نقاشی ساختمان در تهران

شماره تماس:۰۹۱۹۳۲۲۲۴۷۸

 

امروزه بیشتر دیوارهای داخلی ساختمان‌ها با استفاده از گچ پوشانده می‌شوند و به همین دلیل باید در زمان رنگ کاری و نقاشی ساختمان در تهران به این موضوع توجه داشت. گچ دیوار تا چند سال اول نیازی به رنگ ندارد اما پس از مدتی به دلیل نشستن گرد و غبار بر روی آن، دچار تغییر رنگ می‌شود و به همین دلیل باید نقاشی شود. رنگ کاری دیوارها علاوه بر این که باعث می‌شود دیوارها تمیز شوند، در تغییر دکوراسیون منزل و ایجاد فضایی جدید و خلاق نقش بسیار موثری دارد.

رنگ کاری دیوار گچی بایستی به روش اصولی انجام شود و پیش از انجام نقاشی دیوار، مراحل زیرسازی به طور کامل رعایت شود. گچ دیوار نرم است و به راحتی بر اثر ضربه خراشیده می‌شود. به همین دلیل بر روی یک دیوار گچی شما خطوط و فرورفتگی‌های بسیاری را مشاهده می‌کنید که باید ترمیم شوند.

بهترین نقاشی ساختمان در تهران
رنگ کاری دیوار گچی بایستی به روش اصولی انجام شود و پیش از انجام نقاشی دیوار، مراحل زیرسازی به طور کامل رعایت شود.

مراحل زیرسازی دیوار گچی پیش از رنگ کاری

تیم نقاشی ساختمان شمال تهران پیش از آغاز نقاشی دیوارها مراحل زیرسازی را با رعایت تمامی اصول رنگ کاری و زیرسازی انجام می‌دهند. مهمترین مراحل زیر سازی دیوارهای گچی به شرح زیر است:

  • ابتدا برای اینکه سطح دیوار برای زیر سازی آماده شود بایستی لایه نازگی از گچ از روی دیوار برداشته شود. اگر دیوار رنگ شده باشد باید کمی از رنگ روی دیوار نیز برداشته شود تا زمینه کار برای رنگ کاری آماده شود.
  • در مرحله بعد با استفاده از روغن زیرساز باکیفیت یک لایه روی گچ را روغن می‌زنند.
  • سپس با استفاده از بتونه قسمت‌های فرورفته و خراشیده شده را ترمیم می‌کنند. بتونه باید به اندازه مورد نیاز استفاده شود و این کار باید توسط فردی ماهر و باتجربه انجام شود تا بر روی سطح دیوار برآمدگی ایجاد نشود.
  • پس از ۱ الی دو روز، بسته به دمای محیط، بتونه باید سمباده کاری شود. با استفاده از سمباده برآمدگی‌ها و خطوط ایجاد شده ناشی از بتونه کاری تمیز و یکدست می‌شوند.
  • با استفاده از ابزار مناسب گرد بتونه ناشی از سمباده کاری از روی دیوار تمیز می‌شود. این گرد بر روی کیفیت و تمیزی رنگ تاثیر منفی خواهد داشت.
  • پس از اینکه بتونه کاری و سمباده کشی تمام شد، نوبت به رنگ آستر می‌رسد. رنگ آستر برای لکه گیری انجام می‌شود.
  • پس از اینکه رنگ آستر بر روی دیوار خشک شد، مرحله دوم آستر کشی با استفاده از بتونه انجام می‌شود. در این مرحله می‌تواند عیوب دیوار را بهتر مشاهده کرد و با استفاده از بتونه تمامی فرورفتگی‌ها و برآمدگی را رفع کرد.
  • در مرحله دوم آسترکشی، پس از اینکه بتونه به طور کامل خشک شد، مجدد سمباده کشی انجام می‌شود. در این مرحله از سمباده نرم استفاده می‌شود تا خط سمباده بر روی دیوار باقی نماند.
  • سپس باید گرد گیری انجام شود و غبار موجود از روی سطح دیوار تمیز شود.
  • مرحله بعد انجام رنگ کاری مجدد است. در این مرحله با استفاده از قلم مو یا غلتک رنگ دوم بر روی دیوار زده می‌شود.
  • پس از آنکه رنگ دوم خشک شد، رنگ سوم با استفاده از غلتک بر روی سطح دیوار زده می‌شود تا رنگ به صورت یکدست و تمیز درآید.
  • در صورتی که نقاش صلاح بداند، یک دست دیگر رنگ کاری انجام می‌شود. بهترین نقاشی ساختمان در تهران تضمین می‌کند که تمامی مراحل به درستی انجام می‌شوند و رنگ کاری ساختمان با بهترین کیفیت برای شما انجام خواهد شد.

پیش از شروع مراحل نقاشی ساختمان شمال تهران باید تمامی قرنیزها، قاب در و پنجره، کلید و پریزها با استفاده از چسب پوشانده شوند تا رنگ و بتونه بر روی آنها نریزد. از چسبی استفاده کنید که ماندگاری بالایی داشته باشد تا انتهای مراحل نقاشی ساختمان نیاوران، از سطح زیرین محافظت کند. پس از اینکه نقاشی دیوار تمام شد، پیش از آن که رنگ دیوار به طور کامل خشک شود، بایستی چسب‌ها از روی سطوح جدا شود تا به رنگ آسیب نزند. اگر پس از خشک شدن دیوار چسب‌ها را جدا کنید احتمال دارد که رنگ از روی دیوار جدا شود.

شماره تماس:۰۹۱۹۳۲۲۲۴۷۸

 

انواع رنگ برای نقاشی ساختمان در تهران

رنگی که برای دیوار انتخاب می‌شود باید با جنس دیوار و نوع بنا سازگار باشد. به عنوان مثال رنگی که برای آشپزخانه استفاده می‌شود باید با رنگی که برای اتاق خواب بکار برده می‌شود، تفاوت داشته باشد. در این مرحله بهتر است از متخصص نقاشی ساختمان کامرانیه راهنمایی بخواهید.

پس از آن نوبت به انتخاب رنگ دیوارها می‌رسد. معمولا برای سالن از رنگ سفید یا عاجی استفاده می‌شود. این دو رنگ جلوه بسیار زیبایی به دکوراسیون داخلی ساختمان می‌بخشند. برای اتاق‌ها می‌توانید از رنگ‌های متنوع دیگر استفاده کنید. قیمت بهترین نقاشی ساختمان در تهران به انتخاب نوع رنگ و تعداد رنگ مورد نیاز بستگی دارد.

پیش از اینکه برای رنگ کاری ساختمان اقدام کنید می‌توانید با نقاش ساختمان آنلاین درباره نوع رنگ و ترکیب رنگی مناسب برای دیوارها مشورت کنید. نوع رنگ بایستی با جنس دیوار سازگار باشد و به سادگی بتوان آن را با استفاده از دستمال مرطوب و مواد شوینده تمیز کرد. به عنوان مثال رنگی که برای سرویس بهداشتی استفاده می‌شود باید در برابر رطوبت مقاومت بالایی داشته باشد.

قیمت بهترین نقاشی ساختمان در تهران
رنگ کاری دیوار گچی بایستی به روش اصولی انجام شود و پیش از انجام نقاشی دیوار، مراحل زیرسازی به طور کامل رعایت شود.

انواع رنگ مناسب برای نقاشی ساختمان شمال تهران به شرح زیر است:

  • رنگ روغنی، پرکاربردترین رنگ مورد استفاده در نقاشی ساختمان نیاوران

یکی از قدیمی‌ترین رنگ‌های مورد استفاده در نقاشی دیوار و ساختمان، رنگ روغن است. این رنگ بر روی بسیاری از سطوح گچی، فلزی، چوبی و … استفاده می‌شود و دوام بالایی دارد. رنگ روغنی در سه دسته رنگ براق، مات و نیمه مات موجود است و هر کدام زیبایی خاص خود را دارد.

نقاش ساختمان آنلاین از رنگ روغن براق و نیمه مات بیشتر برای رنگ کاری در و پنجره استفاده می‌کند. این نوع رنگ به عنوان عایق عمل می‌کند و از زنگ زدن قسمت‌های فلزی در و پنجره جلوگیری می‌کند. حلال رنگ روغن، تینر است و برای تمیز کردن سطوح نیز باید از حلال این رنگ استفاده کرد. یکی از معایب رنگ روغن بوی تند آن است. شاید چند روز زمان ببرد تا بوی رنگ از ساختمان خارج شود. به همین دلیل توصیه می‌شود در زمان نقاشی ساختمان کامرانیه حتما تمامی لوازم را از ساختمان خارج کنید و یا با استفاده از نایلون آنها را خوب بسته بندی کنید تا بوی رنگ نگیرند.

  • رنگ پلاستیک، بهترین نوع رنگ برای دیوارها داخلی ساختمان

از دیگر رنگ‌های پرکاربرد در بهترین نقاشی ساختمان در تهران رنگ پلاستیک است. این رنگ بر پایه آب است و کار با آن بسیار ساده است. تنها نکته مهم در مورد این رنگ غلظت مناسب آن است. رنگ نباید بیش از اندازه غلیظ و بیش از حد رقیق باشد. رنگ پلاستیک بوی خاصی ندارد و به همین دلیل برای افراد داخل ساختمان مشکلی ایجاد نمی‌کند و مانند رنگ روغن بوی تند و آزار دهنده ندارد.

طبق نظر نقاش ساختمان آنلاین رنگ پلاستیک قدرت پوشش دهی خوبی دارد و بیشتر برای رنگ سقف و دیوار اتاق‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. این رنگ با استفاده یک دستمال مرطوب به راحتی تمیز می‌شود. چسب چوب موجود در رنگ پلاستیک موجب افزایش قدرت چسبندگی این نوع رنگ می‌شود و تنها ایراد آن این است که ماندگاری پائینی دارد.

  • رنگ اکریلیک، رنگی جدید با کیفیتی بالا

یکی از جدیدترین انواع رنگ موجود در بازار که امروزه برای رنگ کردن سطوح مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد، رنگ اکریلیک است. در نقاشی ساختمان نیاوران از این رنگ برای دیوارها و در و پنجره استفاده می‌شود و به راحتی بر روی تمامی سطوح گچی، فلزی و چوبی قابل استفاده است. این رنگ در سه نوع براق، نیمه براق و مات موجود است اما براق بودن آن به اندازه رنگ روغن براق نیست.

رنگ‌های اکریلیک تنوع رنگی بسیار بالایی دارند و به دلیل اینکه رنگی غلیظ و باداوم است طی چند سال اخیر طرفداران زیادی پیدا کرده است. قیمت بهترین نقاشی ساختمان در تهران با استفاده از رنگ اکریلیک نسبت به رنگ روغن کمی بیشتر است اما دوام و ماندگاری بالایی دارد.

  • رنگ مولتی کالر، رنگی زیبا و مدرن

این رنگ به صورت نمایی زیبا از چند رنگ را به نمایش می‌گذارد و در بهترین نقاشی ساختمان در تهران برای دکوراسیون مدرن بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرد. این نوع رنگ بر روی انواع سطوح گچی، سیمانی، آهنی، چوب و سنگ و حتی شیشه و کاشی نیز به راحتی اجرا می‌شود و همانند کاغذ دیواری سطح را به طور کامل پوشش می‌دهد. خوبی این نوع رنگ این است که نیازی به زیرسازی ندارد و با استفاده از خود رنگ می‌توان ایرادهای موجود در دیوار را رفع کرد. اصول اجرای این نوع رنگ نیاز به مهارت و تخصص بالا دارد و همانند کاغذ دیواری باید ریزه کاری‌ها رعایت شوند تا نتیجه کار تمیز و زیبا باشد.

  • رنگ نانو، رنگی مقاوم و زیبا

رنگ‌های نانو از جمله رنگ‌های پرکاربرد در نقاشی ساختمان کامرانیه است و برای نمای خارجی ساختمان، دیوارهای جکوزی و استخر، داخل استخر و … مورد استفاده قرار می‌گیرد. این رنگ در برابر رطوبت و گرما از مقاومت بالایی برخوردار است و به عنوان نوعی عایق سرما و گرما نیز عمل می‌کند. رنگ نانو در دو نوع رنگی و شفاف موجود است و هر یک در بخشی از ساختمان مورد استفاده قرار می‌گیرد. رنگ‌های نانو قابل شستشو هستند و به راحتی با استفاده از مواد شوینده و آب تمیز می‌شوند. قیمت بهترین نقاشی ساختمان در تهران با استفاده از این نوع رنگی کمی بیشتر از رنگ‌های معمولی است.

شماره تماس:۰۹۱۹۳۲۲۲۴۷۸

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *