فضا مانند کولر آبی برفاب و کولر گازی و تعدادی پنکه مه پاش و پنکه ساده در محل قرار دهید تا مهمانانی که در مراسم حضور دارند اذیت نشوند. البته بهتر است در فصول گرم سال مراسم را پس از غروب آفتاب برگزار کنید تا گرمای آفتاب کمتر شده و هوا قابل تحمل باشد.

  • با اجاره میز صندلی نیاوران به تعداد کافی میز و صندلی تهیه کنید. میز و صندلی‌ها را متناسب با محل برگزاری مراسم انتخاب کنید. البته موسسه ظروف کرایه غرب ۲ در این مورد شما را راهنمایی خواهد کرد. انواع صندلی‌های شیواری، تاشو، روستیک، مبله و صندلی‌های مخصوص کودکان به همراه میزهای گرد، میز روستیک، میز کوئین، میزهای ال ای دی و میزهای سوارز، میزهای بار و میز عسلی و حتی میزهای مخصوص کودکان را برای مراسم در نظر داشته باشید و مدل آنها را طوری انتخاب کنید که برای فضای باز مناسب بوده و کارایی لازم را داشته باشد.

در زمان انتخاب میز و صندلی به اندازه میزها و جنس آنها دقت کرده و جنس و مدل صندلی‌ها را نیز متناسب با جنس و مدل میز انتخاب نمائید تا مجلس شما جلوه زیباتری داشته باشد. برای روی میزها حتما رومیزی و گلدان انتخاب کنید.

  • اگر برای مراسم گل آرایی خاصی مد نظرتان است رنگ گل‌ها را طوری انتخاب کنید که با تزئینات و فضایی که مراسم خود را در آن برگزار می‌کنید هماهنگی داشته باشد. از استندها و گلدان‌های مناسب برای قرار دادن گل‌ها در مکان‌های مختلف استفاده نموده و برای تزئین جایگاه عروس و داماد نیز تزئینات مورد نیاز را در نظر داشته باشید. تیم طراحی فضای برگزاری مراسم را به بهترین شکل ممکن تزئین خواهند کرد و شما مراسم بی‌نظیری را با تشریفات مجالس تجربه خواهید نمود.
  • اگر می‌خواهید در بخش‌هایی از مکان برگزاری مراسم شمع آرایی داشته باشید بهتر است ظروفی را برای قرار دادن شمع انتخاب کنید که شمع در اثر وزش باد خاموش نشود و نیاز نباشد تا در میانه مراسم یک نفر به طور مداوم آنها را روشن کند. همچنین شمع‌ها را در قسمت‌هایی قرار دهید که با کمتری در آن قسمت می‌وزد تا احتمال خاموش شدن شمع‌ها کم باشد.
  • مراسم عروسی و نامزدی و حتی مراسم تولد معمولا پس از تاریک شدن هوا برگزار می‌شوند. در نتیجه می‌توانید به جای شمع از فانوس برای روشن و تزئین کردن محل عبور مهمانان و عروس و داماد استفاده کنید. بد نیست کمی خلاقیت به خرج داده و بر روی میزها نیز به جای شمعدان از فانوس‌های تزئینی استفاده کنید تا فضا رمانتیک و جذاب شود. این کار نه تنها مراسم شما را خاص و بی‌نظیر می‌کند بلکه برای مهمانان نیز جذاب خواهد بود.
  • اگر قصد دارید مراسم را در هوای روشن برگزار کنید حتما به تعداد کافی سایه بان در نظر داشته باشید تا گرمای آفتاب مهمانان را آزار ندهد. تفاوتی ندارد که هوا گرم باشد یا سرد، در هر صورت تابش آفتاب و تیزی نور آن موجب رنجش مهمانان خواهد شد و شما باید تا جایی که امکان دارد آرامش و آسایش مهمانان را تامین کنید. سایه بان نه تنها گرما بلکه نور آفتاب را مهار کرده و این شرایط برای مهمانان رضایت بخش خواهد بود.
  • در زمان برگزاری مراسم در فضای باز تا جایی که امکان دارد به محیط زیست و گیاهان آسیب نزنید و جلوه طبیعی آنها را تغییر ندهید. برای وصل کردن تزئینات و چراغ‌ها بهتر است از استندهای مخصوص استفاده کنید تا نیازی نباشد از درختان و گیاهان برای نگه داشتن لوازم تزئینی کمک بگیرید.
  • با توجه به شرایط آب و هوایی در ابتدای مراسم حتما نوشیدنی مناسب سرو کنید. به عنوان مثال برای هوای گرم یک شربت خنک یا بستنی انتخاب مناسبی خواهد بود. در هواس سرد نیز یک فنجان چای یا قهوه و … بهترین انتخاب است. حتما در کنار نوشیدنی یک یا چند نوع شیرینی سرو کنید. بهتر است در داخل شربت‌ها یخ بریزید و یا تا زمانی که خنک هستند آن را به دست مهمان برسانید. در مورد نوشیدنی گرم نیز همچنین. نوشیدنی گرم باید تا زمانی که گرم است سرو شود.

نکاتی در مورد سور غذا و خدمات مجالس منطقه یک در فضای باز

در صورتی که فینگر فود یا غذای اصلی را در فضای باز سرو می‌کنید باید چند نکته مهم را در نظر داشته باشید:

در مورد سور غذا و خدمات مجالس، نکات مهمی وجود دارد که می‌تواند برای برگزاری مراسم‌ها به‌ویژه در فضای باز، مفید و حائز اهمیت باشد.
می‌توانید مراسم‌ها و جشن‌ها را در فضای باز به بهترین شکل برگزار کنید و خاطره‌ای خوب و خوشایند برای مهمانان ایجاد کنید.
  • با استفاده از ظروف کرایه منطقه ۱ ظروف مناسبی را برای گرم نگه داشتن غذا انتخاب کنید. شف اندیس‌های مخصوص گرم نگه داشتن غذا و ظروفی برای گرم ماندن نوشیدنی را به تعداد کافی برای روی میزها سفارش دهید.
  • حتما روی ظروف و لیوان‌ها را با سلفون یا پارچه بپوشانید تا گرد و غبار یا حشرات بر روی آنها نرود. کثیف بودن ظروف سرو غذا ظاهر بسیار ناخوشایندی خواهد داشت.
  • بهتر است رومیزی را با گلدان و یا به نحوی ثابت کنید تا در اثر وزش باد حرکت نکند و برای مهمان مزاحمت ایجاد ننماید. البته در نظر داشته باشید که تمامی مراسم را تیم مهمانداری باتجربه بر عهده گرفته و تمامی خدمات مجالس به بهترین نحوه ممکن ارائه خواهد شد.
  • ظروف در بسته و مناسبی را برای سرو دسر و سالاد انتخاب کنید. می‌توانید از ظروف در دار استفاده کنید تا از گرد و خاک و حشرات موجود در طبیعت در امان باشند. هر آنچه برای میزها نیاز است از جمله دستمال و لیوان و آب را بر روی میزها قرار دهید تا مهمان مجبور نباشد برای تهیه این لوازم از جای خود برخواسته و یا به دنبال مهمانداران باشد.
  • در هوای سرد حتما سعی شود تا غذا دمای مناسبی داشته و حتی المکان سرد سرو نشود. سرد بودن غذا اصلا درست نیست و موجب می‌شود تا مهمان میل کافی برای خوردن غذا نداشته باشد.

سخن آخر،

تیم تشریفات و ظروف کرایه غرب ۲ با ارائه بهترین خدمات و اجاره ظروف پذیرایی لوکس بهترین مراسم را در هر مکان که مورد نظر شما باشد برگزار خواهد کرد. شما با خیالی آسوده می‌توانید سفر تا صد مراسم را به تیم ما سپرده و از مهمانی و جشن خود لذت ببرید.

مجموعه ظروف کرایه غرب ۲

آقای عباسی

۰۹۱۲۴۳۸۲۰۸۴

 

ظروف کرایه منطقه ۱ از مدرن‌ترین تجهیزات و امکانات برای تجهیز مراسم استفاده کرده و بهترین خدمات مجالس منطقه یک را ارائه می‌دهد. با تشریفات مجالس منطقه ۱ مراسمی باشکوه و به یادماندنی خواهید داشت و همواره از به خاطر آوردن آن دلشاد و خرسند خواهید بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *