اجاره میز ال ای دی غرب تهران

اجاره میز ال ای دی (LED) یک مورد ویژه و منحصر به فرد در زمینه تجهیزات مراسم و میهمانی‌هاست. استفاده از این وسیله در مهمانی‌ها و مراسم می‌تواند فضایی جادویی و رمانتیک را برای شما ایجاد کند. این میزهای نوری با رنگ‌های زیبا و جذاب مناسب هم برای کودکان و هم برای بزرگ‌ترها هستند. این وسایل بسیار آسان و بدون نیاز به کابل‌کشی قابل استفاده هستند و فقط با شارژ کردن کار می‌کنند. همچنین، دارای کنترل از راه دور می‌باشند. اجاره میز نور ال ای دی در منطقه غرب تهران، به ویژه برای کافه‌ها و مهمانی‌های شبانه بسیار مناسب است.

به این نکته باید دقت کنید که تشریفات مجالس و ظروف کرایه غرب تمام خدمات اجاره ای را انجام خواهند داد و صفر تا صد برگزاری تولد و سایر مهمانی ها را نیز کامل و دقیق انجام می دهند.

اجاره میز ال ای دی

میز بار ال ای دی یکی از عوامل و فاکتورهای مهم در زیبا سازی مجالس و مهمانی ها می باشد. میزهای بار با رنگ های گوناگون و طرح های متفاوت با رنگ های جذاب، جلوه ویژه و خاصی به مراسم های گوناگون خواهد داد. شما با کرایه میز ال ای دی غرب تهران زیبایی زیادی را به مجالس خود می دهید.

اجاره میز ال ای دی غرب تهران
اجاره میز ال ای دی به شما امکان می‌دهد تا مهمانی یا رویداد خود را با نور و رنگ‌های جذاب به زیبایی تزئین کنید.

تشریفات مجالس و ظروف کرایه غرب به اجاره انواع میزهای بلک لایت، میز بار، میز سوارز، رقص نور و لوازم نور پردازی خواهد پرداخت که علاوه بر این ها خدماتی نظیر اجاره باند و درست کردن فینگر فود های مجالس را نیز ارائه می دهد.

+++++++++++++++++++++++++

ویژگی‌ ها و قابلیت میزهای ال ای دی

۱٫ راحتی در تمیزگی و پاک کردن

این نوع از میزها به آسانی و با استفاده از آب و پارچه و کمی کف به راحتی تمیز می شوند و نیاز به صرف زمان، هزینه و انرژی زیادی نخواهد بود.

۲٫ مقاومت زیاد و بالای میز ال ای دی

در ساخت و تولید میزهای ال ای دی از پلی اتیلن استفاده شده که سبب مقاومت شیمیایی در برابر مایعات اسیدی و نمکی خواهد شد و منجر عمر زیاد این نوع از میزها در فضا و محیط باز می ‌شود. در این میزها امکان زنگ زدگی و پوسیدگی نخواهند داشت.

۳٫ نسوز بودن و استحکام بالا

مواد استفاده شده در میزهای ال ای دی سبب به تأخیر انداختن حرکت آتش شده و در برابر سوختن و حرارت آتش مقاوت بالایی خواهند داشت و برخلاف میزهای چوبی و پلاستیکی تشدید کننده آتش نمی باشند. شما عزیزان برای اجاره میز ال ای دی می توانید با کارشناسان ماهر مجموعه تشریفات مجالس و ظروف کرایه غرب تماس حاصل فرمایید.

۴٫ ترکیبات استفاده شده در میزهای ال ای دی

پلی اتیلن، مواد رنگی و ضد حریق از اصلی ‌ترین و مهم ترین مواد تشکیل دهنده میزهای ال ای دی می باشند که به آسانی با هم ترکیب خواهندش د و تمام آن خاصیت رنگی پیدا کرده و دیگر نیازی به رنگ آمیزی میزهای ال ای دی نمی باشد.  این امر ظاهر و زیبایی خاصی به میزهای ال ای دی خواهد داد.

 

اجاره میز ال ای دی در غرب تهران، برای تولد و مهمانی‌های شما یک گزینه شگفت‌آور و شیک است. اگر به دنبال ایجاد جشنی منحصر به فرد برای تولد یا مهمانی هستید، اجاره میزهای LED در منطقه غرب تهران را در نظر بگیرید.

اجاره میزهای چراغ دار

منظور از اجاره میز چراغ دار همان اجاره میز ال ای دی خواهد بود. بعضی افراد فکر می کنند که نوع چراغ به کار رفته در میز چراغ دار گوناگون می باشد. ولی این دو نوع میز هیچ تفاوت و فرقی با یکدیگر ندارند. در واقع هر دو میز ال ای دی و میز چراغ دار، میزهایی می باشند که از خود نور ساطع خواهند کرد.

اجاره میزهای چراغ دار
با اجاره میزهای چراغ دار، می‌توانید جو مهمانی یا رویداد خود را با تأثیرگذاری و جذابیت بیشتر تغییر دهید.

این نوع میزها معمولا در مهمانی‌ ها و مجالس کاربرد داشته که در شب برگزار می شوند و نور فضا به وسیله نور حاصل از این میزها و بقیه ال ای دی‌ ها تأمین خواهد شد. برای کرایه این نوع میزها هزینه زیادی مورد نیاز نمی باشد. از همین رو به ‌راحتی می ‌توان این نوع میزها را به عنوان میز پذیرایی در مجالس و تولدها استفاده نمود. شما عریزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره انواع میزهای ال ای دی و کرایه میز ال ای دی غرب تهران با کارشناسان ماهر و مجرب تشریفات غرب تماس حاصل فرمایید.

کرایه میز سوارز

میز سوارز نیز همان میز ال ای دی می باشد. جنس این میزها از نوع فایبرگلاس بوده که نوعی پلاستیک سبک است. داخل این نوع میزها، چراغ ‌های ال ای دی استفاده شده که باعث ظاهر و روشنایی آن در طول شب خواهد شد.

کارایی این نوع میز پایه بلند برای پذیرایی مختصر در مجالس می باشد. به طوری که بسته به اندازه تعداد ۳ الی ۷ نفر می‌ توانند دور این میز جمع شوند. چراغ ‌های ال ای دی این میز نیز دارای چند رنگ گوناگون می باشند. این رنگ ‌ها دارای نور پردازی خاص و ویژه ای هستند.

در واقع میز سوارز و میزهای ال ای دی هیچ تفاوت و فرقی با هم نداشته و میز ال ای دی، میز سوارز، میز چراغ دار و … فقط نام‌ هایی هستند که برای این نوع میزها استفاده شده است.

اجاره میزهای بلک لایت

منظور از کرایه میز بلک لایت نیز همان میز ال ای دی خواهد بود. بلک لایت نام دیگری می باشد که برای این میزها استفاده می شود. علت استفاده از این اسم برای این نوع میزها کارایی آن‌ ها در مهمانی ‌ها و مجالس است.

لامپ ‌های سیاه یا بلک لایت در واقع نوعی لامپ فلورسنت بوده اند که یک نور بنفش یا آبی و یک نور نامرئی فرابنفش از خود ساطع می ‌کنند. این لامپ ها یا این نوع رنگ ‌ها منجر جذابیت دیداری می شوند. از این رو در مجالس برای تزیین خوراکی ‌ها، لباس ‌ها و … به کار گرفته خواهند شد. اگر قصد اجاره میز ال ای دی دارید بهتر است از مراکز معتبر و بزرگ نظیر تشریفات مجالس و ظروف کرایه غرب استفاده نمائید.

جذابیت بالای رنگ ‌های بلک لایت (رنگ ‌های که در نور سیاه می درخشند) باعث گسترش برگزاری مهمانی‌ ها با این تم می شود. میزهای بلک لایت نیز کارایی مشابه این رنگ ها داشته به طوری که نور آن در فضای تاریک بهتر دیده خواهند شد. این قابلیت و ویژگی باعث افزایش درخواست برای اجاره میز ال ای دی یا میز بلک لایت در مجالس شده است.

کرایه میزهای بار مهمانی

مجالس و مهمانی های بلک لایت معمولا مورد علاقه جوانان می باشد. میز بار نیز یک نوع میز ال ای در بوده که نسبت به میزهای پذیرایی که افراد دور آن جمع می ‌شوند، بزرگتر و جادارتر هستند. کارایی میز بار در مهمانی معمولا به ‌عنوان میز غذا یا نوشیدنی خواهد بود. این گونه که غذا یا نوشیدنی بر روی آن قرار خواهد گرفت تا مهمان ‌ها بتوانند از خود پذیرایی نمایند.

بعضی اوقات نیز متصدی یا باریستا برای پذیرایی از مهمانان عزیز پشت میز بار قرار می ‌گیرد. اجاره میزهای بار برای مهمانی‌ه ایی نظیر تولد، عروسی و بلک لایت که همراه با پذیرایی می باشند بسیار مناسب خواهد بود. برای اجاره میز ال ای دی غرب تهران می توانید از تشریفات مجالس و ظروف کرایه غرب استفاده نمایئد و باید بدانید که برای کرایه آن مناسب این میز برای پذیرایی باید از عبارت میز بار استفاده کنید. این نوع میزهای ال ای دی دارای اندازه ‌های گوناگونی هستند. برای اجاره میز بار مناسب برای مهمانی خود می ‌توانید از کارشناسان ماهر تشریفات غرب کمک بگیرید.

میزهای ال ای دی هلالی

میزهای هلالی شکل یکی از مدل ‌ها و انواع میز ال ای دی می باشند. این نوع میز به صورت استوانه نیم هلالی طراحی شده و در میان آن صفحه ‌ای شیشه ‌ای برای قرار دادن انواع نوشیدنی یا خوراکی درست شده است. این میز شکلی بسیار متفاوت و جذابی داشته و اگر تصمیم به اجاره میزهای ال ای دی با قیمت مناسبی را دارید می توانید از تشریفات مجالس غرب کمک بگیرید. این مجموعه دارای انواع میزهای ال ای دی بوده که دارای کیفیت بالا و مرغوبیت عالی هستند که می توانید با داشتن هر بودجه ای به کرایه و اجاره میز ال ای دی غرب تهران در این مجموعه بپردازید.

اجاره و کرایه میزهای ال ای دی کمر باریک

میزهای ال ای دی کمر باریک از زیباترین و پرتقاضاترین مدل های میز ال ای دی می باشند. از این نوع میز در مجالس و مهمانی های رسمی و بزرگ استفاده خواهد شد. میز ال ای دی کمر باریک دارای سطحی بزرگ‌ برای قرار دادن لوازم و اقلام پذیرایی بوده و مهمانان زیادتری می ‌توانند دور یک میز جمع شوند. میزهای ال ای دی کمر باریک برای مجالس و مهمانی های بزرگ و رسمی توصیه خواهد شد.

+++++++++++++++++++++++++

کرایه میز ال ای دی پایه استیل

نوع دیگر و گوناگون میز ال ای دی، میز سوارز پایه استیل می باشد. شکل خاص این میز سبب شده است تا محبوبیت و طرفداران زیادی در مجالس پیدا نماید. همانطور که از اسم آن پیداست دارای پایه استیل از نوع براق و زیبا بوده و بدنه گرد آن از جنس پلاستیک فشرده می باشد و ظاهر و شکلی زیبا دارد. این نوع از میزهای ال ای دی همانند بقیه میزها از چندین ویژگی و قابلیت تغییر رنگ به هر رنگی که شما دارید، می باشد.

کرایه میز ال ای دی پایه استیل غرب تهران
اجاره میزهای ال ای دی با پایه استیل، شکوفایی طراحی را به مهمانی یا رویداد شما اضافه می‌کنند.

از این رو شما عزیزان می توانید برای اجاره میز ال ای دی از تشریفات مجالس و ظروف کرایه غرب استفاده نمائید و برای کسب آگاهی درباره قیمت اجاره و انواع میزهای ال ای دی می توانید با کارشناسان ماهر ما تماس حاصل فرمایید.

میزهای ال ای دی نیمکتی شکل

میزهای نیمکتی شکل ال ای دی نوع متفاوت و زیبایی از محصولات سوراز بوده که به خاطر شکل جذاب و گوناگون خود بسیار پرطرفدار خواهد بود و گزینه و انتخاب خوبی برای مهمانی ‌ها و دورهمی ‌های دوستانه می باشد. از این میز ال ای دی بیشتر در رستوران‌ ها و کافی شاپ های بزرگ استفاده خواهد شد. از این رو شما عزیزان می توانید براری اجاره این میز و سایر میزهای ال ای دی دیگر به سایت مجموعه ما مراجعه کنید یا با کارشناسان ما تماس بگیرید.

قیمت کرایه و اجاره میز ال ای دی 

قیمت اجاره میز ال ای دی به‌صورت روزانه حساب می ‌شود. هزینه اجاره هر یک از این میزها در طول روز بسیار مناسب بوده و به اندازه میز و ویژگی ‌های آن نیز وابسته می باشد. برای نمونه هزینه ‌ای که برای کرایه کردن یک میز سوارز پایه استیل پرداخت می کنید، از هزینه اجاره یک میز بلک لایت عادی بیشتر خواهد بود.

قیمت کرایه و اجاره میز ال ای دی 
قیمت کرایه و اجاره میزهای ال ای دی به میزان تعداد و مدت زمان مورد نظر شما بستگی دارد.

تعداد رنگ ‌ها، رقص نور و … نیز در قیمت و هزینه آن‌ ها بسیار تأثیرگذار می باشد. اگر می خواهید این میزها را اجاره کنید، بهتر است برای انتخاب مناسب تر و عالی تر از مشاوره‌ ها و کارشناسان ماهر تشریفات مجالس و ظروف کرایه غرب استفاده نمائید.

عملیات اجاره میز ال ای دی

برای اجاره میز ال ای دی غرب تهران و سایر نقاط تهران می توانید سفارش خود را به صورت آنلاین از سایت تشریفات مجالس غرب ثبت نمائید تا کارشناسان واحد سفارشات مجموعه ما با شما تماس بگیرند و زمان دقیق ارسال کالا را با شما هماهنگ نمایند. بعد از ثبت سفارش کارشناسان ما با شما تماس گرفته و بعد از دریافت پیش پرداخت سفارش شما را تایید خواهند کرد و میز و سایر اقلام به آدرس مد نظر شما ارسال می شود.

سخن آخر

با اجاره میز ال ای دی می توانید به تزیین و پذیرایی را در مهمانی ‌ها آسان تر کنید. این میز بیشتر در محیط ها و مجالس استفاده می شود که باعث زیباتر شدن آن ها می شود.. برای اجاره میز ال ای دی غرب تهران می‌ توانید از خدمات تشریفات مجالس و ظروف کرایه غرب استفاده کنید که خدماتی نظیر اجاره میز و ظروف، بادکنک آرایی، دیزاین مجالس، تمام امور برای برگزاری تولد و … را ارائه می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *