بهترین نقاشی و رنگ کاری ساختمان در شمال

شماره تماس:۰۹۱۹۳۲۲۲۴۷۸

 

در این مقاله قصد داریم به معرفی بهترین نقاشی و رنگ کاری ساختمان در شمال تهران بپردازیم. نقاشی و رنگ کاری در زیبایی ساختمان بسیار موثر است و برای اینکه نتیجه کار خوب و مورد پسند واقع شود باید تمام نکات به دقت مورد توجه قرار گیرد. یک نقاش حرفه‌ای خوب می‌داند که در زمان نقاشی ساختمان رعایت جزئیات و انجام تمام مراحل به نحوه احسن چه میران در کیفیت کار تاثیر دارد. در این مقاله می‌خواهیم درباره فوت و فن رنگ کاری ساختمان شمال تهران صحبت کنیم.

رنگ کاری ساختمان در شمال تهران
یک نقاش حرفه‌ای خوب می‌داند که در زمان نقاشی ساختمان رعایت جزئیات و انجام تمام مراحل به نحوه احسن چه میران در کیفیت کار تاثیر دارد.

مراحل نقاشی ساختمان شمال تهران

تمیزی و زیبایی ساختمان بر اساس نقاشی و رنگ کاری دیوارها و سقف آن سنجیده می‌شود و رنگ دیوارها و ظرافت بکار رفته در نقاشی ساختمان در زیباتر کردن فضای داخلی ساختمان، خانه یا محل کار، تاثیر بسزایی دارد. انتخاب رنگ و نحوه ترکیب رنگ دیوارها و سقف در بزرگتر و زیباتر جلوه نمودن فضای اتاق بسیار موثر است.

قطعا نقاشی و رنگ کاری ساختمان کار ساده‌ای نیست و تمام جزئیات و مراحل کار باید با صبر و حوصله انجام شود تا نتیجه مطلوبی حاصل گردد. بهترین نقاشی و رنگ کاری ساختمان در شمال تهران توسط فردی انجام می‌شود که سال‌ها در این زمینه تجربه داشته است و به خوبی با فوت و فن نقاشی و رنگ کاری آشنا است. هر نقاش شیوه کار مخصوص خود را دارد و مسلما در زمان کار از فوت و فن‌هایی استفاده می‌کند که یک فرد عادی از آن بی اطلاع است. به همین دلیل کار نقاش حرفه‌ای با کار یک نقاش تازه کار تفاوت دارد و کیفیت کار مشخص می‌کند که مهارت و تجربه نقاش در چه سطح بوده است.

یک نقاش حرفه‌ای برای رنگ کردن ساختمان زمان کافی در نظر می‌گیرد تا تمام مراحل به طور کامل و در زمان مناسب انجام شود. عجله کردن و تحویل زود هنگام نشانه مهارت و تخصص نیست. اگر رنگ کردن یک اتاق از نظر نقاش ۳ الی ۴ روز زمان نیاز داشته باشد، به این دلیل است که نقاش تمام مراحل و جزئیات را در نظر گرفته است. مهمترین مراحل نقاشی ساختمان شمال تهران عبارتند از:

  • خالی کردن اتاق‌ها و پوشاندن وسایل موجود در اتاق

اولین کاری که پیش از شروع رنگ کاری ساختمان شمال تهران باید انجام شود، خالی کردن لوازم کوچک و فرش و موکت از اتاق است. سایر لوازم مانند مبل و کمد و … نیز بهتر است با استفاده از نایلون یا پارچه خیلی ضخیم پوشانده شود، زیرا احتمال نفوذ رنگ یا گرد و غبار به وسایل وجود دارد. اگر رنگ بر روی لوازم بریزد پاک کردن آن دشوار خواهد بود. به همین دلیل تا جایی که ممکن است اتاق باید خالی شود.

  • آماده کردن سطح دیوار و سقف برای شروع نقاشی

معمولا بر روی دیوارها و سقف ترک‌ها یا فرورفتگی‌هایی وجود دارد که باید تمیز شوند. بهترین روش برای رفع این نواقص از روی دیوار استفاده از کشیدن سمباده بر روی دیوار است. با کشیدن سمباده بر روی دیوار مقداری از رنگ قبلی پاک می‌شود و نقاشی ساختمان نیاوران نتیجه بهتری خواهد داشت. سمباده کشیدن موجب می‌شود تا سطح دیوار یکدست و صاف شود و فرورفتگی‌ها تا حدودی صاف شوند. این اولین مرحله سمباده کشیدن بود.

  • بتونه کاری و انجام مجدد سمباده کشیدن

وقتی که دیوار صاف شد قطعا قسمت‌هایی که فرورفتگی یا ترک داشت هنوز هم بر روی دیوار مشخص هستند. برای اینکه تمام قسمت‌های دیوار صاف و یکدست بشود باید بر روی ترک‌ها و بخش‌های فرو رفته بتونه کاری انجام شود. با استفاده از بتونه می‌توان ترک‌ها را پر کرد و بخش‌های تو رفته را هم سطح با سایر قسمت‌های دیوار تنظیم کرد. بتونه باید به اندازه مناسب بر روی دیوار کشیده شود تا برآمدگی ایجاد نکند.

پس از اینکه بتونه خشک شد مجدد باید سمباده کشید انجام شود و برآمدگی‌های جزئی ناشی از بتونه از روی دیوار پاک شود. این بخش باید با ظرافت بیشتری انجام شود زیرا کشیدن بیش از اندازه سمباده دوباره موجب می‌شود که بر روی دیوار فرورفتگی ایجاد شود.

مراحله بتونه کاری شاید به نظر ساده باشد اما کاری بسیار ظریف و حساس است و هرگز به دست افراد تازه کار سپرده نمی‌شود.

  • پس از اینکه بتونه کاری و سمباده کشی تمام شد مرحله اصلی بهترین نقاشی و رنگ کاری ساختمان در شمال تهران شروع می‌شود. در این مرحله رنگ‌های مورد نیاز آماده می‌شوند و زیر سازی انجام می‌شود. ابتدا یک لایه رنگ آستر به دیوارها زده می‌شود و باید صبر کردن تا رنگ آستر به طور کامل خشک شود. پس از آن مرحله نهایی نقاشی ساختمان شمال تهران انجام می‌شود.
بهترین نقاشی ساختمان شمال تهران
یک نقاش حرفه‌ای خوب می‌داند که در زمان نقاشی ساختمان رعایت جزئیات و انجام تمام مراحل به نحوه احسن چه میران در کیفیت کار تاثیر دارد.

شماره تماس:۰۹۱۹۳۲۲۲۴۷۸

چند نکته برای انتخاب رنگ مناسب برای ساختمان

انتخاب رنگ می‌تواند در زیباتر شدن اتاق‌ها و بزرگتر جلوه کردن فضای داخلی ساختمان بسیار موثر باشد. به همین دلیل در انتخاب رنگ باید دقت شود. در اتاق‌ها می‌توان برای ایجاد تنوع از طیف رنگی متنوع استفاده کرد. یا یک ترکیب زیبا می‌توان فضای اتاق را شاد و زیباتر کند. در نقاشی ساختمان نیاوران هر اتاق باید متناسب با کاربرد آن رنگ شود. به عنوان مثال برای اتاق خواب بهتر است از رنگ‌های گرم با طیف رنگی متنوع استفاده شود. برای سالن رنگ‌های خنثی یا سفید بهترین انتخاب هستند.

رنگ دیوار نباید خیلی تیره باشد، رنگ تیره فضا را کوچک و دلگیر نشان می‌دهد و تاثیر خوبی بر ذهن بیننده نخواهد داشت. برای انتخاب رنگ حتما با اعضای خانواده یا همکاران مشورت کنید.

نکات مهم درباره رنگ کاری ساختمان شمال تهران

پیش از اینکه تصمیم بگیرید ساختمان را نقاشی کنید باید چند نکته مهم را در نظر داشته باشید:

  • زمان مناسبی را برای نقاشی ساختمان نیاوران انتخاب کنید. بهترین زمان برای نقاشی و رنگ کاری فصول گرم سال است. فصلی که بتوانید در و پنجره را باز بگذارید تا رنگ زودتر خشک شود. اگر هوا سرد و بارانی باشد زمان بیشتری باید منظر بمانید تا رنگ آستر و رنگ اصلی ساختمان خشک شود. این موضوع برای زمانی که شما عجله دارید و می‌خواهید نقاشی ساختمان زودتر تمام شود اهمیت بیشتری دارد.
  • لوازمی مانند مبل و پرده و لباس‌ها را بهتر است از منزل خارج کنید و آنها را با نایلون خوب بپیچید تا روی رنگ نگیرند. بوی رنگ ممکن است تا مدتها بر روی وسایل باقی بماند. به همین دلیل تا جایی که امکان دارد لوازم منزل یا محل کار را بپوشانید.
  • بخش‌هایی که نباید رنگی شوند را خوب بپوشانید. به عنوان مثال چارچوب در، کلید و پریز، اطراف پنجره و … را خوب بپوشانید زیرا تمیز کردن آنها بسیار زمان بر خواهد بود و ممکن است روی رنگ آنها تاثیر بگذارد. پس از تمام شدن مرحله نهایی بهترین نقاشی و رنگ کاری ساختمان در شمال تهران صبر کنید تا رنگ به طور کامل خشک شود و بعد چسب‌ها را از روی کلید و پریز و سایر قسمت‌های خانه بکنید. باید کمی صبوری کنید و برای چیدن وسایل زمان بدهید تا دیوارها کاملا خشک شوند، زیرا اگر وسیله‌ای به دیوار برخورد کند رنگ دیوار خراب می‌شود.
  • اگر برای انتخاب رنگ تردید دارید از نقاش بخواهید تا رنگ نمونه را آماده کند و آن را بر روی بخشی از دیوار امتحان کند. پس از اینکه رنگ خشک شد می‌توانید بهتر درباره رنگ تصمیم بگیرید. رنگ‌ها معمولا پس از اینکه خشک می‌شوند دو الی سه درجه تیره‌تر خواهند شد. پس زمان بدهید تا رنگ خشک شود و برای انتخاب رنگ عجله نکنید.

شماره تماس:۰۹۱۹۳۲۲۲۴۷۸

 

یک نقاش خوب چه ویژگی‌هایی دارد؟

نقاشان ماهر و حرفه‌ای چند ویژگی بارز دارند که در این بخش آنها را یادآور خواهیم شد:

  • یک نقاش خوب همیشه کارها را به موقع و در زمان مشخص شده انجام می‌دهد و خوش قول است. نقاش برای اتمام کار عجله نمی‌کند و برای انجام تمام مراحل نقاشی ساختمان وقت کافی اختصاص می‌دهد.
  • تیم نقاشی حرفه‌ای و نقاش با رنگ‌ها و خصوصیات هر رنگ آشنا است و مهارت بالایی در ترکیب رنگ و ساختن رنگ‌های زیبا دارد. نقاش باتجربه با طیف‌های مختلف رنگ آشنا است و می‌داند که با ترکیب چه مقدار رنگ می‌تواند طیف رنگی متنوعی بسازد.
  • یک نقاش حرفه‌ای و ماهر بر تمام مراحل کار نقاشی نظارت دارد و به جزئیات دقت می‌کند. هیچ بخشی از زیر نظر نقاش رد نخواهد شد. از مرحله سمباده کشی تا بتونه کاری و آستر زدن گرفته تا رنگ کاری اصلی تحت نظارت مستقیم نقاش انجام می‌شود.
  • نقاش با تجربه و ماهر از متد روز برای رنگ آمیزی استفاده می‌کند و سعی می‌کند تا ترکیب رنگی زیبا و مدرن را در ساختمان متناسب با فضای آن انتخاب کند. به عنوان مثال رنگ‌های مورد استفاده در یک ساختمان مسکونی با ترکیب رنگ ساختمان اداری متفاوت است.

سخن آخر،

اگر تصمیم دارید ساختمان مسکونی یا تجاری خود را نقاشی و رنگ کاری کنید بهتر است کار را به تیم متخصص و حرفه‌ای بسپارید تا نتیجه کار به دلخواه شما باشد. افراد تازه کار به دلیل عدم آشنایی کافی با ترکیب رنگ و مراحل کار ممکن است کار را طوری که مد نظر شما بوده است انجام ندهند و شما از نتیجه راضی نباشید. به همین دلیل باید تیم نقاشی حرفه‌ای و کاربلد را انتخاب کنید که از تجهیزات کامل برای اندازه گیری رنگ و انجام رنگ کاری استفاده نمایند و با انواع رنگ و ترکیب آنها آشنا باشند و بتوانند شما را در زمینه انتخاب رنگ هر بخش از ساختمان راهنمایی کنند.  

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *