همه چیز درباره ه رو ئ ین

آیا می دونین که هروئین یکی از انواع مواد افیونی محسوب میشه؟ تا به حال به این فکر کردین که این مواد باعث بروز چه عوارضی میشه؟ هرویین یکی از انواع مواد محسوب میشه که جز افیون ها دسته بندی میشه.

چون که این مواد با استفاده از ترکیبات مشابه افیون های دیگه از جمله مورفین تولید میشه. بخاطر همین این مواد باعث وابستگی شدید مصرف کننده توی کوتاه مدت میشه. ضمن اینکه درمان سوء مصرف این مواد بخاطر ترکیباتی که داره، نسبت به افیون های دیگه سخت تر خواهد بود.

علاوه بر این موارد باید بدونین که مصرف طولانی مدت این ماده مثل مواد دیگه باعث بروز عوارض زیادی میشه. به طوری که این عوارض نه تنها توی بدن بلکه توی روان هم مشکل ایجاد می کنن.

پس ما توی این مقاله ترکیبات، روش مصرف، عوارض و درمان وابستگی به هرویین رو به شما معرفی می کنیم. بنابراین همراه ما باشین تا با این مواد آشنا بشین و زودتر خودتون رو از آسیب های اون نجات بدین.

کیمیای رهایی

اطلاعات تماس با مرکز:

آدرس: میدان توحید، نصرت غربی، خیابان خوش شمالی، مقابل شرکت مرتب خودرو، پلاک۷۳، طبقه سوم

شماره تماس: ۰۲۱۶۶۹۲۷۲۸۹ و ۰۲۱۶۶۹۳۱۹۴۸

به اینســــــــتاگرام ما بپیونیدید.

هرآنچه که باید در مورد هروئین بدانید

هرویین یکی از انواع موادی محسوب میشه که از تریاک مشتق شده. در این رابطه باید بدونین بیشترین درصد ترکیبات این مواد رو مورفین تشکیل میده. بخاطر همین در گذشته از این مواد به عنوان مسکن برای دردهای جسمی استفاده میشد.

چون که مصرف این مواد باعث تسکین درد میشه و افراد دیگه احساس درد نمی کنن. در صورتی که امروزه مشخص شده که این مواد باعث وابستگی شدید فرد میشه و بخاطر همین جز مواد افیونی دسته بندی میشه.

 

هروئین چه شکلیه؟

این مواد به شکل های مختلفی به بازار عرضه میشه. نوع خالص این مواد به شکل پودر سفید توی بازار به فروش می رسه اما به شکل پودر قهوه ای یا سیاه هم عرضه میشه. جالبه بدونین از این مواد به عنوان قیر سیاه چسبناک یاد میشه!

در رابطه با بسته بندی هرویین باید بدونین که توی بسته های کوچک مخروطی بسته بندی میشه. بخاطر همین توی شرایط نامناسب افراد اون رو با بسته میخورن و پس از دفع نسبت به مصرف اقدام میکنن.ترک اعتیاد کیمیای رهایی

هروئین رو چطوری مصرف می کنن؟

این مواد مثل مواد دیگه از جمله تریاک، شیره و غیره روش های مختلفی برای مصرف داره. به طوری که افراد با روش هایی همچون کشیدن، استنشاق و تزریق این مواد رو مصرف میکنن. در این رابطه باید بدونین برای کشیدن هرویین از زرورق استفاده میکنن.

همچنین باید بگیم که استنشاق هرویین یکی از روش هایی محسوب میشه که افراد غیرحرفه ای از اون استفاده میکنن. نکته دیگه درباره روش های مصرف این مواد اینه که تزریق بدترین روش محسوب میشه. چون که علاوه بر ایجاد وابستگی باعث بروز بیماری هایی مثل ایدز و هپاتیت میشه.

 

علائم وابستگی به هروئین

پیش تر گفتیم که هرویین در گذشته به عنوان یک مسکن شناخته میشد تا اینکه متوجه شدن باعث وابستگی میشه. در این رابطه باید بدونین که وابستگی به هروئین علائم مختلفی داره. به طوری که از جمله این نشانه ها باید به خشک شدن دهان، عرق کردن زیاد و بوی نامطبوع عرق اشاره کنیم.

همچنین افرادی که دچار وابستگی شدید به این مواد میشن علائمی مثل آبریزش بینی و کندی شدن تنفس رو دارن. علاوه بر این ریز شدن مردمک چشم و خارش زیاد بدن هم از نشانه های دیگه وابستگی به هرویین هستن.

حالا جالبه بدونین که اگه خودتون یا عزیزانتون به این نشانه ها بی اهمیتی کنین، دچار عوارض زیادی میشین. بنابراین با ما همراه باشین تا شما رو با عوارض و آسیب های مصرف زیاد این مواد آشنا کنیم.

 

عوارض هروئین

این مواد یکی از موادی محسوب میشه که در کوتاه مدت افراد رو وابسته می کنه. بخاطر همین اگه فرد به مصرف زیاد و طولانی مدت این مواد ادامه بده، خیلی سریع با عوارض هرویین مواجه میشه.

در این رابطه باید بدونین که عوارض این مواد مثل انواع مواد، محرک و روانگردان ها دو دسته ست. به طوری که برخی از این آسیب ها توی جسم و بعضی دیگه توی روان فرد ظاهر میشن. بخاطر همین ما در ادامه عوارض هرویین رو توی دو دسته جسمی و روانی برای شما ذکر می کنیم.

 

عوارض جسمی هروئین

هرویین در صورتی که زیاد مصرف بشه باعث بروز بیماری های زیادی توی بدن میشه. به طوری که از جمله اون ها باید به عفونت قفسه سینه، ذات الریه و سل اشاره کنیم. همچنین باید بدونین این مواد روی سیستم گوارش، عملکرد کبد و کلیه ها هم تاثیر نامناسبی داره.

از دیگر عوارض جسمی قابل توجه باید به مشکلات پوستی و لاغری ناگهانی مصرف کنندگان اشاره کنیم. همچنین باید بدونین که سوء مصرف این مواد باعث لخته شدن خون و تشنج هم میشه.

علاوه بر این باید بدونین اگه زنان دچار وابستگی به هروئین بشن، با عوارضی مثل اختلال توی قاعدگی مواجه میشن. تازه همه این موارد فقط عوارض جسمی هرویین هستن!

 

عوارض روانی هروئین

آیا می دونستین این مواد با اینکه روانگردان و محرک نیست اما روی روان تاثیر زیادی داره؟ در این رابطه باید بدونین این مواد تاثیر زیادی روی مغز مصرف کننده ها داره. بخاطر همین توی کوتاه مدت باعث بروز آسیب های روانی زیادی میشه.

به طوری که از جمله این آسیب ها باید به اضطراب، افسردگی، احساس گناه، احساس شرم و یاس اشاره کنیم. همچنین این مواد باعث تغییرات جدی خلقی، گیجی، گوشه گیری و اختلال توی تمرکز میشه. نکته قابل توجه در رابطه با آسیب های روانی اینه که باعث بروز افکار مربوط به خودکشی هم میشه!

 

باورهای غلط در رابطه با هروئین

امروزه با توجه به منافعی که موادی که موجب وابستگی میشن برای تولیدکنندگان اون ها دارن، باورهای غلطی درباره این مواد وجود داره. به طوری که فروشندگان و تولید کنندگان مواد برای جذب مشتری این باورها رو گسترش میدن.

همچنین باورهای غلطی درباره درمان سوء مصرف هرویین وجود داره که باعث گمراهی افراد میشه. بخاطر همین ما در ادامه به برخی از این باورهای غلط اشاره می کنیم تا شما دچار مشکل نشین:

  • مصرف زیاد این مواد برای تسکین درد و عدم وابستگی و عادت: خیلی از افراد تصور می کنن که هرویین فقط برای تسکین درد مصرف میشه و دچار وابستگی نمیشن. در صورتی که باید توجه کنین که این مواد وابستگی بسیار شدیدی رو توی زمان خیلی کم ایجاد میکنه!
  • درمان وابستگی به هروئین با استفاده از شیشه: در این رابطه باید بدونین با استفاده از شیشه دیگه به سراغ مواد دیگه نمیرین. البته در این صورت دچار وابستگی شدید به شیشه میشین که به مراتب نسبت به وابستگی به مواد دیگه بدتره.
  • درمان وابستگی به هرویین در منزل: یکی دیگه از باورهای غلط درباره هروئین اینه که افراد تصور می کنن وابستگی به این مواد رو توی منزل کاهش میدن. در این رابطه باید بدونین درمان سوء مصرف این مواد فقط با کمک پزشکان و مشاوران امکان پذیره. به طوری که هر اقدامی توی منزل می تونه باعث لغزش یا عود بشه.

بنابراین بهتره که این باورهای غلط رو دور بندازین و خودتون رو از آسیب های این مواد نجات بدین. در این رابطه باید بدونین مراکز مختلفی مثل کیمیای رهایی بهترین خدمات رو توی این زمینه به شما ارائه میدن. پس اگه قصد نجات جونتون رو دارین، همچنان ما رو همراهی کنین تا با این کلینیک ترک هروئین بیشتر آشنا بشین.

ترک کوکائین کیمیای رهایی

 

خدمات کلینیک کیمیای رهایی

امروزه با توجه به افزایش مصرف انواع مواد و به خصوص هرویین، مراکز درمانی زیادی توی این زمینه فعال هستن. به طوری که یکی از این مراکز که توی تهران فعالیت می کنه، کلینیک کیمیای رهایی محسوب میشه.

در این رابطه باید بدونین هر کدوم از این کلینیک ها خدمات منحصر به فردی برای مراجعان دارن. به عنوان مثل از جمله خدمات به خصوص کیمیای رهایی باید به مشاوره فردی و مشاوره خانوادگی این مرکز اشاره کنیم. به طوری که توی این جلسات مشاوره ای خیلی از عوارض روانی هروئین درمان میشه.

همچنین جالبه بدونین که توی کلینیک کیمیای رهایی کلاسهای آموزشی گروهی و کلاسهای آموزشی خانوادگی هم برگزار میشه. به طوری که توی این کلاس ها آموزش های جمعی در رابطه با موادی مثل هروئین به مراجعان ارائه میدن.

البته دقت کنین که خدمات این کلینیک ترک هروئین در تهران به همین موارد ختم نمیشه. چون که مرکز کیمیای رهایی روز به روز همگام با علم دنیا و نیاز مراجعان خدمات جدیدتری رو ارائه میده. به طوری که از جمله مهم ترین و پرطرفدارترین خدمات این کلینیک باید به مشاوره تلفنی اشاره کنیم!

 

مشاوره تلفنی درباره عدم سوء مصرف هروئین (خدمات آنلاین)

امروزه یکی از مشکلات افراد برای درمان اینه که نمی تونن به مراکز مربوطه مراجعه کنن. چون که خیلی از افراد نگران اطلاع اطرافیان و خانواده از بیماریشون هستن. همچنین بسیاری از افراد مشغله های کاری زیادی دارن که از مراجعه اون ها به مراکز درمانی جلوگیری می کنه.

بخاطر همین کیمیای رهایی به تازگی خیلی از خدمات درمانی رو به صورت تلفنی به مراجعان ارائه میده. به طوری که برای شروع درمان سوء مصرف موادی مثل هروئین تنها کافیه که با مشاوران این مرکز تماس بگیرین.

در این رابطه باید بدونین که با استفاده از خدمات تلفنی کیمیای رهایی دیگه نگران اطلاع اطرافیان نیستین. همچنین با اتلاف وقت مواجه نمیشین. چون که خدمات تلفنی این کلینیک به صورت تمام وقت به مراجعان ارائه میشه. با یک تماس توی زمان مناسب می تونین خودتون رو از دام وابستگی به موادی مثل هرویین نجات بدین.

ضمن اینکه در صورت استفاده از خدمات تلفنی کیمیای رهایی دیگه مجبور به پرداخت هزینه ها رفت و آمد نیستین. تازه باید بگیم که با استفاده از این خدمات حتی با معطلی توی صفوف نوبت حضوری هم مواجه نمیشین.

علاوه بر این ها ارائه خدمات تلفنی امکان بهره مندی از خدمات درمانی برای شهرستانی ها رو هم فراهم کرده. به طوری که افرادی که ساکن شهرستان هستن برای استفاده از خدمات کیمیای رهایی نیازی به مراجعه به مرکز ندارن. دیگه چی از این بهتر؟!

 

چرا کلینیک کیمیای رهایی؟

آیا هنوز هم برای مراجعه به مرکز درمانی کیمیای رهایی تردید دارین؟ پس ما اینجا چندتا از ویژگی های قابل توجه و منحصر به فرد این کلینیک رو برای شما شرح میدیم. به طوری که با اطلاع از نکات زیر دیگه نگران نیستین و زودتر برای درمان اقدام می کنین:

  • کلینیک کیمیای رهایی تنها مرکز علمی درمان سوء مصرف مواد توی ایران محسوب میشه؛
  • این مرکز برای مراجعان یک جلسه مشاوره رایگان در نظر گرفته؛
  • توی مرکز کیمیای رهایی متخصص ترین و مجرب ترین پزشکان، درمانگران و مشاوران فعالیت می کنن؛
  • پرسنل و کادر درمان این کلینیک بهترین برخورد رو با مراجعان دارن؛
  • کلینیک کیمیای رهایی یک کمپ نیست و بخاطر همین برای درمان هیچ فردی بستری نمیشه؛
  • توی این مرکز از روش های علمی و بدون بستری مراجعان استفاده می کنن؛
  • کیمیای رهایی روش های مختلف و به روزی مثل هیپنوتیزم، طب سنتی، طب سوزنی و غیره رو برای درمان داره؛
  • هزینه های درمانی این کلینیک در برابر خدماتی که ارائه میده بسیار مناسب محسوب میشه؛
  • توی این مرکز از روش هایی استفاده میشه که درمان مراجع رو توی کمترین زمان ممکن می کنن؛
  • توی کلینیک کیمیای رهایی علاوه بر خدمات حضوری، بسیاری خدمات به صورت تلفنی و آنلاین هم ارائه میشن.

حالا که با خصوصیات این کلینیک ترک هروئین آشنا شدین، کافیه تلفن رو بردارین و از خدمات این مرکز بهره مند بشین.

اطلاعات تماس با مرکز:

آدرس: میدان توحید، نصرت غربی، خیابان خوش شمالی، مقابل شرکت مرتب خودرو، پلاک۷۳، طبقه سوم

شماره تماس: ۰۲۱۶۶۹۲۷۲۸۹ و ۰۲۱۶۶۹۳۱۹۴۸

به اینســــــــتاگرام ما بپیونیدید.

یک دیدگاه

  1. سلام ممنون از اطلاعات مفیدتون منتها الان وقتی یه اطلاعات کاربردی میخایم یاباید از سایتهای خارجی بگیریم یا مراجعه کنیم من تز روستاهای اصفهان برام مقدور نیست اون هم برا کسب اطلاع به عنوان مثال برا ترک یک گرم هرویین در روز چه مقدار قرص بوپر در روزهای اول جوابگو هست اگر لطف کنید ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *