نقاشی ساختمان نیاوران؛ بهترین نقاشی ساختمان، قیمت

شماره تماس:۰۹۱۹۳۲۲۲۴۷۸

هر ساختمان و بنایی پس از چند سال استفاده نیاز به رنگ کاری و نقاشی دارد که مهمترین بخش تعمیرات مربوط به نقاشی و رنگ کاری ساختمان است. نقاشی ساختمان نیاوران با استفاده از تنوع بالایی از رنگ های موجود مانند رنگ پلاستیک، رنگ روغن، رنگ اکریلیک و مولتی کالر(Multi-color) و … انجام می‌شود و هر رنگ کاربرد خاصی دارد که در زمان توسط نقاش پیشنهاد می‌شود. ما با معرفی بهترین نقاشی و رنگ کاری ساختمان در شمال تهران باکیفیت‌ترین خدمات را به تهرانی‌های عزیز ارائه می‌نمائیم.

بهترین نقاشی ساختمان نیاوران
نقاشی ساختمان نیاوران با استفاده از تنوع بالایی از رنگ‌های موجود مانند رنگ پلاستیک، رنگ روغن، رنگ اکریلیک و مولتی کالر و … انجام می‌شود

چه رنگی را برای ساختمان مسکونی انتخاب کنیم؟

در زمان انتخاب رنگ باید به نوع ساختمان دقت کنید. به عنوان مثال رنگی که برای یک واحد مسکونی انتخاب می‌شود با رنگی که برای یک واحد تجاری و اداری استفاده می‌شود متفاوت است. سرعت خشک شدن رنگ، قابل شستشو بودن آن و دوام رنگ در انتخاب نوع رنگ موثر هستند. در ادامه به انواع رنگ‌هایی که برای نقاشی ساختمان مورد استفاده قرار می‌گیرند و در قیمت بهترین نقاشی ساختمان نیاوران تاثیر دارند صحبت خواهیم کرد:

قیمت بهترین نقاشی ساختمان نیاوران
نقاشی ساختمان نیاوران با استفاده از تنوع بالایی از رنگ‌های موجود مانند رنگ پلاستیک، رنگ روغن، رنگ اکریلیک و مولتی کالر و … انجام می‌شود

استفاده از رنگ پلاستیک در بهترین نقاشی ساختمان نیاوران

یکی از انواع رنگ باکیفیت و پرکاربرد در نقاشی ساختمان، رنگ پلاستیک است. رنگ پلاستیک در کیفیت‌های مختلفی در بازار موجود است و کار با آن بسیار ساده است و خیلی زودتر از رنگ روغنی خشک می‌شود. در زمان استفاده از رنگ پلاستیک باید دقت داشت که رنگ ترکیب شده خیلی غلیظ یا خیلی رقیق نباشد، اگر رنگ غلیظ باشد بر روی غلطک یا قلم مو می‌چسبد و به خوبی روی سطح دیوار پخش نمی‌شود. رنگ پلاستیک غلیظ دیرتر خشک می‌شود و پس از خشک شدن نیز رد رنگ بر روی دیوار باقی می‌ماند.

اگر رنگ بیش از حد رقیق باشد از روی قلم مو یا غلطک شره می‌کند و سطح دیوار را به خوبی پوشش نمی‌دهد. رنگ پلاستیک برای رنگ کردن سقف و لکه گیری بیشتر کاربرد دارد. تنها مشکل این رنگ این است که دوام کمی دارد و خیلی زودتر از سایر رنگ‌ها کثیف می‌شود. برخی از رنگ‌های پلاستیک قابل شستشو هستند اما پس از مدتی رنگ آنها تغییر می‌کند و باید عوض شود. در این مورد قیمت بهترین نقاشی ساختمان نیاوران از اهمیت بالایی برخوردار خواهد بود.

رنگ پلاستیک در دو نوع رنگ تمام پلاستیک و رنگ نیمه پلاستیک موجود هستند. رنگ تمام پلاستیک در برابر آب مقاومت بیشتری دارد و اما در برابر رطوبت موجود در هوا کارایی خوبی ندارد. برای مناطق مرطوب معمولا از رنگ نیمه پلاستیک استفاده می‌کنند زیرا این نوع رنگ دوام بیشتری دارد.

به طور کلی رنگ پلاستیک بر پایه آب است و برای رقیق کردن آن از آب استفاده می‌شود. به همین علت رنگ پلاستیک را سازگار با محیط زیست می‌دانند و برای انسان ضرری ندارد. رنگ پلاستیک به دلیل اینکه بر پایه آب می‌باشد خیلی سریع خشک می‌شود و برای زمانی که عجله دارید بهترین گزینه است. رنگ پلاستیک انعطاف پذیری مطلوبی دارد و در برابر ترک خوردن مقاوم است. هزینه نقاشی ساختمان نیاوران با رنگ پلاستیک کمتر از سایر انواع رنگ است.

استفاده از رنگ روغنی در نقاشی ساختمان

رنگ روغنی یکی دیگر از رنگ‌های پرکاربرد در بهترین نقاشی ساختمان نیاوران است. رنگ روغن بسته به نوع حلال آن انواع مختلفی دارد و معمولا تنها برای دیوارها استفاده می‌شود. برای سقف از رنگ روغن استفاده نمی‌شود زیرا نور را منعکس نمی‌کند و فضای داخلی ساختمان را تاریک می‌کند. در بخش معرفی بهترین نقاشی و رنگ کاری ساختمان در شمال تهران می‌توانید اطلاعات بیشتری درباره نحوه برنامه ریزی برای نقاشی ساختمان کسب کنید.

رنگ روغنی به سه دسته تقسیم می‌شود، رنگ روغنی مات، رنگ روغنی نیمه مات و رنگ روغنی براق. رنگ روغنی بر روی تمام سطوح مانند دیوار، در و پنجره قابل استفاده است و دوام بالایی دارد. مزیت رنگ روغنی این است که با استفاده از یک دستمال نمدار می‌توانید سطوح رنگ شده را تمیز کنید. قیمت بهترین نقاشی ساختمان نیاوران با رنگ روغنی از رنگ پلاستیک کمی بیشتر خواهد بود اما دوام آن نیز بسیار بیشتر از رنگ پلاستیک است.

براق یا مات بودن رنگ انتخابی به سلیقه شما بستگی دارد، رنگ روغنی براق همانطور که از نامش پیداست سطح براقی را روی دیوار ایجاد می‌کند و ساختمان را زیباتر می‌کند. رنگ روغنی نیمه مات نیز از ترکیب رنگ روغنی براق و رنگ روغنی مات تشکیل می‌شود و مورد پسند افرادی است که تمایل زیادی به استفاده از رنگ روغنی براق ندارند. برای چارچوب در و پنجره‌ها معمولا از رنگ روغنی نیمه مات استفاده می‌شود و به راحتی با استفاده از دستمال و آب قابل شستشو است.

تنها مشکل رنگ روغنی بوی تند آن است. پس از اینکه ساختمان رنگ شد درها و پنجره‌ها باید تا چند روز باز نماند تا بوی رنگ از ساختمان خارج شود. نقاشی ساختمان نیاوران با رنگ روغن نیاز به تخصص و مهارت بالایی دارد زیرا اگر رنگ کاری به درستی انجام نشود سطح دیوار نا زیبا خواهد شد. زیر سازی پیش از استفاده از رنگ روغنی الزامی است و باید تمام سطوح ناهموار پاکسازی شوند.

رنگ روغنی بسیار با دوام است و پاک کردن آن از روی سطوح و لوازم بسیار دشوار می‌باشد، به همین دلیل توصیه می‌شود پیش از آغاز رنگ کاری ابتدا تمام وسایل را از ساختمان خارج کنید و روی آنها را با نایلون و پارچه‌های ضخیم بپوشانید. برای اینکه سطوحی مانند کلید و پریز برق کثیف نشوند حتما روی آنها را با روزنامه یا نایلون بپوشانید زیرا تمیز کردن آنها به وسایل آسیب می‌زند و رنگ آنها را خراب می‌کند.

استفاده از رنگ اکریلیک در نقاشی ساختمان

رنگ اکریلیک در سال‌های اخیر برای نقاشی ساختمان نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد و کارایی بسیار خوبی دارد. رنگ اکریلیک بیشتر برای رنگ کاری بدنه خودرو استفاده می‌شد، اما امروزه به دلیل زیبایی و دوام بالا در بهترین نقاشی ساختمان نیاوران نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. رنگ اکریلیک بر پایه آب است و برای محیط زیست هیچ خطری ندارد. قیمت بهترین نقاشی ساختمان نیاوران با استفاده از رنگ اکریلیک کمتر از رنگ روغنی است زیرا برای رقیق کردن آن نیازی به حلال‌های گران مانند تینر و نفت نیست.های رنگ‌هایی که بر روی زمین یا شیشه‌ها ریخته شده است را با استفاده از آب می‌توان تمیز کرد.

رنگ اکریلیک خیلی سریع خشک می‌شود و بوی خاصی ندارد. به همین دلیل افرادی که برای رنگ کردن ساختمان عجله دارند و یا به بوی رنگ حساس هستند بهتر است از این نوع رنگ استفاده کنند. رنگ اکریلیک در برابر نور خورشید مقاوم بالایی دارد و به راحتی قابل شستشو می‌باشد. برای تمیز کردن سطوح رنگ شده با رنگ اکریلیک می‌توانید از یک دستمال خیس استفاده کنید و بودن نگرانی از خراب شدن رنگ تمامی سطوح را تمیز کنید. رنگ اکریلیک بر ی تمام سطح با جنس‌های مختلف قابل استفاده است و ماندگاری بالایی دارد. اگر از این رنگ برای بیرون پنجره و چارچوب استفاده می‌کنید در زمان بارش باران و برف نگران نباشید، زیرا هیچ مشکلی برای رنگ پیش نخواهد آمد.

شماره تماس:۰۹۱۹۳۲۲۲۴۷۸

نکاتی که قبل از رنگ کاری ساختمان باید رعایت شود

  • قبل از شروع نقاشی حتما تمام لوازم را از ساختمان خارج کنید. روی مبل‌ها را نایلون بکشید و تمام قسمت‌های مبل و پایه‌ها را با پارچه یا نایلون بپیچید تا رنگی نشوند.
  • اگر کف زمین سرامیک است تمام کف را نایلون بکشید یا تمام قسمت‌ها را با استفاده از روزنامه بپوشانید زیرا تمیز کردن آن بسیار مشکل خواهد بود.
  • کودکان را از منزل خارج کنید، زیرا علاوه بر اینکه ممکن است رنگ را روی زمین بریزند و یا رنگ دیوارها را خراب کنند برای سلامتی شان نیز خوب نیست که در داخل ساختمان باشند.
  • رنگ‌ها قابل اشتعال هستند به همین دلیل مراقب لوازم گرمایشی باشید و از کشیدن سیگار جدا خودداری کنید.
  • درها و پنجره‌ها را باز بگذارید تا رنگ سریع‌تر خشک شود و بوی رنگ نیز از ساختمان خارج شود.

چه عواملی بر قیمت نقاشی ساختمان نیاوران تاثیر دارد؟

قیمت رنگ کاری و نقاشی ساختمان به چند عامل مهم بستگی دارد که در این بخش درباره آن صحبت خواهیم کرد. اولین عامل مهم متراژ ساختمان است. هر چه ساختمان دیوارهای بیشتری داشته باشد به رنگ بیشتری نیاز خواهد داشت و زمان رنگ کردن ساختمان نیز طولانی‌تر خواهد بود.

عامل دیگر که در معرفی بهترین نقاشی و رنگ کاری ساختمان در شمال تهران بیان شده است، نوع رنگ است. رنگی که برای نقاشی ساختمان انتخاب می‌شود بسته به نوع آن قیمت‌های متفاوتی دارند. به عنوان مثال قیمت رنگ پلاستیک با رنگ روغن تفاوت دارد. اگر بخواهید تمام  ساختمان را با رنگ روغنی نقاشی کنید باید بودجه بیشتری را در نظر داشته باشید.

از دیگر عوامل تاثیر گذار در قیمت رنگ کاری، سختی کار است. اگر تزئینات روی دیوار زیاد باشد قطعا زمان بیشتری برای رنگ کاری صرف خواهد شد، قیمت نقاشی یک دیوار با تزئینات زیاد نسبت به رنگ کاری یک دیوار ساده متفاوت می‌باشد. اگر سقف گچ بری داشته باشد و بخواهید که گچ بری‌ها با رنگی متفاوت رنگ شوند باید هزینه بیشتری را در نظر بگیرید.

خرابی دیوارها و زیرکاری‌های مورد نیاز نیز در قیمت نقاشی ساختمان موثر خواهد بود. به عنوان مثال دیوارهای یک خانه قدیمی باید با دقت بیشتری زیر کاری شود و این کار بسیار زمان بر خواهد بود. دیوار باید کاملا صاف و یکدست شود تا بتوان روی آن رنگ کاری انجام داد. در غیر این صورت رنگ صاف و یکدست نمی‌شود و دیوار جلوه زیبایی نخواهد داشت.

شماره تماس:۰۹۱۹۳۲۲۲۴۷۸

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *