بهترین موسسه تجهیز مجالس کدام است؟

تشریفات مجالس و برنامه ریزی برای تجهیز آن و تهیه تمامی لوازم مورد نیاز کار بسیار دشواری است. اما با سپردن مجالس به موسسات تجهیز و تشریفات مجالس می‌توان با خیالی آسوده یک جشن یا مراسم باشکوه و بی کم و کاست برگزار کرد.

تشریفات مجالس شریعتی شامل خدماتی است که به جهت برگزار کردن هر گونه مجلس شادی و مجالس رسمی به میزبان کمک می‌کند تا بتواند مراسم باشکوهی را برگزار نماید. تشریفات مجالس موارد بسیاری را شامل می‌شود و از تجهیز سالن و محل برگزاری مراسم گرفته تا پذیرایی و تهیه غذا را به بهترین شکل ممکن ارائه می‌نماید. با توجه به تغییر سبک برگزاری مجالس، بسیاری از میزبان‌ها بر نحوه برگزاری مراسم و شیوه پذیرایی حساسیت بسیاری دارند. به همین دلیل تشریفات مجالس بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته است و موسسات تجهیز مجالس خدمات متنوعی را برای جلب رضایت مشتریان خود ارائه می‌دهند.

خدمات مجالس برای کدام دسته از مجالس ارائه می‌گردد؟

تشریفات مجالس و خدمات اجاره میز و صندلی فرمانیه طیف گسترده‌ای از خدمات را برای انواع مجالس در نظر گرفته است و خدمات خود را به بهترین شکل ممکن و با استفاده از مدرن‌ترین تجهیزات و لوازم ارائه می‌نماید. از جمله مجالسی که می‌توان برای برگزاری آنها از این موسسات کمک گرفت عبارتند از:

  • مجالس عقد و نامزدی
  • مجالس عروسی و حنابندان
  • جشن تولد
  • سالگرد ازدواج
  • مجالس ترحیم و یادبود
  • همایش و سمینارهای رسمی
  • جشن فارغ التحصیلی
  • مراسم افطار
  • مراسم ولیمه یا سفره‌های نذری

موسسات تجهیز مجالس به میزبان کمک می‌کند تا بدون نگرانی و اضطراب مراسم خود را برگزار کند. این مجالس و مراسم معمولا از حساسیت بالایی برخوردار هستند و میزبان تلاش دارد تا مجلس را به بهترین شکل ممکن اداره کند و همه مهمانان از نحوه برگزاری مراسم و پذیرایی رضایت داشته باشند. مسلما تجهیزات مورد استفاده در مراسم، نحوه پذیرایی و کیفیت غذاهای سرو شده در کیفیت کلی مراسم نقش بسیار مهمی دارد. اگر شما نیز قصد برگزاری یک مراسم جشن یا یادبود را دارید می‌توانید با انتخاب بهترین موسسه تجهیز مجالس، مراسم خود را بهترین شکل ممکن برگزار کنید و با خیالی آسوده از حضور در کنار مهمان‌ها لذت ببرید.

. اما با سپردن مجالس به موسسات تجهیز و تشریفات مجالس می‌توان با خیالی آسوده یک جشن یا مراسم باشکوه و بی کم و کاست برگزار کرد.

خدمات مجالس عروسی

در مجالس عروسی و نامزدی تمام تجهیزات و هر آنچه که مورد نیاز است طبق سلیقه عروس و داماد ارائه می‌شود. عروس و داماد می‌توانند بسته به سلیقه خود و مقدار بودجه‌ای که در نظر دارند بهترین مجلس عروسی و حنابندان را برگزار کنند.

تشریفات مجالس تمامی لوازم مورد نیاز برای تزئین سالن، میز و صندلی، ظروف پذیرایی و … را با بالاترین کیفیت در اختیار عروس و داماد قرار می‌دهد. اگر مراسم عروسی در یک سالن برگزار شود، میزبان می‌تواند با اجاره میز و صندلی و ظروف کرایه قیطریه، مجلس خود را تجهیز کند. نحوه چیدمان میز و صندلی بر اساس متراژ سالن و تعداد مهمان‌ها انجام می‌شود. تیم طراحی تمامی اقدامات لازم را انجام می‌دهند و با استفاده از تجربه و مهارت خود میزها و صندلی‌ها را به بهترین شکل ممکن می‌چینند تا سالن جلوه زیبایی داشته باشد.

سپس بر روی میزها از رومیزی، گلدان، ظروف مخصوص سرو میوه و شیرینی استفاده می‌شود تا نمای جذاب و چشم نوازی را خلق کند. استفاده از گلدان و گل‌های زیبا بر روی میزها جلوه بسیار رویایی و باشکوهی به سالن می‌بخشد. به همین دلیل توصیه می‌کنیم از رومیزی و گلدان‌های گل صرف نظر نکنید.

اگر مراسم در فضای باز برگزار شود عروس و داماد می‌توانند طبق سلیقه خود از میزهای مدرن برای پذیرایی از مهمان‌ها استفاده کنند. امروزه شیوه پذیرایی در فضای باز به محو دیگری انجام می‌شود و ممکن است دیگر به تعداد مهمان‌ها صندلی به کار برده نشود. پذیرایی به شیوه بوفه به این صورت است که یک میز مخصوص سرو غذا یا میوه و شیرینی همراه با نوشیدنی برای مهمان‌ها فراهم می‌شود و در قسمت‌های مختلف تعدادی میز پایه بلند قرار داده می‌شود تا مهمان‌ها بتوانند خوراکی‌ها و غذای خود را به صورت ایستاده بر روی آن میل کنند. این شیوه پذیرایی در میان نسل جوان بسیار پرطرفدار است و بدین ترتیب افراد بیشتر می‌توانند با یکدیگر معاشرت داشته باشند و دور یکدیگر جمع شوند و همزمان با میل نمودن غذا یا یکدیگر صحبت کنند و اوقات شادی را سپری کنند.

تزئین ورودی عروس و داماد، جایگاه عروس و داماد، چیدن سفره عقد و انجام گل آرایی و شمع آرایی برای مجالس عقد و عروسی از جمله خدماتی است که توسط تیم تشریفات مجالس شریعتی ارائه می‌گردد. تیم طراحی تمامی بخش‌های سالن، میز و صندلی‌ها و میزهای سرو غذا را به زیباترین شکل ممکن تزئین می‌کنند و از مدرن‌ترین تکنیک‌های چیدمان و طراحی دکور برای تزئین محل برگزاری مجالس استفاده می‌کنند.

اگر شما هم جشن عقد یا عروسی در پیش دارید می‌توانید تمامی کارهای مراسم را بر عهده موسسه تجهیز مجالس و تشریفات گذاشته و از مراسم خود نهایت لذت را ببرید. با استفاده از ظروف کرایه لواسان و اجاره میز و صندلی می‌توانید در هزینه برگزاری مراسم صرفه جویی کنید.

از دیگر خدمات موسسه ظروف کرایه قیطریه می‌توان به تهیه غذا و پیش غذا برای برگزاری مراسم ولیمه اشاره نمود. این موسسات موظف هستند تا خدماتی از قبیل تهیه غذا، از نوع فرنگی و ایرانی، فینگر فود برای پیش غذا، سرو نوشیدنی و شیرینی، سرو میوه و دسر و … را به نحو احسن ارائه دهند. استفاده از ظروف مخصوص سرو غذای گرم و چیدن میز سلف سرویس و یا پذیرایی از مهمانان بر سر میز بر عهده تیم مهماندار است. مهماندارها با رعایت تمامی اصول بهداشتی و احترام به مهمان، خدمات پذیرایی را بهترین شکل ممکن ارائه می‌نمایند.

شاید یکی از مهمترین بخش‌های مجالس عقد و عروسی به پذیرایی از مهمان‌ها مربوط باشد. شما می‌توانید با انتخاب بهترین نوع غذا، نوشیدنی، دسر و هر آنچه که فکر می‌کنید مجلس شما را تکمیل می‌کند، مراسم جشن و شادی خود را به شکل دلخواه خود برگزار کنید. شما می‌توانید از مهمانان خود با انواع دسر، پیش غذا، نوشیدنی‌های گرم و سرد پذیرایی کنید و یک جشن فوق العاده و باشکوه داشته باشید. خدمات ظروف کرایه قیطریه بهترین و لوکس‌ترین ظروف را برای پذیرایی از مهمانان در اختیار میزبان قرار خواهد داد.

چند نکته مهم در مورد انتخاب موسسات تجهیز مجالس

مراسم عقد و عروسی یکی از مهمترین جشن‌های زندگی هر فرد محسوب می‌شود و عروس و داماد آرزو دارند که این جشن به شکلی بی نظیر و منحصر به فرد برگزار شود. به همین دلیل در زمان انتخاب موسسه تشریفات مجالس باید به چند نکته مهم توجه داشته باشید:

  • اگر مراسم را در فضای باز یا در سالن برگزار می‌کنید باید تجهیزات را متناسب را محل برگزاری مراسم انتخاب کنید. به عنوان مثال در فضای باز باید تمامی احتمالات را در نظر داشته باشید و هر آنچه که برای محیط باز مورد نیاز است را تدارک ببینید. به عنوان مثال ممکن است باران ببارد، در این صورت باید به تعداد میزها چتر تهیه کرده باشید، یا ممکن است در طول روز نور و گرمای آفتاب مهمان‌ها را اذیت کند، در این شرایط علاوه بر چتر یا سایه بان بایستی به فکر یک سیستم خنک کننده قوی نیز باشید تا مهمان‌ها اذیت نشوند.

در صورتی که مراسم را در سالن برگزار می‌کنید بایستی با توجه به فصلی که در آن هستید سیستم گرمایشی یا سرمایشی مناسب را فصل را به تعداد کافی تهیه کنید. از موسسه بخواهید تا متناسب با تعداد مهمان‌ها کولر یا دستگاه گرمایشی در اختیار شما قرار دهند.

  • پیش از انتخاب تجهیزات و ظروف حتما نمونه‌های جدید موجود در اینترنت را ببینید و با شیوه‌های نوین برگزاری مجالس عقد و عروسی آشنا شوید. معمولا این موسسات انواع لوازم و ظروف مختلف را متناسب با هر سلیقه به مشتری نشان می‌دهند و می‌توان گفت برای هر سلیقه‌ای مدل‌های متنوعی ارائه می‌دهند.

در انتخاب ظروف به مدل آن دقت کنید. رنگ و مدل ظروف بایستی با نوع مراسم شما همخوانی داشته باشد. در زمان اجاره میز و صندلی فرمانیه نیز رنگ میز و صندلی و سایر لوازم موجود در دکور را متناسب با یکدیگر انتخاب کنید. سعی کنید یک تم مشخص را برای جشن خود انتخاب کنید و از میز و صندلی گرفته تا ظروف و گل و … را هماهنگ با یکدیگر انتخاب کنید. بدین ترتیب مجلس شما جلوه بسیار زیباتری خواهد داشت.

  • بخش خدمات و پذیرایی را به تیم تشریفات مجالس شریعتی بسپارید. بهتر است به آنها اعتماد داشته باشید و از مشاوره و راهنمایی تیم تشریفات استفاده کنید. تیم تشریفات مجالس صفر تا صد مراسم را بر عهده می‌گیرند و لوازم مورد نیاز را در زمان مناسب به محل برگزاری مراسم منتقل می‌کنند و تمام کارهای مربوط به تزئین و چیدمان میز و صندلی را انجام می‌دهند. سپس در ساعت شروع مراسم خدمات پذیرایی و هر آنچه که برای یک جشن عقد و عروسی لازم است را ارائه می‌دهند. در این صورت میزبان می‌تواند با خیالی آسوده در کنار مهمان‌ها حضور داشته باشد و اوقات خوشی را در کنار عزیزان خود سپری کند. با انتخاب بهترین موسسه ظروف کرایه لواسان و سپردن جشن به تیم حرفه‌ای و با تجربه تشریفات مجالس جشنی به یاد ماندنی را تجربه خواهید کرد.
. اما با سپردن مجالس به موسسات تجهیز و تشریفات مجالس می‌توان با خیالی آسوده یک جشن یا مراسم باشکوه و بی کم و کاست برگزار کرد.

سایر خدمات تشریفات مجالس

نحوه ارائه خدمات و نوع تجهیزاتی که برای مجالس استفاده می‌شود به نوع مراسم و جشنی که برگزار می‌شود بستگی دارد. همچنین محل برگزاری مراسم و امکانات مورد نیاز برای تجهیز آن در هزینه تشریفات تاثیر دارد. از جمله خدماتی که توسط تیم تشریفات مجالس ارائه می‌گردد عبارتند از:

  • طراحی سالن یا باغ برای برگزاری مراسم

سالن یا باغی که برای برگزاری مراسم انتخاب شده است با توجه به نوع مراسمی که میزبان قصد دارد برگزار کند، طراحی و تزئین خواهد شد. به عنوان مثال برای مجالس عقد و عروسی در قسمت‌های مختلف سالن با باغ از میزهای تزئین شده با تور سفید و گل استفاده می‌شود. جایگاه عروس و داماد، میزهای پذیرایی، سفره عقد و هر آنچه که در مراسم وجود دارد به یک صورت و با استفاده از لوازم مشابه تزئین می‌شوند تا کل دکور با یکدیگر همخوانی داشته باشد و هارمونی رعایت شده باشد.

در جشن‌های تولد و سالگرد ازدواج و … نیز رنگ‌های استفاده شده در تزئینات با توجه به سلیقه میزبان اجرا می‌شود. سالن یا باغ نیز متناسب با نوع جشن تزئین می‌شود. معمولا در جشن تولد بادکنک آرایی انجام می‌شود و میزهای کندی بار و میزهای فینگر فود با استفاده از تزئینات رنگی و زیبا زینت داده می‌شوند.

  • نورپردازی سالن یا باغ

از دیگر خدمات تیم تشریفات و ظروف کرایه لواسان، نورپردازی و تامین نور مورد نیاز برای برگزاری مراسم و روشن کردن فضای جشن است. اگر مراسم در باغ یا فضای باز برگزار شود، با تاریک شدن هوا باید نور کافی برای مراسم تامین شده باشد تا هیچ بخشی از مجلس تاریک نباشد و مهمان‌ها در تاریکی نمانند.

نورپردازی قاعده و قانون خاص خود را دارد و تیم تشریفات مجالس به خوبی با است اصول آشنا هستند و به خوبی می‌دانند که کدام بخش از مجلس به نور بیشتری احتیاج دارد. به عنوان مثال جایگاه عروس و داماد و سفره عقد باید نورپردازی بیشتری داشته باشد، زیرا در این بخش از مجلس عکاسی و فیلم برداری انجام می‌شود و هر قدر نورپردازی حرفه‌ای تر انجام شده باشد، کیفیت عکس و فیلم نیز بالاتر خواهد بود.

  • اجرای موسیقی و تجهیز مجلس

از مهمترین خدمات موسسات اجاره میز و صندلی فرمانیه ارائه خدمات پخش موسیقی به صورت زنده است. معمولا در بیشتر مراسم عقد و عروسی خواننده به صورت زنده موسیقی را می‌نوازد و آهنگ‌های مورد علاقه عروس و داماد را اجرا می‌کند. از جمله خدمات موسسات تجهیز مجالس تامین سیستم صوتی و پخش موسیقی به تعداد کافی برای مراسم است. تعداد و کیفیت بلندگوها باید به اندازه‌ای باشد که صدا به تمام بخش‌های مجلس برسد.

  • چیدمان میز شام

یکی از بخش‌های جذاب مراسم جشن و شادی میز شام است. طراحی و چیدمان این بخش از مجلس از اهمیت بالایی برخوردار است. چگونگی سرو غذا، نحوه قرار دادن ظروف، تزئینات موجود در میز شام و … همه در کیفیت برگزاری مراسم نقش مهمی دارند. تیم طراحی با توجه به سبک مورد نظر عروس و داماد برای پذیرایی از مهمانان، میزهای شام را طراحی کرده و آنها را می‌چینند و با استفاده از ظروف زیبا و مخصوص، میز شام را به بهترین شکل ممکن تزئین می‌کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *