متخصص تغذیه در بلوارفردوس

در این مقاله قصد داریم در مورد متخصص تغذیه در بلوارفردوس صحبت کنیم، ما در ادامه  این مطلب را شرح می‌دهیم که بهترین متخصص تغذیه بلوار فردوس، بهترین دکتر متخصص تغذیه بلوار فردوس و بهترین کارشناس تغذیه بلوار فردوس  چه خصوصیاتی و ویژگی‌های دارند. در بلوار فردوس یک متخصص، دکتر و کارشناسان تغذیه کارکشته و مطمئن مشغول به خدمت‌رسانی هستند.

خدمات:پیشرفته‌ترین روش آنالیز و تست سلامت جهت مکمل درمانی و پیشگیری از بیماریها برای همه افراد جامعه‌ حتی کودکان، توسط متخصص تغذیه

روش درمان ترکیبی با استفاده از علم تغذیه مدرن ، طب مکمل سنتی ، مکمل درمانی و رفتار درمانی و تکنیک های موثر .

تنظیم برنامه های غذایی مخصوص دوران بارداری، شیردهی، کودکی و دوران رشد و بلوغ

ارائه رژیم های لاغری و افزایش وزن مناسب با خصوصیات هر شخص

ارائه رژیم غذایی مخصوص بیماری ها ( قلبی، کلیوی، دیابت، نقرس، کبد چرب و … )
خانم شفیعی-متخصص تغذیه: ارائه برنامه غذایی تعیین جنسیت جنین و رژیم بر اساس گروه خونی

توصیه های غذایی جهت سلامتی و شادابی پوست بهبود حافظه، رفع خستگی و اضطراب مفرط

مقدمه:

متخصص به کسی گفته می‌شود، در رشته مربوط به خودش مهارت کافی داشته باشد. حال ممکن است این مهارت از طریق تجربی به‌دست‌آمده باشد یا از طریق تحصیل‌کردن و  مدارک بالا گرفته باشد.

یک متخصص خوب شرایط  بیمار یا مشتری خود را به‌خوبی بررسی می‌کند، و برای رسیدن به هدف یا مشکلی که دارد، دستور مشخصی را خواهد داد. ممکن است این دستور طبق ضوابط و دستورالعمل‌های از پیش تعیین شده باشد یا خود متخصص راه و روش برای رفع ایراد و  حل مشکل از طریق سبک خودش و با ایده‌ای که خودش می‌دهد؛ اقدام کنند.

کارشناس تغذیه بلوار فردوس یا متخصص تغذیه بلوار فردوس:

شاید خیلی از مراجعه‌کنندگان ندانند که باید به کارشناس تغذیه مراجعه کنند یا با پزشک متخصص تغذیه  باید گفت کارشناس تغذیه  همان‌طور که از نامش پیداست مدرک نهایت کارشناسی دارد، و این در صورتی است که دکتر و متخصص تغذیه درس بیشتری خوانده و کارشناس ارشد و دکترا و مقاطع بالاتری را خوانده است. می‌توان برای رژیم غذایی گرفتن، رژیم لاغری یا رژیم چاقی و.. به  بهترین کارشناس تغذیه بلوار فردوس مراجعه کرد. ولی درصورتی‌که مراجعه‌کننده از یک بیماری رنج می‌برد و علائمی  مانند التهاب یا درد معده یا مشکلات گوارشی دارد باید به بهترین  متخصص تغذیه  بلوار فردوس مراجعه کند.

کارشناس-تغذیه-بلوارفردوس-
کارشناس-تغذیه-بلوارفردوس-

بهترین متخصص تغذیه بلوار فردوس:

یکی از مهم‌ترین نیازهای موجودات خوراک و مواد غذایی است، و جامعه به کسانی نیاز دارد که علم تغذیه داشته باشد. به کسی  که علم تغذیه داشته باشد، و با دانش و آگاهی که در مورد خواص و فواید و مضرات مواد غذایی و خوراکی‌ها و میوه‌ها را  بداند، و همچنین با بیماری‌های که مربوط به خوراک و تغذیه می‌شود  آگاهی داشته باشد  متخصص تغذیه می‌گویند.

 کارشناس تغذیه بلوار فردوس

یک کارشناس تغذیه با بررسی مشکلات فرد و با سنجش طبع و روحیاتی که دارد، یک برنامه حساب شده و رژیم غذایی برای فرد تعیین می‌کند.  بهترین کارشناس تغذیه بلوار فردوس شرایط مراجعه‌کننده را می‌سنجد و برای او رژیم تجویز می‌کند، درصورتی‌که مراجعه‌کننده نیاز به درمان داشته باشد، بیمار را به متخصص تغذیه  با به دکتر تغذیه بلوار فردوس ارجاع خواهد دارد.

دکتر متخصص تغذیه بلوار فردوس:

 بهترین دکتر تغذیه بلوار فردوس باید  تمام شرایط را برای بیمار خود بسنجد، زیرا نمی‌توان یک رژیم را برای همه‌ی افراد تجویز کرد. دکتر تغذیه خوب بلوار فردوس با  برنامه‌ی که خواهد داد علاوه بر سلامت جسمانی فرد در سلامت روحی و ذهنی فرد هم در نظر می‌گیرد، یک برنامه مفید و بدون ضرر در طول عمر افراد هم مؤثر است.

وظایف  متخصص تغذیه بلوار فردوس:

بهترین متخصص تغذیه بلوار فردوس ابتدا عادت‌های غذایی فرد را بررسی می‌کند و عادت‌های غذایی بد را دستور به حذف می‌دهد، و کلیه  عادت‌های غذایی را اصلاح می‌کند بعد از آن توصیه به انجام دستورات غذایی مفید  و درست می‌دهد.

بهترین دکتر تغذیه بلوار فردوس می‌تواند در مقاطع زمانی مشخص، بعد دادن برنامه غذایی میزان تأثیرگذاری برنامه‌ای که داده است را بررسی کند. پزشک باید مطمئن بشود که برنامه‌ای که داده است به بهترین نحو ممکن  اجرا شده باشد و به فرد کمک کرده  باشد زندگی سالم و به‌دوراز عادت‌های غذایی مضر انجام داده باشد.

برای آشنایی بیشتر با متخصص تغذیه غرب تهران لطفا اینجــــا کلیک کنید

بهترین کارشناس تغذیه بلوار فردوس چه ویژگی‌های دارد:

در یک نگاه اجمالی بیان می‌کنیم  که بهترین کارشناس تغذیه، باید یک سری ویژگی‌های کلی داشته باشد که در ادامه به آن می‌پردازیم:

  • پزشک باید صبور باشد و تمام مشکلات و بیماری‌ها و عوارض بیمار خود را پیگیری کند و در تجویز نهایی در نظر بگیرد.
  • خوش‌رفتار و اخلاق خوبی داشته باشد.
  • اولویت دکتر متخصص تغذیه سلامت و بهبود یافتن مراجعه‌کننده باشد، و به فکر منافع خود و پول گرفتن بیشتر نباشد.
  • دانش و تخصص کافی در مورد خواص همه‌ی خوراکی‌ها و مواد غذایی داشته باشد.
  • همان‌طور که به فکر سلامت جسم افراد است، سلامت روح و روان و نوع سبک زدگی بیماران را هم در نظر داشته باشد.
  • دانشی داشته باشد که هر رژیم غذایی برای چه کسانی مناسب است.
  • همواره در صدد باشد اطلاعات خود را در زمینه‌ی خوراکی‌ها و مواد غذایی بالا ببرد.
  • همه‌ی شرایط فرد را برای تجویز و دادن برنامه غذایی در نظر بگیرد.

 

 

رژیم غذایی مناسب

به مصرف  انواع مواد غذایی متفاوت  که فردی در طول روز استفاده می‌کند، رژیم غذایی گفته می‌شود. باید گفت یکی از وظایف متخصص تغذیه بلوار فردوس  تغییر رژیم غذایی بر اساس شرایط فرد مراجعه‌کننده است.

دکتر تغذیه  بلوار فردوس باید میزان ارزش غذایی – میزان کالری موجود در خوراکی‌ها – میزان املاح و ویتامین‌های موجود در خوراکی‌ها را تعیین کند،  و باید به‌سلامت روحی و جسمی افراد کمک کند.

دکتر-تغذیه-بلوارفردوس-دکتر-شفیعی
دکتر-تغذیه-بلوارفردوس-دکتر-شفیعی

علت مراجعه به دکتر تغذیه بلوار فردوس:

باید بدانید تغذیه نامناسب، و رعایت‌نکردن بسیاری از موارد پیش‌پاافتاده ممکن است، دستگاه گوارش و معده‌ی افراد را دچار مشکل شود. وقتی برای  دستگاه گوارش، یا معده بیماری مشکلی پیش آمد و همچنین با بسیاری از بیماری‌های دیگر روبه‌رو شد باید به یک دکتر تغذیه خوب در بلوار فردوس مراجعه کرد.

متأسفانه افراد وقتی هم که اینکه دچار معده در یا دستگاه گوارش شدند اول به پزشکان دیگر مراجعه می‌کنند و آخرسر اگر دکترهای دیگر دستور دهند به سراغ دکتر متخصص تغذیه می‌روند. همچنین وقتی افراد می‌خواهند چاق شوند یا لاغر بشوند به سراغ متخصصین تغذیه یا نزد کارشناسان تغذیه می‌روند.

درحالی‌که باید قبل از وقوع بیماری و برای پیشگیری از خیلی از بیماری‌ها به متخصص تغذیه  یا کارشناس تغذیه مراجعه کرد،  ضرب‌المثل   پیشگیری بهتر از درمان است در مورد دکتر تغذیه  یا متخصص تغذیه یا حتی کارشناس تغذیه بسیار کاربرد دارد.

چند مورد بیماری که ممکن است، مردم زیاد به آن توجه نکنند؛ ولی بسیار مهم است و باید به دکتر متخصص تغذیه بلوار فردوس  مراجعه کرد را در ادامه خواهیم گفت:

  • یک فرد سالم باید در طول روز یک یا دومرتبه حرکات روده داشته باشد، یا همان اصطلاح عامیانه کارکردن شکم داشته باشد. یعنی در طول روز یک یا دومرتبه باید به دستشویی برود و  روده‌ی خود را تخلیه کند. اگر یک روز کامل احساس دستشویی نداشتید، باید به پزشک متخصص تغذیه مراجعه کنید.
  • مصرف غذای یا رژیم غذایی نامناسب، باعث می‌شود به طور نامنظم چاق یا لاغر بشوید، در این هنگام هم باید به پزشک متخصص تغذیه مراجعه کنید، یک برنامه غذایی اصولی برای سلامتی خود بگیرید.
  • اگر در معده‌ی خود احساس سوزش و رفلکس پیدا کردید، باید به پزشک متخصص تغذیه مراجعه کرد، علت را پی ببرد و این عارضه را درمان کند.
  • بی‌اشتها شدن یا افزایش اشتها هم دلیلی خاصی دارد، و باید به متخصص تغذیه مراجعه کرد، تا با مشورت از متخصصین دیگر و همکاران خود علت را جویا شود، و درمان کند.
  • بالارفتن کلسترول بدن خطر بسیار زیادی دارد، و باید با رژیم غذایی مناسب کلسترول بدن را کنترل کرد. کلسترول بدن با رژیم غذایی خوب کم خواهد شد
  • ورزش‌کردن برای سلامتی بسیار مفید است، اگر برنامه ورزشی و غذایی صحیحی استفاده می‌کند ولی وزن شما کم نمی‌شود، باید به متخصص تغذیه مراجعه کرد.
  • پرخوری و اشتهای کاذب هم اگر داشته باشید باید به پزشک تغذیه مراجعه کنید.
  • نکته بسیار مهم زمان بارداری است که باید به پزشک متخصص تغذیه مراجعه کرد؛ تا با یک رژیم غذایی مناسب و کامل به حفظ سلامتی خود و رشد کامل جنین خود کمک کنید.

همه‌ی افراد در سنین مختلف از کودک تا میان‌سال و بزرگسال، دختر و پسر و زن نیاز دارند به پزشک متخصص تغذیه مراجعه کنند. افراد خیلی چاق و خیلی لاغر، کسانی که از بیماری دیابتی یا بیماری گوارشی، یا بیماری‌های کبدی رنج می‌برند باید حتماً به‌پیش پزشک متخصص تغذیه  بروند. همچنین بیماران قلبی و بیماران سرطانی و بیماران کلیوی باید برای مشاوره  به نزد پزشکان تغذیه بروند.

دکتر متخصص تغذیه بلوار فردوس امکاناتی بی‌نظیری دارند:

این پزشکان اقدام به رژیم نویسی و تجویز مکمل‌های متناسب با بیماری و مشکلات بیماران تجویز می‌کنند.

علاوه بر بهبود و درمان بیماری از طریق تغذیه  برای اندام ایدئال به مراجعه کنند کان خود کمک می‌کنند.

انواع رژیم‌های غذایی تخصصی:

  • رژیم تخصصی پیشگیری تا درمان سرطان و بیماری‌های ژنتیکی تا بهبود علائم و عوارض بیمار.
  • رژیم غذایی برای دیابت
  • رژیم تخصصی برای تعیین جنسیت
  • رژیم تخصصی چاقی لاغری به‌ویژه برای ورزشکاران حرفه‌ای
  • رژیم تخصصی درمان مشکلات گوارشی و عمل‌های لاغری مرتبط با آن (بایپس، اسلیو، ابدومینوپلاستی و…)
  • رژیم مخصوص بیماران قلبی و ریوی – و عروقی به‌ویژه برای بیمارانی که فشارخون – چربی خون – نارسانی قلبی ـ آسم و حتی بیماران کرونا
  • رژیم مخصوص دوران بارداری
  • رژیم مخصوص دوران شیردهی
  • رژیم‌های جداگانه مخصوص: کودکان – نوجوانان – سالمندان – زنان و مردان
  • رژیم تخصصی برای بیمارانی که تیروئید دارند.
  • رژیم مبتنی بر اولویت تغییر رفتار بر تغییر مقدار غذایی بر پایه‌ی نقش روانی درمانی
  • اصلاح رفتاری برای تغذیه
  • اصلاح رفتار فیزیکی برای لاغری یک موضع خاص مثل رفع سلولیت شکم – پهلو – ران – باسن – بازو – خط زیر کتف
  • رژیم کم وزنی و اضافه‌وزن
  • رژیم درمان کوت‌های قد
  • رژیم پیشگیری از بلوغ زرد رس

پزشکان متخصص باید علاوه بر کنترل و ارزیابی تغذیه و رژیم غذایی، باید میزان آب در بدن و میزان املاحی که در بدن هست، میزان پروتئین‌های بدن را هم باید ارزیابی کنند. همچنین باید میزان درصد چربی‌های بدن و عضلات بدن، و چربی‌های داخل شکم و احشایی را بررسی کنند.

همچنین متخصصان تغذیه  خدماتی مثل اندازه‌گیری ترکیبات بدن و آزمایش‌های تراکم استخوان را نیز انجام می‌دهند.

مضرات رژیم‌درمانی

 یکی از عوامل مهمی که باید به پزشک متخصص تغذیه مراجعه کرد، داشتن یک رژیم غذایی تخصصی و مناسب است، زیرا اگر رژیم غذایی  به‌صورت خودسر یا توسط یک فردی که تخصص کافی ندارد، داده شود؛ نه‌تنها سودی نخواهد داشت، بلکه ممکن است مضرات زیان باری داشته باشد که شاید تا مدت‌ها بعد نتوان آن را درمان کرد، مثلاً اگر برای یک فردی که مشکل معده دارند، رژیم غذایی که مخصوص افرادی است که کلیوی دارند داده شود، ممکن است معده‌ی بیمار بدتر شود و حتی عوارض جبران‌ناپذیری داشته باشد.

به همین خاطر یک پزشک که تخصص کامل برای تغذیه دارند باید کلیه مشکلات و مریضی‌های فرد بیمار را لحاظ کند، حتی اگر خود پزشک تغذیه تخصص بیماری‌های دیگر را نداشته باشد در صورت لزوم به متخصصان دیگر ارجاع خواهد داد. پزشکان متخصص تغذیه از تمام حالات و مریضی‌های بیمار و عادت‌های بیمار را جویا می‌شوند. اگر لازم باشد پزشک متخصص تغذیه آزمایشاتی تجویز می‌کند که مطمئن بشود؛ بیمار مریضی دیگر نداشته باشد تا بتواند با خیال راحت یک رژیم غذایی مناسب و بدون ضرر یا با کمترین عوارض تجویز کرده باشد.

نتیجه‌گیری:

با خواندن این مقاله به این مطلب پی بردیم که هر فردی؛ برای درمان بیماری خود و بهبود بخشیدن به بیماری خود نیاز دارد به بهترین پزشک متخصص تغذیه بلوار فردوس مراجعه کند. حتی افراد سالم برای زندگی سالم‌تر  و پیشگیری از بیماری‌ها و عوارض جانبی به نیاز دارند به بهترین متخصص تغذیه مراجعه کنند.

کادر مجرب شامل بهترین کارشناس تغذیه بلوار فردوس، بهترین دکتر متخصص تغذیه در بلوار فردوس، با تخصص‌ها و تجربه‌های که دارند و  دارای بهترین کارشناس به همه‌روزه آماده‌ی خدمت‌رسانی به مردم هستند. دکتر متخصص تغذیه بلوار فردوس با دستگاه‌های پیشرفته‌ای که دارند، و دانشی که دارند رژیم‌های پیشگیری‌کننده و درمانی، مناسب هر فرد را ارائه می‌دهند.

همچنین شما می‌توانید در هر ساعت از شبانه‌روز به روش‌های مختلف از مشاوره‌ی بهترین کارشناس تغذیه بلوار فردوس استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *