اجاره میز استوانه ای غرب تهران

اگر نیاز به میزهای استوانه ساده سه تایی یا حتی چراغدار، به منظور برگزاری مراسم های خود دارید، نیاز به خرید آن نیست! با اجاره میز استوانه ای غرب تهران می توانید به مراسمات خود رنگ بهتری ببخشید و روی چیدمان و دکوراسیون محیط سلیقه بیش تری به خرج دهید. در ادامه به انواع، ویژگی های این گونه میزها و هزینه اجاره یک روزه آن پرداخته ایم.

میز های استوانه ای چوبی به صورت سه تیکه در ارتفاع ۶۰ ۸۰ و ۱۰۰ و یا ۴۰ ۶۰ و ۸۰ وجود دارند که این میز های استوانه ای به منظور دکور نامزدی، تولد و… مورد استفاده قرار می گیرند.

قطر این میز ها ۴۰ سانتی متر بوده و از جنس چوب می باشد. هم چنین این میز ها بسیار سبک و تو خالی هستند و برای حمل و نقل و دیزاین هرگز به مشکل بر نخواهید خورد. به منظور کرایه میز استوانه ای غرب تهران می توانید با ما در ارتباط باشید و مجالس و مهمانی های خود را به بهترین شکل برگزار کنید.

اجاره میز سوارز غرب تهران

واژه ای که این روزها در میان برگزار کنندگان جشن و مهمانی ها طرفداران بسیار زیادی را دور خود جمع کرده است، میز سوارز است.

اجاره میز استوانه ای در غرب تهران
اگر برای مراسم های خود، نیاز به میزهای استوانه ای دارید، با تشریفات غرب تماس بگیرید.

شاید از خودتان بپرسید که این میز اصلا چه نوع میزی می باشد؟ این میز چه مزیت ها و کاربرد هایی دارد؟ به چه دلیل تعداد زیادی از انسان ها اصرار دارند که برای مراسم ها و جشن های خود از این میز استفاده کنند؟

انسان هایی که به نمای ساختمان و زیبایی آن اهمیت می دهند به طور قطع از اجاره میز سوارز غرب تهران در مراسم و جشن های خود استفاده می کنند و از کاربردهای آن بی بهره نمی مانند.

این میز با نور ال ای دی که در آن به کار رفته قادر است زیبایی را برای دکوراسیون شما به ارمغان آورد و هدیه دهد.

میز سوارز یک نوع میز از جنس فایبرگلاس یا پایه پلاستیکی می باشد که به استفاده از نور های تعبیه شده در درون آن، درخشش بسیار چشمگیر و زیبایی به وجود می آید. می زهای سوارز دارای پایه های بلند است و به منظور پذیرایی های جزئی و نوشیدنی مورد استفاده در مراسمات قرار می گیرد.

دور این میزها ۴ تا ۷ نفر میتوانند جمع شوند و به خوشگذرانی و صحبت مشغول شوند. چراغ های درون این میز دارای طیف رنگی گسترده می باشد و قرار دادن این میزها و چیدمان اصولی آن می تواند یک نورپردازی بسیار جذاب و خاص را برای شما به وجود بیاورد.

میز ال ای دی با میز سوارز چه تفاوتی دارد؟

میز های ال ای دی در حقیقت همان میز های سوارز می باشند. این میز ها با اسامی گوناگونی شناخته می شوند و همواره یکی از المان های مهمانی های مجلل و شیک هستند. تعداد زیادی از دی جی ها لوازم و وسایل خود را بر روی این میز ها می گذارند.

همین طور بهره گیری از این میز ها به عنوان جایگاهی برای عروس هم استفاده می شود.

برای اجاره میز ال ای دی غرب تهران می توانید از ما کمک بخواهید.

انواع میز سوارز

از لحاظ ظاهر، میز های سوارز دارای مدل ها و فرم های گوناگونی می باشد که هر یک از آن ها دارای یک کاربرد خاص هستند و برای جاهای خاصی هم به کار برده می شوند. چنان چه قصد خرید یا اجاره میز سوارز غرب تهران را دارید می بایست با کاربردها و ویژگی های آن بیش تر آشنا شوید.

میز سوارز هلالی چیست؟

 یکی دیگر از میز های جذاب و بسیار با کیفیت، میز های سوارز هلالی می باشد و به شکل استوانه نیم هلالی مدل دار تولید وطراحی شده و بر روی آن یک صفحه شیشه ای تعبیه شده که قابلیت قرار دادن لوازم پذیرایی روی خود را دارد.

قیمت اجاره میز استوانه ای غرب تهران به نسبت دیگر مدل ها مناسب تر بوده و با بهره گیری از آن می توان میهمانی و مراسمات کوچک را برگزار کرد.

میز سوارز پایه استیل چیست؟

یکی دیگر از میز های پر طرفدار و محبوب، میز سوارز پایه استیل می باشد که برای دورهمی ها و مهمانی و مجالس کاربرد زیادی دارد. پایه این میزها همان گونه که از نامش پیداست، از جنس استیل می باشد و ظاهری بسیار زیبا دارد و دارای بدنه ای تو پر و گرد است.

میز های پایه استیل سوارز بسیار شیک هستند و به طور جذابی قادر هستند مهمانی ها و جشن های شما را دیدنی و زیبا کنند.

با اجاره میز ال ای دی غرب تهران می توانید به مراسمات و مهمانی های خود رنگ تازه ای ببخشید.

میز بار سوارز چیست؟

همان گونه که اطلاع دارید تعداد زیادی از کافی شاپ ها و رستوران ها مجهز به میز بار هستند. در نتیجه میز بار سوارز یکی از هیجان انگیز ترین نوع میز ها برای مهمانی ها و مراسم ها و جشن ها بوده و قادر است به تنهایی دکوراسیون شما را به جذابیت تمام تکمیل نماید.

میز بار سوارز چیست؟

این نوع از میزها دارای شکل های منحصر به فردی هستند اما از لحاظ رنگ بندی شبیه به دیگر میزهای سوارز می باشد.

میز سوارز کمر باریک چیست؟

یکی از محبوب ترین و جذاب ترین مدل های میز، میز های نوری سوارز کمر باریک می باشد که در مجالس و مهمانی های بزرگ از آن استفاده می شود. این میز ها دارای سطح وسیع تر و پهن تری هستند و از این رو در بیش تر مراسم ها و مهمانی ها از این میز استفاده می کنند.

این میز ها دارای تنوع نوری بسیار زیبا و جذاب هستند و می تواند به راحتی و خوبی محیط اطراف را جذاب و زیبا کند.

برای اجاره میز ال ای دی غرب تهران و همین طور استعلام قیمت اجاره میز سوارز غرب تهران با ما در ارتباط باشید.

میز سوارز کمر باریک مربع چیست؟

یکی از میز هایی که در میان صحبت از میز های سوارز به یاد می آوریم، میز سوارز کمر باریک مربع می باشد. این نوع از انواع میز سوارز بهخصوص در دیگر کشور ها بسیار مورد توجه و مورد استقبال قرار گرفته است و در تعداد زیادی از جشن ها مورد استفاده قرار می گیرد.

این میز دارای دو نوع سایز مختلف بوده که هر دو نوع ارتفاعی معادل ۱۰۵ سانتی متر دارند و فقط ابعاد مربع بالای آن ها دارای کمی تفاوت است. طول و عرض یکی از محصولات ۴۳*۴۳ بوده و دیگری ۵۰ *۵۰ می باشد.

هم چنین رنگ نور این نوع محصول هم قابلیت تغییر به ۱۶ طیف رنگی مختلف را دارد.

میز سوارز کمر باریک گرد چیست؟

نوع دیگر از میز های سوارز، میز سوارز کمر باریک گرد می باشد که دارای طرفداران بسیار زیادی می باشد. این محصول نورانی دارای ریموت کنترل بوده و در دو سایز ۵۰ و ۶۰ وجود دارد که هر دو سایز گفته شده دارای ارتفاع ۱۰۵ سانتی متری می باشند.

میز سوارز کمر باریگ گرد برای استفاده در ایونت ها، جشن ها، تولد ها و سایر مهمانی ها مناسب می باشد. با  اجاره میز استوانه ای غرب تهران می توانید از قابلیت تعویض طیف رنگی آن نهایت لذت را ببرید.

میز سوارز کمر باریک پیچ

میز سوارز کمر باریک پیچ هم یکی دیگر از انواع میز های سوارز می باشد. این یک نوع محصول متفاوت است که جذابیت و ظاهر جالبی دارد. این نوع میز در ابعاد ۴۵*۴۵ و ارتفاع ۱۰۵ سانتی متری موجود بوده و با ریموت کنترل آن می توانید به ۱۶ نور مختلف دسترسی داشته باشید.

میز سوارز کمر باریک پیچ تماما از جنس پلی اتلین می باشد و به همین دلیل ضد آب و نشکن بوده و در مقابل ضربه بسیار مقاوم می باشد. در صورت آسیب و ضربه به آن نیازی نیست که ابراز نگرانی کنید  زیرا جنس بسیار مقاومی دارد.

میز سوارز پایه استیل چیست؟

یکی دیگر از میز های پر طرفدار و محبوب، میز سوارز پایه استیل می باشد که برای دورهمی ها و مهمانی و مجالس کاربرد زیادی دارد. پایه این میزها همان گونه که از نامش پیداست، از جنس استیل می باشد و ظاهری بسیار زیبا دارد و دارای بدنه ای تو پر و گرد است.انواع ظروف کرایه شهرک آتی ساز 

میز های پایه استیل سوارز بسیار شیک هستند و به طور جذابی قادر هستند مهمانی ها و جشن های شما را دیدنی و زیبا کنند.

با اجاره میز استوانه ای غرب تهران می توانید به مراسمات و مهمانی های خود رنگ تازه ای ببخشید.

نیمکت سوارز چیست؟

یکی دیگر از جذاب ترین و زیباترین تولیدات سوارز، نیمکت های سوارز بسیار دوست داشتنی و محبوب هستند. این نیمکت ها برای دورهمی و مهمانی های دوستانه گزینه بسیار مطلوب و مناسبی به حساب می آیند و بعضی از پارک های تفریحی و رستوران ها هم دکوراسین خود را با این نیمکت ها آراسته کرده اند.

میز سوارز مخروطی با ارتفاع ۶۰ چیست؟

یکی از محصولات جذاب میز سوارز مخروطی شکل است که می تواند هر دکوراسیونی را جذاب کند. این نوع میز دارای دو نوع ارتفاع مختلف می باشد.

میز سوارز مخروطی با ارتفاع ۶۰ طبیعتا دارای قد کوتاه تری بوده و در حالت نشسته قابل استفاده می باشد. از این نوع میز می توان در کافه ها، مهمانی ها  و مراسم های خودمانی و دورهمی بهره گرفت.

جنس پایه این نوع میز از پلی اتلین مرغوب بوده که روی آن با صفحه شیشه ای گرد پوشیده شده است. این نوع میز هم همانند دیگر میز های گفته شده در بالا، دارای ریموت کنترلی بوده و می توان نور آن را به ۱۶ نور مختلف تعویض کرد.

با کرایه میز استوانه ای غرب تهران می توانید به مهمانی ها و مجالس خود جذابیت دو چندانی را هدیه کنید.

میز سوارز مخروطی با ارتفاع ۱۱۰ چیست؟

تمامی امکانات و ویژگی های میز سوارز مخروطی با ارتفاع ۱۱۰ همانند میز سوارز مخروطی با ارتفاع ۶۰ می باشد با این تفاوت که این میز به دلیل ارتفاع بیش تری که دارد مناسب استفاده به صورت ایستاده می باشد.

پایه های این میز دارای کیفیت بالایی بوده و از جنس پلی اتلین و نشکن می باشد. می توانید با اجاره میز ال ای دی غرب تهران در مکان های مختلف از آن استفاده کنید و از نورانی بودن آن لذت ببرید.

میز سوارز سکه ای چیست؟

میز سوارز سکه ای یکی دیگر از انواع میز های سوارز می باشد که دارای کاربرد بوده و طرفداران زیادی دارد. این میز قطری معادل ۷۰ سانت و ارتفاعی معادل ۱۰۴ سانتی متر دارد و پایه آن از جنس استیل بوده و بدنه اصلی میز را پلی اتلین مرغوب تشکیل داده است.

تمامی میز های سوارز نورانی بوده و می توان به وسیله کنترل ریموت نور آن ها را به ۱۶ طیف رنگی مختلف تبدیل و تعویض کرد. این نوع محصول در برابر ضربه بسیار مقاوم بوده و ضد آب می باشد.

از این نوع میز ها می توانید در مجالس و مهمانی ها با پذیرایی مختصر استفاده کنید و نهایت لذت را ببرید.

میز سوارز کم عمق چیست؟

میز سوارز کم عمق یکی از انواع میز های شیک می باشد که در مکان های رسمی هم می توانید از آن استفاده کنید. بدنه اصلی این میز از جنس پلی اتلین بوده و پایه های آن از جنس استیل می باشد.

با استفاده از ریموت کنترل آن می توانید رنگ نور میز را مطابق با دکوراسیون و محیط تنظیم کنید و تغییر دهید. این نوع میز دارای کیفیتی بسیار بالا می باشد که همین موجب شده این میز یکی از پر طرفدارترین و پر فروش ترین ها باشد.

قیمت اجاره میز استوانه ای غرب تهران

میز سوارز یکی از لوازم و مبلمان موجود در خانه می باشد و علاوه بر استراحت و قرارگیری، جنبه زیبایی هم دارد و می تواند دکوراسیون محیط شما را جذاب و شیک کند.

به همین علت بسیاری از کافه ها و فضاهای عاشقانه از این میز ها استفاده می کنند. مطابق به طرح و ساخت این میز ها قیمت آن ها هم کمی بالا می رود ولی با این وجود به علت جذابیت و زیبایی فروش بسیار بالایی دارد.

کلام آخر: 

همانگونه که گفته شد، اگر نیاز به میزهای استوانه‌ای ساده سه تایی یا حتی چراغ‌دار در منطقه غرب تهران برای برگزاری مراسم‌های خود دارید، نیاز به خرید آنها ندارید! با اجاره میز استوانه‌ای غرب تهران، می‌توانید به مراسمات خود رنگ و تازگی بیشتری ببخشید و روی چیدمان و دکوراسیون محیط، سلیقه بیشتری را اعمال کنید. در مقاله فوق به انواع و ویژگی‌های این گونه میزها و هزینه اجاره یک روزه آنها پرداختیم و بهترین مرکز اجاره میز استوانه ای غرب تهران را معرفی کرده ایم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *