متخصص تغذیه غرب تهران

اگر قصد دارید برای تناسب‌اندام و رسیدن به وزن دلخواه خود به متخصص تغذیه غرب تهران مراجعه کنید، بهتر است در ابتدا بدانید که وظیفه اصلی متخصص تغذیه چیست؟ متخصص تغذیه چه برنامه‌هایی را برای ارتقا سلامت و تناسب‌اندام تعیین می‌کند؟ یک دکتر تغذیه توانایی برطرف کردن کدام بیماری‌ها را دارد؟ در این مقاله قصد داریم تا بطور کامل جواب همه‌ی این سوالات را داده و ضمن توضیح وظیفه دکتر تغذیه، بیماری‌هایی که برای رفع آنها باید به متخصص تغذیه مراجعه کنیم را نام ببریم.

 

خدمات:پیشرفته‌ترین روش آنالیز و تست سلامت جهت مکمل درمانی و پیشگیری از بیماریها برای همه افراد جامعه‌ حتی کودکان، توسط متخصص تغذیه

روش درمان ترکیبی با استفاده از علم تغذیه مدرن ، طب مکمل سنتی ، مکمل درمانی و رفتار درمانی و تکنیک های موثر .

تنظیم برنامه های غذایی مخصوص دوران بارداری، شیردهی، کودکی و دوران رشد و بلوغ

ارائه رژیم های لاغری و افزایش وزن مناسب با خصوصیات هر شخص

ارائه رژیم غذایی مخصوص بیماری ها ( قلبی، کلیوی، دیابت، نقرس، کبد چرب و … )
خانم شفیعی-متخصص تغذیه: ارائه برنامه غذایی تعیین جنسیت جنین و رژیم بر اساس گروه خونی

توصیه های غذایی جهت سلامتی و شادابی پوست بهبود حافظه، رفع خستگی و اضطراب مفرط

کارشناس-تغذیه-غرب-تهران-فرزانه-سادات-شفیعی
کارشناس-تغذیه-غرب-تهران-فرزانه-سادات-شفیعی

دکتر تغذیه خوب غرب تهران

همانطور که از نام آن مشخص است، دکتر تغذیه خوب غرب تهران در زمینه رژیم غذایی و تغذیه تخصص داشته و با علم بر غذا و همچنین دانستن تاثیر انواع غذاها بر سلامت بدن می‌تواند برنامه غذایی سالمی را که مناسب هر فرد است در اختیار وی قرار دهد. هر متخصص تغذیه غرب تهران در چهار حوزه اصلی که شامل تغذیه بالینی، مدیریت خدمات غذایی و همچنین جامعه و تحقیقات می‌باشد، فعالیت می‌نماید.

درنتیجه به اشخاصی که در زمینه علم تغذیه فعالیت دارند و در مورد خواص و اهمیت مواد غذایی از دانش و آگاهی بالایی برخوردار هستند را متخصص تغذیه می‌نامند. از آنجایی که مهم‌ترین و اصلی‌ترین نیاز هر شخصی خوراک او می‌باشد، برای تهیه یک برنامه غذایی که ضامن سلامتی فرد باشد به علم تغذیه نیاز است. زمانی که اهمیت تغذیه بر طول عمر و همچنین تاثیر آن بر سلامتی جسم و روح انسان‌ها مشخص گردید، توجه و نیاز انسان‌ها به متخصص تغذیه غرب تهران آشکار شد.

در موقعیت‌های بالینی که می‌توان به مراقبت از بیماران بستری یا بیماران سرپایی اشاره کرد، متخصصان تغذیه بالینی فعالیت دارند. وظیفه اصلی این نوع از متخصصان تغذیه ارزیابی، تهیه و اجرای برنامه‌هایی که برای رژیم و درمان تغذیه‌ای هر فرد مناسب است، می‌باشد. برای بیماری‌های زمینه‌ای خاص مانند دیابت، فشار خون بالا و یا چاقی اغلب باید برنامه غذایی ارائه گردد. مخصصان بالینی می‌توانند در مطب شخصی و یا در بیمارستان‌ها فعالیت کرده تا بیماران از وجود آنها بهره‌مند شوند.

وظایف دکتر تغذیه خوب غرب تهران

برای آن که درمانی بهینه انجام شود بیشتر اوقات متخصص تغذیه غرب تهران به عنوان تیم پزشکی فعالیت می‌کند. زیرا برای بسیاری از بیماری‌ها و مسائل سلامتی لازم است تا متخصص آن حوزه زیر نظر پزشک روش‌های درمانی را پیش برده و همچنین از بهترین دکتر تغذیه غرب تهران برای تغذیه سالم و ارتقای سلامت بیمار کمک گرفته شود.

از نکات دیگری که بهترین دکتر تغذیه غرب تهران باید به آن توجه نماید این است که برطبق وضعیت افراد و سن و سال آنها، همچنین چاق و لاغری و داشتن بیماری‌های خاص نوع تغذیه آنها را مشخص کند. زیرا شرایط حساس افرادی که بیماری‌های خاص دارند بسیار مهم بوده و باید برنامه غذایی تعیین شده برای این افراد براساس شرایط خاص آنها تعیین شود. یک متخصص تغذیه با علم بر بیماری‌های خاص و همینطور در نظر گرفتن سن مراجعه‌کنندگان می‌تواند بهترین برنامه تغذیه را برای این اشخاص تهیه کرده و به آنها ارائه نماید.

به عنوان مثال زمانی که اشخاصی دارای بیماری‌هایی مانند دیابت، سرطان و یا مشکلات کلیوی هستند، کمک گرفتن از یک متخصص تغذیه بسیار دارای اهمیت می‌باشد زیرا بهترین دکتر تغذیه غرب تهران با علم بر انواع مواد غذایی و میزان ضرر و منفعت آنها قادر است تا برنامه تغذیه‌ای مناسبی را در اختیار این نوع از مراجعه‌کنندگان با بیماری‌های خاص قرار دهد.

از ویژگی و خصوصیات دکتر تغذیه غرب تهران این است که وی باید با حوصله و صبور بوده تا بتواند تمام مشکلات و مسائل مراجعه‌کننده خود را شنیده و این مشکلات را برای تهیه برنامه غذایی وی در نظر بگیرد. دکتر تغذیه غرب تهران باید خوش اخلاق بوده و رفتار مناسبی با بیماران و حتی همراه بیماران داشته باشد.

کارشناس تغذیه غرب تهران سلامت بیمار را در اولویت قرار داده و به فکر منافع خود نمی‌باشد. همچنین بهترین متخصص تغذیه غرب تهران از دانش بالا در زمینه خواص مواد غذایی و انواع خوراکی‌ها بهره‌مند است. برای تهیه و ارائه برنامه غذایی کارشناس تغذیه غرب تهران باید نوع سبک زندگی فرد مراجعه‌کننده را علاوه بر سلامت جسم، روح و روان وی در نظر گیرد.

کارشناس تغذیه غرب تهران از دانش بالا و کافی درباره انواع رژیم مطلع بوده و همواره باید اطلاعات خود را در زمینه مواد غذایی به روز نماید. دکتر تغذیه غرب تهران موظف است تا شرایط شخص را در هنگام تجویز برنامه غذایی وی در نظر گیرد. ارزیابی درست و صحیح نیازهای تغذیه‌ای و بهداشتی بیماران از وظایف مهم دیگر بهترین متخصص تغذیه غرب تهران می‌باشد.

متخصص تغذیه خوب غرب تهران در رابطه با تغذیه و عادات غذایی به بیمار مشاوره داده و براساس بودجه و ترجیحات بیمار اقدام به ارائه برنامه غذایی می‌نماید. همینطور بهترین متخصص تغذیه غرب تهران موظف است تا اثرات برنامه غذایی ارائه شده به بیمار را در طولانی مدت بررسی کرده و همچنین از آخرین علم تغذیه مطلع باشد تا آنها را به بیمار و مراجعه‌کننده خود انتقال دهد.

 

تغذیه و رژیم غذایی

به انواع و اقسام غذاهایی که یک شخص در طول روز مصرف می‌کند رژیم غذایی گفته می‌شود. کار اصلی متخصص تغذیه نیز تعیین رژیم غذایی برطبق شرایط یک فرد خواهد بود. متخصص تغذیه می‌تواند برای رساندن فرد به جسمی سالم براساس ارزش غذایی، ویتامین‌ها و کالری موجود در هر ماده غذایی اقدام به ارائه برنامه غذایی نماید. زمانی که فردی به یک متخصص تغذیه مراجعه می‌کند، متخصص از بیمار می‌خواهد تا لیستی از برنامه غذایی روزانه خود را به او تحویل دهد. درنتیجه دکتر تغذیه براساس این گزارش و عادات شروع به نوشتن رژیم مناسب خواهد کرد.

انگیزه دادن توسط دکتر تغذیه به خصوص به افرادی که بیش از اندازه چاق بوده و می‌خواهند وزن کم کنند از اهمیت بالایی برخوردار است. متخصص تغذیه موظف است تا برنامه غذایی منظمی را با ارزش غذایی بالا برای افراد تهیه کند. از طرفی اشخاصی هم هستند که به دنبال راهی برای افزایش وزن خود می‌باشند که در این مواقع رژیم غذایی حاوی کربوهیدرات بالا برای آنها توصیه می‌گردد.

بهترین-متخصص-تغذیه-غرب-تهران-فرزانه-سادات-شفیعی
بهترین-متخصص-تغذیه-غرب-تهران-فرزانه-سادات-شفیعی

مراجعه به پزشک تغذیه

در زمان بروز مشکلات گوارشی و همینطور بروز کمبودها و مشکلاتی که ناشی از تغذیه نادرست است و وجود بیماری‌ها می‌توان به متخصص تغذیه مراجعه نمود. از آنجایی که هر شخصی در طول روز باید حداقل یک بار حرکت روده داشته و عمل دفع را انجام دهد، چنانچه شما یک روز کامل را بدون رفتن به توالت گذرانده‌اید، لازم است تا به پزشک تغذیه رجوع کنید.

مواقعی که مشاهده می‌کنید روند لاغری یا چاقی را بطور نامنظم طی کرده‌اید برای اطمینان از وضع سلامت خود و همچنین دریافت یک برنامه غذایی اصولی به متخصص تغذیه غرب تهران مراجعه نمایید. لازم به ذکر است که وقتی احساس سوزش معده یا رفلکس معده دارید بهتر است تا به متخصص تغذیه خوب غرب تهران مراجعه و از توصیه‌های آن بهره‌مند شوید تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن سلامتی خود را به دست آوردید.

متخصص تغذیه با همکاری پزشکان می‌توانند تا علت کاهش یا افزایش اشتها شما را پیدا کرده و به متعادل شدن آن کمک نمایند. از طرفی نکته مهم دیگری که در ارتباط با سلامت خود باید به آن توجه کنید میزان کلسترول شما است. زیرا بالا بودن کلسترول با خطرات زیادی همراه می‌باشد درنتیجه با کمک یک رژیم غذایی اصولی که توسط دکتر تغذیه نوشته شده می‌توان تا حد زیادی به کنترل کلسترول کمک کرد.

در مواقعی که شما دارای برنامه ورزشی منظم و برنامه رژیم غذایی صحیح بوده اما وزن کم نمی‌کنید، در این موارد نیاز است تا با دکتر تغذیه مشورت کرده و علت این موضوع را بیابید.

یکی دیگر از مواقع مهمی که حتما باید از توصیه‌های پزشک تغذیه بهره و سود برد، زمان بارداری است. در زمان بارداری مادر و جنین هر دو نیاز به تغذیه مناسب داشته و کمبود هر ویتامین در بدن شخص باردار می‌تواند مشکلات فراوانی را برای مادر و جنین ایجاد کند. بنابراین در زمان بارداری با مراجعه به یک متخصص تغذیه خوب غرب تهران می‌توانید از شرایط بدن خود مطلع شده و رژیم غذایی مناسب خود را دریافت نمایید.

درمان توسط متخصص تغذیه

یکی دیگر از وظایف و فعالیت‌های دکتر تغذیه مدیریت تغذیه درمانی در بسیاری از بیماری‌های خاص می‌باشد. در ادامه قصد داریم به معرفی بیماری‌هایی که توسط متخصص تغذیه قابل درمان است بپردازیم.

  • کرون

بیماری کرون سبب التهاب بخش‌هایی از دستگاه گوارش شده و تا پایان عمر همراه بیمار خواهد بود. تورم ایجاد شده موجب بوجود آمدن زخم و درنتیجه بروز علائمی مانند اسهال و درد شکم می‌باشد. این نوع از بیماری بطور معمول در بخش انتهایی روده کوچک و قسمت ابتدایی روده بزرگ دیده می‌شود. از طرفی این بیماری قابلیت درگیر کردن هر بخشی از دستگاه گوارش از دهان تا مقعد را خواهد داشت.

برای درمان این بیماری علاوه بر درمان‌های پزشکی و مصرف داروهای مختلف، برخورداری از تغذیه سالم هم بسیار موثر است. زیرا بدن کسانی که به بیماری کرون مبتلا می‌شوند در دریافت مواد مغذی دچار مشکل شده و از همین رو برنامه غذایی که برای این افراد نوشته می‌شود باید سرشار از مواد مغذی باشد تا بتواند کمبودهای بدن این افراد را جبران نماید. این برنامه غذایی باید سرشار از کالری و پروتئین بوده و همچنین این افراد باید علاوه بر خوردن سه وعده غذای اصلی، دو یا سه وعده میان وعده هم در برنامه غذایی خود بگنجانند.

  • سلیاک

حساسیت به گلوتن از مواردی است که بیماران مبتلا به سلیاک با آن درگیر هستند. به نوعی از پروتئین که در دانه‌های گندم، جو وهمچنین چاودار یافت می‌شود، گلوتن می‌گویند. در صورت مصرف غذای حاوی گلوتن توسط این بیماران، بدن فرد پاسخ ایمنی ایجاد کرده و این امر سبب آسیب به روده کوچک خواهد شد. بیماری سلیاک در کودکان باعث کاهش رشد شده و همچنین در افراد بزرگسال منجر به پوکی استخوان و یا کم‌خونی می‌شود.

بنابراین برای درمان بیماری سلیاک باید از رژیم غذایی فاقد گلوتن استفاده گردد. از آنجایی که بسیاری از غذاها فاقد گلوتن می‌باشند، اطلاع از این نوع غذاها می‌تواند به تهیه یک رژیم غذایی مفید برای جلوگیری از بروز مشکل در این افراد کمک کند. در این شرایط حضور یک دکتر تغذیه آگاه برای ارائه یک رژیم غذایی به این بیماران بسیار مهم است.

استفاده از تمام مواد مغذی و پرکالری برای این بیماران از اهمیت بالایی برخوردار بوده و پزشک تغذیه می‌بایست برنامه‌ریزی مفیدی را برای غذاهای خارج و داخل خانه این بیماران ترتیب دهد تا بیمار بتواند وزن خود را کنترل نماید.

  • رفلاکس معده

زمانی که اسید معده به مری بازگردد بیماری رفلاکس معده و یا رفلاکس اسید معده ایجاد می‌شود. چنانچه توجهی به این بیماری نشود می‌تواند سبب بروز عوارضی همچون تنگ شدن مری گردد. برای درمان این بیماری علاوه بر مصرف دارو باید از رژیم غذایی مخصوصی نیز پیروی کنید. مشورت با یک پزشک تغذیه در این موارد از اهمیت زیادی برخوردار است و به درمان بیماری ما کمک می‌کند. زیرا متخصص تغذیه از مواد غذایی که باعث تشدید رفلاکس معده می‌شوند، مطلع بوده و این مواد را در برنامه غذایی شما حذف می‌کند و مواد غذایی دیگری را جایگزین می‌نماید.

  • حساسیت غذایی

اگر شما هم از آلرژی و عدم تحمل مواد غذایی رنج می‌برید باید در این موارد با دکتر تغذیه مشورت نمایید. متخصص تغذیه خوب غرب تهران مواد غذایی بی‌خطر را برای شما شناسایی کرده و از برنامه غذایی‌تان حذف خواهد کرد. خوردن بعضی از مواد غذایی باعث وجود واکنش در برخی افراد می‌شود. از طرفی حذف این مواد ممکن است سبب کمبود ویتامین و یا پروتئین در بدن شما گردد. درنتیجه مشورت با یک متخصص تغذیه برای جایگزین کردن این مواد از اهمیت زیادی برخوردار است.

  • التهاب روده

بیماری التهاب روده سبب بروز مشکلاتی می‌شود که می‌تواند روده بزرگ و یا هر قسمت دیگر دستگاه گوارش را درگیر نماید. وجود این التهاب ممکن است شدید یا خفیف بوده و به بخش‌های دیگر بدن ازجمله چشم یا مفاصل سرایت کند. درمان بیماری التهاب روده با دارو و رژیم غذایی مناسب انجام شده و احتمال عود چندین باره آن در زندگی هر فرد وجود دارد. متخصص تغذیه مواد غذایی که شرایط این بیماری را بدتر می‌کند را حذف و مواد غذایی جایگزین را در رژیم غذایی این بیماران قرار می‌دهد.

  • سندروم روده تحریک‌پذیر

به نوعی از اختلال در روده، سندروم روده تحریک‌پذیر می‌گویند. وجود این بیماری باعث بروز مشکلاتی از قبیل درد شکم، نفخ و یا اسهال و یبوست شده و در طول زندگی بیمار همراه او خوهد بود. با برخی از اقدامات می‌توانیم علائم این بیماری را کاهش دهیم. از مهم‌ترین اقداماتی که برای کاهش علائم این بیماری باید انجام دهیم، تعیین غذاهای مناسب و انجام فعالیت ورزشی منظم می‌باشد.

مصرف بعضی از غذاها سبب تشدید بیماری سندروم روده تحریک‌پذیر می‌شود. شایان ذکر است که از نکات دیگری که این بیماران باید برای کاهش علائم این بیماری رعایت کنند، محدود کردن مصرف الکل و کافئین است. همچنین مصرف غداهای پرچرب موجب تشدید بیمای خواهند شد.

در صورتی که از بیماری سندروم روده تحریک‌پذیر رنج می‌برید باید برای دریافت رژیم غذایی مناسب خود به متخصص تغذیه مراجعه نمایید. متخصص تغذیه با ارزیابی شرایط شما بهترین برنامه غذایی را در اختیارتان می‌گذارد تا از شدت بیماری خود بکاهید.

  • سرطان

رژیم غذایی یکی از مهم‌ترین عواملی است که می‌تواند در پیشگیری از بیماری سرطان و کنترل آن موثر باشد. چنانچه احتمال ابتلا به این بیماری در شما بالا است بهتر بوده تا در اولین فرصت به دکتر تغذیه مراجعه کرده و از برنامه غذایی مناسب بدن خود برخوردار شوید. استفاده از یک برنامه غذایی مناسب برای کاهش خطر ابتلا به سرطان بسیار مهم است.

در طول درمان افرادی که مبتلا به سرطان هستند، بسیار مهم است تا از یک برنامه غذایی خاصی پیروی نمایند. از طرفی بیمارانی که تحت شیمی‌درمانی هستند نیز دچار کمبود اشتها شده و از طریق پرتودرمانی به پوشش دستگاه گوارش آسیب می‌زنند. در این مواقع خوردن و هضم غذا بسیار دردناک خواهد بود. بنابراین این بیماران در خطر سوءتغذیه نیز قرار دارند. منخصص تغذیه ممکن است برای این بیماران شیک‌های پرکالری که دارای هضم آسانی هستند را توصیه نماید.

  • دیابت

زمانی که سطح قند خون فردی بالا می‌رود، بیماری دیابت بوجود می‌آید. کوتاهی در درمان این بیماری سبب بروز مشکلات جبران‌ ناپذیری خواهد شد. برای درمان و کنترل این بیماری لازم است تا از رژیم غذایی مناسبی پیروی شود. زیرا میزان کربوهیدرات مصرفی در کنترل قند خون بسیار مهم است. درنتیجه مراجعه به بهترین متخصص تغذیه غرب تهران و دریافت برنامه غذایی اصولی، موجب کنترل این بیماری و جلوگیری از مشکلات آن می‌گردد.

  • بیماری قلبی

وجود چندین بیماری که روی عملکرد قلب تاثیر می‌گذارد را بیماری قلبی می‌گویند. چنانچه به مشکلات و بیماری‌هایی مانند فشارخون بالا، تجمع پلاک و ضربان قلب نامنظم توجه نشود و درمانی برای آنها صورت نگیرد، حمله قلبی و یا سکته مغزی رخ خواهد داد.

مطالعات انجام شده نشان می‌دهد که رژیم غذایی ناسالم سبب افزایش خطر بیماری قلبی می‌شود. بنابراین لازم است که مصرف میوه و سبزیجات در این افراد بیشتر شود. از طرفی عامل مهم دیگر برای ابتلا به بیماری‌های قلبی، چاقی است. درنتیجه حفظ وزن سالم برای جلوگیری از این بیماری موثر خواهد بود.

  • چاقی

شاید خیلی از افراد تصور کنند که برای تناسب اندام تنها کاهش دادن کالری دریافتی کافی است. اما برای کاهش وزن و حفظ تناسب اندام خود در طولانی مدت باید با یک متخصص تغذیه مشورت نمایید. زیرا عملکرد کاهش وزن برای هر فردی متفاوت بوده و نمی‌توان خودسرانه دست به اقدامی زد.

برنامه غذایی که توسط یک متخصص تغذیه تهیه می‌شود براساس سابقه پزشکی فرد، میزان فعالیت و همچنین ترجیحات غذایی وی خواهد بود. علاوه بر آن متخصص تغذیه شما را از عادات غلط غذایی نیز مطلع می‌سازد.

  • لاغری

لاغری بیش از اندازه یکی از مشکلاتی است که بعضی از افراد با آن دست‌و‌پنجه نرم می‌کنند. لاغری می‌تواند به علت‌های مختلفی بوجود بیاید. متخصص تغذیه با آگاه شدن از سبک زندگی فرد، عادات غذایی و میزان فعالیت وی، به دلیل لاغری پی برده و با ارائه یک برنامه غذایی مناسب به افزایش وزن فرد لاغر کمک می‌کند.

  • بیماری کلیوی

مشکلات کلیوی موجب می‌شوند تا خون بطور معمول فیلتر نشود. افراد مبتلا به این بیماری باید توجه زیادی به رژیم غذایی خود داشته باشند. این افراد باید مصرف یک سری از مواد را محدود کنند. مراجعه به متخصص تغذیه منجر به دریافت برنامه غذایی برای فردی که به بیماری کلیوی مبتلاست خواهد شد.

  • پوکی استخوان

سلامت استخوان‌ها در تمام مراحل زندگی بسیار مهم هستند. برای اطمینان از سلامت استخوان‌ها باید برنامه غذایی سالم داشته و بطور مرتب ورزش نماییم. نکته دیگری که باید به آن توجه کنیم این است که برخی اقدامات در سنین جوانی سبب پوکی و شکستگی استخوان شما در سنین بالا خواهند شد.

بنابراین لازم است تا جای ممکن نوشیدن شیر و خوردن غذاهای حاوی کلسیم را در برنامه غذایی خود جا دهید. یک کارشناس تغذیه غرب تهران با اطلاع از شرایط شما می‌تواند برنامه غذایی مناسبی را برای شما تهیه کرده و در اختیارتان قرار دهد.

  • بیماری گوارشی

افرادی که مشکلات روده داشته و به بیماری گوارشی مبتلا هستند باید در رژیم غذایی خود مواردی را رعایت کنند. عدم توجه به علائم بیماری منجر به مشکلات بیشتری در آینده خواهد شد.

اگر شما از اختلالات اشتها که شامل پرخوری عصبی و یا بی‌اشتهایی می‌شود در رنج هستید برای حل این موارد می‌توانید به کارشناس تغذیه مراجعه و برنامه غذایی خاصی را دنبال کنید. کارشناس یا متخصص تغذیه می‌تواند با ارائه برنامه‌ای متناسب با نیاز بدن، مشکل شما را رفع کرده و سبب بهبود عملکرد دیگر اجزای بدن شما نیز گردد.

موضوع دیگری که برای آن می‌توانیم به پزشک تغذیه مراجعه کنیم، رژیم‌درمانی می‌باشد. استفاده از غذا به منظور درمان را رژیم‌درمانی می‌گویند. برای ارتقای سلامت از این روش که شامل تغییر سبک غذایی است، استفاده می‌نمایند. این نوع از رژیم غذایی باید به صورتی برنامه‌ریزی شود تا نیازهای بدن را تامین کند.

متخصص تغذیه خوب غرب تهران

برای مدیریت بیماری‌های خاص و یا برای تناسب و رسیدن به وزن ایده‌آل باید رژیم غذایی مناسب خود را دریافت و براساس آن عادات غذایی خود را اصلاح نمایید. در زمان مشاوره با متخصص تغذیه اهداف خود را با وی در میان گذاشته و به توصیه‌های او عمل کنید.

همانطور که در این هم مقاله اشاره شد، افراد با بیماری خاص حتما باید از برنامه غذایی اصولی پیروی کنند. دکتر تغذیه فردی است که در این موارد می‌تواند جهت بهبود وضعیت بیماری و درمان آن به شما کمک کند.

 

برای آشنایی بیشتر با متخصص تغذیه تهرانپارس لطفا اینجــــا کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *