تعمیرات حرفه ای ساز تهران

تعمیرات حرفه ای ساز تهران

اگر به دنبال کارگاه حرفه ای برای تعمیر ساز خود هستید و قصد تعمیر ساز تهران را دارید ما به شما کارگاه مهرآئین را پیشنهاد می کنیم. در ادامه بیشتر با خدمات این کارگاه حرفه ای آشنا خواهیم شد:

خدمات گارگاه مهرآئین

کارگاه مهرآئین در زمینه تعمیرات حرفه ای ساز تهران خدمات ویژه ای را به مراجعه کنندگان خود ارائه خواهد داد. این کارگاه بهترین تعمیر ساز تهران می باشد و دارای درجه یک هنری بوده و در دو سمینار فرانسه ۲۰۱۰ و ۲۰۱۳ مشارکت داشته است. به طور خلاصه از بین خدمات این کارگاه به عنوان بهترین گزینه در زمینه تعمیرات حرفه ای ساز تهران می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • ساخت انواع سازهای زهی ایرانی با بهره گیری از چوب مرغوب توت و افرا و دارای تجربه ای ۳۰ ساله در این زمینه
  • تعمیرات انواع سازهای زهی ایرانی
  • تعمیرات انواع سازهای خارجی
  • تعمیر سازهای شکسته
  • مرمت سازهای قدیمی
  • تعویض پرده تار
  • تعویض صفحه سه تار
  • تعویض پرده سه تار
  • تعویض پوست سازهایی نظیر تار، تنبک و…
  • ارتقاء کیفیت صدای ساز ایرانی و خارجی
  • کوک کردن سازهای چون گیتار
  • و….

    شماره کارگاه : ۰۲۱۴۴۷۶۲۱۶۱ – ۰۹۰۴۴۰۲۱۱۲۶ و ۰۹۱۲۴۴۷۱۴۲۳
     آدرس: دهکده المپبک

    بیش از سی سال تجربه در ساخت ساز و تعمیرات حرفه ای

    به پیج اینستاگرام کارگاه مهرآئین بپیونید


تعمیرات حرفه ای ساز تهران

امروزه سازهای مختلفی اعم از ایرانی و خارجی وجود داشته که هر یک طرفداران خاص خود را داشته و افراد با نواختن آن ها لذتی وصف ناشدنی را تجربه خواهند کرد. از بین سازهای پرطرفدار امروزی می توان به به سازهایی چون سه تار، سنتور، تار، گیتار، پیانو، ویولن و… اشاره نمود. البته این سازها در کنار آن که در زمان نواختن آن ها لذتی فوق العاده را به شما خواهند بخشید اما برای آن که بتوان برای مدت ها به خوبی از آن ها استفاده نمود و دچار مشکل نشوند باید مراقبت هایی از آن ها صورت گیرد و نسبت به نگهداری مطلوب و تعمیر به موقع آن ها اقدام شود.

یکی از بهترین اقدامات در زمینه نگه داری هر چه مطلوب تر سازهای مختلف بهره گیری از خدمات حرفه ای ساز تهران است. در ادامه خدمات حرفه ای ساز تهران در کارگاه مهرآئین را با هم مورد بررسی قرار خواهیم داد:

  • تعمیرات تنبک

در خیلی از سازهای مختلف اعم از سنتی، پاپ و کلاسیک به منظور تولید صدا و بالا بردن میزان طنین از یک پوست بهره گرفته می شود. در صورتی که این پوست پاره شود صدای این سازها نیز کیفیت اولیه را نخواهد داشت و از این رو باید نسبت به تعویض این پوست و یا کشیدن دوباره همان پوست قبلی بر روی دهنه ساز اقدام شود. در کارگاه مهرآئین یکی از خدمات تعمیرات حرفه ای ساز تهران تعمیرات تخصصی تنبک است.

از دیگر مشکلات به وجود آمده برای ساز تنبک همچنین می توان به ایجاد تَرَک یا شکستگی روی بدنه ساز و تنگ بودن سوراخ نفیر تنبک اشاره نمود.

 

  • تعمیرات تار و سه تار

سازهایی چون تار و سه تار نیز مانند هر ساز دیگری گاهی با مشکلاتی رو به رو خواهند شد. گاهی ممکن است تار و سه تار بعد از مدتی پرده گذاری آن ها جابجا شده و ساز گز بزند و از این رو نیاز به تعویض پرده های آن ها وجود داشته و باید مجدد کنترل و فیکس شوند.

به طور معمول در ساخت پرده سازها از روده گوسفند یا از پلیمری استفاده می شود. نوع پرده ها هیچ تفاوتی نداشته و تنها باید پرده ها از یکدیگر فاصله ای استاندارد داشته باشند تا صدای گِزی نداشته باشند.

در کارگاه مهرآئین در زمینه تعمیرات حرفه ای ساز تهران و تعمیرات تار و سه تار خدمات مختلفی اعم از تنظیم پوست تار، رفع گزی در ساز و تعویض سیم تار و سه تار و سیم کشی انجام می گردد.تعمیرات ساز تهران

  • تعمیرات ساز سنتور

در مورد ساز سنتور تعویض سیم ها، خرک ها و ساچمه ها یکی از مشکلات رایج می باشد و با توجه به زیاد بودن تعداد هر کدام، این کار بسیار زمان بر است و البته باید توسط فردی متخصص انجام شود. از این رو در صورت خوب نبودن صدای ساز سنتور توصیه می شود ساز خود را به کارگاه مهرآئین بهترین ارائه دهنده خدمات تعمیرات حرفه ای ساز تهران سپرده تا پس از بررسی توسط متخصصین در این زمینه، در صورت نیاز سیم های آن تعویض شوند. پس از تعویض ساچمه ها، خرک و سیم کشی باید مجدد ساز به صورت اصولی کوک شود.

بر روی ساز سنتور همچنین گاهی ترک هایی به وجود آمده که باید نسبت به رفع آن ها اقدام شود.

  • تعمیرات کمانچه

از گزینه های تعمیرات حرفه ای ساز تهران در کارگاه مهرآئین می توان به تعویض پوست کمانچه، سیم کشی و تعمیر خرک ها و رفع شکستگی های بدنه ساز کمانچه را اشاره نمود.

  • تعمیر ساز نی

ساز نی به دلیل ساختار ساده ای که داشته راحت تر مورد تعمیر و تعویض قرار خواهد گرفت. یکی از مشکلات ایجاد شده در ساز نی ترک خوردگی ساز بر اثر سرد شدن بخار دهان در زمان دمیدن در ساز و در نتیجه تضعیف و پوسیدگی بافت ساز است. خمیدگی و کج شدن بندهای ساز نیز یکی دیگر از مشکلات ساز نی می باشد. شما می توانید نسبت به تعمیر حرفه ای این مشکلات به کارگاه مهرآیین مراجعه کنید.

 

  • تعمیر ویولن

تعویض خرک و سیم کشی از جمله تعمیرات رایج در کارگاه مهرآئین در زمینه تعمیر ویولن می باشد. در این کارگاه شما همچنین می توانید با گونیا کردن سطح دسته صدا، گز آن را گرفته و یا ترک های پشت ساز را بگیرید. کمان بیش از حد آرشه نیز یکی دیگر مشکلاتی است که در این کارگاه قابل تعمیر است.

  • تعمیر ساز گیتار در کارگاه مهرآئین

در زمینه تعمیر ساز گیتار از بین خدمات کارگاه مهرآئین به عنوان ارائه دهنده تعمیرات حرفه ای ساز تهران می توان به تعمیر یا تعویض اکشن، رفع گزی ساز از طریق تعویض خرک و سیم ها، گرفتن ترک ساز، تعویض گوشی های ساز گیتار اشاره نمود.

  • تعمیر ساز پیانو در کارگاه مهرآئین

در کارگاه مهرآئین همچنین ساز پیانو نیز قابل تعمیر می باشد ولی به نسبت دیگر سازها تعمیرات آن با پیچیدگی بیشتری همراه است. تعمیر این ساز نیازمند مهارت بالا و نیز تجهیزات پیشرفته می باشد. به عنوان تعمیرات حرفه ای ساز تهران در کارگاه مهرآئین شما همچنین می توانید برای کوک کردن این ساز نیز روی آن حساب باز کنید.

تعمیرات ساز تهران در کارگاه مهرآئین همچنین تعمیرات سازهای بادی و نیز ساز ارگ و کیبورد را نیز شامل می گردد.

کارگاه مهرآئین در زمینه تعمیر انواع ساز بهترین گزینه به شمار آمده و شما می توانید با خیالی آسوده به تخصص و دانش این کارگاه اطمینان کرده و سازهای خود را برای تعمیر به آن بسپارید.


شماره کارگاه : ۰۲۱۴۴۷۶۲۱۶۱ – ۰۹۰۴۴۰۲۱۱۲۶ و ۰۹۱۲۴۴۷۱۴۲۳

 آدرس: دهکده المپبک

بیش از سی سال تجربه در ساخت ساز و تعمیرات حرفه ای

به پیج اینستاگرام کارگاه مهرآئین بپیونید

۵ دیدگاه

  1. سلام، بنده یک دستگاه ساز قانون قدیمی دارم که نیازمند تعمیرات اساسی مثل تعویض کلیدها و پوست روی قانون و دسته کوک چوبی دارد، اگر در این رابطه نیز کار می کنید لطفا یک پیامک کوتاه لطف کنید : ۰۹۱۲۷۰۴۴۳۴۱ محسنی

  2. چون توفیق آشنائی با شما استاد گرامی ندارم اجازه دهید بعدا اظهار نظر کنم ، موفق باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *