نقاشی ساختمان کامرانیه؛ بهترین رنگ کاری ساختمان، قیمت

شماره تماس:۰۹۱۹۳۲۲۲۴۷۸

 

نقاشی داخلی ساختمان در بزرگ و زیبا جلوه نمودن ساختمان نقش بسیار موثری دارد. ساختمان‌های لوکس کامرانیه دارای بناهای مدرن و متراژ بالا هستند و به همین دلیل نحوه رنگ کاری ساختمان و انتخاب رنگ در مورد این بناها بسیار حائز اهمیت می‌باشد. برای اینکه ساختمان جلوه زیباتری داشته باشد باید رنگ و نوع متریال مورد استفاده با دقت بیشتری انتخاب شود.

انتخاب رنگ و ترکیب آنها با یکدیگر به ذوق و سلیقه نقاش و صاحب ملک بستگی دارد. اگر رنگ‌ها به درستی انتخاب شوند، زیبایی معماری و جزئیات بنا بیشتر به چشم خواهند آمد و شکوه بیشتری خواهند داشت. رنگی در نمای بیرونی ساختمان مورد استفاده قرار می‌گیرد بایستی در برابر باد و باران و نور خورشید مقاومت بالایی داشته باشد و تغییر رنگ ندهد. همچنین بهتر است از رنگی استفاده شود که قابل شستشو باشد و بتوان آن را تمیز کرد.

بهترین نقاشی ساختمان کامرانیه
تیم بهترین نقاشی ساختمان کامرانیه پیشنهاد می‌کند رنگی را انتخاب کنید که با فارغ از مد با روحیه شما سازگار باشد و با دیدن آن احساس خوشایندی به شما دست بدهد

نقاشی داخلی ساختمان  

در زمان انتخاب رنگ داخلی نقاشی ساختمان کامرانیه باید به نوع معماری بنا توجه داشت. نوع رنگ و ترکیب رنگی یک معماری مدرن با معماری سنتی تفاوت خواهد داشت. برای ساختمان‌هایی را معماری مدرن اغلب از رنگ‌های خنثی استفاده می‌شود. رنگ‌های سرد و خنثی برای این نوع از معماری بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرد و با معماری مدرن همخوانی بیشتری دارد. البته در زمان انتخاب رنگ باید به رنگ سایر لوازم موجود در دکوراسیون دقت داشته باشید. به عنوان مثال رنگ کف پوش، رنگ درها و … رنگی که برای نمای داخلی انتخاب می‌شود باید تکمیل کننده ترکیب رنگ دکوراسیون داخلی باشد.

یکی از پرکابردترین رنگ‌ها برای بناهای لوکس و مدرن، رنگ عاجی است. این رنگ از سوی بهترین نقاشی ساختمان کامرانیه نیز توصیه می‌شود. این رنگ ترکیب زیبایی در دکوراسیون مدرن ایجاد می‌کند و به سادگی با هر رنگی که در دکوراسیون وجود داشته باشد، ست می‌شود. رنگ عاجی بنا را لوکس و شاهانه جلوه می‌دهد و به همین دلیل برای افرادی که دوست ندارند دیوارها رنگین باشند و سادگی و وقار را ترجیح می‌دهند این رنگ پیشنهاد می‌شود.

برای افرادی که سبک‌های جدید را می‌پسندند، ترکیب یکی از رنگ‌های صورتی، طلایی و کرم با رنگ خاکستری را توصیه می‌کنیم. این ترکیب رنگ جلوه بسیار مدرن و زیبایی به دکوراسیون داخلی ساختمان می‌بخشد. برای اینکه بتوانید ترکیب رنگ را به خوبی انتخاب کنید می‌توانید از متخصص نقاشی ساختمان کامرانیه بخواهید در قسمتی از دیوار ترکیب رنگی را برای شما اجرا کند تا بهتر بتوانید درباره رنگ‌ها تصمیم گیری کنید. قیمت بهترین نقاشی ساختمان کامرانیه به متراژ بنا و نوع رنگی که انتخاب می‌کنید بستگی دارد.

شماره تماس:۰۹۱۹۳۲۲۲۴۷۸

 

رنگ کاری اتاق خواب‌ها

اتاق خواب محل آرامش و استراحت است و به همین دلیل باید رنگ مناسبی داشته باشد تا احساس آرامش و امنیت را به فرد منتقل کند. انتخاب رنگ اتاق خواب به سلیقه فرد بستگی دارد اما تیم بهترین نقاشی ساختمان کامرانیه پیشنهاد می‌کند رنگی را انتخاب کنید که با فارغ از مد با روحیه شما سازگار باشد و با دیدن آن احساس خوشایندی به شما دست بدهد. اتاق خواب مکانی اختصاصی برای آرام شدن ذهن و جسم انسان است و نباید رنگی در آن بکار رود که موجب آشفته شدن ذهن و روح شود.

اگر اتاق خود را فرد دیگری به صورت شریکی استفاده می‌کنید باید رنگ اتاق را با مشورت یکدیگر انتخاب کنید. حتما در برخی از منازل مشاهده نموده‌اید که هر دیوار به رنگی است و این رنگ‌ها یک هارمونی زیبا را ساخته است که بسیار چشم نواز و جذاب است. اگر شما نیز دوست دارید دیوارهای اتاق خواب را به این سبک رنگ کاری کنید بهتر است درباره ترکیب رنگ با فردی متخصص مشورت کنید.

قیمت بهترین نقاشی ساختمان کامرانیه با توجه به مقدار رنگ مورد نیاز و متراژ نقاشی شده محاسبه می‌شود. اگر بخواهید از رنگی مقاوم و باکیفیت استفاده کنید، هزینه رنگ بیشتر خواهد بود. دستمزد نقاش نیز به متراژ و میزان کاری که انجام می‌شود بستگی خواهد داشت.

نقاشی اتاق کودک

اتاق کودک باید به شیوه متفاوتی رنگ شود. شما نباید رنگ اتاق کودک را بنا به سلیقه خود انتخاب کنید. اتاق کودک باید سرشار از حس نشاط و هیجان باشد. انتخاب رنگ‌های خنثی و تیره برای اتاق کودک اشتباه است. رنگ تیره و دلگیر موجب افسرده و غمگین شدن کودک شما خواهد شد. بهترین کار این است که از فرزند خود بپرسید که رنگ مورد علاقه او چیست.

به کودکتان چند رنگ شاد و جذاب را پیشنهاد کنید و اجازه دهید خود از میان رنگ‌های موجود، رنگ مورد علاقه خود را انتخاب کند. اگر کودکتان در سنی نیست که بتواند رنگی را انتخاب کند بهتر است با مشورت نقاش ساختمان رنگ مناسب سن کودک را انتخاب کنید. اتاق کودک محل آرامس کودک است و فضای امن وی محسوب می‌شود. به همین دلیل رنگ اتاق باید به گونه‌ای باشد که کودک در اتاق خود احساس آرامش و نشاط داشته باشد.

این موضوع در زمان خواب تاثیر بیشتری دارد. رنگ اتاق می‌تواند خواب فرزند شما را آشفته کند. تاثیر رنگ بر روحیه انسان بسیار عجیب و باور نکردنی است. به همین دلیل توصیه می‌کنیم ابتدا در مورد تاثیر هر رنگ تحقیق کنید و سپس با توجه به روحیه فرزند خود بهترین رنگ را انتخاب کنید.

از محدود کردن رنگ‌ها اجتناب کنید. به عنوان مثال این باور غلط است که همیشه باید رنگ آبی برای پسر استفاده شود و رنگ صورتی نیز برای دختر. شاید روحیه پسر شما به گونه‌ای باشد که رنگ صورتی یا گلبهی را دوست داشته باشد و این رنگ با حال روحی او سازگاری بیشتری دارد. هیچ محدودیتی برای انتخاب رنگ وجود ندارد.

فراموش نکنید که بهتر است از ترکیب رنگی سفید با رنگ دیگر استفاده کنید. برای انتخاب رنگ می‌توانید از رنگ لوازم کودک مانند تخت و کمد نیز الهام بگیرید و طیف رنگی دیوارها را متناسب با رنگ لوازم موجود در اتاق خواب کودک انتخاب کنید. توصیه می‌شود رنگ دیوارها را دو درجه روشنتر از رنگ تخت یا کمد انتخاب کنید.

بهترین رنگ‌ها برای اتاق کودک رنگ‌های سبز، بنفش، نارنجی و زرد است. رنگ آبی سرد است و رنگ صورتی هیجان بیش از حدی را به کودک منتقل می‌کند و به همین دلیل این دو رنگ برای اتاق کودک به هیچ وجه توصیه نمی‌شود.

قیمت بهترین نقاشی ساختمان کامرانیه
تیم بهترین نقاشی ساختمان کامرانیه پیشنهاد می‌کند رنگی را انتخاب کنید که با فارغ از مد با روحیه شما سازگار باشد و با دیدن آن احساس خوشایندی به شما دست بدهد

نقاشی سرویس بهداشتی و حمام

بخشی از سرویس بهداشتی و حمام معمولا با استفاده از کاشی و سرامیک پوشیده می‌شود، ولی می‌توان برای ایجاد تنوع بخشی از دیوار را رنگ کرد. رنگ‌های بسیار باکیفیت و مقاومی در بازار وجود دارند که در برابر رطوبت از مقاومت بسیار بالایی برخوردار هستند و می‌توان از آنها به جای کاشی استفاده کرد.

این رنگ‌ها شوره نمی‌زنند و تغییر رنگ نمی‌دهند. رنگهای مخصوص سرویس بهداشتی ضد کپک و قارچ هستند و به سادگی با استفاده از مواد شوینده تمیز می‌شوند. اغلب ساختمان‌های لوکس با استفاده از این نوع رنگ نقاشی می‌شوند. با استفاده از خدمات نقاشی ساختمان کامرانیه می‌توانید تغییر و تحول بزرگی در دکوراسیون سرویس بهداشتی و حمام خود ایجاد کنید و از رنگ‌های زیبا و براق برای این بخش از ساختمان استفاده کنید.

معمولا رنگ سفید و رنگ‌های روشن برای سرویس بهداشتی انتخاب می‌شوند. رنگ‌های خنثی و سرد برای دیوارهای سرویس بهداشتی و حمام بهترین گزینه هستند. رنگ دیوارها را می‌توانید با لوازم موجود در سرویس بهداشتی ست کنید. دقت داشته باشید که بهترین رنگ برای محیط‌های بهداشتی، رنگ‌های روشن و براق هستند. این رنگ‌ها تداعی کننده پاکی و پاکیزگی هستند و حس خوشایندی را به فرد منتقل می‌کنند.  

رنگ کاری استخر و جکوزی

رنگ‌های مورد استفاده برای استخر و جکوزی رنگ‌های مخصوص استخری هستند که به عنوان نوعی عایق عمل می‌کنند. این نوع رنگ انعطاف پذیری بالایی دارد و در برابر رطوبت مقاومت خوبی از خود نشان می‌دهد و پوسته پوسته نمی‌شود. بهترین نقاشی ساختمان کامرانیه از این رنگ برای رنگ کاری داخل استخر و دیوارها استفاده می‌نماید و از نفوذ آب به دیوارها و مصالح جلوگیری می‌کند.

رنگ‌های استخری از رشد باکتری و قارچ در قسمت‌های مختلف استخر و جکوزی جلوگیری می‌کند و به راحتی شسته می‌شود. قدرت چسبندگی رنگ استخری بر روی سطوح سیمانی، آجری، فلزی و بتنی بسیار بالا است و در برابر سایش نیز استحکام بالایی دارد. به همین دلیل در استخر و جکوزی از این رنگ استفاده می‌شود تا مشکل نفوذ آب به زیر بنای ساختمان رفع شود.

رنگ‌های استخری در برابر حرارت بالا مقاومت خوبی از خود نشان می‌دهند و به هیچ وجه شکسته یا پوسته پوسته نمی‌شوند. قیمت بهترین نقاشی ساختمان کامرانیه برای رنگ کاری استخر و جکوزی با رنگ کاری بخش‌های دیگر ساختمان مانند اتاق خواب و سالن متفاوت خواهد بود.

عوامل موثر بر هزینه نقاشی ساختمان

به طور کلی قیمت بهترین نقاشی ساختمان کامرانیه به چند عامل مهم بستگی دارد و نمی‌توان قیمت ثابتی برای آن تعیین نمود. از جمله عوامل موثر بر قیمت رنگ کاری و نقاشی ساختمان عبارتند از:

  • تعداد دیوارهایی که نیاز به نقاشی دارند؛
  • متراژ ساختمان و سقف و دیوارها،
  • مدت زمان مورد نیاز برای زیر سازی و نقاشی ساختمان،
  • انتخاب نوع رنگ مورد استفاده برای نقاشی دیوارها، دیوارهای هر بخش از ساختمان باید با استفاده از نوع خاصی از رنگ نقاشی شود؛
  • تعداد رنگ‌های مورد استفاده در زمان رنگ کاری، در صورتی که نیاز به استفاده از چند رنگ برای ترکیب رنگی مورد نیاز باشد، هزینه رنگ بیشتر خواهد بود.

شماره تماس:۰۹۱۹۳۲۲۲۴۷۸

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *