مرکز مشاوره غرب تهران | بهترین روانشناس غرب تهران

آیا شما نیز به دنبال بهترین مرکز مشاوره غرب تهران هستید، اما با هیچ مرکزی آشنایی ندارید؟ آیا می دانید بهترین روانشناس غرب تهران چه خدماتی دارد؟

امروزه یکی از مهم ترین دغدغه های افراد برای حل مشکلات زندگی، مراجعه به مشاور است. زیرا مشاوران تنها کسانی هستند که برای بهبود شرایط زندگی بهترین راهکارهای علمی و تجربی را ارائه می دهند. نکته حائز اهمیت برای دریافت مشاوره مناسب، مراجعه به مرکز مشاوره ای معتبر، تخصصی و دارای پرسنل حرفه ای است.

زیرا در غیر این صورت نه تنها کمکی به شما نمی شود بلکه ممکن است در مسیر حل مشکلات خود با مسائل جدی تری مواجه شوید. حال اگر نمی خواهید چنین اتفاقی برای شما بیفتد و به دنبال مرکز مشاوره غرب تهران در زمینه خانواده، ازدواج و غیره هستید، در ادامه با ما همراه باشید.

بهترین مرکز مشاوره غربت تهران دارای خدمات:مشاوره نوجوان، مرکز مشاوره ازدواج و قبل از ازدواج می‌باشد.

مرکز مشاوره غرب تهران

اطلاعات تماس با مرکز:

آدرس:

آشنایی با بهترین مرکز مشاوره غرب تهران

امروزه با توجه به افزایش نیازهای مردم به کمک و مشورت برای حل مشکلات و تصمیم گیری های جدی، مراکز مشاوره بسیاری در سراسر کشور و خصوصا تهران وجود دارد. به طوری که هر یک از این مراکز ممکن در حوزه به خصوصی همچون خانواده، کودک، ازدواج و غیره فعالیت کنند.

حال اگر شما نیز به تازگی در زندگی خود با مسئله ای مواجه شده اید که به تنهایی قادر به حل آن نیستید، بهترین راهکار این است که از مشاوران حرفه ای و باتجربه کمک بخواهید. برای این کار ابتدا باید بهترین مرکز مشاوره غرب تهران را پیدا کنید که بهترین کمک را دریافت کنید.

در این رابطه باید بدانید بهترین مراکز مشاوره ویژگی هایی دارند که باعث تمایز آن ها با رقبا می شود. آشنایی با این ویژگی ها به شما کمک می کند که به راحتی بهترین روانشناس غرب تهران را پیدا کنید و ضمن برقراری ارتباط با مشاوران متخصص از بهترین راهکارها بهره مند شوید.

از جمله این ویژگی ها مرکز مشاوره غرب تهران که باید به موارد زیر اشاره کنیم:

 

  • مرکز مشاوره ای برای شما بهترین است که در دسترس باشد و در رفت و آمد با مشکل روبه رو نشوید؛
  • یک مرکز مشاوره خوب، پرسنل و مشاورانی با رتبه های علمی بالا، مجرب و حرفه ای دارد؛
  • از دیگر ویژگی های مراکز مشاوره معتبر می توان به وقت شناسی این مراکز اشاره کرد. به طوری که در نوبت ها زیاد معطل نشوید و زمان خود را از دست ندهید؛
  • همچنین باید بدانید بهترین مرکز مشاوره در غرب تهران فضایی آرام و صمیمی دارد؛
  • از دیگر نکاتی که در زمان انتخاب بهترین روانشناس غرب تهران باید به آن دقت کنید، حیطه های فعالیت مرکز مورد نظر است.

از آنجا که مورد آخر گسترده است، در ادامه به صورت جزئی تر به حیطه های کاری مراکز مشاوره اشاره می کنیم.

مرکز مشاوره خانواده غرب تهران

یکی از پرمراجع ترین مراکز مشاوره، مراکزی هستند که در حیطه خانواده فعالیت دارند. زیرا خانواده یکی از بنیادهای اصلی زندگی افراد است. به گونه ای که بروز هر گونه مشکل در خانواده باعث ایجاد مسائل جدی تری می شود.

زیرا این مشکلات علاوه بر والدین ممکن است فرزندان، تحصیل، آینده شغلی و حتی شخصیت آن ها را تحت تاثیر قرار دهد. به همین دلیل امروزه بسیاری از افراد به دنبال بهترین مرکز مشاوره غرب تهران هستند که به مشکلات خانوادگی آن ها رسیدگی کند.

در این رابطه باید بدانید در مشاوره خانواده  شخص مشاور تلاش می کند که با بررسی جوانب و عواقب یک مسئله بهترین راهکارها را برای حل آن پیشنهاد دهد. برخی از این مشاوران برای درک بهتره مسئله و ارائه بهترین روش ها ممکن است کل خانواده، فرزندان و روابط را مورد بررسی قرار دهند.

به همین دلیل جالب است بدانید برخی از مراکز مشاوره جلسات متعددی را برای حل بعضی از مشکلات در نظر می گیرند.

استفاده از مشاوره خانواده به شما کمک می کند که خانواده ای شادتر داشته باشید و در عین حال روابط شما صمیمی و عاطفی باشد. علاوه بر این سلامت جسمی و روانی شما در خانواده تحت خطر نخواهد بود. ضمن اینکه تمامی این موارد باعث افزایش اعتماد به نفس و عزت نفس تک تک اعضای خانواده می شود.

مرکز مشاوره پیش از ازدواج غرب تهران

شاید شما نیز تا به حال بارها مشاوره پیش از ازدواج به گوشتان خورده باشد. از آنجا که امروزه آمار طلاق در حال افزایش است، یکی از بهترین راهکارها برای جلوگیری از بروز این مشکل در جوامع، مراجعه به مرکز مشاوره غرب تهران برای دریافت مشاوره پیش از ازدواج است.

برخلاف تصور عموم روانشناس غرب تهران در مشاوره پیش از ازدواج هرگز تعیین نمی کند که این زوج برای یکدیگر مناسب هستند یا خیر. در این رابطه باید بدانید در مشاوره پیش از ازدواج تست های شخصیت انجام می شود و سپس افراد با چگونگی رفتار با یکدیگر و چگونگی ازدواج و زندگی زناشویی آشنا می شوند.

سپس با اطلاع از این موارد تصمیم برای ازدواج بر عهده زوجین است. بنابراین می توان گفت که مشاوره پیش از ازدواج تنها برای آشنایی بیشتر افراد با یکدیگر و چگونگی ازدواج است.

در بهترین مرکز مشاوره غرب تهران، مشاوره قبل و بعد از ازدواج انجام می‌شود.
در مشاوره قبل و بعد از ازدواج بهترین روانشناس غرب تهران راهکارهایی برای شناخت زوج ها برای داشتن زندگی بهتر آگاه میکند.

مرکز مشاوره ازدواج غرب تهران

مشاوره ازدواج از دیگر خدماتی است که در چندین مرکز مشاوره غرب تهران ارائه می شود. در این نوع مشاوره به زوجین کمک می شود که یکدیگر را بیشتر بشناسند. در واقع می توان گفت مشاوره ازدواج همچون مشاوره پیش از ازدواج است.

بهترین روانشناس غرب تهران در این مشاوره همچنین تفاوت ها و اختلاف نظرهای زوجین را بررسی می کند و سپس بهترین راهکارهای حل و پذیرش آن ها را ارائه می دهد. با استفاده از این خدمات مشاوره ای شما به خوبی متوجه می شوید که در مسائلی همچون اقتصادی، فرهنگی، فرزندآوری و غیره چگونه با همسر خود به توافق برسید.

چنان که مشاوره ازدواج به زوجین کمک می کند که تا حد امکان از مشاجرات بکاهند و با استفاده از روش های بهتر اختلاف نظرها را برطرف کنند. به این شکل میزان اختلافات و به دنبال آن میزان طلاق کاهش پیدا می کند. البته باید بدانید که امروزه برخی مراکز مشاوره به صورت کاملا تخصصی در این زمینه فعالیت می کنند و بعضی دیگر از مراکز در کنار ارائه خدمات دیگر نیز این خدمات را دارند.

زوج درمان گر غرب تهران

آیا می دانید زوج درمانگر کیست و برای ارتباط با بهترین زوج درمانگران باید به کدام مرکز مشاوره غرب تهران مراجعه کنید؟

ازدواج مسیری طولانی است و در این مسیر این احتمال وجود دارد که بسیاری از افراد با یکدیگر دچار اختلافات جدی شوند. زمانی که زوجین دچار مشکلی می شوند که توانایی حل آن را ندارند و حتی به مرز جدایی می رسند، زوج درمانگر به کمک آن ها می آید.

زوج درمانگران متخصصانی هستند که با بررسی عوامل مختلف برای حل مشکلات زوجین بهترین اقدامات را انجام می دهند. در واقع این افراد کسانی هستند که از نابودی بنیاد یک خانواده جلوگیری می کنند.

از جمله مهم ترین عواملی که زوج درمانگران برای کمک به افراد به بررسی آن ها می پردازند، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ویژگی های واقعی و عینی زوجین؛
  • چگونگی روابط جنسی و رضایت زوجین از روابط؛
  • چگونگی روابط عاطفی؛
  • تفاوت های مذهبی، قومی و غیره؛
  • سطح روان شناختی افراد؛
  • چگونگی شخصیت زوجین؛
  • و بسیاری موارد دیگر.

بنابراین اگر جز افرادی هستید که به تازگی با همسر خود دچار مشکلی شده اید که توانایی حل آن را ندارید، هیچ جای نگرانی نیست و نباید از رابطه خود ناامید شوید. زیرا با کمک زوج درمانگران و مرکز مشاوره غرب تهران که این متخصصان در آن فعالیت دارند، می توانید مجدد به رابطه خود جان ببخشید.

چنان که حتی اگر این متخصصان و مشاوران مشکلات روانی و شخصیتی به خصوصی را در یکی از زوجین تشخیص دهند، بلافاصله فرد را به متخصص اعصاب و روان غرب تهران ارجاع می دهند. به این شکل روند درمان آغاز می شود و پس از درمان فرد ادامه زندگی برای شما آسان تر خواهد شد و دیگر به جدایی فکر نمی کنید.

نوجوانان علاوه بر تغییرات فیزیکی دچار تغییر حالت های روحی می‌شوند، یک روانشناس غرب تهران به خوبی می‌تواند این حالت ها به خوبی درک کند.
در مرکز مشاوره غرب تهران خدمات روانشناسی برای نوجوانان ارائه می‌دهد.

مرکز مشاوره نوجوان غرب تهران

از گذشته تا کنون نوجوانان یکی از آسیب پذیرترین قشرهای جامعه به شمار می روند. زیرا افراد در این سن در حال کسب هویت و استقلال هستند و در این مسیر ممکن است با مشکلات بسیاری از سوی جامعه، خانواده، دوستان و غیره مواجه شوند.

با توجه به شرایط امروزی می توان گفت نوجوانان بیش از اقشار دیگر با مشکلاتی همچون اضطراب و افسردگی دست و پنجه نرم می کنند. زیرا در سنین نوجوانی فرد باید برای تحصیل، شغل، ازدواج و ادامه زندگی خود تصمیم های مهمی را اتخاذ کند.

بنابراین اگر در این مسیر دچار سردرگمی شود، نه تنها تصمیمات اشتباهی خواهد داشت بلکه با دچار مشکلات روانی می شود که تمامی جوانب زندگی او را تحت تاثیر قرار می دهد. به همین دلیل روز به روز تعداد مرکز مشاوره غرب تهران و دیگر مناطق پایتخت و حتی سراسر کشور در زمینه مشاوره نوجوان در حال افزایش است.

در جلسات مشاوره نوجوان، روانشناس غرب تهران نسبت به درمان افسردگی، وسواس، ترس و دیگر مشکلاتی که افراد در این سن به آن ها مبتلا می شوند، اقدام می کند. در واقع متخصص اعصاب و روان غرب تهران ابتدا به ریشه یابی می پردازند و سپس با استفاده از بهترین روش ها درمان آغاز می شود.

مشاوره نوجوان در شرایطی همچون طلاق و جدایی والدین، داغداری، مشکلات خانوادگی، ترس از مدرسه، اختلال در الگوی خواب، اختلال در الگوی خوراک و غیره بسیار کاربردی است.

بهترین مرکز مشاوره غرب تهران مکانی است که به سلامت روحی و روانی افراد اهمیت ویژه ای دارند.
بهترین روانشناس در غرب تهران، با صحبت کردن با شما به ریشه تمام ترس ها و اضطراب های شما می‌رسد.

بهترین مرکز مشاوره در غرب تهران کجاست؟

حال که به خوبی با ویژگی های بهترین مرکز مشاوره غرب تهران و برخی از حوزه های فعالیت آن ها آشنا شدید، آیا می پرسید کدام مرکز بهتر است؟

در این رابطه باید بدانید بهترین روانشناس غرب تهران که می توانید به آن مراجعه کنید، مرکزی است که ضمن ویژگی های ذکر شده، در تمامی حوزه ها فعالیت داشته باشد. به طوری که هنگام مراجعه از خدمات مختلف بهره مند شوید.

به عنوان مثال باید بدانید که در کلینیک کیمیای رهایی نه تنها تمامی خدمات ذکر شده در این مقاله ارائه می شود بلکه جلسات مشاوره در فضایی تمیز، آرام و صمیمی برگزار می شود. چنان که در این فضا احساس راحتی کامل خواهید داشت.

همچنین در این مرکز بهترین روانشناس غرب تهران، حرفه ای ترین متخصصان و پرسنل در حال خدمات رسانی هستند. چنان که مشاوران این مرکز نه تنها از نظر رتبه علمی بلکه از نظر تجربه و مهارت نیز در سطح ایده آلی قرار دارند.

بنابراین جهت آشنایی بیشتر شما با این مرکز مشاوره غرب تهران در ادامه به معرفی دو روانشناس حاذق، حرفه ای و ماهر این کلینیک می پردازیم:

مرکز مشاوره غرب تهران دارای انواع خدمات روانشناسی می‌باشد.
بهترین مرکز مشاوره غرب تهران، مرکز مشاوره کیمیای رهایی می‌باشد.

دیگر شعبه های مرکز مشاوره غرب تهران:

مرکز مشاوره گیشا

مرکز مشاوره آریاشهر

روانشناسان مرکز مشاوره کیمیای رهایی

مرکز مشاوره کیمیایی رهایی یکی از مراکز معتبر در تهران است که چندین روانشناس حرفه ای در آن مشغول خدمات رسانی در زمینه های مختلف هستند. چنان که از جمله بهترین آن ها می توان به دکتر مژگان جهانی و دکتر آلاله ادیب کیا اشاره کرد.

دکتر مژگان جهانی

سوابق تحصیلی:

  • کارشناس ارشد روانشناسی بالینی
  • دارای پروانه اشتغال تخصصی از سازمان نظام روانشناسی
  • عضو انجمن علمی هیپنوتیزم بالینی ایران

سوابق:

  • روانشناس و درمانگر مرکز مشاوره دکتر مهدیه رحمانیان
  • روانشناس و درمانگر مرکز مشاوره دکتر کتایون دانشوریان
  • روانشناس، مشاور و مدرس کلینیک های درمان سوء مصرف مواد حیات جدید، نوآفرینان زندگی، بهار تولد و کیمیای رهایی ( درمان حرفه ای سوء مصرف مخدر، محرک، سیگار و آموزش به خانواده افراد مبتلا)
  • روانشناس و مشاور سرای محله منطقه ۹
  • سخنرانی و برگزاری کارگاه های آموزشی در سرای محله منطقه ۲
  • سخنرانی و برگزاری کارگاه های روانشناسی در کارخانه جات و شرکت های مختلف
  • سخنرانی در مدارس غیردولتی منطقه ۲
  • برگزاری کارگاه های آموزشی
  • گروه درمانی
  • تحلیل فیلم های روانشناسی

دکتر آلاله ادیب کیا

سوابق تحصیلی:

  • دکتری تخصصی روانشناسی،
  • عضو سازمان نظام روانشناسی ایران،
  • عضو انجمن روانشناسان ایران،
  • عضو خانه روانشناسان مشاوران و حرف یاورانه

سوابق:

  • کلینیک روانشناسی مهرتابان،
  • روانشناس فرهنگسرای خاوران،
  • سوپروایزر دانشجویان کارورزی کارشناسی ارشد بالینی در بیمارستان رازی،
  • مشاور بنیاد خیریه یاریگران خورشید،
  • کلینیک روانشناسی ارغوان،
  • مدیر درمان مرکز کیمیای رهایی
  • مشاور بنیاد خیریه نوراحسان،
  • مشاور فدراسیون کشتی ایران
  • نویسنده مجله بهداشت زنان،
  • مشارکت در طرح حکمت،
  • مدرس مهارت های بین فردی و ارتباطی،
  • برگزاری کارگاه آموزشی روانشناسی افزایش اعتماد به نفس، جرات مندی و قاطعیت، کنترل خشم، مدیریت استرس، ازدواج موفق، غلبه بر خلق منفی، کاهش نگرانی و کنترل اضطراب، مدیریت حل تعارض، تنظیم هیجانی، مهارت های فرزندپروری و غیره
  • شناخت تیپ های شخصیتی
  • گروه درمانی
  • خودآگاهی و خودشناسی
  • تحلیل فیلم های روانشناسی

حال با توجه به آنچه گفته شد، در صورت نیاز به مشاور و برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره های تماس این مرکز مشاوره غرب تهران که دارای بهترین روانشناس در غرب تهران هستند در ارتباط باشید و برای رزرو نوبت اقدام کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *